Online

Pašreiz BMWPower skatās 90 viesi un 31 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: B50B25tu uzlabošana

AutorsZiņojums
Hooligan
06. Sep 2014, 12:18 #1

Kopš: 31. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 581

Braucu ar:

Sveicināti kungi, varbūt jau šī tēma jau ir sen maļāma, bet tomēr interesē sekojošas lietas:
Ir m50b25tu dzinējs, saprotams ka čipošana tuvākajā laikā notiks pie Digital , bet izņemot čipku, ko vēl var sagrūst šajā dzinējā, lai tas kautko varētu izdot?
Turbo jau labi, bet varbūt nākamgad.
Cik zinu viņiem liek M3 droseles, ko tas dod? Vai ir reāls spēku pieaugums?
Zirneklis - vai tas arī daudz ko dod?

Vai ir kādi citi varianti, ko ar šo dzinēju izdarīt, lai parādītos vēl jaudas?
Offline
BMW-Valcha
06. Sep 2014, 12:21 #2

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1357

Braucu ar: gāzi

sāc ar zirnekli
Offline
mm325
06. Sep 2014, 12:45 #3

Kopš: 20. Oct 2007

No: Valmiera

Ziņojumi: 1329

Braucu ar: zilu 4.6is

Man bija m50 bezvanosa ar 3.12l tilpumu. M3 ieplūde, izplūde, abas ieplūdes sadalenes. Galva bija tā sasēdināta, ka normāli rūca tikai ar bioetanolu, ar benzīnu detonēja, čipoju utt.
Nočakarējos baigi un tagad secinu, ka nebija vērts. Pirms pusotra gada paņēmu dīzeli un nočipoju un visi šitie projekti ar visu čakaru nestāv blakus.
Offline
Driver
06. Sep 2014, 14:11 #4

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Cips ir pats pedejais, kas vajadzigs...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Kashelz
06. Sep 2014, 14:34 #5

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


06 Sep 2014, 12:45:22 mm325 rakstīja:
Man bija m50 bezvanosa ar 3.12l tilpumu. M3 ieplūde, izplūde, abas ieplūdes sadalenes. Galva bija tā sasēdināta, ka normāli rūca tikai ar bioetanolu, ar benzīnu detonēja, čipoju utt.
Nočakarējos baigi un tagad secinu, ka nebija vērts. Pirms pusotra gada paņēmu dīzeli un nočipoju un visi šitie projekti ar visu čakaru nestāv blakus.

Kas ta tev tur tads bija sabuvets? Drizak kaut kas ne ta ja jau negāja. Tur saviem 250+ zirgiem bija jābut ja visu izdara kā vajag nevis tik kko salasa šrotā.
Offline
GirtzB
06. Sep 2014, 15:30 #6

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21920

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

kāda jēga kombinēt ar m3 daļām un mocīties pie pašreizējām S50B32 cenām...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
mm325
06. Sep 2014, 16:16 #7

Kopš: 20. Oct 2007

No: Valmiera

Ziņojumi: 1329

Braucu ar: zilu 4.6is

Man bija divi s50b32 dzinēji. Viens ar bloka defektu, otrs ar kloķenes defektu. No abiem vienu salasītu komplektu bez abiem kolektoriem samainīju pret iesāktu projektu. M50b25 bloks, m54b30 kloķene ar klaņiem un s50b30 virzuliem. Pārējo pats apkarināju.
Manam e91 330xd pēc čipošanas tagad ir ~280zs un 600nm. Tāpēc saku, ka nav jēgas čakarēties ar tādiem projektiem. Turklāt patēriņs vidēji 8,6l uz 100km.
Offline
Mo
06. Sep 2014, 16:50 #8

Kopš: 25. Mar 2006

Ziņojumi: 57

Braucu ar:


06 Sep 2014, 12:45:22 mm325 rakstīja:
Man bija m50 bezvanosa ar 3.12l tilpumu. M3 ieplūde, izplūde, abas ieplūdes sadalenes. Galva bija tā sasēdināta, ka normāli rūca tikai ar bioetanolu, ar benzīnu detonēja, čipoju utt.
Nočakarējos baigi un tagad secinu, ka nebija vērts. Pirms pusotra gada paņēmu dīzeli un nočipoju un visi šitie projekti ar visu čakaru nestāv blakus.

Beztēma, bet.. Te tas dzinējs stāv e30, ar parasto ieplūdi un izplūdi, cita CR, šādam dzinējam bez sadalenēm maz jēgas, bet nu pēc remap kaut ko gāja.
0-top speed

[ Šo ziņu laboja Mo, 06 Sep 2014, 16:52:53 ]

Offline
HE9600
06. Sep 2014, 19:42 #9

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2384

Braucu ar: Veciem BMW

Sancix, šeit strokeris, bez izplūdes un bez remap izgrieza 280hp
http://www.e30.lv/showthread.php?2842-BMW-LT-Ku...x&highlight=
Offline
Driver
06. Sep 2014, 19:44 #10

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Tak jo lielaks laukjis, jo shis vairak doma, ka vinja auto vadibas bloka fiziski kads liek daudzkaju "tarakanu", kas no rupnicas speciali nav ielikts.

Edit: es par benzinu un atmosferu runaju.
Dizelji ar feenu cita teema

[ Šo ziņu laboja Driver, 06 Sep 2014, 19:46:45 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
PowerBMW
06. Sep 2014, 19:44 #11

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:

3,0D+čipsis un 250ZS pa 1500Eur
nepatīk Diesel ieraksti flešķā M5 skaņu un pagriez skaļāk
Offline
koni4jo
06. Sep 2014, 19:46 #12

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...


06 Sep 2014, 19:44:47 PowerBMW rakstīja:
3,0D+čipsis un 250ZS pa 1500Eur
nepatīk Diesel ieraksti flešķā M5 skaņu un pagriez skaļāk


Kā mucā audzis, uzliek 100+db bunduli, ibio
Offline
Siipols
06. Sep 2014, 20:37 #13

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

LV dragā arī ir (bija) 3.0 atmosfēra ar apmeram 400hp

iekš e-30



Cik palasos un nevaru izvilkt-tad kas galu galā ir labāks jaudai un griezei? M-54 b30 standarta vai šā motora iekšas bāzt iekš M50 vai par 2 pakām ņemt uzreiz M3 S-50

ja piemēram būvē priekš Rallija,nevis drifta vai draga

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
Driver
06. Sep 2014, 20:46 #14

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Tak rallijs ir auto nojashanas pasakums, tapec jaliek to, ko visvieglak dabut > m54

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
968-jk
06. Sep 2014, 22:08 #15

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13444

Braucu ar: 30niekiem


06 Sep 2014, 20:46:22 Driver rakstīja:
Tak rallijs ir auto nojashanas pasakums, tapec jaliek to, ko visvieglak dabut > m54


+daudz!
Offline
mm325
07. Sep 2014, 01:00 #16

Kopš: 20. Oct 2007

No: Valmiera

Ziņojumi: 1329

Braucu ar: zilu 4.6is

Ja kādam interesē, ir man vēl s50b32 virzuļi. Varu uzbīdīt.
Offline
Siipols
07. Sep 2014, 10:59 #17

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

Pēc visgudrīšu domām rallijs ir auto nojāšana?

labi ka drifts un dragreiss nav,

Un ikdienas parvietošanās pa bedrainajām un nervozajām Rīgas ielām

+ braukšana pālī un zīmēšanās miklajām maziņajām (parasti beidzas stabā vai apmalē)


Iesveriet man labāk M54 kloķeni ar klaņiem.

S50 virzuļi man ir un M50 motors arī laikam vēl ir.....


Jāsalasa un jāiegrāmato man dažas projektam salasītās daļas noliktavā,varēšu piedāvat entuziastiem M47 kloķeni+klaņus M44 b19 bloks ar klaņiem un galvu utt.

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
Driver
07. Sep 2014, 13:46 #18

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

nu rallijs ir auto brutala nojashana un drifts vai zimeshanas comakiem, kaut paalii, nav tik sapigs pasakums prieksh auto.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo