Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 100 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: BMW e46 316i lambdas zondes kļūda

AutorsZiņojums
phaser
30. Jul 2014, 22:21 #1

Kopš: 10. Oct 2011

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

Labdien!

Ceru uz padomiem:

vakar braucot ārpus apdz. vietas iedegās check engine. Aizbraucu mājās, pieslēdzu datoru - IMPA raksta, ka kļūdas iemesls ir lambda zonde PIRMS katalizatora. Nesen gāju tehnisko, izmeši bija normāli, tiesa, motors ir jau bijis pārlasīts, jo pārplīsa ķēde pirms 50 000 km. (šobrīd nobraukums 270 000 km). Auto ir 2004. gada decembris.

Kļūdu nometot, varu nobraukt ap 100 km, un atkal atpakaļ (šodien pārbaudīju).

Nekādu citu niķu mašīnai nav, pat degvielas patēriņš ir normāls.

Riskēt mainot zondi, jeb sākt ar nopietnāku diagnostiku par motora darbību?

Pateicos par visiem padomiem.
Offline
naikijs3
30. Jul 2014, 22:38 #2

Kopš: 17. Apr 2011

Ziņojumi: 13

Braucu ar:


30 Jul 2014, 22:21:53 phaser rakstīja:
Labdien!

Ceru uz padomiem:

vakar braucot ārpus apdz. vietas iedegās check engine. Aizbraucu mājās, pieslēdzu datoru - IMPA raksta, ka kļūdas iemesls ir lambda zonde PIRMS katalizatora. Nesen gāju tehnisko, izmeši bija normāli, tiesa, motors ir jau bijis pārlasīts, jo pārplīsa ķēde pirms 50 000 km. (šobrīd nobraukums 270 000 km). Auto ir 2004. gada decembris.

Kļūdu nometot, varu nobraukt ap 100 km, un atkal atpakaļ (šodien pārbaudīju).

Nekādu citu niķu mašīnai nav, pat degvielas patēriņš ir normāls.

Riskēt mainot zondi, jeb sākt ar nopietnāku diagnostiku par motora darbību?

Pateicos par visiem padomiem.



pamegini atslegt zondi un tad parbraukt..kaa motors jutisies... vispaa tas juutas? sak vibret, tricet? tad pamegini zondi atslegt...ko tad motors radis..mainisies skana ..kad jau ir sacies engine lampina degt..utt...nonem kludu un pabraukaa..
Offline
phaser
31. Jul 2014, 20:35 #3

Kopš: 10. Oct 2011

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

Ja zondi atvieno, man ir aizdomas (bet īsti nekas neizmainījās), ka motoram ir jādod vairāk pa gāzes pedāli, lai iegūtu to pašu rezultātu. Un tad degviela rāda citu patēriņu uz tablo. Nu jā, un kļūda, protams, ir uzreiz, nevis pabraucot kaut ko.
Offline
kexxx
31. Jul 2014, 20:54 #4

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11602

Braucu ar:

ja nav īsti sajēgas par to, priekš kam ir vajadzīga lambda zonde un kā tā darbojas, tad varianti ir 2:
1) nomainīt zondi un skatīties, vai kļūda pazūd
2) dzīt pie speciālistiem, lai pārbauda, vai tiešām vaina ir zondē.

atslēdzot zondi, dzinējs ierubī treknāku maisījumu un motors nejēgā rij degvielu... kāda jēga šādam eksperimentam- nevaru saprast
Offline
phaser
31. Jul 2014, 21:11 #5

Kopš: 10. Oct 2011

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

Diemžēl es arī jēgu nesapratu no šī mēģinājuma. Bet, ja biedrs iesaka, pamēģināju, protams.

Es zinu kam vajadzīgas tās zondes (palabojiet tikai, ja kļūdos)- pirmā, lai regulētu to, cik tiek dots ārā no motora izmeši, otrā - lai skatītos, vai katalizators veic savu darbu.

Tātad aktuāls paliek jautājums - vai bez zondes maiņas (izmaksas nav lētas, patiesībā) varu kaut kā saprast to, vai kļūda, kuru IMPA diagnosticē kā šo zondi ir tiešām dēļ zondes? (precizēšu - ko tas meistars servisā izdarīs citu, nekā es? Zondes taču viņam uz vietas nebūs, ko pieslēgt, lai pārbaudītu?)
Offline
kexxx
31. Jul 2014, 21:57 #6

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11602

Braucu ar:


31 Jul 2014, 21:11:35 phaser rakstīja:
Diemžēl es arī jēgu nesapratu no šī mēģinājuma. Bet, ja biedrs iesaka, pamēģināju, protams.

Es zinu kam vajadzīgas tās zondes (palabojiet tikai, ja kļūdos)- pirmā, lai regulētu to, cik tiek dots ārā no motora izmeši, otrā - lai skatītos, vai katalizators veic savu darbu.

Tātad aktuāls paliek jautājums - vai bez zondes maiņas (izmaksas nav lētas, patiesībā) varu kaut kā saprast to, vai kļūda, kuru IMPA diagnosticē kā šo zondi ir tiešām dēļ zondes? (precizēšu - ko tas meistars servisā izdarīs citu, nekā es? Zondes taču viņam uz vietas nebūs, ko pieslēgt, lai pārbaudītu?)


pirms kata zonde nav tikai izmešiem- tā pieregulē "pareizu" maisījumu- lai nav ne trekns, ne liess, bet stehiometrisks...
zondei ir savs darba mūžš un tās reizēm nomirst un jāmaina...
90%, ka vaina tiešām ir zondē
pārējos 10% ietilpst vaina kaut kur citur- piemēram, ja izplūdes kolektorā ir plaisa vai bojāta blīve un sūc gaisu, kā rezultātā zonde domā, ka ir liesais un rezultātā iemet kļūdu...
nepārzinu konkrēto motoru, tāpēc tie ir tikai minējumi
ja ir zināms sakarīgs autoelektriķis- var aizdzīt, lai uzmet aci... ja meistars ir tāda līmeņa, ka spēj tikai kļūdas nolasīt un pateikt "maini nost", nu tad jēgas īpaši no tāda nav
Offline
phaser
31. Jul 2014, 22:23 #7

Kopš: 10. Oct 2011

Ziņojumi: 8

Braucu ar:


31 Jul 2014, 22:09:52 Sancix rakstīja:
Paskaties Inpā dzīvos datus, redzēsi vai zonde strādā, ja strādā, meklē vainu liekam gaisam, vados un zondē meklē vainu ja viņa nestrādā.



paldies arī par šo ieteikumu. Bet problēma, ka es nesaprotu, kas tur ir norādīts - kaut kādas vērtības jau ir. Bet, varbūt kāds zinošāks var izskaidrot, tās vērtības ir normālas, jeb nav. (bilde)

Offline
naikijs3
02. Aug 2014, 15:16 #8

Kopš: 17. Apr 2011

Ziņojumi: 13

Braucu ar:


31 Jul 2014, 22:23:58 phaser rakstīja:

31 Jul 2014, 22:09:52 Sancix rakstīja:
Paskaties Inpā dzīvos datus, redzēsi vai zonde strādā, ja strādā, meklē vainu liekam gaisam, vados un zondē meklē vainu ja viņa nestrādā.



paldies arī par šo ieteikumu. Bet problēma, ka es nesaprotu, kas tur ir norādīts - kaut kādas vērtības jau ir. Bet, varbūt kāds zinošāks var izskaidrot, tās vērtības ir normālas, jeb nav. (bilde)




pirms katalizatora zondes tev diagramma leka vai stav taa? vinam abam vajadzetu lekaat! surp turp
Offline
Inspector
02. Aug 2014, 15:42 #9

Kopš: 31. Jul 2014

Ziņojumi: 522

Braucu ar: atvērtiem logiem


02 Aug 2014, 15:16:17 naikijs3 rakstīja:

31 Jul 2014, 22:23:58 phaser rakstīja:

31 Jul 2014, 22:09:52 Sancix rakstīja:
Paskaties Inpā dzīvos datus, redzēsi vai zonde strādā, ja strādā, meklē vainu liekam gaisam, vados un zondē meklē vainu ja viņa nestrādā.



paldies arī par šo ieteikumu. Bet problēma, ka es nesaprotu, kas tur ir norādīts - kaut kādas vērtības jau ir. Bet, varbūt kāds zinošāks var izskaidrot, tās vērtības ir normālas, jeb nav. (bilde)




pirms katalizatora zondes tev diagramma leka vai stav taa? vinam abam vajadzetu lekaat! surp turp


Lēkāt vai tad nevajadzētu tikai tad kad uzdod/atlaiž gāzi?
Offline
naikijs3
02. Aug 2014, 18:35 #10

Kopš: 17. Apr 2011

Ziņojumi: 13

Braucu ar:


02 Aug 2014, 15:42:55 Inspector rakstīja:

02 Aug 2014, 15:16:17 naikijs3 rakstīja:

31 Jul 2014, 22:23:58 phaser rakstīja:

31 Jul 2014, 22:09:52 Sancix rakstīja:
Paskaties Inpā dzīvos datus, redzēsi vai zonde strādā, ja strādā, meklē vainu liekam gaisam, vados un zondē meklē vainu ja viņa nestrādā.



paldies arī par šo ieteikumu. Bet problēma, ka es nesaprotu, kas tur ir norādīts - kaut kādas vērtības jau ir. Bet, varbūt kāds zinošāks var izskaidrot, tās vērtības ir normālas, jeb nav. (bilde)




pirms katalizatora zondes tev diagramma leka vai stav taa? vinam abam vajadzetu lekaat! surp turp


Lēkāt vai tad nevajadzētu tikai tad kad uzdod/atlaiž gāzi?


tad tam obligati jaleka, kad uzdod gazi, bet man personigi pasam 2.5 lekaa 0.15 tad uz 0.49, un taa surp turp, un uz 2.8 ari skatijos taapatas lekaja skaitli , bet tikai pirmas katilazatora zondem!, pec katalizatora stav uz vietas!
Offline
phaser
03. Aug 2014, 00:43 #11

Kopš: 10. Oct 2011

Ziņojumi: 8

Braucu ar:


02 Aug 2014, 15:16:17 naikijs3 rakstīja:

pirms katalizatora zondes tev diagramma leka vai stav taa? vinam abam vajadzetu lekaat! surp turp


Tās, kur sarkans - stāv uz vietas, lai ko arī darītu. Nu, ja dikti uzspiežu pa gāzi, tad pamainās vērtības tajai, kas pēc kata. Tad jau sanāk, ka tā zonde tomēr jāmaina un miers...

[ Šo ziņu laboja phaser, 03 Aug 2014, 00:45:57 ]

Offline
Inspector
03. Aug 2014, 15:12 #12

Kopš: 31. Jul 2014

Ziņojumi: 522

Braucu ar: atvērtiem logiem

Neesmu baigais eksperts bet viņai noteikti vajadzētu mainīt vērtības pie gāzes pedāļa nospiešanas/atlaišanas(pat minimālas).. Apskaties no sākuma lambdai vadus vai visi ir ok, bet ja tur viss kārtībā tad gjau ka pati lambda beigta

[ Šo ziņu laboja Inspector, 03 Aug 2014, 15:12:29 ]

Offline
naikijs3
03. Aug 2014, 23:02 #13

Kopš: 17. Apr 2011

Ziņojumi: 13

Braucu ar:


03 Aug 2014, 00:43:18 phaser rakstīja:

02 Aug 2014, 15:16:17 naikijs3 rakstīja:

pirms katalizatora zondes tev diagramma leka vai stav taa? vinam abam vajadzetu lekaat! surp turp


Tās, kur sarkans - stāv uz vietas, lai ko arī darītu. Nu, ja dikti uzspiežu pa gāzi, tad pamainās vērtības tajai, kas pēc kata. Tad jau sanāk, ka tā zonde tomēr jāmaina un miers...

pag pag ar lamdu!! man bija taa ka gaisa masas meritajs glu4oja, un sanak ka labda nelekaja!, bet atvienoju gaisas masas meritaju un tad piesledz...tad skatos digaramma lekaja...pamainiju masas meritaju un viss cikinieka..bet nezinu varbut sakritibia..bet pamegini izdarit, ko radiis!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo