Online

Pašreiz BMWPower skatās 111 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
smudo
13. Dec 2020, 14:39 #1621

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3506

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


13 Dec 2020, 14:24:27 @Nixx rakstīja:

13 Dec 2020, 08:58:39 @smudo rakstīja:

12 Dec 2020, 21:30:27 @spridis rakstīja:
Toyota megabača




Imho nav TIK melni ar uzlādes ātrumu

Teslai v3 SuC ir bez jaudas sharinga. T.i. Katrs kontakts dabū 250 kW
Double peneteration un ur mums 500 kW pieslēgums
Tesla ar Semi kko tādu jau veido


Ja tada opcija bus, tad tiesam tas butu risinajums. Tas nozime, ka Ionity teoretiski pa diviem vadiem varetu ladet ieksa lidz 700kWh 1h. Businam ar kravu paterins gan jau kadi 30-35kWh, kas nozime, ka pus stunda teoretiski varetu dienas range ieladet, bet nu pagaidam sie ir tikai sapni par to, ka varetu but
Offline
kexxx
15. Dec 2020, 10:16 #1622

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11513

Braucu ar:


15 Dec 2020, 10:13:52 @bertons rakstīja:

15 Dec 2020, 10:02:19 @Nixx rakstīja:





parkoshanaas iemanjas


Atbilstošas joslu izvēlei
Offline
uteo
15. Dec 2020, 10:23 #1623

Kopš: 26. Jun 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 919

Braucu ar:

Tas jau autopilots noteikti vainīgs
Offline
ShrankY
15. Dec 2020, 11:13 #1624

Kopš: 06. Jun 2003

Ziņojumi: 736

Braucu ar:


15 Dec 2020, 10:02:19 @Nixx rakstīja:




Un vēlreiz par zudumiem. Ja mašīna ir normāli uzsilusi, process ir diezgan ok arī ziemā. Man ir pieejams viens DC lādētājs, kas rāda ko tas paņem no tīkla. Te:


Mašīna reģistrēja, ka dabūjusi iekšā 16 kWh
Zudumi 15 %
Tas ir 50 kW tornis, nu un var just, ka tam invertori uzsilst labi.
Kopā 1/2 stundā "pazūd" gandrīz 3 kWh.
Tesla silda baču, tā ir viena sadaļa, + siltuma zudumi pašā "tornī"



Model 3 man liekas, nesilda baču. Taču pie "zudumiem" noteikti vair pieskaitīt to, ka lādēšanas laikā tev ir ieslēgta apsilde, tas gan tērē elektrību.
Ļoti labi pamanāms pie Ikea 11kw uzlādes. Ja esi mašīnā ar apsildi, lādē ap 7-8 KWH, ja mašīna aizslēgta un apsilde nav ieslēgta, lādē visus 11kwh

[ Šo ziņu laboja ShrankY, 15 Dec 2020, 11:14:21 ]

Offline
Marex_FF6
15. Dec 2020, 11:46 #1625

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5294

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


15 Dec 2020, 11:40:23 @Nixx rakstīja:

Kamēr Tesla ir pie Ac, tikmēr nesilda bačas. IMHO
Kad barojas no DC, tad gan silda. Teslai vēl ir fīča, ka jau braucot uz lādētāju sāk sildīt



Ja pareizi saprotu, tad uz superchargeri, ja ielikts kā destination....
https://forums.tesla.com/discussion/170664/batt...eating-explained

Tesla Model S and X have dedicated battery heaters. The Model 3 uses its motor as a kind of heater — it's just a different way to turn electrical energy into heat. If the battery is cold, heating will happen as you drive, but requires some extra power

[ Šo ziņu laboja Marex_FF6, 15 Dec 2020, 11:48:17 ]

Offline
ShrankY
15. Dec 2020, 14:29 #1626

Kopš: 06. Jun 2003

Ziņojumi: 736

Braucu ar:





Es klimatizāciju biju izslēdzis

Kamēr Tesla ir pie Ac, tikmēr nesilda bačas. IMHO
Kad barojas no DC, tad gan silda. Teslai vēl ir fīča, ka jau braucot uz lādētāju sāk sildīt



Sāk sildīti tikai, ja navi tiek iestatīts, ka brauc uz supercharger... vismaz man tā ir bijis.
Offline
ShrankY
16. Dec 2020, 09:07 #1627

Kopš: 06. Jun 2003

Ziņojumi: 736

Braucu ar:




Kurā vietā ? Nu ne jau LV


Konkrēti man tā bija esot Poznaņā. Ja bača ir auksta, uzliec navi, ka brauc uz supercharger un, ja tas ir nepieciešams, Tesla sāk gatavot aķi lādēšanai (acīmredzot sildīt).

Tas attiecās tikai uz supercharger + ja tas ir nepieciešams aķim
Offline
968-jk
16. Dec 2020, 11:17 #1628

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13439

Braucu ar: 30niekiem


16 Dec 2020, 11:12:51 @bertons rakstīja:
vot jums probleemas, pa 3eur uz 100km


Vajag gāzes iekārtu uzlikt. Varbūt izdosies vēl 15centus uz km ietaupīt.
Offline
ShrankY
16. Dec 2020, 12:02 #1629

Kopš: 06. Jun 2003

Ziņojumi: 736

Braucu ar:

Apstiprinu 2,2eur/100km
rādītājs uz nobrauktajiem 33k km
Offline
Damn
16. Dec 2020, 15:07 #1630

Kopš: 24. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10794

Braucu ar:

Nedaudz uzsita smaidu sejā pirms dažādam dienām, kad ārā bija nelieli mīnusi, redzot blakus joslā elektro auto vadītāju sēžam cimdos, cepurē un biezā vējjakā
Offline
V.I.P.
16. Dec 2020, 16:17 #1631

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17334

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]


16 Dec 2020, 16:08:24 @Nixx rakstīja:

16 Dec 2020, 12:28:53 @bertons rakstīja:

16 Dec 2020, 12:02:26 @ShrankY rakstīja:
Apstiprinu 2,2eur/100km
rādītājs uz nobrauktajiem 33k km


ja var braukt pa 2,2e kaadu briidi, lai iekraatu naudu un paarseestos uz F90 M5 un R8, tad tas der


Neredzu jēgu uz tām vecajām miskastēm

Jākrāj piķis 3-motoru Cybertrakam

Cybertruck izmeeri neatbilst Tavam ego.
+ diez vai to ljaus regjistreet EU.
Offline
ShrankY
17. Dec 2020, 08:41 #1632

Kopš: 06. Jun 2003

Ziņojumi: 736

Braucu ar:




ok, pat priekš USDM skaidrs ka būs izmaiņas, kautkur īlons muldēja. Bet kas notiks ar tiem, kas preorderā ielika rubļus??? man šķiet @ShrankY to izdarīja?


Te iet runa par 100 eur depozītu
Pilnīgi PO
Offline
elbruss
17. Dec 2020, 09:42 #1633

Kopš: 12. May 2006

Ziņojumi: 926

Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes


17 Dec 2020, 09:24:45 @Nixx rakstīja:
bumbergs
10 gadi apakaļ bačas maksāja 1.100 $ par kWh. Tagad čaina laiž pa 100 $ kWh. OK, ne tās špicenqualitāt, bet transports ir transports

Sanāk, ka ID3 bača maksā 5 - 6k €. Dzīve rāda, ka nekas cits EV neko diži neplīst / nenoveco. Nobrauc 5 - 6 gadus, veco baču reciklē / atstāj powerbankām, ieliec jaunu un vālē tālāk




Man nevienam auto nav izbeidzies motors. Virsbūve gan ir izrūsējusi. Un tur ir vienalga kāda veida motors uzstādīts (benzīns, dīzelis vai elektro)
Offline
Damn
17. Dec 2020, 11:18 #1634

Kopš: 24. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10794

Braucu ar:

Piekare smagākam EV nebūs biežāk jāpārlasa :
Offline
XK220
17. Dec 2020, 15:10 #1635

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3149

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu

Tieši otrādi, EV papildus svars ir neliels, bet toties ražotājam viegli uztaisīt 50:50 izsvarojumu.
Offline
smudo
21. Dec 2020, 16:48 #1636

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3506

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


21 Dec 2020, 09:24:55 @Nixx rakstīja:
Varbūt jau feisītī redzējāt.
Vienalga - kūūūl



Tauta sarēķinājusi - 180 kWh bača, lādējas ļoti ātri


Nez cik sadam pietiek ar 180kWh? Kadiem 200km

[ Šo ziņu laboja smudo, 21 Dec 2020, 16:48:47 ]

Offline
CP17
21. Dec 2020, 17:09 #1637

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

shitos vai ta meera km? elektro smagais neteeree buuvlaukumaa celjot/laizhot kravas/kalnus sturmejot/hidro manipulatorus utt utt + cik vinjam H aiziet ielaadeet pilnu

[ Šo ziņu laboja CP17, 21 Dec 2020, 17:11:53 ]

Offline
smudo
21. Dec 2020, 17:25 #1638

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3506

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


21 Dec 2020, 17:12:33 @Nixx rakstīja:

21 Dec 2020, 16:48:08 @smudo rakstīja:

21 Dec 2020, 09:24:55 @Nixx rakstīja:
Varbūt jau feisītī redzējāt.
Vienalga - kūūūl



Tauta sarēķinājusi - 180 kWh bača, lādējas ļoti ātri


Nez cik sadam pietiek ar 180kWh? Kadiem 200km


Tā matemātika ir diezgan vienkārša
1 litrā DD = 10 kWh enerģijas
EV motors ir ~ 4 X efektīvāks par dyzelini

Ja šitā kravenieka dīzeli ēdošais brālis kūpina 20 L/100, tad Ev vajag (20 / 4) X 10 = 50 kWh uz 100
Tūlīt saskries kravenieku piloti un [pamatoti] sāks bļaut, ka tā rēķināt nedrīkst. Viss atkarājas. . Pa kādu segumu, ar kādu kravu utt utt

Bet ejot vieglo ceļu, pieņemam, ka šitāds var norullēt 200 - 300 km


Nu kustībā es rēķinātu 3 reizes un šāds smagais ar kravu grozoties pa būvlaukumu un braucot uz objektu gan jau kādi 25/l notērēs tādēļ arī pieņēmu, ka reāli ar 200k range (jo parasti jau virs 80-90% nelādēs un līdz nullei nebrauks).
Offline
MarC
23. Dec 2020, 06:50 #1639

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4390

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu

Dambja mators un elektrība
Offline
jaks
26. Dec 2020, 23:01 #1640

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

Dīzeli tukšā īsti zem 25l nepalīdīs un tas uz šosejas, mīcoties objektā pāris km šurpu turpu 50+

21 Dec 2020, 17:25:04 @smudo rakstīja:

21 Dec 2020, 17:12:33 @Nixx rakstīja:

21 Dec 2020, 16:48:08 @smudo rakstīja:

21 Dec 2020, 09:24:55 @Nixx rakstīja:
Varbūt jau feisītī redzējāt.
Vienalga - kūūūl



Tauta sarēķinājusi - 180 kWh bača, lādējas ļoti ātri


Nez cik sadam pietiek ar 180kWh? Kadiem 200km


Tā matemātika ir diezgan vienkārša
1 litrā DD = 10 kWh enerģijas
EV motors ir ~ 4 X efektīvāks par dyzelini

Ja šitā kravenieka dīzeli ēdošais brālis kūpina 20 L/100, tad Ev vajag (20 / 4) X 10 = 50 kWh uz 100
Tūlīt saskries kravenieku piloti un [pamatoti] sāks bļaut, ka tā rēķināt nedrīkst. Viss atkarājas. . Pa kādu segumu, ar kādu kravu utt utt

Bet ejot vieglo ceļu, pieņemam, ka šitāds var norullēt 200 - 300 km


Nu kustībā es rēķinātu 3 reizes un šāds smagais ar kravu grozoties pa būvlaukumu un braucot uz objektu gan jau kādi 25/l notērēs tādēļ arī pieņēmu, ka reāli ar 200k range (jo parasti jau virs 80-90% nelādēs un līdz nullei nebrauks).
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo