Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 87 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Jauna performance garāža Rīgā - SpeedMotors [reklāma]

AutorsZiņojums
Speedmotors
10. Dec 2015, 19:56 #1

Kopš: 07. Dec 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 11

Braucu ar:

Labdien bmwpower lietotāji! !

Vēlamies Jūs informēt par jaunu “performance garāžu” Rīgā - SpeedMotors.


Galvenie darbības virzieni ir:

- dzinēju vadības bloku programmatūras modificēšana
- performance komponentu pārdošana un uzstādīšana
- izplūdes sistēmu izgatavošana

Mūsu vidū ir vienīgais Baltijas valstīs “AEM Performance Electronics Factory Trained Tuner”, ar jau vairāk kā 10 gadu pieredzi darbā ar standalone (AEM, MoTec, Haltech, Vems, MS uc.) un OEM vadības blokiem, plašu darba pieredzi un garu projektu sarakstu ASV, UK, Krievijā un arī Latvijā. Ir arī metinātājs-mākslinieks un mehaniķis ar zelta rokām

Nesen pieņēmām lēmumu izveidot “performance garāžu” tepat, Rīgā. Viens no produktiem, kas varētu interesēt visus vietējos ir čiptūnings. Liela daļa mūsu klientu ir ar relatīvi jaunām un tehnoloģiskām automašīnām, tādēļ uz aparatūru tika nolemts neekonomēt. Iegādājāmies vislabāko aprīkojumu, kas šobrīd ir pieejams: Flashtec (CMD), Techtec (Byteshooter), Alientech u.c., kas dod mums iespēju vieniem no pirmajiem droši strādāt ar jaunākajām automašīnām.


Tad kāpēc izvēlēties SpeedMotors?

Visā pasaulē (un Latvija te nav izņēmums) “čiptūnerus” var iedalīt 3 kategorijās:

Pirmā ir spēcīgi tūninga ateljē, kas parasti specializējas uz konkrētām automašīnu markām, vai pat dažiem modeļiem. Viņi ir tie, kas cenšas pirmie gūt pieeju jaunu auto modeļu vadības blokiem. Analizējot tos veikt modifikācijas ECU vadības kartēs, kā arī pilnvērtīgi notestēt sava darba rezultātu, lai pēc tam šo informāciju tirgotu tālāk, par labu naudu... Latvijā tādu piemēru nav.

Otrā kategorija, kas sastāda aptuveni 90% čiptūninga sfērā ir tā saucamie „Slave tuners”, kas ir piesaistīti pie kāda konkrēta „master tunera”, vai bieži izmanto lētu “file servisu” kur pērk modifikacijas savu klientu automašīnu ECU programmatūrai. Tikai likumsakarīgs ir fakts, ka šādu tūneru veiktie modificējumi bieži vien var būt nekvalitatīvi un pat bīstami. Tiem, kas pārstāv šo kategoriju nav pat jāsaprot dzinēja darbības un tā modifikāciju pamatprincipi. Ja “file serviss” vai “master tuner” pieļauj kļūdu, veicot modifikāciju, vai starp modifikāciju veicēju, slave tuneri un klientu ir izveidojusies miskomunikācija, “slave tunerim” nav ne iespējas pārbaudīt modifikācijas pirms tās “ieliet”, nedz tādu zināšanu, lai identificētu kļūdu. Nereti problēmu nevarēs noteikt pat pie strādājoša dzinēja, jo nav nepieciešamās diagnostikas aparatūras vai zināšanu kā pareizi interpretēt datus. Ir gadījumi, kad nav jābūt speciālistam, lai sajustu, ka mašīna pēc modifikācijām dažādās situācijās brauc sliktāk nekā iepriekš, bet jums kā klientam centīsies ieskaidrot, ka tā ir jābūt, jo “slave tuners” jau sen ir neizpratnē par notiekošo, bet “master tuneram” būtu jāturpina veikt modifikācijas ar “aizsietām acīm”.

Trešā kategorija, kuru pārstāvam arī mēs – tūneri ar “master” aprīkojumu, pie tam vairākām dažādām vienībām. Ar iespēju manipulēt ar visiem nepieciešamiem ECU parametriem un plašu pieredzi/zināšanām, kā un ko tieši darīt. Tajā pašā laikā mēs nepropogandējam, ka visi mūsu darbi ir no nulles mūsējie. Mēs tāpat kā citi, arī ik pa laikam pērkam modificētas ECU programmas automašīnām, ar kurām vēl neesam strādājuši. Bieži vien tikai priekš tā, lai salīdzinātu ar originalu, un saprastu “kur un kas atrodas”. Papildus varam izvēlēties no kā šīs modifikācijas iegādāties, kā arī analizēt, ko esam iegādājušies un adaptēt katram konkrētam gadījumam.


Gala rezultātā mūsu aprīkojums un pieredze ļauj mums sasniegt maksimāli efektīvu rezultātu. Mēs vienmēr nesam pilnu atbildību par savu darbu un nekad neatstāsim darbu pusratā.

Latvijā ir izdalāma vēl viena “tuneru” sub-kategorija. Tie parasti ir jauni aktīvisti, kas ebay-ā ir iegādājušies lētu aprīkojumu (vai ķīniešu klonu ar neskaitāmiem “gļukiem”) un principā bez jebkādiem citiem papildus ieguldījumiem un pašmācības ceļā iegūtām zināšanām, viņi labpāt nočipos Jūsu automašīnu par 50-100 eur. Labā ziņa ir tāda, ka ar šādu aparatūru bieži nav iespējams strādāt ar jaunām automašīnām, bet, ja prasat manas personiskās domas, es tādu aktīvistu nelaistu klāt pat pie E36.

Īsumā - ja Jums nav vienalga, kam uzticēt savas mašīnas dzinēju, laipni lūdzam SpeedMotors laboratorijā








www.speedmotors.lv
SpeedMotors @ Facebook

Offline
edzulis
10. Dec 2015, 20:01 #2

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Ko foršu var sadarīt ar 996 turbo tiptronic?
Offline
KasparsGr
10. Dec 2015, 20:11 #3

Kopš: 09. Dec 2014

No: Auce

Ziņojumi: 435

Braucu ar: GTI

Labas telpas izskatās.
Bet ar numuru aizkrāsošanu esat pieļāvuši kļūdu. Oranzajam BMW vienā Bildē var burtus redzēt, bet pārējās ir cipari.
Offline
pekinens
10. Dec 2015, 21:00 #4

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87

būtu jaudas stends, tad varētu salīdzināt pirms un pēc, citādi tā čipošana uz tādām subjektīvām sajūtām vien sanāk..
Offline
ozo
10. Dec 2015, 22:31 #5

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18824

Braucu ar: Braucu ar

Malači
PS- Es arī domāju, kad kāds no čipotājiem uzliks jaudas stendu, lai objektīvi var redzēt ko tas čips dod.

[ Šo ziņu laboja ozo, 10 Dec 2015, 22:32:11 ]

Offline
Montana
10. Dec 2015, 22:59 #6

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10699

Braucu ar: Šahs un mats !

nesaprotu kāda jēga kautkādu smirdekli sačipot un likt uz ruļļiem, tak pohuj principā cik tur ir tie zs , saprastu kautkādu projektu, kur uz papīra uzlikti 800zs, iemest 20k un tad uz ruļļa paskatīties vai papīrs melo, to jā, bet nu šitos 535d čipotājus
Offline
PowerBMW
10. Dec 2015, 23:02 #7

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:

atsevišķi to kvēpa korpusu izplūdi nopirkt var maksā cik?
p.s. izskatās labi!!!
Offline
Xplod
11. Dec 2015, 08:55 #8

Kopš: 16. Aug 2005

Ziņojumi: 103

Braucu ar: pilnpiedziņu

es ar gribu piebilst , krutas iekārtas neko nedod , ja nav zinoša cilvēka kas ar viņām māk strādāt

un pieredze rodas strādājot

P.S bet garāža smuka
Offline
Chubakla
11. Dec 2015, 11:24 #9

Kopš: 20. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 387

Braucu ar: e39

Izeja ir tikai 1

Jānočipo pāris forumiešiem auto "pa ļimonadu", lai šie tad var novērtēt

Man M57D30 ir gatavs šādam testam
Offline
nejaukais
11. Dec 2015, 11:39 #10

Kopš: 22. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 317

Braucu ar:

Custom Engine harness arī taisiet?

Offline
Speedmotors
11. Dec 2015, 13:53 #11

Kopš: 07. Dec 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 11

Braucu ar:


10 Dec 2015, 20:01:03 edzulis rakstīja:
Ko foršu var sadarīt ar 996 turbo tiptronic?

Uztaisīt var visu ko sirds vēlas, ar Porsche ir laba pieredze. Nepieciešams saprast kādi ir mērķi.
Offline
Speedmotors
11. Dec 2015, 13:56 #12

Kopš: 07. Dec 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 11

Braucu ar:

Prieks par veselīgu aktivitāt Mēģināšu atbildēt uz visiem jautājumiem.
Pirmkārt, kā Jūs jau noteikti sapratāt, šis topiks ir izveidots ar mērķi piesaistīt jaunus klientus, tādēļ tikai likumsakarīgs ir fakts, ka mēs pasvītrojam savas stiprās puses, kā piemēram aprīkojumu un pieredzi. Tāpat pirms kā komentējat, lūdzu izlasiet visu tekstu, nevis tā atsevišķas daļas. Galvenā morāle ir tieši par to, ka zināšanas un pieredze nav aizvietojamas.
Ne Remap’am ne Kaross’am ne par ko nav „jābaidās” un nevienā brīdī mēs neapgalvojam, ka viņiem nav adekvāta aparatūra vai darba pieredze un zināšanas.
Lasīju vairākus komentārus par jaudas stendu. Stenda mums nav! Un doma par tā iegādi tuvākajā laikā atri atkrita pēc pāris elementāru ciparu uzmešanas uz papīra. Minimāls ieguldījums sakarīgam stendam, ieskaitot montāžas darbus, kā arī skaņas izolācijas, ventilācijas u.c. darbus, sastāda minimums 150k eur. Nerunājot jau par to, ka dzīvojamā, daudzstāvu māja rajonā, tādas „izvirtības” realizēt būs sarežģīti. Parēķinot stenda potenciālo noslogojumu, šis pasākums mums atmaksāsies neprognozējamā nākotnē... Projektos, kur stends ir nepieciešams, mēs izmantojam Super Flow Igaunijā. Ja projekts nav kritisks, dažkārt izmantojam arī vietējos.
Mūsu (SpeedMotors) darbus un projektus vares redzēt mūsu mājas/facebook lapā. Ja runa iet par mūsu esošas komandas paveiktiem projektiem, ko pieminējām teksta sākumā, tad mazliet vēlāk sakopošu un izlikšu interesantākos.
Offline
cirteejs
11. Dec 2015, 14:23 #13

Kopš: 22. Feb 2008

Ziņojumi: 612

Braucu ar: Chevrolet Camaro V8 5.0L

M, AMG, S, RS jau tā ir liela slodze un mazs resurss motoriem. Ko tur vēl var čipot

Tie auto tak kļūst par to pašu, ko visi sporta auto - birst viens mezgls pēc otra.

Pie tam ņemot vērā kādi ir Latvijas ceļi nesaprotu tos muļķus, kas čipo jau tā pietiekami jaudīgus auto
Offline
ens
11. Dec 2015, 14:29 #14

Kopš: 06. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 900

Braucu ar: Dvuļu un semkām


11 Dec 2015, 14:23:29 cirteejs rakstīja:
M, AMG, S, RS jau tā ir liela slodze un mazs resurss motoriem. Ko tur vēl var čipot

Tie auto tak kļūst par to pašu, ko visi sporta auto - birst viens mezgls pēc otra.

Pie tam ņemot vērā kādi ir Latvijas ceļi nesaprotu tos muļķus, kas čipo jau tā pietiekami jaudīgus auto

Pie jaudas pierod nenormāli ātri..
Offline
cirteejs
11. Dec 2015, 14:33 #15

Kopš: 22. Feb 2008

Ziņojumi: 612

Braucu ar: Chevrolet Camaro V8 5.0L

Tātad problēma ar galvu
Offline
soulfreak
11. Dec 2015, 15:04 #16

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6580

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

Pie jebkādas jaudas pierod nenormāli ātri tikai daži vēl sev bonusā uzkrauj liekas galvas sāpes
Offline
Speedmotors
11. Dec 2015, 17:02 #17

Kopš: 07. Dec 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 11

Braucu ar:


11 Dec 2015, 13:40:36 JDS rakstīja:
funnyboy Luuk tas jau ir kas taustaams

Paātrinājuma bildes no Racelogic protams ir interesanta tēma. Bet... Iekāp jebkurā jaudīgā automašīnā, paturi gāzes pedāli dažādās pozīcijās un izliec bildes forumā Tas viss protams ir aizvietojams ar pietiekamām prasmēm fotošopā... Internetā tas viss ir, maigi izsakoties, apšaubāmi un neko nepierāda Nekā personīga un dati izskatās reāli, bet lielīties internetā nav jēgas.
Ja šajā jautājumā iegrimt mazliet dziļāk un ar reālu pieredzi, tad mūsu vietējie stendi, ar briesmīgo piekļuvi, mūžam izslīdošiem ruļļiem, un nepietiekamu ventilāciju ir švaki, lai neteiktu vairāk. Tāpat arī stenda galvenā būtība ir regulēt nopietnus projektus, nevis rādīt cilvēkiem ciparus. Šos ciparus uz stenda arī var koriģēt pēc nepieciešamības. Un ja par to ir aizgājusi runa, tad čiptūners ir ieinteresētā puse...
Offline
Speedmotors
11. Dec 2015, 17:05 #18

Kopš: 07. Dec 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 11

Braucu ar:


11 Dec 2015, 16:18:47 krods rakstīja:
Nepārliecinoš topiks pārs smuki bmw,tīras telpas,tas ir vis!šis man nepateica lai braucu pie jums,tāpat es aizbrauktu labāk Pie karosa,jo ir zināms ko viņš ir izdarījis un ko nē!a par jums neviens neko nezin

Tāpēc esam šeit un pie tā tiks strādāts
Offline
Speedmotors
11. Dec 2015, 17:06 #19

Kopš: 07. Dec 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 11

Braucu ar:


11 Dec 2015, 11:39:24 nejaukais rakstīja:
Custom Engine harness arī taisiet?



Tikai projektu ietvaros.
Offline
ralfiks
12. Dec 2015, 00:21 #20

Kopš: 01. Sep 2013

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3063

Braucu ar: MB;f15;LC

Varbūt jonix un Kaross ir menedžējuši šo ekšenu?
Nu labi,tas tā,sazvērestības teorija nepamatota.

P.S.nekā personīga.Humors.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo