Online

Pašreiz BMWPower skatās 72 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E32 (1986-1994)

Tēma: E32 ar m50/52 motoru.

AutorsZiņojums
Turbomen
15. Mar 2015, 20:46 #21

Kopš: 15. Sep 2009

Ziņojumi: 1063

Braucu ar: ,... ..KTM un ar,lielu smaidu uz sejas , ,, , ,.,, ,..


15 Mar 2015, 20:42:13 howitzer rakstīja:

15 Mar 2015, 20:40:04 dzuris rakstīja:

15 Mar 2015, 20:37:40 howitzer rakstīja:

15 Mar 2015, 20:25:56 dzuris rakstīja:
ir viens m10 dzinejs ar visu karbu ja kas tad uzsit pm. provodka ari ir.

Ilgi domāji savu joku?


zini, veselas tris sekundes. ja nevari nopirkt vai atrast to kas taja masina bijis tad netaisi pornografiju. cilvekam piedavaju vieglako variantu, un pats vel blakus tam motoram sedet vares.

Es Tev vēlreiz pateikšu - kad E30 iebāž tādu motoru, visi saka, ka zajebis. Kāda tad atšķirība? Un nevajag tagad sākt stumt sūdu, ka E30 domāts gonkošanai, utt. Neviena no šīm mašīnām netika radīta ar domu to likt slīpi un ārdīties (izņemot M3). Vispār - pērc pats savu E32 un dari, kā gribi. Dzīvot mācīt vari pats sev.


Atskiriba tada kad ieks e30 tas ir upgreids, bet ieks e32 downgreids

[ Šo ziņu laboja Turbomen, 15 Mar 2015, 20:46:53 ]

Offline
Agris13
15. Mar 2015, 20:46 #22

Kopš: 01. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 195

Braucu ar:

Nojāts diži nav.. Viņam diezgan garš tas stāsts..
Pa lielam vajag tikai motoru un priekšējo stiklu.. piekare bij salikta jauna..laigan bukses gan jau saplaisājušas jo auto stāv divus gadus zem nojumes, laigan riepas kā jaunas joprojām..
Salons elektro ādā.. visi el logi,el lūka,pilnais obc,klimats ar kondišku,kruīzs un tt..
Vnk negribu meklēt kkādu nojātu m30b30 vai m30b35 ja stāv garāža pārlasīts m52b28 kas tika domāts likt e36
Offline
funkyasshit
15. Mar 2015, 20:47 #23

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

M54B30?
Ar M52 gan grieze mazāka, gan zirgi, lai gan nedaudz pieliekot roku tam M52 nebūs slikts variants.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 15 Mar 2015, 20:48:57 ]

Offline
dzuris
15. Mar 2015, 20:48 #24

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


15 Mar 2015, 20:42:13 howitzer rakstīja:

15 Mar 2015, 20:40:04 dzuris rakstīja:

15 Mar 2015, 20:37:40 howitzer rakstīja:

15 Mar 2015, 20:25:56 dzuris rakstīja:
ir viens m10 dzinejs ar visu karbu ja kas tad uzsit pm. provodka ari ir.

Ilgi domāji savu joku?


zini, veselas tris sekundes. ja nevari nopirkt vai atrast to kas taja masina bijis tad netaisi pornografiju. cilvekam piedavaju vieglako variantu, un pats vel blakus tam motoram sedet vares.

Es Tev vēlreiz pateikšu - kad E30 iebāž tādu motoru, visi saka, ka zajebis. Kāda tad atšķirība? Un nevajag tagad sākt stumt sūdu, ka E30 domāts gonkošanai, utt. Neviena no šīm mašīnām netika radīta ar domu to likt slīpi un ārdīties (izņemot M3). Vispār - pērc pats savu E32 un dari, kā gribi. Dzīvot mācīt vari pats sev.


laikam sunu sudus saedies busi, nav brinums, nu jau daudz kritinus pernaja zale atrast var. kurs saka ka zajebis? citi ja, es NE, jo nekad neesmu atzinis un tvicis uz tiem e30 (naglu kaudzes tas ir)

un tu sanaci vislielakais lohs saja topika, jo man jau ir e32 3.5l ar nobeigtu motoru, sestdien nokonstatejam ka tomer vieglak bus samainit citu apaksu neka turpinat patreizejo restauret, un paris stundu laika atradas mekletais bloks.
ta ka no stress..
Offline
Agris13
15. Mar 2015, 20:52 #25

Kopš: 01. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 195

Braucu ar:


15 Mar 2015, 20:46:24 Turbomen rakstīja:

15 Mar 2015, 20:42:13 howitzer rakstīja:

15 Mar 2015, 20:40:04 dzuris rakstīja:

15 Mar 2015, 20:37:40 howitzer rakstīja:

15 Mar 2015, 20:25:56 dzuris rakstīja:
ir viens m10 dzinejs ar visu karbu ja kas tad uzsit pm. provodka ari ir.

Ilgi domāji savu joku?


zini, veselas tris sekundes. ja nevari nopirkt vai atrast to kas taja masina bijis tad netaisi pornografiju. cilvekam piedavaju vieglako variantu, un pats vel blakus tam motoram sedet vares.

Es Tev vēlreiz pateikšu - kad E30 iebāž tādu motoru, visi saka, ka zajebis. Kāda tad atšķirība? Un nevajag tagad sākt stumt sūdu, ka E30 domāts gonkošanai, utt. Neviena no šīm mašīnām netika radīta ar domu to likt slīpi un ārdīties (izņemot M3). Vispār - pērc pats savu E32 un dari, kā gribi. Dzīvot mācīt vari pats sev.


Atskiriba tada kad ieks e30 tas ir upgreids, bet ieks e32 downgreids


Nu nez kāds downgreids..

m30b30 - 185zs un 260nm
m52b28 - 193zs un 280nm

un m30 ir vecs motors kam detaļas ir mazāk un mazāk.. paŗsvarā visi nojāti..
mans m52 ir pēc kap remonta + mazliet uzlabots ar šo un to.. tad kur downgrade?
Uz priekšu domāju kustēs labāk nekā ar to veco kluci kam mazāk jaudas un lielāks svars + visi tie kašķi.. tomēr m52 ir uzticamāks un jaudīgāks pēc manām domām par m30..
labāk m52b28 nekā par m30b35 ņemtu..
Offline
Agris13
15. Mar 2015, 20:53 #26

Kopš: 01. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 195

Braucu ar:


15 Mar 2015, 20:47:34 funkyasshit rakstīja:
M54B30?
Ar M52 gan grieze mazāka, gan zirgi, lai gan nedaudz pieliekot roku tam M52 nebūs slikts variants.


m54b30 būtu ok, bet tāds jameklē un jāpērk..
m52b28 jau ir garāžā..
Offline
howitzer
15. Mar 2015, 20:54 #27

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1457

Braucu ar: auto


15 Mar 2015, 20:48:42 dzuris rakstīja:

15 Mar 2015, 20:42:13 howitzer rakstīja:

15 Mar 2015, 20:40:04 dzuris rakstīja:

15 Mar 2015, 20:37:40 howitzer rakstīja:

15 Mar 2015, 20:25:56 dzuris rakstīja:
ir viens m10 dzinejs ar visu karbu ja kas tad uzsit pm. provodka ari ir.

Ilgi domāji savu joku?


zini, veselas tris sekundes. ja nevari nopirkt vai atrast to kas taja masina bijis tad netaisi pornografiju. cilvekam piedavaju vieglako variantu, un pats vel blakus tam motoram sedet vares.

Es Tev vēlreiz pateikšu - kad E30 iebāž tādu motoru, visi saka, ka zajebis. Kāda tad atšķirība? Un nevajag tagad sākt stumt sūdu, ka E30 domāts gonkošanai, utt. Neviena no šīm mašīnām netika radīta ar domu to likt slīpi un ārdīties (izņemot M3). Vispār - pērc pats savu E32 un dari, kā gribi. Dzīvot mācīt vari pats sev.


laikam sunu sudus saedies busi, nav brinums, nu jau daudz kritinus pernaja zale atrast var. kurs saka ka zajebis? citi ja, es NE, jo nekad neesmu atzinis un tvicis uz tiem e30 (naglu kaudzes tas ir)

un tu sanaci vislielakais lohs saja topika, jo man jau ir e32 3.5l ar nobeigtu motoru, sestdien nokonstatejam ka tomer vieglak bus samainit citu apaksu neka turpinat patreizejo restauret, un paris stundu laika atradas mekletais bloks.
ta ka no stress..

Nu un, ka Tu turpini taisīt savu M30? Tu būtu kaut kāda mēraukla, pēc kā visiem būtu jāvadās un jādara tieši tāpat?
Offline
howitzer
15. Mar 2015, 20:56 #28

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1457

Braucu ar: auto


15 Mar 2015, 20:53:53 Agris13 rakstīja:

15 Mar 2015, 20:47:34 funkyasshit rakstīja:
M54B30?
Ar M52 gan grieze mazāka, gan zirgi, lai gan nedaudz pieliekot roku tam M52 nebūs slikts variants.


m54b30 būtu ok, bet tāds jameklē un jāpērk..
m52b28 jau ir garāžā..

Tak ko Tu mīz? Liec tik iekšā un brauc. Powerā Tu nekad nevienam neizpatiksi, jo tikai te katrs restaurē M3, ikdienā brauc ar F10 un sievai ir nopircis Reindžroveru. Latviešu forumi no ārzemju forumiem atšķiras ar to, ka, vaicājot pēc padoma, ārzemju forumos Tev tiek normāli atbildēts, bet letiņi sāk Tev mazgāt galvu par to, vai to vajag, kam tas ir vajadzīgs un beigu beigās Tavā vietā izsecina, vai Tu to vari atļauties, utt.
Offline
dzuris
15. Mar 2015, 20:58 #29

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


15 Mar 2015, 20:54:30 howitzer rakstīja:

15 Mar 2015, 20:48:42 dzuris rakstīja:

15 Mar 2015, 20:42:13 howitzer rakstīja:

15 Mar 2015, 20:40:04 dzuris rakstīja:

15 Mar 2015, 20:37:40 howitzer rakstīja:

15 Mar 2015, 20:25:56 dzuris rakstīja:
ir viens m10 dzinejs ar visu karbu ja kas tad uzsit pm. provodka ari ir.

Ilgi domāji savu joku?


zini, veselas tris sekundes. ja nevari nopirkt vai atrast to kas taja masina bijis tad netaisi pornografiju. cilvekam piedavaju vieglako variantu, un pats vel blakus tam motoram sedet vares.

Es Tev vēlreiz pateikšu - kad E30 iebāž tādu motoru, visi saka, ka zajebis. Kāda tad atšķirība? Un nevajag tagad sākt stumt sūdu, ka E30 domāts gonkošanai, utt. Neviena no šīm mašīnām netika radīta ar domu to likt slīpi un ārdīties (izņemot M3). Vispār - pērc pats savu E32 un dari, kā gribi. Dzīvot mācīt vari pats sev.


laikam sunu sudus saedies busi, nav brinums, nu jau daudz kritinus pernaja zale atrast var. kurs saka ka zajebis? citi ja, es NE, jo nekad neesmu atzinis un tvicis uz tiem e30 (naglu kaudzes tas ir)

un tu sanaci vislielakais lohs saja topika, jo man jau ir e32 3.5l ar nobeigtu motoru, sestdien nokonstatejam ka tomer vieglak bus samainit citu apaksu neka turpinat patreizejo restauret, un paris stundu laika atradas mekletais bloks.
ta ka no stress..

Nu un, ka Tu turpini taisīt savu M30? Tu būtu kaut kāda mēraukla, pēc kā visiem būtu jāvadās un jādara tieši tāpat?


Civilizeti ir saglabat to kas tur ir bijis, nevis safist. Kapec cilveki ieks e28 reti kad swapo? Kapec edzulis savas klasikas nerame jaunakas paaudzes motorus? autors pat nav pateicis kas pec vina domam ir nokauts.
Offline
Agris13
15. Mar 2015, 20:59 #30

Kopš: 01. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 195

Braucu ar:

Nu to es sen zinu..
Vēl noskaidrošu šo to un likšu iekša un braukšu..
Visi tik jaudu jaudu jaudu un griezi griezi griezi.. Man jau to nevajag.. vajag lai ripo uz priekshu un ir uzticams.. un šaubos vai ar m30 viņš būs tik uzticams kā m50/m52

Ūūūn es domāju ja klanis izlīdis blokam pa sānu tad jau laikam būs tam motoram kirdikt ne?
Un vispār kāda škirba kādu motoru es lieku? Nejau tev jābrauc..
Man e28 arī mētājas m20b20 tikai lai būtu orģināls..
Labāk lai tas e32 vispār tur sapūsts un viss? Nejau braukšu ar to auto un motoru visu mūžu..

Tu taisi savu auto lai būtu orģināls.. es lai ar to e32 brauktu .. viss.
Tad kapēc nebrauc virsu visiem kas liek kkādus citus dzinējus iekš e30, e28, e34 un tt?
Ja es nebūtu uzjautājis šeit VAI IELIEKOT TO DZINĒJU ES TA VARU IZIET tad nemaz neuzzinātu neko.

[ Šo ziņu laboja Agris13, 15 Mar 2015, 21:06:32 ]

Offline
howitzer
15. Mar 2015, 21:06 #31

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1457

Braucu ar: auto


15 Mar 2015, 20:58:59 dzuris rakstīja:


Civilizeti ir saglabat to kas tur ir bijis, nevis safist. Kapec cilveki ieks e28 reti kad swapo? Kapec edzulis savas klasikas nerame jaunakas paaudzes motorus? autors pat nav pateicis kas pec vina domam ir nokauts.

Bļin, un cik daudz Edžulis brauc ar savām klasikām? 3x gadā? Kāpēc Tu atsakies saprast, ka automašīnai var būt dažādi pielietojumi? Viens droņī garāžā, otrs grib braukt ikdienā. Kur problēma?
Offline
dzuris
15. Mar 2015, 21:09 #32

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


15 Mar 2015, 21:06:58 howitzer rakstīja:

15 Mar 2015, 20:58:59 dzuris rakstīja:


Civilizeti ir saglabat to kas tur ir bijis, nevis safist. Kapec cilveki ieks e28 reti kad swapo? Kapec edzulis savas klasikas nerame jaunakas paaudzes motorus? autors pat nav pateicis kas pec vina domam ir nokauts.

Bļin, un cik daudz Edžulis brauc ar savām klasikām? 3x gadā? Kāpēc Tu atsakies saprast, ka automašīnai var būt dažādi pielietojumi? Viens droņī garāžā, otrs grib braukt ikdienā. Kur problēma?


Tapec ka tas e32 tiek sadirsts un nebus tads ka tam butu jabut gan ar savam kibelem, glukiem un gaitu, lai ari kada ta butu..
Offline
Agris13
15. Mar 2015, 21:10 #33

Kopš: 01. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 195

Braucu ar:

Es vispār nesaprotu.. es jau neprasīju kādu dzinēju likt, bet vai tieši varēšu ielikt to jo viņš man ir..
Ja būtu jāmeklē kas cits tad m60b40 un miers.
Man ir pietiekami auto ko uzturēt orģinālus un braukt brīvdienās.. piem e28, golfs mk2 vai tas pats e30 2dr
Offline
howitzer
15. Mar 2015, 21:11 #34

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1457

Braucu ar: auto


15 Mar 2015, 21:09:08 dzuris rakstīja:

15 Mar 2015, 21:06:58 howitzer rakstīja:

15 Mar 2015, 20:58:59 dzuris rakstīja:


Civilizeti ir saglabat to kas tur ir bijis, nevis safist. Kapec cilveki ieks e28 reti kad swapo? Kapec edzulis savas klasikas nerame jaunakas paaudzes motorus? autors pat nav pateicis kas pec vina domam ir nokauts.

Bļin, un cik daudz Edžulis brauc ar savām klasikām? 3x gadā? Kāpēc Tu atsakies saprast, ka automašīnai var būt dažādi pielietojumi? Viens droņī garāžā, otrs grib braukt ikdienā. Kur problēma?


Tapec ka tas e32 tiek sadirsts un nebus tads ka tam butu jabut gan ar savam kibelem, glukiem un gaitu, lai ari kada ta butu..

Tu uzvedies kā atvaļināts Motormuzeja darbinieks, kuram laikā nav izmaksāta pensija.
Offline
Agris13
15. Mar 2015, 21:11 #35

Kopš: 01. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 195

Braucu ar:


15 Mar 2015, 21:09:08 dzuris rakstīja:

15 Mar 2015, 21:06:58 howitzer rakstīja:

15 Mar 2015, 20:58:59 dzuris rakstīja:


Civilizeti ir saglabat to kas tur ir bijis, nevis safist. Kapec cilveki ieks e28 reti kad swapo? Kapec edzulis savas klasikas nerame jaunakas paaudzes motorus? autors pat nav pateicis kas pec vina domam ir nokauts.

Bļin, un cik daudz Edžulis brauc ar savām klasikām? 3x gadā? Kāpēc Tu atsakies saprast, ka automašīnai var būt dažādi pielietojumi? Viens droņī garāžā, otrs grib braukt ikdienā. Kur problēma?


Tapec ka tas e32 tiek sadirsts un nebus tads ka tam butu jabut gan ar savam kibelem, glukiem un gaitu, lai ari kada ta butu..


Tiek sadirsts ja..
Tad labāk lai vēl tur papūst un pēc gada atdot tolmetā uz karotēm un dakšiņām?
Varbūt tas auto iepatiksies ka beigās arī taisīšu viņu uz orģinalitāti.. es pat braucis neesmu nevienu reizi ar viņu, bet pirms pusotra gada saņēmu takā mantojumā.

Galu galā es jau nelieku kkādus tjūningus virsū piem kā enģeļacis,bling bling r21 diskus,ķekavas bamperus,liesmas uz sāniem un tt

Nomainu dzinēju uz paaudzi jaunāku.

[ Šo ziņu laboja Agris13, 15 Mar 2015, 21:15:34 ]

Offline
howitzer
15. Mar 2015, 21:17 #36

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1457

Braucu ar: auto

Nav jēgas izniekot savu laiku un enerģiju, strīdoties ar cilvēku, kurš cieti ieņēmis galvā savu viedokli un to nemainīs.
Offline
andzhi
15. Mar 2015, 21:21 #37

Kopš: 09. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 784

Braucu ar:


15 Mar 2015, 20:06:45 howitzer rakstīja:
Eu, lohi - nomierinieties.
Kad E30 kāds iebāž 2.8, tad viss ir afigenna, kad čalis grib semerī šādu katlu, visi uzreiz smird.
Labu M30 tagad ir ļoti grūti sameklēt, tā kā neredzu problēmu M50/52 motoram, ja vien auto īpašnieks nav no tiem dročītājiem, kuriem vissvarīgākais notikums pasaulē ir Vēsturiskā Spēkrata sertifikāta iegūšana.

E30/32 ar m52 nedos VS?
Offline
dzuris
15. Mar 2015, 21:25 #38

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


15 Mar 2015, 21:11:56 Agris13 rakstīja:

15 Mar 2015, 21:09:08 dzuris rakstīja:

15 Mar 2015, 21:06:58 howitzer rakstīja:

15 Mar 2015, 20:58:59 dzuris rakstīja:


Civilizeti ir saglabat to kas tur ir bijis, nevis safist. Kapec cilveki ieks e28 reti kad swapo? Kapec edzulis savas klasikas nerame jaunakas paaudzes motorus? autors pat nav pateicis kas pec vina domam ir nokauts.

Bļin, un cik daudz Edžulis brauc ar savām klasikām? 3x gadā? Kāpēc Tu atsakies saprast, ka automašīnai var būt dažādi pielietojumi? Viens droņī garāžā, otrs grib braukt ikdienā. Kur problēma?


Tapec ka tas e32 tiek sadirsts un nebus tads ka tam butu jabut gan ar savam kibelem, glukiem un gaitu, lai ari kada ta butu..


Tiek sadirsts ja..
Tad labāk lai vēl tur papūst un pēc gada atdot tolmetā uz karotēm un dakšiņām?
Varbūt tas auto iepatiksies ka beigās arī taisīšu viņu uz orģinalitāti.. es pat braucis neesmu nevienu reizi ar viņu, bet pirms pusotra gada saņēmu takā mantojumā.

Galu galā es jau nelieku kkādus tjūningus virsū piem kā enģeļacis,bling bling r21 diskus,ķekavas bamperus,liesmas uz sāniem un tt

Nomainu dzinēju uz paaudzi jaunāku.


Nemiz ella,pa kapeikam vari dabut no manis bloku ar visu kas vina nak, defekts klokene, sakrame no saveja un bus stiga..
Offline
Agris13
15. Mar 2015, 21:28 #39

Kopš: 01. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 195

Braucu ar:


15 Mar 2015, 21:25:59 dzuris rakstīja:

15 Mar 2015, 21:11:56 Agris13 rakstīja:

15 Mar 2015, 21:09:08 dzuris rakstīja:

15 Mar 2015, 21:06:58 howitzer rakstīja:

15 Mar 2015, 20:58:59 dzuris rakstīja:


Civilizeti ir saglabat to kas tur ir bijis, nevis safist. Kapec cilveki ieks e28 reti kad swapo? Kapec edzulis savas klasikas nerame jaunakas paaudzes motorus? autors pat nav pateicis kas pec vina domam ir nokauts.

Bļin, un cik daudz Edžulis brauc ar savām klasikām? 3x gadā? Kāpēc Tu atsakies saprast, ka automašīnai var būt dažādi pielietojumi? Viens droņī garāžā, otrs grib braukt ikdienā. Kur problēma?


Tapec ka tas e32 tiek sadirsts un nebus tads ka tam butu jabut gan ar savam kibelem, glukiem un gaitu, lai ari kada ta butu..


Tiek sadirsts ja..
Tad labāk lai vēl tur papūst un pēc gada atdot tolmetā uz karotēm un dakšiņām?
Varbūt tas auto iepatiksies ka beigās arī taisīšu viņu uz orģinalitāti.. es pat braucis neesmu nevienu reizi ar viņu, bet pirms pusotra gada saņēmu takā mantojumā.

Galu galā es jau nelieku kkādus tjūningus virsū piem kā enģeļacis,bling bling r21 diskus,ķekavas bamperus,liesmas uz sāniem un tt

Nomainu dzinēju uz paaudzi jaunāku.


Nemiz ella,pa kapeikam vari dabut no manis bloku ar visu kas vina nak, defekts klokene, sakrame no saveja un bus stiga..


Nemiizu.. bet negribu to suuda m30 ikdienas auto (pagaidu ikdienas auto)
Offline
funkyasshit
15. Mar 2015, 21:32 #40

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Kas vainas M30 motoram? Viens no labākajiem motoriem 20. gadismtā (atzīts oficiāli, nevis caur dirsu izvilkts secinājums).
Rēķinies arī ar M52 swap problēmām. Tas nav kā divus pirkstus apmīzt.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 15 Mar 2015, 21:33:02 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo