Online

Pašreiz BMWPower skatās 128 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Latbema savirze

AutorsZiņojums
Driver
13. Mar 2015, 10:53 #21

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


12 Mar 2015, 19:32:02 protams rakstīja:
Tā Bema turās laikam tikai uz tiem kas tur iebrauc pirmo un pēdējo reizi

turas uz totaliem laukjiem, kuru pagasta ir kadreiz nonacis kautkads bmw parpalikums, kam ir bijusi virsu taa kantora numuru paliktnisi. un tad tadi uz turieni gan brauc pec daljam, gan remonteties tik ilgi, kamer saprot pashi, ka tiek apjati

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Rock_Solid
13. Mar 2015, 11:02 #22

Kopš: 25. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 839

Braucu ar: BMW E34 525i

Man gadus sešus atpakaļ aizmirsa nomainīt siksnu Uz manam pretenijam pateica ka meistars vienkārši aizmirsa Reāli ka var aizmirst ja tas bija vienīgais darbs??? Idioti
Offline
edw
16. Mar 2015, 10:24 #23

Kopš: 29. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 570

Braucu ar: E70

Par Latbema nav pat vērts izteikties, naudas slaucēju kantoris, pats biju regulēt savirzi tur, netaisīju diagnostiku ritošai, jo pirms tam citā servisā viss bija pārbaudīt un biju 99,99% drošs ka viss ok, tāpēc šiem teicu lai taisa tik savirzi, ko arī izdarīja.

Izbraucot no Latbema pēc savirzes jau uz pirmajos metros sapratu, ka nekas nav mainījies vai pat stūre šķībāk stāv, zvanīju teicu, ka nav ok, šie prasa vai taisīju diagnostiku, saku, ka nē, tad šie ka tad nedod nekādas garantijas, beigās vienojos, ka braucu uztaisu pie šiem diagnostiku un tad ja viss ok šie pārtaisa savirzi, aizbraucu atdodu uz diagnostiku, un pēc 15 min zvana saka, ka aizmugurē jāmaina bumenrangs, kaut kas ap 250 euro + darbs + 15 euro pa diagnostiku

Pateicu, ka man neko nevajag mainīt un aizbraucu. Pēc 3 dienām bija pieraksts autopluss servisā, kur pierakstījos uz sarvirzi un drošības pēc arī diagnostiku ritošai, diagnostikā pateica, ka viss ok, bet tā kā uz beigām gāja atsaite, tad to nomainīja + uztaisīja sarvirzi, un viss ok, braukāju vēl tagad.

[ Šo ziņu laboja edw, 16 Mar 2015, 10:24:57 ]

Offline
smudo
07. Apr 2015, 10:36 #24

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Kur varetu sonedel (ideala gadijuma sestdien) saregulet Porsche 944 savirzi? Liela piekares dala ir jauna vai restaureta, lidz ar to butu jabut mazak problemam ar skruvem. Man ir jauns spec instruments, kas nepieciesams + vajag 36 izmera atslegu. Ir ari specifikacija, kā jaregule (ne pec gramatas), kurai butu jabut realai, balstoties uz citu ipasnieku pieredzi. Rīgā.
Offline
Fashion
07. Apr 2015, 10:44 #25

Kopš: 06. Jun 2007

Ziņojumi: 15052

Braucu ar:

MRiepās
Offline
protams
07. Apr 2015, 10:54 #26

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5405

Braucu ar: null ziiben

PorscheBaltic

[ Šo ziņu laboja protams, 07 Apr 2015, 11:03:49 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
smudo
07. Apr 2015, 11:00 #27

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


07 Apr 2015, 10:54:14 protams rakstīja:
PoescheBaltic


Nedomaju, ka vini regules savirzi atbilstosi manam velmem (kaut kas daleji piemerots trasei un ielai, bet ar ko semislick riepas var paris tukstosus km izvilkt (pa ielu)). Ik pa laikam pie viniem perku rezerves dalas un ja neko neatradisu, tad uzzvanisu un apjautasos. P.s. Varu izdrukat un panemt lidzi shemu, ka regulet aizmugurejo torsionu piekari.
Offline
smudo
07. Apr 2015, 12:01 #28

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Pierakstijos Mriepas. Teica, ka esot bijusi pieredze ar sadiem auto.
Offline
Ridlihs
07. Apr 2015, 14:01 #29

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4666

Braucu ar: gandrīz geļiku


07 Apr 2015, 11:00:06 smudo rakstīja:

07 Apr 2015, 10:54:14 protams rakstīja:
PoescheBaltic


Nedomaju, ka vini regules savirzi atbilstosi manam velmem (kaut kas daleji piemerots trasei un ielai, bet ar ko semislick riepas var paris tukstosus km izvilkt (pa ielu)). Ik pa laikam pie viniem perku rezerves dalas un ja neko neatradisu, tad uzzvanisu un apjautasos. P.s. Varu izdrukat un panemt lidzi shemu, ka regulet aizmugurejo torsionu piekari.



ADparts manai žurkai vecajai tieši šādi piedāvāja saregulēt savirzi.
Offline
runiigais
07. Apr 2015, 15:55 #30

Kopš: 24. Dec 2007

No: Bauska

Ziņojumi: 1935

Braucu ar: spaiņa krāsas e70

Mriepās esmu regulējis 2x savirzi,
pirmajā bija ok, otrajā salika sliktāk kā bija iebraucot+ izgriežot stūri līdz galam, kkas sāka strīķēties un klakšķēt un pa šoseju braucot virs 80 bija jāieķeras stūrē, lai neievilktu grāvī
džeki savirzi saregulēja ar pamīkstu riepu... un ar tādu arī atdeva auto

[ Šo ziņu laboja runiigais, 07 Apr 2015, 16:01:48 ]

Offline
smudo
07. Apr 2015, 16:25 #31

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


07 Apr 2015, 14:01:35 Ridlihs rakstīja:

07 Apr 2015, 11:00:06 smudo rakstīja:

07 Apr 2015, 10:54:14 protams rakstīja:
PoescheBaltic





ADparts manai žurkai vecajai tieši šādi piedāvāja saregulēt savirzi.

Ar ADparts runaju pirms laika un man ieteica cilveku, bet nebija Rīgā (ja nemaldos, kaut kur Salaspils novada, kas regule sporta a/m. Ta ka man vajadzigais regulejums jau zinams, man vajag tikai kadu, kas to precizi uz stenda saregules. Redzes, ka Mriepas tiks gala.
Offline
Fashion
07. Apr 2015, 16:34 #32

Kopš: 06. Jun 2007

Ziņojumi: 15052

Braucu ar:


07 Apr 2015, 15:55:19 runiigais rakstīja:
Mriepās esmu regulējis 2x savirzi,
pirmajā bija ok, otrajā salika sliktāk kā bija iebraucot+ izgriežot stūri līdz galam, kkas sāka strīķēties un klakšķēt un pa šoseju braucot virs 80 bija jāieķeras stūrē, lai neievilktu grāvī
džeki savirzi saregulēja ar pamīkstu riepu... un ar tādu arī atdeva auto



3x mriepās regulēta un viss kedā, hvz kas Jums tur grab un striķējas, mok stenciite?

Smudo, intereses pēc ieraksti pēc tam tika vai ne galā ar tavu rasējumu

[ Šo ziņu laboja Fashion, 07 Apr 2015, 16:35:29 ]

Offline
HUBLOC
07. Apr 2015, 16:36 #33

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4654

Braucu ar: Q7


07 Apr 2015, 16:34:08 Fashion rakstīja:

07 Apr 2015, 15:55:19 runiigais rakstīja:
Mriepās esmu regulējis 2x savirzi,
pirmajā bija ok, otrajā salika sliktāk kā bija iebraucot+ izgriežot stūri līdz galam, kkas sāka strīķēties un klakšķēt un pa šoseju braucot virs 80 bija jāieķeras stūrē, lai neievilktu grāvī
džeki savirzi saregulēja ar pamīkstu riepu... un ar tādu arī atdeva auto



3x mriepās regulēta un viss kedā, hvz kas Jums tur grab un striķējas, mok stenciite?

Smudo, intereses pēc ieraksti pēc tam tika vai ne galā ar tavu rasējumu


2x regulēta savirze tur, nu nemāk to viņi darīt. Riepas gan maina un balansē čotka
Offline
RaL
07. Apr 2015, 16:45 #34

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3379

Braucu ar: kruīzu



vairākas reizes un vairākām mašīnām ir taisīta Mriepās savirze, vienmēr viss bijis ok ar pirmo reizi.

Bet katru reizi arī ir teikts, lai izbraucu un, ja liekas, ka nav ok, lai braucu atpakaļ pārtaisīšot.
Offline
smudo
07. Apr 2015, 17:40 #35

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


07 Apr 2015, 16:45:43 raivis88 rakstīja:


vairākas reizes un vairākām mašīnām ir taisīta Mriepās savirze, vienmēr viss bijis ok ar pirmo reizi.

Bet katru reizi arī ir teikts, lai izbraucu un, ja liekas, ka nav ok, lai braucu atpakaļ pārtaisīšot.


Loti interesanta pieeja. Vai vini nerada izdruku no stenda, kur redzami iestatijumi pirms un pec? Ja ir vajadzigie parametri un piekare ir kartiba, tad visam butu jabut kartiba. Daudzas nianses pa ielu izbraucot nebus iespejams just.
Offline
Laoshi
07. Apr 2015, 17:52 #36

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


07 Apr 2015, 16:45:43 raivis88 rakstīja:

Bet katru reizi arī ir teikts, lai izbraucu un, ja liekas, ka nav ok, lai braucu atpakaļ pārtaisīšot.


Tad es arī sākšu likt savirzi. Kaut kas jau sanāks ar svērteņiem un stienīšiem pēc žiguļu metodes un teikšu, lai izbrauc un palūkā kā ir. Dažam uztrāpīšu ar pirmo reizi, citreiz vajadzēs vairākas reizes.
Offline
marrtins
07. Apr 2015, 18:02 #37

Kopš: 19. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: :aiwa:

Tad jautājums - kurš visprecīzāk visu saregulēs?
Offline
HUBLOC
07. Apr 2015, 18:04 #38

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4654

Braucu ar: Q7


07 Apr 2015, 17:52:37 Laoshi rakstīja:

07 Apr 2015, 16:45:43 raivis88 rakstīja:

Bet katru reizi arī ir teikts, lai izbraucu un, ja liekas, ka nav ok, lai braucu atpakaļ pārtaisīšot.


Tad es arī sākšu likt savirzi. Kaut kas jau sanāks ar svērteņiem un stienīšiem pēc žiguļu metodes un teikšu, lai izbrauc un palūkā kā ir. Dažam uztrāpīšu ar pirmo reizi, citreiz vajadzēs vairākas reizes.


jātērē savs laiks kamēr čaļi mācās savirzi uztaisīt Izdrukas šamie nedeva..
Offline
Fashion
07. Apr 2015, 18:17 #39

Kopš: 06. Jun 2007

Ziņojumi: 15052

Braucu ar:

mriepās izdruku izprintē un iedod! Kad tu biji tur pēdējo reizi jājautā ir Un vai vispār biji, jeb vnk kkur dzirdeji ka fuuu un izdruku neiedeva

[ Šo ziņu laboja Fashion, 07 Apr 2015, 18:18:23 ]

Offline
runiigais
07. Apr 2015, 19:28 #40

Kopš: 24. Dec 2007

No: Bauska

Ziņojumi: 1935

Braucu ar: spaiņa krāsas e70

un ko man dod tā savirzes lapa, ko iedeva, ja auto no ceļa velk nost pēc regulēšanas
regulē vēl, iepriekš bija labāk

vispār ar savirzi Rīgā daudzviet ir problēmas.
Autofavorītā darba mašīnai ''noregulēja'' un jaunās ziemas riepas pēc mēneša bija metamas

[ Šo ziņu laboja runiigais, 07 Apr 2015, 19:32:15 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo