Online

Pašreiz BMWPower skatās 80 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: V8 dzinēja čaulošana

AutorsZiņojums
Armands_7
12. Nov 2015, 20:53 #1

Kopš: 20. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 22

Braucu ar: E91 čipots trinieks, Cayenne.

Kāds ir veicis šādu procesu?
Kaut kad stāvēja SSā sludeklis, ka liek čaulas jebkādiem dzinējiem. Tagad sludinājuma nav un numurs arī nav saglabājies.
Man Cayenne sākusi tikšķēt. Ar boroskopu palūrējām, 5. cilindrā sīkas švīkas parādījušās.
Ja nu kādam ir zināms kur kāds un par cik saspraudīs jaunas burkas iekš V8, padalās!
Offline
development99
12. Nov 2015, 20:57 #2

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 889

Braucu ar:


12 Nov 2015, 20:53:07 Armands_7 rakstīja:
Kāds ir veicis šādu procesu?
Kaut kad stāvēja SSā sludeklis, ka liek čaulas jebkādiem dzinējiem. Tagad sludinājuma nav un numurs arī nav saglabājies.
Man Cayenne sākusi tikšķēt. Ar boroskopu palūrējām, 5. cilindrā sīkas švīkas parādījušās.
Ja nu kādam ir zināms kur kāds un par cik saspraudīs jaunas burkas iekš V8, padalās!


Gaujas iela 5
29408727

~80eur cilindrs maksā, cik pēdējo reizi bija kontakts.
Offline
RSAWorkshop
06. Dec 2015, 21:48 #3

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6049

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Duntes iela 11 29486095
Turpat gilzo, slīpē kloķenes, maina vārstu vadīklas un sēžas, slīpē galvas, remontē klaņus
Slokas iela 69A 29171684
Dara visu to pašu izņemot vārstu vadīklu maiņu un vārstu sēžu maiņu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
MAXixt
06. Dec 2015, 22:10 #4

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6557

Braucu ar: M6 f13

Uz tadiem bmw motoriem ka N63, tas caulas netur del augstas darbas temperaturas.
Offline
MAXixt
06. Dec 2015, 22:11 #5

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6557

Braucu ar: M6 f13


12 Nov 2015, 20:53:07 Armands_7 rakstīja:
Kāds ir veicis šādu procesu?
Kaut kad stāvēja SSā sludeklis, ka liek čaulas jebkādiem dzinējiem. Tagad sludinājuma nav un numurs arī nav saglabājies.
Man Cayenne sākusi tikšķēt. Ar boroskopu palūrējām, 5. cilindrā sīkas švīkas parādījušās.
Ja nu kādam ir zināms kur kāds un par cik saspraudīs jaunas burkas iekš V8, padalās!

Cik jauns bloks ar virzuliem maksa?
Offline
Armands_7
07. Dec 2015, 09:29 #6

Kopš: 20. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 22

Braucu ar: E91 čipots trinieks, Cayenne.


06 Dec 2015, 22:11:18 MAXixt rakstīja:

12 Nov 2015, 20:53:07 Armands_7 rakstīja:
Kāds ir veicis šādu procesu?
Kaut kad stāvēja SSā sludeklis, ka liek čaulas jebkādiem dzinējiem. Tagad sludinājuma nav un numurs arī nav saglabājies.
Man Cayenne sākusi tikšķēt. Ar boroskopu palūrējām, 5. cilindrā sīkas švīkas parādījušās.
Ja nu kādam ir zināms kur kāds un par cik saspraudīs jaunas burkas iekš V8, padalās!

Cik jauns bloks ar virzuliem maksa?

Cayenne's bloks lietots, restaur­ēts (jaunu neatradu) svārstās no 1500-1800.
Jauns virzu­ļu komplekts ~1600 (apmēram 200eur/gab).
Ņemot vērā, ka nedomāju restaurēt auto uz nulles stāvokli, domāju tikai nočaulot un nomainīt sačakarētos virzuļus pret laba stāvokļa lietotiem. Gredzenus gan jaunus visur laikam vajadz;etu likt. Par to pakonsultēšos ar kādu tehniski gudrāku cilvēku. Neesmu nekad tik nopietnu remontu veicis motorā.
Offline
MAXixt
07. Dec 2015, 09:30 #7

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6557

Braucu ar: M6 f13

Bloka detalas nr ir? PM atsutisu cenu.
Offline
RSAWorkshop
07. Dec 2015, 17:02 #8

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6049

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


07 Dec 2015, 09:29:03 Armands_7 rakstīja:

06 Dec 2015, 22:11:18 MAXixt rakstīja:

12 Nov 2015, 20:53:07 Armands_7 rakstīja:
Kāds ir veicis šādu procesu?
Kaut kad stāvēja SSā sludeklis, ka liek čaulas jebkādiem dzinējiem. Tagad sludinājuma nav un numurs arī nav saglabājies.
Man Cayenne sākusi tikšķēt. Ar boroskopu palūrējām, 5. cilindrā sīkas švīkas parādījušās.
Ja nu kādam ir zināms kur kāds un par cik saspraudīs jaunas burkas iekš V8, padalās!

Cik jauns bloks ar virzuliem maksa?

Cayenne's bloks lietots, restaur­ēts (jaunu neatradu) svārstās no 1500-1800.
Jauns virzu­ļu komplekts ~1600 (apmēram 200eur/gab).
Ņemot vērā, ka nedomāju restaurēt auto uz nulles stāvokli, domāju tikai nočaulot un nomainīt sačakarētos virzuļus pret laba stāvokļa lietotiem. Gredzenus gan jaunus visur laikam vajadz;etu likt. Par to pakonsultēšos ar kādu tehniski gudrāku cilvēku. Neesmu nekad tik nopietnu remontu veicis motorā.

restaurēt bloku ar jaunām čaulām būs ap 1000eur

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
kaprons
23. Mar 2019, 16:19 #9

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5247

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...

nebiju uzdūries šitiem hodos auto krievžīdiņiem džeki cērt tēmu normāli tā izskatās

w12 diezgan sarežģīts bīdels visu cieņu tādu nogilzēt
https://www.youtube.com/watch?v=XVCwMktRHv0

nedaudz uzdirš alumīja blokiem un kajānam konkrēti
https://www.youtube.com/watch?v=mcgrUO_pFvU

Augstāk pieminētie LV kantori ir līdzīga līmeņa?
Offline
ezis_
23. Mar 2019, 16:46 #10

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1153

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


23 Mar 2019, 16:19:54 @kaprons rakstīja:
nebiju uzdūries šitiem hodos auto krievžīdiņiem džeki cērt tēmu normāli tā izskatās

w12 diezgan sarežģīts bīdels visu cieņu tādu nogilzēt
https://www.youtube.com/watch?v=XVCwMktRHv0

nedaudz uzdirš alumīja blokiem un kajānam konkrēti
https://www.youtube.com/watch?v=mcgrUO_pFvU

Augstāk pieminētie LV kantori ir līdzīga līmeņa?
Sitam kanalam sekoju lidzi jau sen, vini tos motorus tur gilzo jebkadus ,tipa ka piradzinus cept starda gadus 20, bet nu tur cenas ari 'Maskovskajas" parastu motoru nogulzot ,nokapitalit no 3,5-4 k erikos.
Sadžaa viens vecis dara to pasu no 90 gadu sakuma pie vina cajanes bloku nogulzot ap 60K rublu.

https://www.youtube.com/watch?v=qiyf_5oPVks
Offline
kaprons
23. Mar 2019, 18:51 #11

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5247

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...

bertons ganjau ar led lampu lūr savai rskai caur sveču caurumiem cilindros moš paveiksies un viss būs labi līdz tirgošanai

nez tas vatei dēļ kautkādas traģiskas degvielas vai arī te viss tas pats
Offline
smudo
23. Mar 2019, 21:04 #12

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3504

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

B7 un B8 RS V8 dzinējiem bloki nav vājā vieta. Specifika ir tā, ka jātīra ieplūdes kanāli katrus 60 - 80k km no uzdeguma, tāpat kā daudziem to gadu tiešās iešprices dzinējiem (es gan nezinu - varbūt B8 tā problēma nav tik izteikta). Var būt ka jāmaina sprauslas pie lielāka nobraukuma un kā jau visiem šādiem dzinējiem, regulāri jāmaina eļļa un kamēr auksts, jāseko līdz apgriezieniem - nevajadzētu griezt virs 4k km.
Offline
kaprons
23. Mar 2019, 21:36 #13

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5247

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...

alusil un nikasil ir atšķirīgas tehnoloģijas?
Offline
RSAWorkshop
23. Mar 2019, 21:47 #14

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6049

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Protams

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo