Online

Pašreiz BMWPower skatas 30 viesi un 6 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
depo
21. Nov 2020, 15:45 #1881

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 19069

Braucu ar: Zirgu

Tesla reliability
Offline
Nixx
22. Nov 2020, 11:45 #1882

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 1860

Braucu ar:

Tukāns negrib garāžā
https://mobile.twitter.com/teslaownerssv/status...9825882811166720
Offline
Nixx
22. Nov 2020, 11:56 #1883

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 1860

Braucu ar:




Vakar nebraucu vispār neciknekur

Apm 1 kWh pazūd
Offline
smudo
22. Nov 2020, 14:23 #1884

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1981

Braucu ar:

Teslām tas vampire drain esot nedaudz lielāks, kā citiem EV. Gan jau ar nākamajiem modeļiem tiks ar šo galā.
Offline
Labais1234567891
22. Nov 2020, 16:55 #1885

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 665

Braucu ar: Teslu

Šodien slēgtā trasē pavraucu 60km uz 130kmh. Aiaiai. Patēriņš 28kW
Offline
Nixx
23. Nov 2020, 09:38 #1886

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 1860

Braucu ar:

Interesanti jaunumi no Vācijas
Offline
Nixx
23. Nov 2020, 09:39 #1887

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 1860

Braucu ar:


Offline
Nixx
23. Nov 2020, 09:48 #1888

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 1860

Braucu ar:


22 Nov 2020, 14:23:18 @smudo rakstīja:
Teslām tas vampire drain esot nedaudz lielāks, kā citiem EV. Gan jau ar nākamajiem modeļiem tiks ar šo galā.


Tas laikam tāpēc, ka kompi visu laiku tur "karstu"
Lai cik ilgi ma'šina stāv, tikko es paraustu durvju rokturi, sāk spēlēt muzāriņš un pūš kondiška.

Offline
smudo
23. Nov 2020, 11:36 #1889

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1981

Braucu ar:


23 Nov 2020, 09:38:51 @Nixx rakstīja:
Interesanti jaunumi no Vācijas


Pur EV jau sasnieguši 8,4% no kopējā reģistrēto auto skaita oktobrī! Vācijā gan ir lielas subsīdijas (EV ar cenu līdz 40k EUR ražotāja + valsts atbalsts ir 9k EUR) + šogad samazinātais PVN par 5% punkti, līdz ar to daudzi mēģina izmantot šo atbalstu. Pašreiz vē palikušu ap 2 miljardi EUR, kas pietiks līdz 2021. gada rudenim un runā vēl par 1 miljardu, kas pietiktu līdz 2022. gada sākumam, bet gan jau atbalsts vēl kādu laiku turpināsies. Turklāt daži ražotāju (piem., VAG), līdz 2025. gadam plāno, ka lielākā daļa modeļu būs EV un ICE paliks specifiskiem segmentiem. Plus no 2030-2035. gada daudzās ES valstīs aizliegs reģistrēt jaunus EV (Vācijā konkrēts datums nav noteikts, jo tur ICE daudzos reģionos ir "neaizskarama" lieta) un tad jau būs "no way back".
Offline
viagris
23. Nov 2020, 11:50 #1890

Kopš: 06. Jul 2004

Ziņojumi: 4224

Braucu ar:


23 Nov 2020, 09:38:51 @Nixx rakstīja:
Interesanti jaunumi no Vācijas

Tiešām interesanti, jo sanāk, ka visi pērk atbalsta dēļ un tesla neiekļaujas 40k€ un no tās top 20 nav ne smakas.
Nezinu cik tas iespējams, bet es Maska vietā visticamāk nomestu tos 3k no cenas, lai visi pirktu teslu, nevis ļautu attīstīties konkurentiem. Protams, varbūt ar Berlīnes rūpnīcu cena būs zemāka Eiropā teslām, bet tad jau atbalsts būs beidzies
Offline
smudo
23. Nov 2020, 11:58 #1891

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1981

Braucu ar:


23 Nov 2020, 11:50:13 @viagris rakstīja:

23 Nov 2020, 09:38:51 @Nixx rakstīja:
Interesanti jaunumi no Vācijas

Tiešām interesanti, jo sanāk, ka visi pērk atbalsta dēļ un tesla neiekļaujas 40k€ un no tās top 20 nav ne smakas.
Nezinu cik tas iespējams, bet es Maska vietā visticamāk nomestu tos 3k no cenas, lai visi pirktu teslu, nevis ļautu attīstīties konkurentiem. Protams, varbūt ar Berlīnes rūpnīcu cena būs zemāka Eiropā teslām, bet tad jau atbalsts būs beidzies


Ir divi sliekšņi - 40k EUR un 65k EUR. Vismaz pirms mēneša bija Vācijā base model 3, kas iekļāvās arī sub 40k kategorijā - tur ir speciālas valsts iestāžu cenu listes ar apstiprinātajiem modeliem, pēc kurām jāvadās. Turklāt skatās base price un sākumā Tesla longe range tika kā "aprīkojuma paketi" base modelim tādā veidā dabūjot max atbalstu visam spektram (iespējams pat performance modelim - vairs kārtīgi neatceros).

Teslai pirmais kvartāla mēnesis vienmēr slikts un otrajā un trešajā mēnesī sarauj.

[ Šo ziņu laboja smudo, 23 Nov 2020, 12:00:05 ]

Offline
Nixx
23. Nov 2020, 12:25 #1892

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 1860

Braucu ar:


23 Nov 2020, 11:58:52 @smudo rakstīja:

23 Nov 2020, 11:50:13 @viagris rakstīja:

23 Nov 2020, 09:38:51 @Nixx rakstīja:
Interesanti jaunumi no Vācijas

Tiešām interesanti, jo sanāk, ka visi pērk atbalsta dēļ un tesla neiekļaujas 40k€ un no tās top 20 nav ne smakas.
Nezinu cik tas iespējams, bet es Maska vietā visticamāk nomestu tos 3k no cenas, lai visi pirktu teslu, nevis ļautu attīstīties konkurentiem. Protams, varbūt ar Berlīnes rūpnīcu cena būs zemāka Eiropā teslām, bet tad jau atbalsts būs beidzies


Ir divi sliekšņi - 40k EUR un 65k EUR. Vismaz pirms mēneša bija Vācijā base model 3, kas iekļāvās arī sub 40k kategorijā - tur ir speciālas valsts iestāžu cenu listes ar apstiprinātajiem modeliem, pēc kurām jāvadās. Turklāt skatās base price un sākumā Tesla longe range tika kā "aprīkojuma paketi" base modelim tādā veidā dabūjot max atbalstu visam spektram (iespējams pat performance modelim - vairs kārtīgi neatceros).

Teslai pirmais kvartāla mēnesis vienmēr slikts un otrajā un trešajā mēnesī sarauj.


Aha
Vāčiem ir kaut kādas "kataloga cenas bāzes modelim". Model 3 kvalificējas 9k € atbalstam. Jebkurš, arī Performance ar autopilotu un āķi. Principā opciju saraksts ar to pašu arī beidzas
ModS skaitās otrajā atbalsta kategorijā. Kā viņi to dabon gatavu - , jo nav modS par tādu cenu


Manuprāt, Teslai Oktobra dati ir ar 0,0, jo feislifts nāca ārā


Offline
Nixx
24. Nov 2020, 17:54 #1893

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 1860

Braucu ar:

Šo ierakstu veicu iedvesmojies no YT "norvēģa" vakardienas filmiņas par EV efektivitāti. projicējot to viņa un ADAC stāstu uz LV

Viens no pārmetumiem Teslai ir, ka tā normāli nelādējas csdd tīklā. Tiešām, bieži vien 50 kW vietā redzam 3x kW, reizēm pat mazos trīsdesmit . Šis kāsis Teslai nolaupīja pirmo vietu Kursora topā (ja kādam tas ir svarīgi . )
Atgādināšu, ka mašīna ir spējīga paņemt pretī līdz pat 250 kW, kas pirmajā brīdī liek domāt, ka vaina ir csdd pusē - vecie lādētāji tādi impotenti humpalas (starp citu - tas tā arī ir).
Bet noskatoties dažus tā paša "norvēģa" video, ir skaidrs, ka mazais ātrums pie 50-niekiem lādētājiem tomēr ir Teslas īpatnība.

Bieži tiek uzsvērts, ka kad Tesla brauc uz savas sistēmas SuC, mašīna iesilda baču jau pa ceļam. Bačas temp uzkāpj līdz (diezgan vājprātīgiem) 50 - 55 grādiem. Ja tas vēl nav izdarīts pa ceļam, motoriem laiž cauri strāvu arī kamēr mašīna ir pie lādētāja, lai iegūtu siltumu. Tādās temperatūrās (virs 50 ) tad mašīna ņem pretī 250 kW / ~ 1200 km/h
Esot pie 50 kW lādētāja mašīna mēģina sildīt baču, bet tur nekas prātīgs nesanāk, un lāde pie mums notiek pavisam žēlīgi

Man ir pieeja DC lādētājam, kurš rāda no AC tīkla paņemtos kWh. Aizbraucot pie tā lādētāja ar pilnībā "nosalušu" mašīnu, bača ņem iekšā pat tikai padsmit procentus
Principā Citrojena vai Nisana performance

Zudumi - virs 20 %

Pāris dienas vēlāk (ok, bija 2 grādus siltāk) braucot uz to pašu lādētāju veicu "baterijas sildīšanas manevrus"
Autoinspekcijai gan tie nepatiktu



Zudumi - 12 %


Vasaras karstumā (bilde zemāk no 21/07) Ogres haļavnijs lādētājs man ir devis pilnu skalu




Tā kā mums SuC nav, un piespiedu pogas "sildīt baču" arī nav, pa ceļam uz csdd stazionēm vajag pakutināt gāzīti
Offline
Belluuns
24. Nov 2020, 18:02 #1894

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 8257

Braucu ar: quattro

Čalis paņēma etron kā servisa maiņas auto, atbrauca uz laukiem, range palikz 60km, vakarā piesprauda pie tīklz 220v, pa nakti iedzina 40km range, 3f neņēma nekur pretī, štukoja kā uz Rīgu tikt
Offline
XK220
24. Nov 2020, 19:46 #1895

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 2010

Braucu ar: braucu bez

Acīmredzot kaut ko ne līdz galam izdarīja.
Leafam stunda no parastās rozetes bez kondiškas ir 20Km. Pat e-tronam dodod čībā ar ieslēgtu kondišku mazāk par 8Km stundā diez vai sanāktu. Tāpēc pa nakti jāvar uzlādēt pietiekami lai tiktu uz Rīgu.
Offline
Labais1234567891
24. Nov 2020, 20:23 #1896

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 665

Braucu ar: Teslu


24 Nov 2020, 18:02:22 @Belluuns rakstīja:
Čalis paņēma etron kā servisa maiņas auto, atbrauca uz laukiem, range palikz 60km, vakarā piesprauda pie tīklz 220v, pa nakti iedzina 40km range, 3f neņēma nekur pretī, štukoja kā uz Rīgu tikt


1 fāze 220V 13 A = 3KW,kas nu nekādi nevar būt. Tie būtu rupji ņemot 17km stundā.

Plus Vallē tagad ir lādētājs. Tak što nedirs te bumbiņas Belunčik
Offline
Belluuns
24. Nov 2020, 20:25 #1897

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 8257

Braucu ar: quattro

Atstāstu to ko šorīt runājām
Uz uzlīmes uz diskiem tam etron ir tāds djošaks
Offline
Nixx
24. Nov 2020, 21:28 #1898

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 1860

Braucu ar:


24 Nov 2020, 18:02:22 @Belluuns rakstīja:
Čalis paņēma etron kā servisa maiņas auto, atbrauca uz laukiem, range palikz 60km, vakarā piesprauda pie tīklz 220v, pa nakti iedzina 40km range, 3f neņēma nekur pretī, štukoja kā uz Rīgu tikt



Manuprāt, etronam līdzi bija dots ir 3f portablais čārdžers
Teslai man tāds dod 66 km/h.
Ja nav 3 fāzes, tad dod 1/3 daļu - 22 km/h
Etrons ir stipri rijīgāks, nu bet kaut vai 15 km/h vajadzēja lādēt iekšā

Ja kks negāja, visticamāk, Šīranta problēma - O no zemējuma nejēdz atdalīt
Nau ko vainot mašīnu, ja pac stulps
Offline
Labais1234567891
24. Nov 2020, 21:42 #1899

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 665

Braucu ar: Teslu

Zemejums no nulles nav jāatdala. Tas ir jāsavieno lai lādētājs strādātu.

Tak paskaties savā sadales skapī. Tev tur arī zemējums ir pievienots nullei.

Offline
kvatra
24. Nov 2020, 21:44 #1900

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 972

Braucu ar: Audi Quattro

Pagājušo gadu arī etron testēju, parastā rozetē pa nakti ar ne vella nesalādēja, ar 3 fāzēm viss ok, ātri piedzina.
Offline

Moderatori: AV, BigArchi, CP17, Czars, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips