Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 51 viesi un 3 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Citi auto » Japāņu sporta auto

Tēma: Lexus IS 220 iegāde

AutorsZiņojums
Blackadder
12. Apr 2021, 16:38 #41

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 1923

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D


30 Mar 2021, 18:11:54 @kilteks rakstīja:
Sveiki visiem ! Tātad gribēju paturpināt senu tēmu lai varbūt kads meklejot google varētu atrast kadu atsauksmi par šo auto lexus is250 ! Tatad iegādājājos auto lexus is250 2.5 v6 Fse ar manualo kārbu 228k pulkstenī ! Teikšu tā auto diezgan kvalitatīvs un nekādas super problemas ar tehniku, bet elektronika mēdz niķoties ! Piemeam kautkada ātruma sensora kļūdas gadijumā sadegsies visadas lampiņas un izskatīsies tā itkā gals klāt, bet var mierigi braukt tikai kaitina tās daudzās lampiņas ! Pa lielam uz jebkuru kļūdu metīsies birta datorā CHECH VSC ... par to daudz internetā sarakstits un tur var būt dažnedažādas vainas bet pa lielam diezgan uzticams auto un to apstiprināja arī daudzi auto mehāniķi ! Vel viena lieta ir tāda ka to masinu nevajadzētu apkrāmēt ar visādām pretaizdzīšanas sistemam utt jo tas var nosvilinat kautko ko nevajadzetu un pa lielam ir tā ja gribes to masinu nozagt tad vinu ari nozags ! Esmu dzirdejis šo to par is220 bet neko labu jo viņam ir tas pats toyotas 2.2d motors kuram tur problemas ar galvas blivi un ko tik tur vel tapec iesaku tomer izveleties 2.5 benzinu ! Masinā visas darbibas pa lielam uz elektroniku ! Komforts līmenī ! Ir daži mīnusi ! Aizmugurē vietas galigi nav un arii tas ka ziemā diezgan slikta saķere ar ceļu ! Domaju pie vainas ir smagā priekša un vieglā aizmugure komplektā ar aizmugurejo piedzinu ! Salons viens no klusākajiem kuraa esmu sedejis ! Degvielas paterins atkarigs no kajas smaguma ! Nav tik traki ! Jaudas pietiek! 208 hp! Ellas maiņa ap 80€ (6L)! Kautkā tā ! Varat droši jautāt vel kko kas interese !


Es ar IS 2220D nobraucu aptuveni 10 gadus un kādus 350 tūkstošus kilometrus, tā kā mazliet atlaušos šo to papildināt un pielabot.

1. Mīts par to, ka dīzeļmotors šim auto esot slikts, ir nepamatots. Reāli problēmas rada vienīgi EGR vārsts un DPF filtrs, ārstējas ar EGR vārsta iztīrīšanu un DPF filtra tīrāmās ķīmijas ieliešanu bākā reizi gadā. Citādi - dzinējam nekādas vainas, vienīgais, ko nācās darīt dzinējam - nomainīt sprauslu brīvgredzenus. Šobrīd šos dīzeļdzinējus ejošā var mierīgi nopirkt pat par aptuveni 400 EUR un piedāvājums ir liels - visticamāk, tāpēc, ka dzinēji diez ko bieži vis reāli neiziet no ierindas. Dzinējs ir ar ķēdi un nekad nav nācies dzirdēt, ka kādam tas būtu noplīsis. Agregātu siksnu var mierīgi uzlikt bez neviena palīginstrumenta. Eļļu motors īpaši neēd pat ar nobraukumu 400 000 km. Vienīgie trūkumi motoram - mēdz nesmuki dūmot, un priekš dīzeļa nav diez cik ekonomisks, lielākoties jārēķinās ar aptuveni 7 litriem uz 100 km. Un jā, uz zemiem apgriezieniem IS220D ir pakūtrs, bet, darbojoties ar pārnesumiem, par dinamikas trūkumu nevar sūdzēties.

2. Tās elektrības vainas, par kurām šeit tiek rakstīts, nav nekas īpaši raksturīgs šiem Lexus, nevar teikt, ka elektronika vai devēji izietu no ierindas biežāk, nekā citiem auto. 10 gadu laikā no elektronikas nācās mainīt devējus automātiskajiem lukturu augstuma regulatoriem, audiosistēmas pastiprinātāju, DPF spiediena devēju, kā arī ksenona balasta bloku, dārgs no tā visa bija tikai OEM luktura augstuma devējs (aftermarkets savukārt maksāja kapeikas).

3. Piekare - bukses, sviras, amortizatori - šim auto ir fenomenāli izturīga, praktiski 10 gadu laikā tā arī NEKO no tā nevajadzēja, apskate no piekares viedokļa vienmēr tika izieta pa nullēm, vienīgi pārdodot auto, ja pareizi atminu, amortizatoram putekļu sargs bija ieplīsis. Vienīgais ko nācās piekares ziņā darīt - 4 reizes nomainīt pakaļējos rumbas gultņus, par to sīkāk nākamajā sadaļā.

4. Objektīvi vienīgā vājā vieta šim auto ir bremzes. Diemžēl suportu vadīklām ir ne visai veiksmīga konstrukcija, it īpaši aizmugurējam tiltam, un tās mēdz ieķīlēt un veicināt pāragru uzliku un disku nodilšanu, bremžu pārkāršanu, un pārkaršanas dēl mēdz maitāties arī gultņi. Šī iemesla dēļ ir vēlams reizi gadā izjaukt, iztīrīt un saeļļot suportu vadīklas.

5. Kaut kur šeit tika minēts arī par rūsu - nu nez, pēc nobrauktiem vairāk nekā 400 000 km pa Latviju, nekādas vērā ņemamas rūsas, nebija, kaut kāda virspusēja mašīnas apakšā, tur kur krāsa bijusi nodauzīta un sāļi un dubļi tiek virsū, bet viss viegli labojams.

6. Ziemā IS tiešām nav tas pat vieglāk braucamais auto, un par spīti diezgan labai pretslīdes un stabilitātes sistēmai atkalas apstākļos nav diez cik omulīga sajūta. Toties pa grants ceļiem bija izcila braukšana. Pa irdenu sniegu - diezgam OK.
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, Lafter, OX, Puxxx, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips