Online

Pašreiz BMWPower skatās 116 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF kvēpu filtrs

AutorsZiņojums
AF
04. Sep 2018, 00:18 #301

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Aizauguši ieplūdes kolektori un EGR vizbiežāk ir šī problēma, siltummainis drīzāk izdeg. Bet nu, kā kuram pieredze.
Offline
smilee45
04. Sep 2018, 15:48 #302

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 935

Braucu ar:

Līdz cik, tad tā dūmainība drīkst būt? Pagājušajā gadā egr vēl bija- dūmainība 0.7, šogad atslēdžu tika daudz sēņots un dūmainība 1.67.
Offline
rekeds
04. Sep 2018, 15:55 #303

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

atkarājas no gada
Offline
Staris
04. Sep 2018, 15:58 #304

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB


04 Sep 2018, 15:48:55 @smilee45 rakstīja:
Līdz cik, tad tā dūmainība drīkst būt? Pagājušajā gadā egr vēl bija- dūmainība 0.7, šogad atslēdžu tika daudz sēņots un dūmainība 1.67.

Kuram auto ir tik liela dūmainība?
Offline
Gestus
04. Sep 2018, 16:04 #305

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 1093

Braucu ar: OOOO

Man a6 ar 2.7tdi cipots...dfp orginali nemaz nenak manam...pirmajaa gadaa 1.79 vai tml...peeejos 2 gadus 0.87 un 0.84

Slikti vai labi..nezinu....dumainibu dabuju lejaa pec sprauslu mainjas. Nekas cits nav darits motoram. Cips jau bija pirms manis ielikts.

[ Šo ziņu laboja Gestus, 04 Sep 2018, 16:04:56 ]

Offline
AF
04. Sep 2018, 21:39 #306

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Es atkartošos vēlreiz dumainibas tests ir līdzīgi kā spriest par zaļotu pēc labsajūtas.

Varat vienreiz beigt tam pievērst uzmanību? Tā dumainības testa rezultāts vairāk atkarīgs ir no satiksmes kurā tu atbrauci līdz stacijai, nedz tas kaut ko reāli varētu pateikt par auto stāvokli.
Offline
uldens1
10. Oct 2018, 23:30 #307

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:


10 Oct 2018, 23:28:30 @artc rakstīja:
DPF var būt pie vainas, ja ēd pastiprināti eļļu?
Turbīna samainīta, nekur citur noplūdes nav.
nee
Offline
AF
11. Oct 2018, 00:47 #308

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


10 Oct 2018, 23:28:30 @artc rakstīja:
DPF var būt pie vainas, ja ēd pastiprināti eļļu?
Turbīna samainīta, nekur citur noplūdes nav.
pareizo ellu lej?
Offline
osxk
11. Oct 2018, 09:37 #309

Kopš: 28. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 515

Braucu ar: raķeti


10 Oct 2018, 23:28:30 @artc rakstīja:
DPF var būt pie vainas, ja ēd pastiprināti eļļu?
Turbīna samainīta, nekur citur noplūdes nav.

Es atvainojos par salīdzinājumu, bet, ja apenēs ir brūna svītra, vainīgas nav apenes. DPF visi uztver, kā lielāko ļaunumu, lai gan tas ir pēdējais rindā. Ja dzinējā viss labi, tad DPF pats attīras ar reģenerāciju. Ir auto ar 300k uz tāfeles ar oriģinālo filtru, jo ir labi uzturēti. Taisiet diagnostiku un meklējiet problēmu.
Offline
bmwaddict
11. Oct 2018, 12:02 #310

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


11 Oct 2018, 09:37:08 @osxk rakstīja:
Es atvainojos par salīdzinājumu, bet, ja apenēs ir brūna svītra, vainīgas nav apenes. DPF visi uztver, kā lielāko ļaunumu, lai gan tas ir pēdējais rindā. Ja dzinējā viss labi, tad DPF pats attīras ar reģenerāciju. Ir auto ar 300k uz tāfeles ar oriģinālo filtru, jo ir labi uzturēti. Taisiet diagnostiku un meklējiet problēmu.

preciizi.
Offline
Staris
11. Oct 2018, 12:24 #311

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Tikai daudziem problēma ir tāda, ka diagnostiku uztaisa tikai pēc tam, kad filtrs ir pie kakāts. Pēc tam ir 4 ciparu skaitlis maiņai vai izņemšana.
Ievērojamai daļai noplīst DPF filtrs, jo E60 gadījumā nenojauš, ka mizo ar beigtu termostatu kā rezultātā reģenerācija nenotiek dēļ zemās temperatūras.
Offline
ran
11. Oct 2018, 18:09 #312

Kopš: 05. Feb 2018

Ziņojumi: 113

Braucu ar: kW

235 tkm tāfelē un stock DPF's.
E91 320d M47
Offline
shibernieks
11. Oct 2018, 19:32 #313

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Pfff

Raudi 3.0tdi 176kw pdf pie 450k km pateica čau un arī tad pie vainas bija cits mezgls.

Statoil soļķis, moller apkopes pa 15k km un smaga kāja

Offline
ran
11. Oct 2018, 20:01 #314

Kopš: 05. Feb 2018

Ziņojumi: 113

Braucu ar: kW


11 Oct 2018, 19:32:16 @shibernieks rakstīja:
Pfff

Raudi 3.0tdi 176kw pdf pie 450k km pateica čau un arī tad pie vainas bija cits mezgls.

Statoil soļķis, moller apkopes pa 15k km un smaga kāja




Visu cieņu!
Offline
Agrish
21. Feb 2019, 18:48 #315

Kopš: 12. Aug 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 397

Braucu ar: E91

Sveiki speciālisti!

Jautājumiņš, N47 temperatūra 89-90 vairāk nav, var būt pie vainas ka met DPF zīmi uz paneļa pēc 10 min no mašīnas iedarbināšanas?

[ Šo ziņu laboja Agrish, 21 Feb 2019, 20:12:29 ]

Offline
Agrish
21. Feb 2019, 20:13 #316

Kopš: 12. Aug 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 397

Braucu ar: E91


21 Feb 2019, 19:13:48 @cufiks rakstīja:
Nē, pie vainas vecums, OEM nobraukums 300kkm+



Jautājumu pareizi izlasīji? Bija par temperatūru!
Offline
Ruudis
21. Feb 2019, 20:22 #317

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Pienpak


21 Feb 2019, 18:48:26 @Agrish rakstīja:
Sveiki speciālisti!

Jautājumiņš, N47 temperatūra 89-90 vairāk nav, var būt pie vainas ka met DPF zīmi uz paneļa pēc 10 min no mašīnas iedarbināšanas?



Ja ar dzinēja temp.ir kāsis, tad dpf reģenerāciju netaisīs. Ja ir jau feils ekrānā par dpf, tad jau ir slikti
Offline
Agrish
21. Feb 2019, 20:25 #318

Kopš: 12. Aug 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 397

Braucu ar: E91


21 Feb 2019, 20:20:57 @cufiks rakstīja:
Temperatūra mainās atkarīgi no slodzes utt., nedomāju, ka būšu kompetents teikt normāla vai nē.

Parasti, kad kāds no termostatiem iziet no ierindas dzinēja temperatūra nekāpj virs 70C

Turpretī 300kkm kļūda ieblingo idrive tieši pēc 10m katru reizi un nav nodzēšama

Lidz 365kkm nereizi neieblingoja, takā tā viss nav kā tu saki
Offline
bmw321
21. Feb 2019, 20:40 #319

Kopš: 05. Oct 2017

Ziņojumi: 386

Braucu ar: Tavu sievas māsu

90 jau normāla darba temperatūra.
Tas ka kļudu met pohui. Tak visām mašīnam deg check engine un citu brīnumi 24/7.
Offline
KaspichsS
21. Feb 2019, 21:21 #320

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


21 Feb 2019, 20:13:56 @Agrish rakstīja:

21 Feb 2019, 19:13:48 @cufiks rakstīja:
Nē, pie vainas vecums, OEM nobraukums 300kkm+



Jautājumu pareizi izlasīji? Bija par temperatūru!


tavs smirdīgā dīzeļa DPF pirm 200.000 km pārstāja aizturēt jebkādas mikrodaļas.
Šobrīd tas vairs fiziski nespēj attīrīties.
Bet, man nav ilūziju - jauns DPF tavu mēslu kasti nerotās.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo