Online

Pašreiz BMWPower skatās 115 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Dyno day Jelgavā 28.12.15

AutorsZiņojums
JDS
31. Dec 2015, 14:01 #121

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10600

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


30 Dec 2015, 14:43:09 pekinens rakstīja:
a moš jaudai jāliek tie procenti klāt, bet griezei nē?

vispār jau tas stends tāds divains ir.. un klāt esot jāliek nevis 20 bet 25%

e39 4.4 esot jaaliek 30-35%
Offline
zebra
31. Dec 2015, 16:31 #122

Kopš: 13. Aug 2009

Ziņojumi: 1968

Braucu ar: tavu mammu


30 Dec 2015, 16:30:10 Kaross rakstīja:
Te dažiem laikam viss ir tikai melns un balts...

Ko tieši tu gaidi?
Sacensībās ir viena 1. vieta, nevienu neinteresē skaidrojums, nu jā tas otrais būtu uzvarējis, viņam kedas tur tādas, vakar apēda ne to.
Noone gives a fuck. Result is what matters.
800nM uz tā vecā šrota nav reāli.
AF pārjaucis visu auto un nav tāds rezultāts.
Offline
akmens
31. Dec 2015, 16:41 #123

Kopš: 28. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar: ieslēgtu radio


30 Dec 2015, 20:21:30 Kalnz rakstīja:

30 Dec 2015, 20:17:05 Locis rakstīja:

30 Dec 2015, 20:03:38 Kalnz rakstīja:

30 Dec 2015, 20:00:56 Locis rakstīja:

30 Dec 2015, 19:18:35 Ch rakstīja:

30 Dec 2015, 19:08:00 Locis rakstīja:

30 Dec 2015, 18:03:06 Ch rakstīja:
Katrā ziņā interesanti!
Ja līdzīgs pasākums tiks rīkots sezonā, labprāt pievienošos tīri pamērīšanās pēc ar s50 amerikanosu.

Tev pie Anitena auto būvējas?

p.s Es varu iemest savu izdruku no Jelgavas,bet man tur 230 nm

Nea, man ir avatara redzamais e30 ar s50b30us, kursh shobrid gulj ziemas miegu. Nekadi darbi gar vinju nenotiek.

ā,tas laikam bija kaut kāds E21 ar kaut kādu doublevanoss iekšā...


Gan jau šis

http://www.bmwpower.lv/files/member_galleries/2...9845435_2218.jpg

Tas bija balts un man šķiet bez būra


Šis?


Ko?? Tur, it kā, vēl bija standarta M10, kad noliku uz ziemas miegu viņu, bet varbūt kāds zin vairāk par mani

P.S. Tas ir absurds kādu tuftu jūs šeit dzenat! Kā jau daži eksponāti pieteica: zero fucks given uz tām izdrukām, un jeibogu nesaprotu jēgu smirdēt ar filozofijas teoriju par šo tēmu! Varbūt kāds var to paskaidrot?

Personīgi es galīgi nebiju apmierināts ar esošo programu mašīnā, tāpēc izmantoju iespēju pārprogramēt vadību ar 20% atlaidi!
Rezultāts? Neiedomājams, un vārdiem neaprakstāms! Pie pirmā testa uz Jelgavas šosejas pēc visām darbībām, es tikai priecājos, ka man ir oranžs/gaiši brūns ādas salons, ko būs vieglāk iztīrīt pēc šoka izpausmes ķermeņa apakšdaļā, un man, personīgi, ir pilnīgi pie d1rsas jūsu sausās runas cik tās līknes ir patiesas - tagad tam 530d (baltais e61) grieze ir tik milzīga visā diapazonā, ka es pat nestādos priekšā kam ir jānotiek, lai teiktu, ka tur pietrūkst jaudas
Offline
Locis
31. Dec 2015, 17:47 #124

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10805

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

ā,sapratām,ko visu laiku nevarējām saprast,skatoties uz tām līknēm- izrādās pēc čipa labāk iet. Paldies,ka apgaismoji.

Man personīgi pie dirsas kārtējais čipotais dīzelis,es gribu tikt ar to stendu skaidrībā.

[ Šo ziņu laboja Locis, 31 Dec 2015, 17:58:30 ]

Offline
Montana
31. Dec 2015, 20:03 #125

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10699

Braucu ar: Šahs un mats !

akmens sava povera elementaa, grib visus atstat lohos, beigas pats paliek lohos ps. te nevienam nepis cik iet tas e61
Offline
Misterstvisters
01. Jan 2016, 13:15 #126

Kopš: 24. Nov 2013

Ziņojumi: 343

Braucu ar: ra ucuarB

Tas e46 varēja uzrakstīt vai braucot ir tiešām jūtams lielais pieaugums?
Offline
AF
01. Jan 2016, 16:46 #127

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Adresēts akmenim!
Neesmu pro šajās lietās, bet saprašana ir, un tas ka tev tagad ir milzīgs Nm rāviens pie zemiem Rpm bet tālāk nepārtraukts kritiens - tas nav nekāda ūber dinamika
Un to pat šajā forumā saprot daudzi, tas ka tev ir forša sajūta dibenam ka uzrauj ohoho kā, bet pēc izdrukas spriežot - tā ir tautā saucamā vardīte

bilde no interneta resursa lai salīdzinātu, šis ir salīdzinoši labs piemērs, tomēr arī vērojam lielos Nm pie maziem RPM

redz kur tavs Nm "everests"

Es neko nesaku par programmu, tā ir populāra savā veidā, jo visiem uzreidz dibenmērītājs ir starā, jo auto jau nospolē pie 2500rpm - bet kad lietas kļūst nopietnas, tad pareizi sakonstruēta auto dinamika - par ko jau minēja funnyBoy - parāda kurš ir karalis

reku piemēram ( nav izcilākais) bet E92 M3 stock mērijums kas atrodami interneta resursos



Nm cipari nav lieli - bet paskaties kādā amplitūdā tie ir

p.s un salīdziniet E46 tad tur ja skatamies uz HP ir bedre lielajos rpm - Par kādu ūber puper lielisko stāvokli mēs tagad runājam? Tur vai nu atlaida gāzi, vai sprauslas nespēj izpildīt normu tajās slodzēs vai turbo nevienmērīgs boosts, vai ir problēma ..... kur citur. ( nemetu akmeni, tik norādu uz problēmu kaut kur)

Konkrēti 3800rpm

[ Šo ziņu laboja AF, 01 Jan 2016, 16:55:53 ]

Offline
Zeebalds
01. Jan 2016, 17:37 #128

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1522

Braucu ar:

sanāk pēc 3500rpm vairs nevelk
Offline
pekinens
01. Jan 2016, 21:52 #129

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87

tipiski dīzeļi.. zemajos viss ok, pēc tam par maz.. švaki
Offline
kars
01. Jan 2016, 21:55 #130

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Te vis kārtībā ar līkni - 4:07min
Spied "Play", lai skatītos video!

[ Šo ziņu laboja kars, 01 Jan 2016, 21:57:50 ]

Offline
esir
01. Jan 2016, 22:12 #131

Kopš: 08. Feb 2010

Ziņojumi: 567

Braucu ar:

Skatoties uz līkni sanāk, ka pie 1400 iepūšs max(BMEP ir vislielākais) un pēc tam vairs turbīna/sprauslas netiek galā?
Offline
AF
02. Jan 2016, 09:14 #132

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


01 Jan 2016, 21:52:16 pekinens rakstīja:
tipiski dīzeļi.. zemajos viss ok, pēc tam par maz.. švaki
tā gan nav - vismaz nevajag būt. Tas nav tik vienkārši. Ja gribi lai viss ir teicami tad nepietiek ar vienkāršu sačipošanu. Vajag gan teicamā stāvoklī auto gan ilgi jāčakarējas ar regulāciju.

Vari pakūkot mana auto izdruku - tur ir pat ļoti ok bet beigās tāpat krīt nedaudz , problēmu atradu - turbīna neturēja stabilu boostu līdz 4300-4400rpm pēcāk ar lielu čakaru to izlaboju. Stabils pūtiens no 2200 līdz aptuveni 4400rpm .

[ Šo ziņu laboja AF, 02 Jan 2016, 09:15:17 ]

Offline
marrtins
02. Jan 2016, 10:33 #133

Kopš: 19. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: :aiwa:


02 Jan 2016, 09:14:22 AF rakstīja:
problēmu atradu - turbīna neturēja stabilu boostu līdz 4300-4400rpm pēcāk ar lielu čakaru to izlaboju.

Kāpē neturēja un ko izdarīji?

[ Šo ziņu laboja marrtins, 02 Jan 2016, 10:34:07 ]

Offline
AF
02. Jan 2016, 10:55 #134

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Nepietiek vnk chipojot pacelt spiedienu bet vajag arī veiksmīgi atrast zelta vidusceļu turbīnas ģeometrijas atveres punktu - jeb jāregulē atdure tā lai maksimāli atveroties tā nepārpūstu un tai pat laikā strādātu maksimāli efektīvi. Bet priekš tā obligāti vajag likt klāt boost gauge jeb monometrs un jāskatās spiediens kolektorā.
Ja tu čipo stock auto tad tas reti kad jādara ja turbīna ir oem. Bet ir gadījumi kad pēc paviršas restaurācijas tā nav noregulēta tā kā bmw to ir paredzējis. Vai arī kā manā gadījumā bosst ir 2.0bar
Īsāk sakot tas nav viss tik vienkārši.
Offline
marrtins
02. Jan 2016, 11:26 #135

Kopš: 19. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: :aiwa:

Pie kā tad čipoji un regulējies? T.i., kurš palīdzēja ņemties ar šo visu spiedienu mērīšanu un spec. regulēšanu un tad jaudas mērīšanu?
Offline
janeks7
02. Jan 2016, 11:59 #136

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3380

Braucu ar:

AF pareizi uzrakstiji par tám izjùtám uz dibena
Piem E39 M5 braucot ar neieslègtu SPORT pogu liekas ka ir par ìsu,nospied pogu un liekas wow,a reáli mainás tikai ieplùdes droseļu atvèrśanás átrums
Offline
kukiits
02. Jan 2016, 13:17 #137

Kopš: 08. Nov 2010

No: Valmiera

Ziņojumi: 68

Braucu ar: E46 2.0d Fl

Nesaprotu ko jūs visi cepjaties

Auto bija automāti uz šādiem stendiem protams mērijumi būs greizi.
Teiksim paņem divus auto ar manuālām kārbām, nomēra ar vienu jauda, ieceļam to pašu motoru ar vadību otrā auto nomēram. Protams rādijumi atškirsies. Zudumi visos pārvados atšķirsies.

Skatoties uz to e46, tie 800nm par ko visi te cepjas vispār nav jāņem galvā kā jau kaross teica.

Un ja neticat izdrukām varu ielikt no tā paša stenda 50hp izdruku
Offline
cipargalva
02. Jan 2016, 13:34 #138

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6485

Braucu ar: quattro

Tad reāli sanāk, ka tie visi greizie mērījumi tiek veikti tikai, lai apstiprinātu, ka ir pieaugums pēc čipa?
Offline
AF
02. Jan 2016, 14:18 #139

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


02 Jan 2016, 11:26:37 marrtins rakstīja:
Pie kā tad čipoji un regulējies? T.i., kurš palīdzēja ņemties ar šo visu spiedienu mērīšanu un spec. regulēšanu un tad jaudas mērīšanu?
auto skrūvēju pats, šadus tādus padomus deva internets un Artūrs aka Turbochips
čipoju savā jaunā darbavietā bet pašu pārprogrammēšanu taisīja Artūrs

Jaudu pēdejo reizi mēriju baldonē pie Raivo Pike
Pēc uzlabojumiem laikam došos atkal uz Jelgavu un uz stenda regulēsim auto.

[ Šo ziņu laboja AF, 02 Jan 2016, 14:22:20 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo