Online

Pašreiz BMWPower skatās 74 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Japāņu sporta auto

Tēma: Lexus IS 220 iegāde

AutorsZiņojums
ginc1234
18. Jul 2014, 14:54 #1

Kopš: 14. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 36

Braucu ar: BMW

Vai šeit ir kāds, kas "cērt zivi" par Lexus IS220. Radusies interese par šo mašīnu, bet vienā saulainā dienā mani gribēja pārliecināt par to, lai labāk turoties pa gabalu no viņas, jo esot neizprotamas problēmas ar galvu, ka tā plīstot vnk tāpat un remonts esot 1/3 daļa no mašīnas vērtības!!
Tad nu gribēju painteresēties vai tiešām tik traki ir, ka plīst vnk ne no kā (slimība), varbūt tāda problēma ir bijusi tikai kāda konkrēta gada izlaidumam...
Cik dzirdēts un lasīts, tad nu lai nu kam, tad nu japāņiem problēmas ar motoriem ir ļoti reti...varbūt kāds zinās pastāstīt.
Iepriekš paldies.
Offline
JDS
18. Jul 2014, 15:03 #2

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10590

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


18 Jul 2014, 14:54:31 ginc1234 rakstīja:
Vai šeit ir kāds, kas "cērt zivi" par Lexus IS220. Radusies interese par šo mašīnu, bet vienā saulainā dienā mani gribēja pārliecināt par to, lai labāk turoties pa gabalu no viņas, jo esot neizprotamas problēmas ar galvu, ka tā plīstot vnk tāpat un remonts esot 1/3 daļa no mašīnas vērtības!!
Tad nu gribēju painteresēties vai tiešām tik traki ir, ka plīst vnk ne no kā (slimība), varbūt tāda problēma ir bijusi tikai kāda konkrēta gada izlaidumam...
Cik dzirdēts un lasīts, tad nu lai nu kam, tad nu japāņiem problēmas ar motoriem ir ļoti reti...varbūt kāds zinās pastāstīt.
Iepriekš paldies.

Tev ir staastiita taisniiba. pie 100k km saakas ljoti naudu prasoshas kjibeles
Online
JL-LJ
18. Jul 2014, 15:38 #3

Kopš: 30. Jun 2014

Ziņojumi: 201

Braucu ar:

Pilnīgi taisnību Tev stāsta! Man bija tieši tāds auto atvests uz pārdošanu, bet pie esošajiem 180000km nobraukuma vācietis jau bija galvu nomainijis un jaunais īpašnieks kurš nopirka, priecīgs bija kā mazs bērns!
Offline
DjCrack
18. Jul 2014, 16:00 #4

Kopš: 11. Jun 2002

Ziņojumi: 1348

Braucu ar: kursoru pa zrc.lv

D-cat motors, kas ir ravā, nekas īpašs.
man bija, normāls auto.
Offline
lm
18. Jul 2014, 18:07 #5

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 1469

Braucu ar:


18 Jul 2014, 14:54:31 ginc1234 rakstīja:
Vai šeit ir kāds, kas "cērt zivi" par Lexus IS220. Radusies interese par šo mašīnu, bet vienā saulainā dienā mani gribēja pārliecināt par to, lai labāk turoties pa gabalu no viņas, jo esot neizprotamas problēmas ar galvu, ka tā plīstot vnk tāpat un remonts esot 1/3 daļa no mašīnas vērtības!!
Tad nu gribēju painteresēties vai tiešām tik traki ir, ka plīst vnk ne no kā (slimība), varbūt tāda problēma ir bijusi tikai kāda konkrēta gada izlaidumam...
Cik dzirdēts un lasīts, tad nu lai nu kam, tad nu japāņiem problēmas ar motoriem ir ļoti reti...varbūt kāds zinās pastāstīt.
Iepriekš paldies.

Ņem 250to

-----------------
Nelido ātrāk par savu sargeņģeli!
Offline
3AKOH
16. Sep 2014, 21:09 #6

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777

A ko darīt tiem kam, jau ir is220d?
Šodien uzzināju, ka is220d nevar čipot. Ari teica, ka partikulāro filtru izdedzināt vajadzības gadījumā arī nevar.
Te topikā izlasīju par motoriem.
Tauta baigi slavē is, uzticamības ziņā vērtē to augstāk par C klases MB (kantainai ceškai īpašu kasjaku nav).
I kā rīkoties? Kam jāpievērš uzmanība ekspluatējot?
Offline
JDS
16. Sep 2014, 22:00 #7

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10590

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


16 Sep 2014, 21:09:38 3AKOH rakstīja:
A ko darīt tiem kam, jau ir is220d?
Šodien uzzināju, ka is220d nevar čipot. Ari teica, ka partikulāro filtru izdedzināt vajadzības gadījumā arī nevar.
Te topikā izlasīju par motoriem.
Tauta baigi slavē is, uzticamības ziņā vērtē to augstāk par C klases MB (kantainai ceškai īpašu kasjaku nav).
I kā rīkoties? Kam jāpievērš uzmanība ekspluatējot?

Var likt boxu chipa vietaa. Dariit lietas labaa neko nevar lai tas suuda motors nebuutu metams. Uzticamiiba ir is250 benziinam
Online
3AKOH
16. Sep 2014, 22:15 #8

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777


16 Sep 2014, 22:00:35 JDS rakstīja:

16 Sep 2014, 21:09:38 3AKOH rakstīja:
A ko darīt tiem kam, jau ir is220d?
Šodien uzzināju, ka is220d nevar čipot. Ari teica, ka partikulāro filtru izdedzināt vajadzības gadījumā arī nevar.
Te topikā izlasīju par motoriem.
Tauta baigi slavē is, uzticamības ziņā vērtē to augstāk par C klases MB (kantainai ceškai īpašu kasjaku nav).
I kā rīkoties? Kam jāpievērš uzmanība ekspluatējot?

Var likt boxu chipa vietaa. Dariit lietas labaa neko nevar lai tas suuda motors nebuutu metams. Uzticamiiba ir is250 benziinam

Jau ir dizelis.
Bet tas 2.2d motors ir avensim, corolai, Rav 4 u.c.
Tas nozime, ka jamegina tirgot nost?
Bet ja eļlas labas liet, antifrizu bizak mainit un tml.?
Offline
most
17. Sep 2014, 00:56 #9

Kopš: 27. Mar 2010

No: Dobele

Ziņojumi: 1058

Braucu ar: Yamaha WR450 e46 n62-780hp F11fl

Kadam ir versija ar touch screenu. Ka dzive skan tas mark levison muzons? labak par prologic7 ieks e65?
Offline
Kalnz
17. Sep 2014, 07:30 #10

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14292

Braucu ar:


17 Sep 2014, 00:56:01 most rakstīja:
Kadam ir versija ar touch screenu. Ka dzive skan tas mark levison muzons? labak par prologic7 ieks e65?

Mark Levison skan labi, bet TIKAI priekšā sēdošajiem...
Offline
JDS
18. Sep 2014, 22:33 #11

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10590

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


16 Sep 2014, 22:15:09 3AKOH rakstīja:

16 Sep 2014, 22:00:35 JDS rakstīja:

16 Sep 2014, 21:09:38 3AKOH rakstīja:
A ko darīt tiem kam, jau ir is220d?
Šodien uzzināju, ka is220d nevar čipot. Ari teica, ka partikulāro filtru izdedzināt vajadzības gadījumā arī nevar.
Te topikā izlasīju par motoriem.
Tauta baigi slavē is, uzticamības ziņā vērtē to augstāk par C klases MB (kantainai ceškai īpašu kasjaku nav).
I kā rīkoties? Kam jāpievērš uzmanība ekspluatējot?

Var likt boxu chipa vietaa. Dariit lietas labaa neko nevar lai tas suuda motors nebuutu metams. Uzticamiiba ir is250 benziinam

Jau ir dizelis.
Bet tas 2.2d motors ir avensim, corolai, Rav 4 u.c.
Tas nozime, ka jamegina tirgot nost?
Bet ja eļlas labas liet, antifrizu bizak mainit un tml.?

Dari ko gribi taapat buus suudi, palasi forumus, tas motors ir kapi. Jep, paardot. Cik km noskreejiens?
Online
3AKOH
18. Sep 2014, 22:38 #12

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777


18 Sep 2014, 22:33:36 JDS rakstīja:

16 Sep 2014, 22:15:09 3AKOH rakstīja:

16 Sep 2014, 22:00:35 JDS rakstīja:

16 Sep 2014, 21:09:38 3AKOH rakstīja:
A ko darīt tiem kam, jau ir is220d?
Šodien uzzināju, ka is220d nevar čipot. Ari teica, ka partikulāro filtru izdedzināt vajadzības gadījumā arī nevar.
Te topikā izlasīju par motoriem.
Tauta baigi slavē is, uzticamības ziņā vērtē to augstāk par C klases MB (kantainai ceškai īpašu kasjaku nav).
I kā rīkoties? Kam jāpievērš uzmanība ekspluatējot?

Var likt boxu chipa vietaa. Dariit lietas labaa neko nevar lai tas suuda motors nebuutu metams. Uzticamiiba ir is250 benziinam

Jau ir dizelis.
Bet tas 2.2d motors ir avensim, corolai, Rav 4 u.c.
Tas nozime, ka jamegina tirgot nost?
Bet ja eļlas labas liet, antifrizu bizak mainit un tml.?

Dari ko gribi taapat buus suudi, palasi forumus, tas motors ir kapi. Jep, paardot. Cik km noskreejiens?

gandrīz 200tkm

Tak ta galva maksa paris simtus euro, kur tur 1/3 no masinas cenas?
Offline
_Eddy_
18. Sep 2014, 22:58 #13

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1669

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’

Bliives mainja ravam bija 1.6 eur.
Wessaa mainiija.
Tas 2,2 d-cat.
Amservaa teica 1,8-2

[ Šo ziņu laboja _Eddy_, 18 Sep 2014, 23:00:00 ]

Offline
instruktors2
18. Sep 2014, 23:11 #14

Kopš: 23. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 92

Braucu ar: Mopedu

Bija šāds auto neko sliktu nevaru pateikt,1 gadu nobraucu 200 tuk noskrejiens nekādas problēmas ar motoru,bet 2.5 viennozīmīgi labāks automāts un bezdzins mazāk gemaroja!cipot diemžēl nevar!
Offline
JDS
19. Sep 2014, 14:53 #15

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10590

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


18 Sep 2014, 22:58:27 _Eddy_ rakstīja:
Bliives mainja ravam bija 1.6 eur.
Wessaa mainiija.
Tas 2,2 d-cat.
Amservaa teica 1,8-2

Lexusam is 220d wessaa sareekjinaaja 2200 ja nemaldos, plus viss paareejais
Online
MazaisNapoleons
19. Sep 2014, 16:19 #16

Kopš: 14. Aug 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 88

Braucu ar: m50b25

D-cat motoram sprauslas birst nost salīdzinoši ātri. Pats strādāju šrotā, jaucu japāņus un 1.tās maksā kosmosu lietotas apm 300€, 2.viņas nevar dabūt. Pat nezinu kur latvijā izņemot manu darba vietu tas iegūt. Ja arī ir kautkur tad visticamāk apšaubāma stavokli un par bargu ciparu.
Offline
3AKOH
19. Sep 2014, 16:19 #17

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777

A citur izņemot Wess un Amserv netaisa?
Tados kvantumos no Anglijas ved Toyotas uz razborku. Motors sborā maksa letāk, ka galvas blīvi nomainīt.
Offline
3AKOH
19. Sep 2014, 16:21 #18

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777


19 Sep 2014, 16:19:14 MazaisNapoleons rakstīja:
D-cat motoram sprauslas birst nost salīdzinoši ātri. Pats strādāju šrotā, jaucu japāņus un 1.tās maksā kosmosu lietotas apm 300€, 2.viņas nevar dabūt. Pat nezinu kur latvijā izņemot manu darba vietu tas iegūt. Ja arī ir kautkur tad visticamāk apšaubāma stavokli un par bargu ciparu.

A kapec birst? Statoila dizelis + rapsis? Vai otradi Krievu dizelis bez rapša, bet ar lielako sera daudzumu?
Offline
JDS
19. Sep 2014, 16:25 #19

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10590

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

3akon, beidz sevi mierinaat, nu nekaa laba nav tur. Nu njem motoru sboraa un mini cik nogaajis jo ap katriem 100k km buus taas pashas probleemas uz ljoooti lielu naudu. Un tas ir nelejot nekaadu kreiso degvielu.
Ja viens powerists gribees, pats uzrakstiis cik bij gala taame peec kaa vinsh perekupam samainiija pret svaigu E53 ixu

[ Šo ziņu laboja JDS, 19 Sep 2014, 16:26:45 ]

Online
3AKOH
19. Sep 2014, 16:31 #20

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777


19 Sep 2014, 16:25:17 JDS rakstīja:
3akon, beidz sevi mierinaat, nu nekaa laba nav tur. Nu njem motoru sboraa un mini cik nogaajis jo ap katriem 100k km buus taas pashas probleemas uz ljoooti lielu naudu. Un tas ir nelejot nekaadu kreiso degvielu.
Ja viens powerists gribees, pats uzrakstiis cik bij gala taame peec kaa vinsh perekupam samainiija pret svaigu E53 ixu


Ideju sapratu.
Pieejams pilnīgi pilns IS 220d (pa Latviju nav braukts) vai mainu pret 4x4 (LC120, E70, 2006.gada E53).
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex