Online

Pašreiz BMWPower skatas 36 viesi un 0 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW X sērija » X3 E83 (2003-...)

Tēma: X3 nobeidzās automāts

AutorsZiņojums
bertons
26. Mar 2015, 23:39 #41

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 21721

Braucu ar: STI


26 Mar 2015, 23:37:05 Driver rakstīja:

26 Mar 2015, 23:34:23 bertons rakstīja:
tie kas bremzē ar ātrumiem ir tu tū kvadrātā

Vispar nee un pat lietojot automatu kalnaina apvidu var braukat neuzcepot bremzes. Karba pati loti labi bremze ar robiem.


es par "komfortu"

saprotu vēl ziemā, kalnos, bet ir tak umņiki kuri diendienā viscaur gadu tā braukā

[ Šo ziņu laboja bertons, 26 Mar 2015, 23:39:35 ]



-----------------
She, paturi manu alinju!
Offline
Driver
26. Mar 2015, 23:42 #42

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31490

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Vispar loti efektivi var ietaupit degvielu, ja iemacas ne tikai pareizi slegties uz augshu, bet ari pareizi uz leju un bremzu pedali lietot tikai tik daudz, lai parejie aiz muguras zinatu, ko tu taisies darit.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
berny757
26. Mar 2015, 23:43 #43

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4214

Braucu ar: f31, golf2 gti


26 Mar 2015, 23:34:23 bertons rakstīja:
tie kas bremzē ar ātrumiem ir tu tū kvadrātā

nu protams nejau tā kā dzēšās trasē, bet tuvojoties krustam kur deg sarkanais nevis izspiež sajūgu un tukši min bremzes, vnk pārslēdzas zemāk un pieripo. Skaidrs ka tas ir dīvaini, bet ja tu gribi teikt ka vācieši kas var uzbūvēt normālus ceļus, saražot drotus ar ko mēs braucam, finālā tā ne no kā būtu izdomājuši ka tomēr atlaist ar ātrumiem ir labāk, tad varbūt ir vērts aizdomāties par to un tomēr nomēģināt?
Es iemācijos braukt Latvijā, bet kārtojot tiesības ārpus lv bija baigās problēmas, jo protams bija iemācijies kā jau latvietis. Visi tak rallisti... Bet par laimi bija normāls instruktors kas iemācīja kā tiešām ērti lietot auto (nnevis gonkot :visi lohi: ) un ikdienas braukšanai tas der daudz labāk nekā visi vanabī gonšķiku ieradumi.
vis trakākais ir tas ka jāgaidai uz kādu kas priekšā, iedegoties zeļajam sāk štepselēt pa robiem, kamēr ar tomātu vai turot pirmajā jau sen var uzsākt kustību
Offline
berny757
26. Mar 2015, 23:44 #44

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4214

Braucu ar: f31, golf2 gti


26 Mar 2015, 23:42:19 Driver rakstīja:
Vispar loti efektivi var ietaupit degvielu, ja iemacas ne tikai pareizi slegties uz augshu, bet ari pareizi uz leju un bremzu pedali lietot tikai tik daudz, lai parejie aiz muguras zinatu, ko tu taisies darit.

Ir lietas ko tu saproti, un ne tikai ši
Offline
GirtzB
26. Mar 2015, 23:46 #45

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20425

Braucu ar: Pelēkais zvirbulis evo I

ja pareizi atceros tad "kompis" pilnībā atpur devielas padevi, ja pie pietiekoši augstiem apgrzieniem atlaiž gāzi un bremzē ar motoru, attiecīgi pareizi brezēt ar motoru ir ekonomiskāk un vienmēr saglabāja konrole pār auto, bet tā ir cita tēma.

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 26 Mar 2015, 23:47:20 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Atmosfēriski S54B32 365Nm + Turbo B235R 350Nm
Offline
Driver
26. Mar 2015, 23:52 #46

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31490

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


26 Mar 2015, 23:46:48 GirtzB rakstīja:
ja pareizi atceros tad "kompis" pilnībā atpur devielas padevi, ja pie pietiekoši augstiem apgrzieniem atlaiž gāzi un bremzē ar motoru, attiecīgi pareizi brezēt ar motoru ir ekonomiskāk un vienmēr saglabāja konrole pār auto, bet tā ir cita tēma.

Nu tieshi taa, tapec jau nevajag uzreiz maukt tik zemu, ka tahometrs uz 5000 uzlec un pats ar degunu stikla.
Bet pat ar tomatu agresivi maucot S rezima ar auto bus ekonomiskaks kaa D, ja pieshaujas.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
bertons
26. Mar 2015, 23:52 #47

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 21721

Braucu ar: STI

jā jāpiš degvielas grami un pārdesmit eiriki uz kalotkām moš pāriet uz sabtransu

-----------------
She, paturi manu alinju!
Offline
Driver
26. Mar 2015, 23:55 #48

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31490

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


26 Mar 2015, 23:52:41 bertons rakstīja:
jā jāpiš degvielas grami un pārdesmit eiriki uz kalotkām moš pāriet uz sabtransu

Un ja tur iekaps ekbakjans ar suni, kad sanaks kapeikpishas noluka braukt par zakji?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
edzhaans
27. Mar 2015, 02:10 #49

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7123

Braucu ar: 4cyl gāzes plīti


26 Mar 2015, 23:52:41 bertons rakstīja:
jā jāpiš degvielas grami un pārdesmit eiriki uz kalotkām moš pāriet uz sabtransu

Nu, bet ar N jau tu arī pisini santīmu.
Bremzējot pārnesumā tu ne tikai pisini santīmu, bet arī bremzes.
Jeb tu netici šai zinātniskajai fantastikai, ka motors bez karburatora tiešām patērē mazāk degvielas nekā ripojot ar N ?
Es personīgi iemetu ar starpgāzi no 4->3 vai no 5->3 un vēl kopā ar bremzēm nepieciešamības gadījumā, kā aiziet tuvāk 1000-1300 lieku N
Degvielas patēriņā izmaiņas nejūtu, kad pirms tam tika mēģināts ar N un es jau jūtos dīvaini, kad kāds kam braucu līdz iemet N. Rodas tāda nedrošības sajūta sēžot blakus. Nez, pieradums
Offline
JZ
27. Mar 2015, 03:23 #50

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


26 Mar 2015, 23:52:41 bertons rakstīja:
jā jāpiš degvielas grami un pārdesmit eiriki uz kalotkām moš pāriet uz sabtransu


kaut kādam auto start/stop motoram tu vari bremzēt ar darba bremzēm (vai lādēt bateriju moš) un slēgāt neitrālo vai spaidīt sajūgu, bet normālam auto aiziet ~ 1l degvielas stundā lai uzturētu idle apgriezienus - to, ko tu vari darīt vienkārši bremzējot ar neizspiestu sajūgu, vai automātu draivā - hidrotransformātors pat ir konstruēts tādā veidā, lai spētu pildīt šo funkciju, izņem dažas lietas no tā ārā, un tas, pie atlaistas gāzes, uzvestos kā izspiests sajūgs - nevēlami

ir vienkārši dumji neizmantot to, kas ir pieejams tik pat kā par velti
Offline
E53V8
27. Mar 2015, 11:13 #51

Kopš: 15. Jan 2014

Ziņojumi: 174

Braucu ar:

Tad kādu automātisko kārbu servisu ieteiksiet? Un kàpēc tieši to vai citu?
p.s. pilns nets gan ar labām atsauksmēm gan sliktām. Ko sakiet par Ķekavas vai Recro? Ir kāds tur tieši Bmw kārbu remontējis?
Offline
karlsonss
29. Mar 2015, 00:22 #52

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23037

Braucu ar:

Agrish tak liec n, ko tu klausies vinjus
Offline
Agrish
29. Mar 2015, 00:35 #53

Kopš: 12. Aug 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 380

Braucu ar: E91


29 Mar 2015, 00:22:22 karlsonss rakstīja:
Agrish tak liec n, ko tu klausies vinjus


Jā, jā nedo dievs ieliksi N
Offline
Lafter
29. Mar 2015, 01:22 #54

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 19902

Braucu ar: BMWV12.AudiV6.Bmw6cyl. Toyota2x4 cyl. 2.0 turbo Subaru


26 Mar 2015, 18:46:36 karlsonss rakstīja:

26 Mar 2015, 17:34:49 protams rakstīja:
Recro var vest ja tie apmaksātu ceļu līdz viņiem un atpakaļ ja kautkas atkal nobrūk. A to atsauksmes par viņiem 50/50.
Rīgā arī tomēr remontē tās kastes.


Cik kaarbas gadaa sareonte un cik ir sliktie gadiijumi? Atvar dod statistiku....

P.s. Tu lakam veel gribeetu, lai vinji tev piemaksaa, ka tu savu kasti pie vinjiem ved un peec tam iidi internetaa ka viss lsikti
Pēc 6 mēnešiem pirmoreiz manējā gāja par garantiju uz pilnu pŗajaukšanu.. ir pagajis mazāk kā gads un izskatās ies atkal... tikai pieprasīsu lai pagarina tālāk garantiju pēc pēdējās iejaukšanās. Attieksmē problēmu nav pie tiem čaļiem. Mok neveicās vienk

-----------------
Лох не мамонт, лох не вымрет!
Offline
Lafter
29. Mar 2015, 01:28 #55

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 19902

Braucu ar: BMWV12.AudiV6.Bmw6cyl. Toyota2x4 cyl. 2.0 turbo Subaru


29 Mar 2015, 01:26:54 citrons1 rakstīja:

29 Mar 2015, 01:22:16 Lafter rakstīja:

26 Mar 2015, 18:46:36 karlsonss rakstīja:

26 Mar 2015, 17:34:49 protams rakstīja:
Recro var vest ja tie apmaksātu ceļu līdz viņiem un atpakaļ ja kautkas atkal nobrūk. A to atsauksmes par viņiem 50/50.
Rīgā arī tomēr remontē tās kastes.


Cik kaarbas gadaa sareonte un cik ir sliktie gadiijumi? Atvar dod statistiku....

P.s. Tu lakam veel gribeetu, lai vinji tev piemaksaa, ka tu savu kasti pie vinjiem ved un peec tam iidi internetaa ka viss lsikti
Pēc 6 mēnešiem pirmoreiz manējā gāja par garantiju uz pilnu pŗajaukšanu.. ir pagajis mazāk kā gads un izskatās ies atkal... tikai pieprasīsu lai pagarina tālāk garantiju pēc pēdējās iejaukšanās. Attieksmē problēmu nav pie tiem čaļiem. Mok neveicās vienk


Kāds auto?
A6

-----------------
Лох не мамонт, лох не вымрет!
Offline
E53V8
10. Apr 2015, 09:26 #56

Kopš: 15. Jan 2014

Ziņojumi: 174

Braucu ar:

Stāsts beidzās ar kapitālo kārbas remontu. Stāsts sākās ar hidrotransformatoru (muftu), un no tās metāla daļas cirkulē pa visu kārbu kamēr aizsit eļļas filtru ciet un tad viss ir slikti. Kārba tika iedota uz defektāciju un remontu "Ķekavniekiem". Cena 1100€.
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, muldis, noisex, zzips