Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 109 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
AV
05. Jan 2017, 10:14 #241

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17397

Braucu ar: 500

Varbut kads zin - BMW i3 ar 'range extender' kvalificejas uz zilajiem numuriem?
Online
AV
05. Jan 2017, 11:39 #242

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17397

Braucu ar: 500

Pec likuma definicijas nevar viennozimigi saprast. Si definicija itkaa atfiltre nost visus klasiskos hibridus, kur benzina dzinejs izmantots ari piedzinai, bet i3 REX gadijuma benzina dzinejs nekalpo kaa dzinejspeks, bet tikai kaa generators ->


6.pants. Atbrīvojumi no transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa maksāšanas
(1) Transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokli nemaksā par:
<skip>
15) tādu transportlīdzekli, kas pēc savas konstrukcijas kā vienīgo mehānisko dzinējspēku izmanto enerģiju no transportlīdzeklī glabātās elektroenerģijas vai dzinējspēka glabāšanas iekārtas (piemēram, akumulators, kondensators, spararats vai ģenerators);


No otras puses, pec razotaja specenes CO2 emisijas range extender modelim tomer ir (tiesa, ieklaujas lidz 50g, attiecigi 0 EUR ekspluatacijas nodoklis):


Power consumption and CO2 emissions for the BMW i3 (60 Ah) with Range Extender:
CO2 emissions in g/km (combined): 13
Power consumption in kWh/100 km (combined): 13.5
Fuel consumption in l/100 km (combined): 0.6

[ Šo ziņu laboja AV, 05 Jan 2017, 11:46:18 ]

Online
AV
05. Jan 2017, 11:51 #243

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17397

Braucu ar: 500


05 Jan 2017, 11:25:51 @FunnyBoY rakstīja:
Tapat ka ampera skiet ka nee. :/ UK, NL kvalificejas ja var braukt electric only.

Apmeras gadijuma varbut si ir problema, ka, ja pareizi saprotu, briziem ieksdedzes dzinejs ar sajugu piesledzas klat?

The Volt operates as a pure battery electric vehicle until its battery capacity drops to a predetermined threshold from full charge. From there its internal combustion engine powers an electric generator to extend the vehicle's range as needed. When the engine is running it may be periodically mechanically linked (by a clutch) to a planetary gear set, and hence the output drive axle, to improve energy efficiency.
Online
Bimmer
05. Jan 2017, 12:13 #244

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24374

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Uz BMW i3 ar 'extended range' nevar dabūt EX numuru, jo tam degvielas tips ir "elektrība un benzīns", tieši tāpat kā BMW i8. Informācija saskaņota ar 'tantēm pieturā'
Offline
Tune-L
05. Jan 2017, 12:21 #245

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


05 Jan 2017, 12:19:45 @muldis rakstīja:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=233973108

letaks, ietilpigaks, tik pat neglits


Kopā ar šī auto bildēm jāpublicē arī dizainera foto!

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Tune-L
05. Jan 2017, 12:53 #246

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

i3 nav nemaz tik pretīgs!
Katrā ziņā uzmanību pievērš un sēžot tajā arī nav tik traki!

Dizainera mūlis vajadzīgs pie tā Renault sūda!

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
soulfreak
05. Jan 2017, 13:11 #247

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6580

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

Reku varat uzsolīt un pie leišiem izpulēt skrambas.

http://www.jouker.lv/lv/izsole/142340313/2015-Bmw-I3-Rex
Offline
AV
05. Jan 2017, 14:42 #248

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17397

Braucu ar: 500

Vel paturpinot diskusiju - tiri teoretiski cik sarezgita sitadiem ir sertfikacija? Lukturu maina?
Originali Fiat 500e ir tirgots tikai 2 (?) USA statos, nekur citur. Prieks pilsetas izskatas labs price/perf. Protams, nav gluzi viena limeni ar i3.

http://en.autoplius.lt/ads/fiat-500-hatchback-2...ity-4830223.html
Online
Arsmens
05. Jan 2017, 14:46 #249

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13305

Braucu ar: Trim durvīm


05 Jan 2017, 14:42:06 @AV rakstīja:
Vel paturpinot diskusiju - tiri teoretiski cik sarezgita sitadiem ir sertfikacija? Lukturu maina?
Originali Fiat 500e ir tirgots tikai 2 (?) USA statos, nekur citur. Prieks pilsetas izskatas labs price/perf. Protams, nav gluzi viena limeni ar i3.

http://en.autoplius.lt/ads/fiat-500-hatchback-2...ity-4830223.html

Ja uz šādu met aci, varbūt tad tomēr nissan zoe ir gardāks kumosiņš (TM)
Offline
AV
05. Jan 2017, 14:59 #250

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17397

Braucu ar: 500


05 Jan 2017, 14:48:50 @muldis rakstīja:
apskaties mobile - pirms brizha bija vakareiropa jau registrets tads un cipara ap +-15k


edit: tas par to 500e fiatu

Jaa, ir kautkas sakot no 16k, betnu EU numurzimes virsu neredz, nav zinams vai sertificeti, jo izcelsme jau visiem ir USA
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=236950396

Pa celam pamaniju vel mistisku 500 karbag versiju, kas ari elektro, betnu 23zs tomer nenopietni ->
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=232194964
Online
AV
05. Jan 2017, 15:02 #251

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17397

Braucu ar: 500


05 Jan 2017, 14:46:38 @Arsmens rakstīja:
Ja uz šādu met aci, varbūt tad tomēr nissan zoe ir gardāks kumosiņš (TM)

it nemaz nepatik
Online
Arsmens
01. Sep 2017, 09:46 #252

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13305

Braucu ar: Trim durvīm

Dougs atrādīja elektroauto, kurš tiešām ne manīts ne dzirdēts bij iepriekš. Šķiet galīgi ok + kilometrāža, ka uz tālāko lv galu var tikt (būtu tik tur ko darīt)
Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
DeeCee
30. Sep 2017, 00:05 #253

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


29 Sep 2017, 21:51:37 @Nixx rakstīja:
Up-i pilsētā ir manīti, un te atsauksmes nav tās labākās.



kāda vaina ? ~140km norādītā distance, maza blusa lai dirsu pārvietotu no mājām uz darbu, pie mājām uz nakti uzliec lādēt. kkad parēķināju - tīri uz degvielas izmaksām pie 350~400k izmaksā tik pat cik parastais up, bet lētāka apkope, var braukt pa sabiedriskā joslām un rs stāvvietas pa brīvu

šitādu ikdienai un parastu auto gariem gabaliem(vai īrēt ja 1~2x gadā kkur tālāk vajag)

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 30 Sep 2017, 00:07:08 ]

Offline
CP17
30. Sep 2017, 00:24 #254

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


30 Sep 2017, 00:05:14 @DeeCee rakstīja:

29 Sep 2017, 21:51:37 @Nixx rakstīja:
Up-i pilsētā ir manīti, un te atsauksmes nav tās labākās.



kāda vaina ? ~140km norādītā distance, maza blusa lai dirsu pārvietotu no mājām uz darbu, pie mājām uz nakti uzliec lādēt. kkad parēķināju - tīri uz degvielas izmaksām pie 350~400k izmaksā tik pat cik parastais up, bet lētāka apkope, var braukt pa sabiedriskā joslām un rs stāvvietas pa brīvu

šitādu ikdienai un parastu auto gariem gabaliem(vai īrēt ja 1~2x gadā kkur tālāk vajag)

Aha Tu zini cik viņam resurs ir baterejām?
Offline
DeeCee
30. Sep 2017, 00:48 #255

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


30 Sep 2017, 00:24:44 @CP17 rakstīja:

30 Sep 2017, 00:05:14 @DeeCee rakstīja:

29 Sep 2017, 21:51:37 @Nixx rakstīja:
Up-i pilsētā ir manīti, un te atsauksmes nav tās labākās.



kāda vaina ? ~140km norādītā distance, maza blusa lai dirsu pārvietotu no mājām uz darbu, pie mājām uz nakti uzliec lādēt. kkad parēķināju - tīri uz degvielas izmaksām pie 350~400k izmaksā tik pat cik parastais up, bet lētāka apkope, var braukt pa sabiedriskā joslām un rs stāvvietas pa brīvu

šitādu ikdienai un parastu auto gariem gabaliem(vai īrēt ja 1~2x gadā kkur tālāk vajag)

Aha Tu zini cik viņam resurs ir baterejām?


hvz, nav mans auto neesmu pētījis, šad tad sanāk pabraukt.
ja var spriest pēc teslas datiem tad nevajadzētu būt tik sūdīgi
http://www.teslarati.com/how-long-will-tesla-ba...ast-degradation/
Though the battery degradation data along with the accompanying analysis by Teslanomics is based only on a small overall sample set of Tesla owners, the results do align with real world data from a high mileage Model S that registered over 200k mi (322k km). Electric mobility company Tesloop reported a 6% loss in range after 200k miles of driving.
Offline
Mixzzz
30. Sep 2017, 01:18 #256

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2623

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

e-up būtu ok pilsētai, ja vien tas drapaks nemaksātu 27k...Es atvainojos, bet nu tādam mikro sūdam tā cena ir daudz par daudz.
Offline
Arsmens
30. Sep 2017, 08:06 #257

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13305

Braucu ar: Trim durvīm


30 Sep 2017, 00:24:44 @CP17 rakstīja:

30 Sep 2017, 00:05:14 @DeeCee rakstīja:

29 Sep 2017, 21:51:37 @Nixx rakstīja:
Up-i pilsētā ir manīti, un te atsauksmes nav tās labākās.



kāda vaina ? ~140km norādītā distance, maza blusa lai dirsu pārvietotu no mājām uz darbu, pie mājām uz nakti uzliec lādēt. kkad parēķināju - tīri uz degvielas izmaksām pie 350~400k izmaksā tik pat cik parastais up, bet lētāka apkope, var braukt pa sabiedriskā joslām un rs stāvvietas pa brīvu

šitādu ikdienai un parastu auto gariem gabaliem(vai īrēt ja 1~2x gadā kkur tālāk vajag)

Aha Tu zini cik viņam resurs ir baterejām?

Korejieši savām bačām dod 8 gadu garantiju. Pa ielām brauc 10+ gadu hibrīdi. Neizklausās tik traki, ņemot vērā, cik ir vidējais eiropas autiņa vecums.
Offline
ktm
11. Apr 2018, 00:44 #258

Kopš: 28. Feb 2016

Ziņojumi: 33

Braucu ar: i3

nu ko, iepirku I3 ar REX, lidinos un mute smaida, izmaksas ap 0,03eur/km, ja necensties lādēt bez maksas Rīgas ātrajās uzlādēs, braukšanas bauda afigennā, cēliens un klausīšana stūrei - super. Pašlaik esmu nobraukājis nedēļu (ap 1000km), vēl viss ļoti patīk.
Offline
Bimmer
11. Apr 2018, 00:46 #259

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24374

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Vienīgais trūkums tam tās šaurās, augstās riepas. Mūkusalas apļa izejā ar ~70 km/h bija tāds "ņeožidaņņiks" kā tas kā varde lēkāja. Ja piešaujas, ka nevar ņemt ideālās trajektorijas ar +20 km/h virs atļautā, tad ir O.K.
Offline
ktm
11. Apr 2018, 01:05 #260

Kopš: 28. Feb 2016

Ziņojumi: 33

Braucu ar: i3


11 Apr 2018, 00:46:50 @Bimmer rakstīja:
Vienīgais trūkums tam tās šaurās, augstās riepas. Mūkusalas apļa izejā ar ~70 km/h bija tāds "ņeožidaņņiks" kā tas kā varde lēkāja. Ja piešaujas, ka nevar ņemt ideālās trajektorijas ar +20 km/h virs atļautā, tad ir O.K.

tam ir vairāki trūkumi, bet kuram tad nav. Un tādu lēkāšanu dabūt pie 70 km/h nu nezinu kā var dabūt, esmu licis līkumā diezgan strauji un vispār manevrēšana pilsētā ir kā ar moci, vienīgi starp rindām jāatceras ka nevar izlīst.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo