Online

Pašreiz BMWPower skatas 105 viesi un 43 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
CP17
25. Sep 2021, 20:04 #3101

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: BMW, LR, VW, Q, Harley, ski-doo, arctic cat, can-am, polaris u.c. nr1

Pērkot pilnīgi elektrisko
Peugeot e-208 un e-2008, komplektā
ar elektromobili ietilpst arī privātā uzlādes stacija un uz gadu apmaksāta karte uzlādei publiskā tīkla e-mobi stacijās!

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
kaprons
25. Sep 2021, 20:41 #3102

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 3659

Braucu ar: mīšanas transport-līdzekli

Bet nu jocīgā laikā jādzīvo
Haļavščiki tiek celti godā
Bendžā laikam akcīze ir 50 saņi par litru, dīzelī 40, propānam ap 30
Un tad kautkādi jefi nejūt sirdsapziņas pārmetumus pārvietoties, nemaksājot akcīzi
Principā tas pats, kas pirkt kautkādu kreiso dīzeli no lokomotīvēm vai fūrēm, vai pirkt baltkrievu cīgas
plus vēl visas preferences
kautkāds ārprāts un netaisnība

edit:

[ Šo ziņu laboja kaprons, 25 Sep 2021, 20:42:43 ]

Offline
Nixx
25. Sep 2021, 20:49 #3103

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 2877

Braucu ar:


24 Sep 2021, 22:54:37 @Modrs rakstīja:
varbūt nav īstais topiks, bet tikko beidzām uz biš vairāk kā nedēļu patestēt 3t dakšu iekrāvēju ar 80V 670Ah litija baču. Nu kosmoss, klusums, mega ātra lādēšana (375A) jebšu ~ 1% minūtē. pie 8..10h maiņas vienādos apstākļos ar dīzeļiekrāvēju 5 gadu laikā elektrībā @9 centi iztērējam ~1700 eur, dīzelī ~ sākot no 7000 eur.
Bet, ja identisks dīzelis būs ~42k pie iegādes, litijnieks sākot no 70 (ar bomžpakas lādētāju un mazo baču).

pat elektro kariņa lētās apkopju izmaksas vienalga nesamazina to milzīgo starpību

ko es gribēju ar to pateikt - elektrība ir laba štelle, bet nu pat uzņēmumā figova to atļauties un pamatot lielajiem šefiem.

Es arī vēlētos EV, bet mani reāli sāk uztraukt elektrības cenas dēļ pieaugošā patēriņa. Ja vēl uznāks kāda sausā vasara un mērenā ziema, dēļ kuras skandināvijā būs elektrības deficīts dēļ dīkstāvē esošajiem hesiem, nu huj zin...
var jau būt, ka fosilajam arī būs augšā....

edit: un es nesaprotu, kas šejieniešiem ir pret Teslām. Viņi takš vienos vārtos sabāž konkurentus. Un nav tur nekāds atstojs ar interjeru


Mana necilā pieredze rāda, ka ja tie "lielie čiekuriņi" paši parādās cehos, tad tie lēmumi pavisam savādāk veidojas. Jo pašiem kvēpus un gāzes maz gribās elpot.
Skatos, ka pēdējā laikā daudzi pašmāju ražojošie kantori ir atspērušies, tikuši pie kādas monētas un nepērk vairs tikai lētāko.
Jo sevišķi ja tehnika tiek raustīta - 5 min pastrādā, tad 30 min pastāv, iekšdedze ļoti slikti izpildās


Vēl tagad daži uzstādījuši savus ģeneratorus. Ar vienu fruktu runāju nesen. Viņam ar fūri no PL pieved gāzīti, ar to baro V12 muskuli, kurš griež 2MW ģeneratoru. Un tā esot lētāk neko no Ķeguma pirkt špani Investīcija, protams, nav maza. Bet nu tas čalis prot naudu skaitīt.
Offline
Fandulis
25. Sep 2021, 21:01 #3104

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 11481

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Nixx, kas tev par Teslu? Trešā vai S? Cik ātri no 50kw var dabūt range?
Varbūt te jau bija šādi jautājumi, bet kļūst aktuāli. Gribās, lai aizmugurē ir apsilde un ventilācija.

Apkopes?

Vai labāk uz Vmobile braukt?

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 25 Sep 2021, 21:05:06 ]

Offline
Nixx
25. Sep 2021, 21:11 #3105

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 2877

Braucu ar:

Lukur Oma likums visā krāšņumā

Stacija nomināli it kā 50 kW. Bet reāli limits ir 150 A - jo CCS štepselis tāds

Piebraucu


24 min vēlāk. (jā, to laiku es nozagu ģimenei / biznesam, ziedoju izpētei, vnk vēroju, kā mainās cipariņi)



Jāpiegriež vērība, kā mainās akumulatora spriegums un attiecīgi līdzi aug iedotā jauda

Ja Tesla un lādētājs būtu 800 V, tad tie paši 150 A iedotu 2 X vairāk.
Bet gan mašīna paliktu dārgāka, gan arī lādēšanas tornim cena uzlēktu nopietni

Domāju, ka ilgtermiņā būs 2 paralēlas sys. Nu tiem, kas gribēs katru nedēļu uz Warschau laist ar vējiņu, būs pieejams iegādei 800 V taziks. Pārējie pesanti laidīs ar 380 V un priecāsies par izpi$to kapeiciņu. Un tīru gaisu




Tesla rāda nevis ko tornis dod, bet ko aķīši ņem. Un te ir iztrūkums. Visu laiku caur motoriem tiek kurināti 7 kW - karsē baču.
Cik es esmu skatījies, līdz kādiem + 10 C bača sasniedz optimālo uzlādes T ~ 20 min laikā, karsēšana pārtrūkst un iekšā iet viss, ko dod. Tajā vakarā bija ~ + 5 un pēc 24 min vēl turpināja karsēt bačas, bet man beidzās pacietība gaidīt
Tesla, protams, ir mazliet mūlāpi, ka neļauj lādes procesu vadīt lietotājam. Es būtu priecīgs par iespēju pateikt - lādē lēnāk, man laika gana, bet nekarsē bačas šoreiz.



edit. - sorī par bildēm, ar pirmo nesanāca ielikt pareizi. Tagad ir

[ Šo ziņu laboja Nixx, 25 Sep 2021, 21:18:12 ]

Offline
Nixx
25. Sep 2021, 21:16 #3106

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 2877

Braucu ar:


25 Sep 2021, 21:01:44 @Fandulis rakstīja:
Nixx, kas tev par Teslu? Trešā vai S?
3

Cik ātri no 50kw var dabūt range?
Skat vienu postu augstāk

Varbūt te jau bija šādi jautājumi, bet kļūst aktuāli. Gribās, lai aizmugurē ir apsilde un ventilācija.
Nesapratu jaut
Krēslu apsilde ir.
3 zonu klima ir
Krēslu ventilācija nav

Apkopes?
Nav. Maini tik salona filtru. Un riepas
Un ko pats salauzi.
Grobiņas frukti ļoti labi tiek galā

Vai labāk uz Vmobile braukt?
Neredzu jēgu pārmaksāt 10k. Nopērc Vācijā. Nu ja nauda ir un nevajag lēzeno formēt



Offline
Fandulis
25. Sep 2021, 21:20 #3107

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 11481

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Nevar īsti saprast vai izvēlēties starp uzlādes ātrumu vai veicamo attālumu. Biju pamēģinājis ioniq5, uzlādi sola mega, līdz 80% līdz 20 min., bet vai tas aktuāli pie mums ar 50 kw uzlādēm.
Vispār reāli spainis šajā tēmā. Bez uzbraucieniem, tip tad nafig tev vajag

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 25 Sep 2021, 21:21:22 ]

Offline
Nixx
25. Sep 2021, 21:22 #3108

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 2877

Braucu ar:


25 Sep 2021, 11:17:16 @Araajz rakstīja:

25 Sep 2021, 09:55:47 @Samsasi rakstīja:
Hvz, kur te heitu kāds saskata. Ir cilveki, kuriem ev der un ir cilvēki, kuriem neder. Un tad ir elektrokasoars ar blici, kuri cenšas pierādīt ka ev der arī otrai grupai.... Nedaudz vairak pišas, bet der

Kāpēc tie, kuriem tas neder, katru otro dienu lien te un par to cenšas atgādināt + netēmā smirdēt? Kaut kāda sāpe jau tur ir


Vai esi kādreiz redzējis, ka bite mēģina sūdu mušai pierādīt, ka liepziedu medus ir foršāk par liellopa sūdu ?
Offline
Fandulis
25. Sep 2021, 21:24 #3109

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 11481

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Kā ar vietu aizmugurē? Pietiekami vai tomēr gribās vairāk. Omi uz Aglonu aizvest vai divus pusaudžus sasēdināt bez problēmām?
Offline
Nixx
25. Sep 2021, 21:39 #3110

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 2877

Braucu ar:


25 Sep 2021, 21:24:40 @Fandulis rakstīja:
Kā ar vietu aizmugurē? Pietiekami vai tomēr gribās vairāk. Omi uz Aglonu aizvest vai divus pusaudžus sasēdināt bez problēmām?


Es esmu 185 cm. Visās mašīnās sēžu (gandrīz) līdz galam atpakaļ un uz leju. Man aizmugurē vēl vienam tik pat lielam ir pasmagi. Bet tā pat ir arī 5-er / a6 / E. Pēc ārējā gabarīta Tesla3 skaitās kā 3-er /a4 / C.
Manuprāt, Teslas salons nominācijā "vieta aizmugurē" uzvar vācu mazuļus un tuvojas vidējai klasei. Jo gluda grīda, nav transmisijas tuneļa.
Mani pusaudži sēž aizmugurē bez čīkstēšanas.
Un ome (ar jaunu gūžas locītavu) arī brauc svilpodama.
Offline
Fandulis
25. Sep 2021, 22:01 #3111

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 11481

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Ok, jāpatestē.
Offline
Mixzzz
26. Sep 2021, 03:00 #3112

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1902

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Pēc sajūtām, model 3 aizmugurē vieta likās mazāk nekā e91
Offline
ezis_
26. Sep 2021, 03:17 #3113

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 920

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


25 Sep 2021, 20:41:52 @kaprons rakstīja:
Bet nu jocīgā laikā jādzīvo
Haļavščiki tiek celti godā
Bendžā laikam akcīze ir 50 saņi par litru, dīzelī 40, propānam ap 30
Un tad kautkādi jefi nejūt sirdsapziņas pārmetumus pārvietoties, nemaksājot akcīzi
Principā tas pats, kas pirkt kautkādu kreiso dīzeli no lokomotīvēm vai fūrēm, vai pirkt baltkrievu cīgas
plus vēl visas preferences
kautkāds ārprāts un netaisnība

edit:
A tevi tas baigi satrauc ? braucu ar 3,8 un man pat pie sim cenam galigi pajat tur 3 gazes litri turpu vai surpu pedal tu metal ! mauc tik Sab transport joslas ? es pa vinam tapat brauc kad gribu
Offline
badmoon
26. Sep 2021, 03:17 #3114

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 7516

Braucu ar: Braucu ar


25 Sep 2021, 21:39:39 @Nixx rakstīja:

25 Sep 2021, 21:24:40 @Fandulis rakstīja:
Kā ar vietu aizmugurē? Pietiekami vai tomēr gribās vairāk. Omi uz Aglonu aizvest vai divus pusaudžus sasēdināt bez problēmām?


Es esmu 185 cm. Visās mašīnās sēžu (gandrīz) līdz galam atpakaļ un uz leju. Man aizmugurē vēl vienam tik pat lielam ir pasmagi.......



Jautājums tikai jautrībai un uz attapību 185cm jau nu nav nekāds mega porzingis, kādus auto tad varētu izmantot un šobrīd ganjauka kājām neejot izmanto garāki kadri?
P.S. OK, pieļauju, ka neesi pārvietojies ar neko ietilpīgāku kā Model 3/3er bmw utt.
Offline
RS7
26. Sep 2021, 08:22 #3115

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 8669

Braucu ar: dīzeļ Teslu


26 Sep 2021, 03:17:26 @badmoon rakstīja:

25 Sep 2021, 21:39:39 @Nixx rakstīja:

25 Sep 2021, 21:24:40 @Fandulis rakstīja:
Kā ar vietu aizmugurē? Pietiekami vai tomēr gribās vairāk. Omi uz Aglonu aizvest vai divus pusaudžus sasēdināt bez problēmām?


Es esmu 185 cm. Visās mašīnās sēžu (gandrīz) līdz galam atpakaļ un uz leju. Man aizmugurē vēl vienam tik pat lielam ir pasmagi.......



Jautājums tikai jautrībai un uz attapību 185cm jau nu nav nekāds mega porzingis, kādus auto tad varētu izmantot un šobrīd ganjauka kājām neejot izmanto garāki kadri?
P.S. OK, pieļauju, ka neesi pārvietojies ar neko ietilpīgāku kā Model 3/3er bmw utt.





varbūt neatšķir 3er no 5er?

Offline
Marex_FF6
26. Sep 2021, 08:31 #3116

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5104

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


25 Sep 2021, 21:39:39 @Nixx rakstīja:

25 Sep 2021, 21:24:40 @Fandulis rakstīja:
Kā ar vietu aizmugurē? Pietiekami vai tomēr gribās vairāk. Omi uz Aglonu aizvest vai divus pusaudžus sasēdināt bez problēmām?


Es esmu 185 cm. Visās mašīnās sēžu (gandrīz) līdz galam atpakaļ un uz leju. Man aizmugurē vēl vienam tik pat lielam ir pasmagi. Bet tā pat ir arī 5-er / a6 / E. Pēc ārējā gabarīta Tesla3 skaitās kā 3-er /a4 / C.
Manuprāt, Teslas salons nominācijā "vieta aizmugurē" uzvar vācu mazuļus un tuvojas vidējai klasei. Jo gluda grīda, nav transmisijas tuneļa.
Mani pusaudži sēž aizmugurē bez čīkstēšanas.
Un ome (ar jaunu gūžas locītavu) arī brauc svilpodama.



Esmu pāri 190cm un nevienā auto nesēžu līdz galam, jo tas nav pareizi un droši. Arī teslā nesēžu līdz galam un vadāju savus lielos tīņus uz skolu. Vietas nav mega daudz, bet pietiek. Vai model 3 ir vietas vairāk kā 3er, neesmu pārliecināts, bet iespējams....
Offline
smudo
26. Sep 2021, 13:44 #3117

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 2378

Braucu ar:


25 Sep 2021, 21:20:09 @Fandulis rakstīja:
Nevar īsti saprast vai izvēlēties starp uzlādes ātrumu vai veicamo attālumu. Biju pamēģinājis ioniq5, uzlādi sola mega, līdz 80% līdz 20 min., bet vai tas aktuāli pie mums ar 50 kw uzlādēm.
Vispār reāli spainis šajā tēmā. Bez uzbraucieniem, tip tad nafig tev vajag


Parasti tāda izvēle nav aktuāla, jo lielāka baterija nozīmē lielāku range un lielāku uzlādes ātrumu. Neesmu skatījies, bet pieņemu, ka Ioniq5 lielā baterija ir nepilnas 80kWh (neto). Parasti datus ātrajai uzlādei dod no 5 līdz 80%, kas nozīmē, ka tajās 20 minūtēs tiek ielādētas gandrīz 60kWh. Lai to sasniegtu, vidējam uzlādes ātrumam jābūt virs 150kWh un pīķis gan jau ir ap 200 kWh Latvijā pagaidām ātrās uzlādes dod 50kWh (izņemot bezmaksas 350kWh lādētāju pie Porsche centra - bet tikai BSA klientiem) un tuvā nākotnē būs viens IONITY un 2 Tesla Superchargeri, tādēļ pagaidām nebraucot ārpus Latvijas, lielo uzlādes ātrumu īsti nevar izmantot, bet noteikti ja plāno braukt ārpus Latvijas ar EV, tad bez fast charge īsti tas nebūtu ērti realizējams. Iespējams, ka nākotnē vēl kas parādīsies, bet LV nav biznesa tam.

Man klients stāstīja, ka uzlika publisko lādētāju pie biroja - izmaksas ar projektiem, iekārtām un uzstādīšanu bija pie 50k EUR. Elektrību neviens pa velti nedod. Ja uzliek 15centus pa virsu elektrības cenai, tad lai izietu pa nullēm, jāpārdod 333k kWh, bet vēl jau ir arī kaut kādas uzturēšanas izmaksas, par lielākas jaudas pieslēgumu ST jāmaksā, tā ka reāli par peļņu var domāt no lielākiem apmēriem.

Tādēļ arī nav ko cerēt uz strauju fast charge tīkla attīstību, kamēr nav liels pieprasījums, ja vien nebūs kāds valsts atbalsts. Bet principā, EV visērtāk lādēt mājās.
Online
JDS
26. Sep 2021, 13:50 #3118

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8837

Braucu ar: 5, S, TS.


26 Sep 2021, 08:31:29 @Marex_FF6 rakstīja:

25 Sep 2021, 21:39:39 @Nixx rakstīja:

25 Sep 2021, 21:24:40 @Fandulis rakstīja:
Kā ar vietu aizmugurē? Pietiekami vai tomēr gribās vairāk. Omi uz Aglonu aizvest vai divus pusaudžus sasēdināt bez problēmām?


Es esmu 185 cm. Visās mašīnās sēžu (gandrīz) līdz galam atpakaļ un uz leju. Man aizmugurē vēl vienam tik pat lielam ir pasmagi. Bet tā pat ir arī 5-er / a6 / E. Pēc ārējā gabarīta Tesla3 skaitās kā 3-er /a4 / C.
Manuprāt, Teslas salons nominācijā "vieta aizmugurē" uzvar vācu mazuļus un tuvojas vidējai klasei. Jo gluda grīda, nav transmisijas tuneļa.
Mani pusaudži sēž aizmugurē bez čīkstēšanas.
Un ome (ar jaunu gūžas locītavu) arī brauc svilpodama.



Esmu pāri 190cm un nevienā auto nesēžu līdz galam, jo tas nav pareizi un droši. Arī teslā nesēžu līdz galam un vadāju savus lielos tīņus uz skolu. Vietas nav mega daudz, bet pietiek. Vai model 3 ir vietas vairāk kā 3er, neesmu pārliecināts, bet iespējams....

Tagad mees saprotam kapeec vinsh velkas pa tresho joslu, vinsh vienkaarshi ne suuda neredz paari stuurei taa seezhot un knapi aizsniedz pedaaljus
Ok tesla ir maza, bet Nixx, tev tak bij arii xc90 ja nemaldos? nu ja Tu arii tur taa seedeeji, tad diezgan diivaini tie paradumi braukshanas tev

[ Šo ziņu laboja JDS, 26 Sep 2021, 13:50:40 ]

Offline
Nixx
26. Sep 2021, 18:45 #3119

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 2877

Braucu ar:


25 Sep 2021, 20:41:52 @kaprons rakstīja:
Bet nu jocīgā laikā jādzīvo
Haļavščiki tiek celti godā
Bendžā laikam akcīze ir 50 saņi par litru, dīzelī 40, propānam ap 30
Un tad kautkādi jefi nejūt sirdsapziņas pārmetumus pārvietoties, nemaksājot akcīzi
Principā tas pats, kas pirkt kautkādu kreiso dīzeli no lokomotīvēm vai fūrēm, vai pirkt baltkrievu cīgas
plus vēl visas preferences
kautkāds ārprāts un netaisnība

edit:





Tas ko raksti, ir
Šodien neiedzēru nevienu dzērienu, kas būtu aplikts ar akcīzi
Pabraucu garām FR nepārsniedzot ātrumu, lai arī varēju atļauties

[ Šo ziņu laboja Nixx, 26 Sep 2021, 18:57:06 ]

Offline
Nixx
26. Sep 2021, 18:55 #3120

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 2877

Braucu ar:


26 Sep 2021, 03:00:19 @Mixzzz rakstīja:
Pēc sajūtām, model 3 aizmugurē vieta likās mazāk nekā e91


Šim viedoklim var ticēt
Tev tās mašīnas bija abas blakus. Man tā nav nācies salīdzināt.



Es ar 3-er esmu braucis kādus 3 gadus atpakaļ, bij paņemts nomā. Braucām trijatā, visu laiku mainījāmies.
Priekšā bija forši, bet aizmugurē bija drausmīgi neērts
Offline

Moderatori: AV, BigArchi, CP17, Czars, GirtzB, Jagr, Lafter, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips