Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 111 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Kādu eļļu liet E34 manuālajai ZF kārbai

AutorsZiņojums
Rusters
25. Oct 2015, 11:49 #1

Kopš: 05. May 2015

No: Varakļāni

Ziņojumi: 35

Braucu ar: 1991.gada BMW E34 525i

Manam 91.gada bembim Ātrumkārbai iespejams eļļa jamaina.Pirmie robi pārslēdzās dīvaini. Smagi itka neparslēdzas,bet tā sajūta kā vistas kaulus laustu kad maina no pirma uz otro un pectam vel uz trešo
Šad tad ari dzirdama čīkstoša skaņa ka turbina griestos(Man nav turbina,jo bendzīns)Tas gan iespejams pat ar to nav saistits bet cik citos ārzemju forumos pētiju var but ari simptoms tam.
Lai gan jautājums pavisam citāds!
Kādu transmisijas eļļu vislabāk liet?
Gribeju Redline D4 Atf bet Latvijā nav pieejama un pasūtīšana reali darga priekš tāda apjoma. Kādu labu alternatīvu jūs ieteiktu? Negribu dzirdēt jēlības.par to ka lej pirmo kas veikalā. Savu auto saudzēju ļoti un gribu pildīt ar labāko..ta jau pietiek ka Latvijas ceļus dodu viņam priekšā

[ Šo ziņu laboja Rusters, 25 Oct 2015, 11:54:36 ]

Offline
stucers
25. Oct 2015, 11:54 #2

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:


25 Oct 2015, 11:49:04 Rusters rakstīja:
Manam 91.gada bembim Ātrumkārbai iespejams eļļa jamaina.Pirmie robi pārslēdzalās dīvaini. Smagi itka neparslēdzas,bet tā kā vistas kaulus laustu sajuta kad maina no pirma uz otro un pectam vel uz trešo
Šad tad ari dzirdama čīkstoša skaņa ka turbina griestos(Man nav turbina,jo bendzīns)Tas gan iespejams pat ar to nav saistits+bet cik citos ārzemju forumos pētiju var but ari simptoms tam.
Lai gan jautājums pavisam citāds!
Kādu transmisijas eļļu vislabāk liet?
Gribeju Redline D4 Atf bet Latvijā nav pieejama un pasūtīšana reali darga priekš tāda apjoma. Kādu labu alternatīvu jūs ieteiktu? Negribu dzirdēt jēlības.par to ka lej pirmo kas veikalā. Savu auto saudzēju ļoti un gribu pildīt ar labāko..ta jau pietiek ka Latvijas ceļus dodu viņam priekšā


Jāliek cita kārba, jo tavai jau gultnis izdilis
Offline
Maa
25. Oct 2015, 11:56 #3

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"

Manuala
Offline
Bimmer
25. Oct 2015, 12:00 #4

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24374

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro



http://bardahllatvia.lv/produkti/gear-oil-limited-slip-75w140/
Offline
SteelRat
25. Oct 2015, 12:02 #5

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163473

Braucu ar: E95


25 Oct 2015, 12:00:55 Bimmer rakstīja:


http://bardahllatvia.lv/produkti/gear-oil-limited-slip-75w140/


Vinji laikam poweram labi maksā
p.s. nenoliedzu, ka eļļa varētu būt laba

[ Šo ziņu laboja SteelRat, 25 Oct 2015, 12:02:47 ]



-----------------
Offline
Rusters
25. Oct 2015, 13:10 #6

Kopš: 05. May 2015

No: Varakļāni

Ziņojumi: 35

Braucu ar: 1991.gada BMW E34 525i


Jāliek cita kārba, jo tavai jau gultnis izdilis

Šaubos. Un pat ja izdilis. Karbu jau nav jamaina..pašu gultni apmainītu.
Offline
Rusters
25. Oct 2015, 13:27 #7

Kopš: 05. May 2015

No: Varakļāni

Ziņojumi: 35

Braucu ar: 1991.gada BMW E34 525i


25 Oct 2015, 12:00:55 Bimmer rakstīja:


http://bardahllatvia.lv/produkti/gear-oil-limited-slip-75w140/

Tas jau piemīlīgi,ka sponsora eļļu reklamējam,bet pirms pirkšu to izpētīšu vai tā nav tikai naudīgas firmas parastā eļļa,kas manai vecajai vistas kārbai nepalīdzēs vairak ka parasta mobil eļļa.
Offline
meh_
25. Oct 2015, 15:52 #8

Kopš: 17. Aug 2013

Ziņojumi: 159

Braucu ar:

atgadina oliju
Offline
kexxx
25. Oct 2015, 15:59 #9

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11509

Braucu ar:

uz kārbas vajadzētu būt nakļenei, ja ir oranža ar uzrakstu "ATF", tad gāz ATF Dexron II
ja kkāda savādāka, tad uz nakļenes sarakstīto prasi gūglei
Offline
Anc1rejs
25. Oct 2015, 18:17 #10

Kopš: 07. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 348

Braucu ar: e28


25 Oct 2015, 11:54:52 stucers rakstīja:

25 Oct 2015, 11:49:04 Rusters rakstīja:
Manam 91.gada bembim Ātrumkārbai iespejams eļļa jamaina.Pirmie robi pārslēdzalās dīvaini. Smagi itka neparslēdzas,bet tā kā vistas kaulus laustu sajuta kad maina no pirma uz otro un pectam vel uz trešo
Šad tad ari dzirdama čīkstoša skaņa ka turbina griestos(Man nav turbina,jo bendzīns)Tas gan iespejams pat ar to nav saistits+bet cik citos ārzemju forumos pētiju var but ari simptoms tam.
Lai gan jautājums pavisam citāds!
Kādu transmisijas eļļu vislabāk liet?
Gribeju Redline D4 Atf bet Latvijā nav pieejama un pasūtīšana reali darga priekš tāda apjoma. Kādu labu alternatīvu jūs ieteiktu? Negribu dzirdēt jēlības.par to ka lej pirmo kas veikalā. Savu auto saudzēju ļoti un gribu pildīt ar labāko..ta jau pietiek ka Latvijas ceļus dodu viņam priekšā


Jāliek cita kārba, jo tavai jau gultnis izdilis


+100 , man arī bija sākumā, ka grūti ielikt 1.,2. robā, pēc "trases dienas" vispār gandrīz nevarēja ielikt (tā kā pret sienu), un troksnis no kārbas, noņemot kārbu var just ka vienā brīdī (griežot aiz primārās ass) , kaut kas sāk klemmēt ---> kārba beigta (neesmu izjaucis, bet drošvien ka kāds gultnis beigts)
Offline
Rusters
26. Oct 2015, 09:48 #11

Kopš: 05. May 2015

No: Varakļāni

Ziņojumi: 35

Braucu ar: 1991.gada BMW E34 525i


25 Oct 2015, 18:17:32 Anc1rejs rakstīja:

25 Oct 2015, 11:54:52 stucers rakstīja:

25 Oct 2015, 11:49:04 Rusters rakstīja:
Manam 91.gada bembim Ātrumkārbai iespejams eļļa jamaina.Pirmie robi pārslēdzalās dīvaini. Smagi itka neparslēdzas,bet tā kā vistas kaulus laustu sajuta kad maina no pirma uz otro un pectam vel uz trešo
Šad tad ari dzirdama čīkstoša skaņa ka turbina griestos(Man nav turbina,jo bendzīns)Tas gan iespejams pat ar to nav saistits+bet cik citos ārzemju forumos pētiju var but ari simptoms tam.
Lai gan jautājums pavisam citāds!
Kādu transmisijas eļļu vislabāk liet?
Gribeju Redline D4 Atf bet Latvijā nav pieejama un pasūtīšana reali darga priekš tāda apjoma. Kādu labu alternatīvu jūs ieteiktu? Negribu dzirdēt jēlības.par to ka lej pirmo kas veikalā. Savu auto saudzēju ļoti un gribu pildīt ar labāko..ta jau pietiek ka Latvijas ceļus dodu viņam priekšā


Jāliek cita kārba, jo tavai jau gultnis izdilis


+100 , man arī bija sākumā, ka grūti ielikt 1.,2. robā, pēc "trases dienas" vispār gandrīz nevarēja ielikt (tā kā pret sienu), un troksnis no kārbas, noņemot kārbu var just ka vienā brīdī (griežot aiz primārās ass) , kaut kas sāk klemmēt ---> kārba beigta (neesmu izjaucis, bet drošvien ka kāds gultnis beigts)

Nu neticu! Te jau situacija bez maz vai kā kad google meklē apaukstešanas simptomus un pec interneta teikta konstate ka tev ir AIDS! Es arī veicu secinājumu ka atrumkārba šādi uzvedas aukstā laikā.Un ka man ir eļļas limenis par zemu kārbā,kas ari var izraisit sekojošos simptomus.
-Īdēšamu us slodzes braucot zemākā pārnesumā.
-Ātrumpārslegs nepārslēdzas gludi bet ar traucejumiem
-Nevar ielikt robā
Ta ar ieguvu pamata tikai 2 atbildes par to kādu eļļu labāk liet..jamekle vien pašam. Uzrakstīšu kad atradīšu
Offline
Kashelz
26. Oct 2015, 09:56 #12

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

E34 ar M50B25 motoru vajadzētu būt ZF kārbai, tai attiecīgi jālej ATF eļļa. Ta ir automatu kārbas eļļa. Po kāda ražotāja, galvenais svaiga un vajadzīgā daudzumā. Noteikti blīvslēgi pajukuši un viss ar laiku iztecējis laukā, tapec ari kārba lupatā, ZF kārbas ir izturīgas.
Offline
enimaals
26. Oct 2015, 10:03 #13

Kopš: 08. Feb 2015

Ziņojumi: 1238

Braucu ar:


26 Oct 2015, 09:48:39 Rusters rakstīja:

25 Oct 2015, 18:17:32 Anc1rejs rakstīja:

25 Oct 2015, 11:54:52 stucers rakstīja:

25 Oct 2015, 11:49:04 Rusters rakstīja:
Manam 91.gada bembim Ātrumkārbai iespejams eļļa jamaina.Pirmie robi pārslēdzalās dīvaini. Smagi itka neparslēdzas,bet tā kā vistas kaulus laustu sajuta kad maina no pirma uz otro un pectam vel uz trešo
Šad tad ari dzirdama čīkstoša skaņa ka turbina griestos(Man nav turbina,jo bendzīns)Tas gan iespejams pat ar to nav saistits+bet cik citos ārzemju forumos pētiju var but ari simptoms tam.
Lai gan jautājums pavisam citāds!
Kādu transmisijas eļļu vislabāk liet?
Gribeju Redline D4 Atf bet Latvijā nav pieejama un pasūtīšana reali darga priekš tāda apjoma. Kādu labu alternatīvu jūs ieteiktu? Negribu dzirdēt jēlības.par to ka lej pirmo kas veikalā. Savu auto saudzēju ļoti un gribu pildīt ar labāko..ta jau pietiek ka Latvijas ceļus dodu viņam priekšā


Jāliek cita kārba, jo tavai jau gultnis izdilis


+100 , man arī bija sākumā, ka grūti ielikt 1.,2. robā, pēc "trases dienas" vispār gandrīz nevarēja ielikt (tā kā pret sienu), un troksnis no kārbas, noņemot kārbu var just ka vienā brīdī (griežot aiz primārās ass) , kaut kas sāk klemmēt ---> kārba beigta (neesmu izjaucis, bet drošvien ka kāds gultnis beigts)

Nu neticu! Te jau situacija bez maz vai kā kad google meklē apaukstešanas simptomus un pec interneta teikta konstate ka tev ir AIDS! Es arī veicu secinājumu ka atrumkārba šādi uzvedas aukstā laikā.Un ka man ir eļļas limenis par zemu kārbā,kas ari var izraisit sekojošos simptomus.
-Īdēšamu us slodzes braucot zemākā pārnesumā.
-Ātrumpārslegs nepārslēdzas gludi bet ar traucejumiem
-Nevar ielikt robā
Ta ar ieguvu pamata tikai 2 atbildes par to kādu eļļu labāk liet..jamekle vien pašam. Uzrakstīšu kad atradīšu

Pielej labu atf eļļu,manuprāt 2 litri.un piejauc eļļai klāt smt piedevu.smt ir salīdzinoši dārga piedeva bet labākā no visiem sūdiem,ko piedāvā.
Viņu nedrīkst liet bloķējošajos reduktoros un automātkārbās.vienkārši izslīdēs mobilèns bloķī.citur drīkst.
Offline
Rusters
27. Oct 2015, 08:00 #14

Kopš: 05. May 2015

No: Varakļāni

Ziņojumi: 35

Braucu ar: 1991.gada BMW E34 525i


26 Oct 2015, 09:56:53 Kashelz rakstīja:
E34 ar M50B25 motoru vajadzētu būt ZF kārbai, tai attiecīgi jālej ATF eļļa. Ta ir automatu kārbas eļļa. Po kāda ražotāja, galvenais svaiga un vajadzīgā daudzumā. Noteikti blīvslēgi pajukuši un viss ar laiku iztecējis laukā, tapec ari kārba lupatā, ZF kārbas ir izturīgas.

Vakar uzdzinu autiņu uz bedres un kad atskrūvēju iepildīšanas skrūvī kārbai secināju ka eļļa ir pilna jo tā tecēja no iepildes skrūves. eļļa tīra.brūngana,un ar saldenu smaršu. lai gan domaju ka bus kkad janotecina no apakšas un japaskatas vai nav dzlezs skaidu.
pašlaik nezinu mekleju iemeslsus kapec auto šad tad vaid kad pirmaja robā sāk gāzēt un kapēc ātrumpārslēgs rupjš..lai gan pārslegties vienmēr var diezgan labi tik kad liek pirmajā robā kaut mašīna izlēgta tads ka klikšķis kas arī jutmas kloķī noskan.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo