Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 90 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: 320d E46 vs 525d/530d E39 vs 320d E91

AutorsZiņojums
lawyer33
29. Jul 2015, 19:58 #1

Kopš: 20. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 49

Braucu ar: BMW un SAAB

Tuvāko mēnešu laikā vajadzēs iegādāt ģimenei otru (lielāko un praktiskāko) auto, un es skatos uz minētajiem modeļiem. Izskatu tikai touring variantus ar MT, jumta reliņiem, lai var velo uzkraut, bet bagāžniekā bēbim ratus un citas parpalas iekraut. Baigi vēlams būtu ādas salons. E61 neizskatu - vnk nepatīk, SUV - galīgi garām šķiet kā suga. Pie BMW apstājos, jo patīk un gribu pievienoties pareizajai piedziņai - RWD

Pie e46 sadaļas liku, jo tas ir mans prioritārais mērķis - esmu tādu izložņājis (brālim ir 320d 2003.g. ar M paku) un izmēros atzinis par minimālo izmēru - ja nu kas var jumta bagāžnieku uzlikt, nevis vadāt pustukšu lielāku auto lielāko daļu laika. e91 izskatu variantu tikai bez tā tizlā centrālā displeja - izskatās drausmīgi tizli un šķiet, ka tas pēc darbības būs kā 10 gadīgs telefons...

Tad nu jautājums - kādas būtu salīdzinošās uzturēšanas/apkopju, remontu izmaksas šiem trim? Vai e39 un e91 tās būs būtiski lielākas par e46? Dārdzība gan ir subjektīva lieta, bet ieskatam - nu jau gandrīz 9 gadus esmu pieradināts pie Saab detaļu cenām un servisa izmaksām, piekares daļas un riepas pērku tikai jaunas un ne huņ-luņ. Auto vajag, lai ikdienā salīdzinoši ekonomiski un bez nepatīkamiem pārsteigumiem pārvietotos, tādēļ nekāds čieptjūnings, sēdinājums un R18 ļitaki netiek izskatīti - lai gāztu pa trasi man ir cits auto.

Apzinos arī, ka e46 un e39 pēdējiem gadiem noskrējiens būs sākot no 300k km (rēķinu, ka dīzelisti nobrauc parasti sākot ar 25-30k km gadā vidēji). Budžets uz e46 un e39 varētu būt līdz 5k EUR, e91 līdz kādiem 9k EUR. Visos gadījumos auto noteikti tiks daļēji finansēts ar aizņemtu naudu. Bieži auto nemainu un arī uz šo potenciālo jaunieguvumu skatos kā uz auto vismaz 5 gadiem. Cik esmu pētījis klātienē, e46 un e39 šķiet būvēts ilgstošai lietošanai - gan interjers, gan tehnika - ja par tādu atbilstoši rūpējas, tam būtu jākalpo ilgus gadus. e91 gan nav bijis iespējas tuvāk izpētīt.

Ļoti jau patīk šis: https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/525/cjjxf.html

Bet prāts saka, ka jāņem šāds: https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/320/cbiip.html

vai šāds: https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/318/dbijm.html

Tādas, lūk, pārdomas... Palīdzēsiet nosvērties kāda varianta virzienā?

P.S. Lasot forumu, secināju, ka vidējais forumists ar maniem ienākumiem nedomājot atvēzēsies uzreiz uz F11, bet man šobrīd ir citas prioritātes dzīvē, kaut F10/F11 ļoti patīk - nekas, kaut kad vēlāk

P.P.S. Dīzeli skatos, jo nobraukums varētu tuvākajos gados sasniegt 25-30k km gadā. Apkopties domāju bavariaauto - lasīju labas atsauksmes
Offline
Instigater
29. Jul 2015, 20:41 #2

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

A kāpēc neizskati gāzenvāgen opciju? 3litru benzīns ikvienā no viņiem būsi ļoti jauks pārvietotājs par vēl zemākām izmaksām nekā dīzelis.
Offline
uldens1
29. Jul 2015, 21:21 #3

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15742

Braucu ar:

e91 protams,e39 gaternieku auto
Online
HiJaCKeR
29. Jul 2015, 21:29 #4

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4502

Braucu ar: BMW E90 330i

E46 un E39 tomēr jau ir vecas mašīnas, kas tika projektētas un būvētas pagājušajā gadsimtā. E9X jau ir cita mašīna.

[ Šo ziņu laboja Hi-Jacker, 29 Jul 2015, 21:30:17 ]

Online
DrumB
29. Jul 2015, 21:37 #5

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Ja E46 tad ar 3.0d. Izturīgāks kā 2.0d, dinamiskāks un ēd praktiski tikpat.

Es gan dotu priekšroku E91, bet to galīgi nevar nosaukt par lielu un praktisku. Vajag vienkārši izbraukt ar visiem pēc kārtas un tad sapratīsi, kas patīk. Ieliec ratus vienā un otrā, bet Mondeo vai E klases plašums nevienā nebūs. E39 ir jau visai arhaisks, sākot ar veco spidometru, un beidzot ar to, ka viņu sāka ražot pirms 20 gadiem. Ja plāno braukt vairākus gadus, tad jau šobrīd morāli novecojušu auto nezinu vai vajadzētu izvēlēties. Vienīgais pluss ir tas, ka ietilpīgāks un komfortablāks.
Offline
Laoshi
29. Jul 2015, 21:41 #6

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Lawyer, iesaku škoda octavia zārkvedēju ar 2.0tdi 200zs ar 7 pakāpju dsg. Atstāj tos vecos bumbierus čaļiem ko spēlēties, tak jau pašam ģimene.
Offline
edzhaans
29. Jul 2015, 22:04 #7

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Kāds prikols salīdzināt E46 ar E39 Un vēl ē90
2.5d 3.0d ir abās virsbūvēs
2.0d arī ir abās virsbūvēs.
Ar benzīnu tas pats. Nu, līdzīgi.
Viens auto lielāks otrs mazāks Viss.
e90 jau ir cits auto
Ņem to, kas labākajā stāvoklī. Nopietni. Vai apsver līzi un jaunu auto (neBMW).

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 29 Jul 2015, 22:06:11 ]

Offline
wanksta
29. Jul 2015, 22:07 #8

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7239

Braucu ar: muti

Pirmie divi ir rumbulnieku (autoplatz) sludinajumi, stavoklis ne tuvu neatbilst tam, kadu apraksta sludinajumaa plus cenas kosmoss. Pidaru kantoris.
Tam e39 jau garamejot pamaniju, ka haube saruseejusi
Offline
KF
29. Jul 2015, 22:42 #9

Kopš: 16. May 2011

Ziņojumi: 1446

Braucu ar: 7


29 Jul 2015, 22:04:16 edzhaans rakstīja:
Vai apsver līzi un jaunu auto (neBMW).


+ daudz
Offline
edzhaans
29. Jul 2015, 22:59 #10

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


29 Jul 2015, 22:42:02 KristapsRA rakstīja:

29 Jul 2015, 22:04:16 edzhaans rakstīja:
Vai apsver līzi un jaunu auto (neBMW).


+ daudz

Tas ir tikai ieteikums, jo pēc autora var saprast, jo tālāk, jo trakāk, e90 ja ievēroji ir 318, bet e46 ir 2.0d, e39 2.5d. Ja dīzeli, ir citi dīzeļi, kuri nesagādās tādas problēmas kā, džeki, palīdziet atrast bumeru, nu labu un nenopistu. Visi kā viens atbildēs, būs grūti, bet var atrast Finālā tāpat būs diršana par to, ka BMW ir galīgs mēsls. Es arī saviem draugiem, paziņām necenšos kaut ko ieteikt, lai tas būtu serviss, makaroni vai kur labāk pildīties.
Offline
bum_bumz
29. Jul 2015, 23:08 #11

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6436

Braucu ar: E34


29 Jul 2015, 21:41:41 Laoshi rakstīja:
Lawyer, iesaku škoda octavia zārkvedēju ar 2.0tdi 200zs ar 7 pakāpju dsg. Atstāj tos vecos bumbierus čaļiem ko spēlēties, tak jau pašam ģimene.

he,he nevarēja neiedirst
oktāvija sen būs lūžņos, bet 46 joprojām ripos

Nu nez, priekš pirmajiem 2 toč mogo nav jāņem
ja grib braukt 7-8 gadi, tad uzreiz 91
Online
lawyer33
29. Jul 2015, 23:46 #12

Kopš: 20. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 49

Braucu ar: BMW un SAAB

Gāzēt benzīnnieku neizskatu kā variantu - alerģija Vai nu dīzelis vai benzīns - ja zinātu, ka tuvākajos gados būs maz (nu ap 15k km gadā) jābraukā, skatītos tikai uz benzīnnieku...

Paldies par dažām konstruktīvām atbildēm

Par e39 un e46 morālo novecošanu - kas tad attiecīgi e61 un e91 ir labāks? e61 galīgi sajāts dizains gan interjerā, gan eksterjerā (Bengls nerullē galīgi). e91 šķiet lielāks par e46, bet abiem jaunākajiem tas centrālais displejs ir vnk tizls. e91 bez centrālā displeja ir OK, bet mani baida viņā lielie integrētie elektroniskie bloki - šķiet, ka viss pulksteņu bloks bija viens vesels - vienas funkcijas atņirgšanās parauj līdzi visu pārējo, ne? Un ACC vadība ir atsevišķs mezgls vai arī sajūgts kopā ar radio un ko tur vēl?
Offline
AigarsV
30. Jul 2015, 00:09 #13

Kopš: 26. May 2003

Ziņojumi: 442

Braucu ar:

Pec autora tekstiem nav saprotams bernu skaits, bet pec personigas pieredzes E46 bez jumta kastes varetu but parak mazs 2 berniem, it ipasi, ja ir normala izmera rati un ir velme naksnot arpus ierastas dzivesvietas.
Reali ari E39 ir parak mazs, ja ir 2 berni vecuma, kad viniem vajadzetu sedet kreslina ar muguru pret brauksanas virzienu, ja vien pats neesi 1.60m
Offline
lawyer33
30. Jul 2015, 10:52 #14

Kopš: 20. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 49

Braucu ar: BMW un SAAB

Tā, ka veseli divi bērni vienlaicīgi sēž ar muguru pret braukšanas virzienu, droši vien (un cerams) nebūs Šobrīd ir viens, tikko izaudzis no braukalēšanas ratos. Drīz nāks nākamā stadija, kad vajadzēs ņemt līdzi velo, un tad gan jau vēl otrs pieteiksies, kuram vajadzēs atkal tos ratus un sēdekli pretēji braukšanas virzienam. Es 182 cm, bet sēžu tuvu stūrei - tā ka arī esošajā Saab 9-3 2001.g. sieva (174cm) aiz manis var mierīgi sēdēt. Pamērīju, ka e46 vagons ir praktiski identisks izmēros, vienīgi tam kā jau touring bagāžnieku var piekraut līdz jumtam

Pagaidām sliecos uz tādu variantu, ka, ja būs pietiekami skaidrucītis, lai paņemtu pēdējo gadu e46 vai e39, ņemšu tādu, ja nāksies no bankas aizņemties, tad tikai e91 >2008.g.

[ Šo ziņu laboja lawyer33, 30 Jul 2015, 10:53:25 ]

Offline
968-jk
30. Jul 2015, 11:05 #15

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13456

Braucu ar: 30niekiem

Sveiks, lawyer!
Negajag Tev ne e39, ne e46. Tiešām! Ieklausies ko Tev saka. Par e60/61- arī nepatika, bet tas gluži tā pat kā ar 9-3SE. Nepatīk, bet paskatoties uz 9-3 airi vai viggen, tas 9-3 neliek mieru. Ar e61 tas pats, jo ilgāk uz viņu skatījos jo vairāk sāka iepatikties, kaut savulaik drausmīgi nepatika e60/61. Tas ir pavisam cits auto un cits līmenis. Ar e46 un e39 katru gadu cīnīsies ar to pašu problēmu ko savam 9-3... Starp citu, e60 bagūzī varēsi iestumt arī bērna ričuku.
Offline
HUBLOC
30. Jul 2015, 11:13 #16

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4654

Braucu ar: Q7

Es vispār domāju ka topika nosaukums ir joks, salīdzināja pimpis vs pirksts vs ārnija roka labākajos gados

pie tam, visas tās mašīnas ir faking mazas, varbūt vēl E39 kaut kā der, bet nu, kā jau te viens teica, E39 ir novecojis gan morāli, gan fiziski.

e46 rūsēs
e39 vecs
e91 nepavilksi, ja jau jāņem krīts tā drota iegādei

ņem parastu auto, bet jaunu/jaunāku un miers
Offline
RaL
30. Jul 2015, 11:24 #17

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3382

Braucu ar: kruīzu


Man ir bijuši vairāki e46, tagad ir e90.

Salīdzinot šos auto, mans subjektīvais viedoklis:
1) e46 ir daudz cietāks par e90 (ja svarīgs komforts, tad galvenais, lai nav m-paka vai sporta piekare)
2) e46 visi vairāk vai mazāk rūsēja, uz e90 un e60 neesmu to novērojis
3) e46 bija krietni biežāks viesis servisā, galvenokārt piekares dēļ neticas, ka tā nepaveicās man un visi eksemplāri bija nopisti, bet ar katru braucu 1xmēnesī uz servisu, jo kaut kas grabēja - tad nomainīt buksīti, tad sviru, tad reika sākusi grabēt, tad termostats jāmaina, tad atkal svira un tā visu laiku...
4) iekāpjot e90, uzreiz var sajust, ka auto ir daudz modernāks
5) e90 ir manāmi plašāks par e46

Offline
rezone
30. Jul 2015, 11:29 #18

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 424

Braucu ar: E70

Dodu priekšroku E90/E91

Biju pabraucis kadu laiku ar 318d(FL), 320d(164zs+chip) 320d(177zs) gan 325i(lpg) Visi manuāļi.

Priekš ikdienas komfortas braukšanas Rīgā manuprāt neder vecais(164zs)ar manuali 320d neatkarigi chipots vai nē. Nav jaudas lidz 2k apgriezieniem- pēc iet ljoti labi. Braucot pa Vācu bāņiem to nevar just - jaudas pietiekoši, bet Rīgā... izpaužās tas tā praktiski vienmer kad lēni ripo jaliek 1.ajā atrūmā kad ar to pašu 325 var mierigi likt otrajā. (ceru ka domu sapratāt).

Tik līdz tas 2.0 iegriežās jaudas ir pietiekami.
Bet FL modeļiem tā problēma vairs nav, vai arī nav tik izteikta. Bet toties tuvojoties galam FL gurst nost(prasās pēc čipa), lidzīgi kā E36 325 vs 328.
Ta kā ja skaties uz e91/e90 / 320d(164zs) skaties uz automatiem. imho

318d FL ikdienas brauksānā neslikts bet nu bez rakstura . Griezt īpaši nav jēgas. Normals ikdienas auto- nekas vairāk.


aa un skaties uzmanīgi kulises stavokli,sajūga un spararata. pamaniju ka E90tiem tas viss nav tik izturiigs un laikam arī nemaksā kapeikas. (Tas par tiem kuri saka ka automāts dārgs remontā, tad ar to var saskarties 1x reizi mūžā un cena gandrīz tadi pati ka uzlikt jaunu (sajūgu/ grozu/ spararatu)

[ Šo ziņu laboja rezone, 30 Jul 2015, 11:44:01 ]

Offline
mg50
30. Jul 2015, 11:31 #19

Kopš: 16. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 251

Braucu ar: F31

tikai un vienīgi par e91, divus gadus jau braucu bēdu nezinādams!

iepriekšējais auto bija e46
Offline
Che
30. Jul 2015, 11:36 #20

Kopš: 09. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 3819

Braucu ar: 87

Pirmdien pārkāpu no e46 uz e39. Pērc Toyotu
Bet, ja tā nopietni, tad e46 neko prātīgu neieliksi. Vietas nav.

[ Šo ziņu laboja Che, 30 Jul 2015, 11:37:31 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo