Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 103 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: Aizrijās ar kautko

AutorsZiņojums
bmwaddict
03. Nov 2004, 12:25 #21

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2004-11-03 11:58, Agx rakstīja:
Nomainiiju ellju un visa vaina pazuda. Servii teca, ka vaina esot kompensatoros.

Bullshit. SMP taadi servisi. Noteikti kautko paraustiija pashiem nezinot vai arii riitdien buusi klaat ar textu ka tomeer nee ka akal raustaas
Offline
Universal
03. Nov 2004, 12:53 #22

Kopš: 10. Aug 2004

Ziņojumi: 1882

Braucu ar: neBMW

man ar taada probza ik pa brīdim ir cau rasma.. bimmers sāk šķaudīt, raustīties karoče galīgi neiet, bet tas nav vislaik - izslēdz motoru piešķiļ pēc brīža atkal normāli... parasti šī spļaudīšanās sākas uz tiltiem braucot augšā tipa pie palielinātas slodzes... Jautājums tāds: Ja tomēr es vedu uz šo diagnostiku kur labāk (man e36)

-----------------

Signalizācijas sistēmas, videonovērošana, ugunsdrošība, access, domofoni, drošības sistēmu projektēšana
Offline
bmwaddict
03. Nov 2004, 13:16 #23

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2004-11-03 12:53, Universal rakstīja:
bimmers sāk šķaudīt, raustīties karoče galīgi neiet, bet tas nav vislaik - izslēdz motoru piešķiļ pēc brīža atkal normāli...

A kaads motors. Ko nu aizbrauc uz permalatu bet mosh pirms tam nocheko elementaaras lietas mosh degvielas filtru jau sen laiks mainiit, masu izmeeri starp motoru un akji.. Nocheko shtepseljus uz datchikiem vai nav sasuubeejushi.
Offline
Universal
03. Nov 2004, 13:25 #24

Kopš: 10. Aug 2004

Ziņojumi: 1882

Braucu ar: neBMW

motors 320 filtri visi nesen nomainīti. dačiku kontaktus pārbaudīšu. paldies par padomu

-----------------

Signalizācijas sistēmas, videonovērošana, ugunsdrošība, access, domofoni, drošības sistēmu projektēšana
Offline
ultraman
03. Nov 2004, 15:01 #25

Kopš: 11. Jul 2002

Ziņojumi: 716

Braucu ar: 545_SMG_M

varbūt, ka sit cauri kāda no tām gumijām, kur sveces spraužas iekšā. man efekts bija stipri līdzīgs un vaina bija tur.
Offline
ARCHIJS
04. Nov 2004, 11:47 #26

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 328

Braucu ar:

Kur vislabaak i taisiit motora diagnostiku? Un ko tur iisti uzraada?? Pilniigi visu ,kas saistiits ar motoru? vai tikai to kas Tevi interesee?
Offline
Permalat
05. Feb 2005, 23:10 #27

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:

Aicinājums visiem: neaiztikt atsperīti gaisa mērītājā! Atsperīte rada pretspēku tam metāla aizsprstam (štorkai), kas savienota ar reostatu. Princips ļoti līdzīgs radio (analogā) skaļuma regulatoram. Jo vairāk gaisa iziet caur gaisa mērītāju, jo vairāk atveras tā štorka. Sagrozot atsperītes zobratu, degmaisījuma sastāvs izteikti atšķirsies no nominālā, jo DME saņems nepareizu informāciju par gaisa daudzumu. M20 motoriem ar L-Jetronic un Motronic bez lambda zondes sekas sekojošas: zūd jauda, pieaug patēriņš(gan pārāk bieza, gan pārāk liesa maisījuma gadījumā). M20 un M40 ar lamda zondi un katalizatoru: iepriekšējie simptomi + zondes un katalizatora ātras beigas un kļūdu saraksts: nepareizs degmaisījums, lambda zondes defekts. Un vēl: nevienā kaktu kantorī diagnostiku nevar veikt šādā gadījumā!!!! Pat standarta kļūdu lasītājs testerītis nelīdzēs! Un Tavā gadījumā jāsāk ar gaisa mērītāja kalibrēšanu. Citādi, pat, ja siltam motoram lamda zonde ’pievelk’ maisījuma sastāvu, tad aukstam motoram tas tik un tā stipri atšķiras no nominālā!
Kaut topics vecs, ceru, ka kādam šī informācija noderēs!
P.S. Un ļoti apšaubāma izklausās versija, ka kompensatori ir saistīti ar to aizrīšanās problemu droseļvārsta atvēršanās brīdī.
Offline
NixN
05. Feb 2005, 23:18 #28

Kopš: 26. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1983

Braucu ar: S6 2.2T

Nu es kad groziju gaisa meritaju vismaz atzimeju vinja sakotnejo stavokli, lai vienmer var atgriezt atpaklj ja vajag

-----------------
We Are All Made of Stars
Offline
Permalat
18. Feb 2005, 16:37 #29

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2004-11-03 12:53, Universal rakstīja:
man ar taada probza ik pa brīdim ir cau rasma.. bimmers sāk šķaudīt, raustīties karoče galīgi neiet, bet tas nav vislaik - izslēdz motoru piešķiļ pēc brīža atkal normāli... parasti šī spļaudīšanās sākas uz tiltiem braucot augšā tipa pie palielinātas slodzes... Jautājums tāds: Ja tomēr es vedu uz šo diagnostiku kur labāk (man e36)

Vēl ieteikums: ja motors, kuram ir lambda zonde un katalizators (M20 Motronic, M30 Motronic, M40, M50, utt.) šķauda (nesadedzina degvielu, aizrijas, nestrādā kāds cilindrs), NEKAVĒJOTIES jābrauc uz diagnostiku! Nesadegusī degviela, eksplodējot, neatgriezeniski bojā skābekļa senorus un katalizatorus!!! Remonts vēlāk sanāk stipri dārgāks!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo