Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 86 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: No m51 uz M57

AutorsZiņojums
vicens99
01. Jul 2014, 23:53 #1

Kopš: 08. Jan 2010

No: Valmiera

Ziņojumi: 47

Braucu ar: E34 Fake M5

Sveiki, izmeklējos pa forumu un nekur nevarēju atrast info par e34 2.5tds(M51) motora maiņu uz 3.0d(M57), vai šeit ir iespējams sameklēt kautkādu info par to? Vrb kādu varat ieteikt kas ar to ir saskāries.
Offline
MAXixt
01. Jul 2014, 23:56 #2

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6558

Braucu ar: M6 f13

Daudz kas japartaisa,jaliek kulleru ari no 3.0 ,karbas kronsteinu un vienu dzineja kepu japarmetina un ja taisit lai masina normali iet jaliek ari abs bloku no ta pasa motora.
Offline
marihuans
01. Jul 2014, 23:57 #3

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23185

Braucu ar: 3 x 666

Man bija bez abs bloka un arī viss gāja

-----------------

T: 203-65-203
Offline
Oldijs
01. Jul 2014, 23:58 #4

Kopš: 20. Jun 2012

No: Ainaži

Ziņojumi: 1397

Braucu ar: Igauņu divipieci


01 Jul 2014, 23:53:11 vicens99 rakstīja:
Sveiki, izmeklējos pa forumu un nekur nevarēju atrast info par e34 2.5tds(M51) motora maiņu uz 3.0d(M57), vai šeit ir iespējams sameklēt kautkādu info par to? Vrb kādu varat ieteikt kas ar to ir saskāries.


Es ar to sen atpakal gribeju nodarboties, mani parliecinaja useris Marihuans ka bez 2k eur tas nav iespejams! Un rekini vai Tu to velies un vai tas vispar ir ta verts!
Ja lasi angliski, iesaku ierakstit googlee un tur ir pietiekami daudz rakstu par to cik sarezgiti tas ir!

Atmet ar roku tam TDS un mekle vieta kaut ko sakarigaku!
Offline
HS
01. Jul 2014, 23:59 #5

Kopš: 24. Apr 2014

No: Mazsalaca

Ziņojumi: 1101

Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@

lētāk būs nopirk e-39 jau ar 3,0d nah tev to chakaru...
Offline
vicens99
02. Jul 2014, 00:01 #6

Kopš: 08. Jan 2010

No: Valmiera

Ziņojumi: 47

Braucu ar: E34 Fake M5


01 Jul 2014, 23:56:31 MAXixt rakstīja:
Daudz kas japartaisa,jaliek kulleru ari no 3.0 ,karbas kronsteinu un vienu dzineja kepu japarmetina un ja taisit lai masina normali iet jaliek ari abs bloku no ta pasa motora.

Ar to esmu reiķinājies ka jāmaina no tehniskā ir diezgan daudz, vairāk interesē kas notiekās ar elektrības lietām.
Offline
MAXixt
02. Jul 2014, 00:03 #7

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6558

Braucu ar: M6 f13


01 Jul 2014, 23:57:49 marihuans rakstīja:
Man bija bez abs bloka un arī viss gāja
Ja bet vareja vel labak
Offline
MAXixt
02. Jul 2014, 00:04 #8

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6558

Braucu ar: M6 f13


02 Jul 2014, 00:01:16 vicens99 rakstīja:

01 Jul 2014, 23:56:31 MAXixt rakstīja:
Daudz kas japartaisa,jaliek kulleru ari no 3.0 ,karbas kronsteinu un vienu dzineja kepu japarmetina un ja taisit lai masina normali iet jaliek ari abs bloku no ta pasa motora.

Ar to esmu reiķinājies ka jāmaina no tehniskā ir diezgan daudz, vairāk interesē kas notiekās ar elektrības lietām.
Iedarbinat vinju nav problema ,ja negribi nemties pats -welcome
Offline
HS
02. Jul 2014, 00:05 #9

Kopš: 24. Apr 2014

No: Mazsalaca

Ziņojumi: 1101

Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@


02 Jul 2014, 00:01:16 vicens99 rakstīja:

01 Jul 2014, 23:56:31 MAXixt rakstīja:
Daudz kas japartaisa,jaliek kulleru ari no 3.0 ,karbas kronsteinu un vienu dzineja kepu japarmetina un ja taisit lai masina normali iet jaliek ari abs bloku no ta pasa motora.

Ar to esmu reiķinājies ka jāmaina no tehniskā ir diezgan daudz, vairāk interesē kas notiekās ar elektrības lietām.


ja jau esi automehaniķis un kautriz dzīvē esi redzējis M57 tad jau tev vajag saprast ka tas tds pret common railu ir ka diena pret nakti
Offline
vicens99
02. Jul 2014, 00:06 #10

Kopš: 08. Jan 2010

No: Valmiera

Ziņojumi: 47

Braucu ar: E34 Fake M5


01 Jul 2014, 23:58:37 Oldijs rakstīja:

01 Jul 2014, 23:53:11 vicens99 rakstīja:
Sveiki, izmeklējos pa forumu un nekur nevarēju atrast info par e34 2.5tds(M51) motora maiņu uz 3.0d(M57), vai šeit ir iespējams sameklēt kautkādu info par to? Vrb kādu varat ieteikt kas ar to ir saskāries.


Es ar to sen atpakal gribeju nodarboties, mani parliecinaja useris Marihuans ka bez 2k eur tas nav iespejams! Un rekini vai Tu to velies un vai tas vispar ir ta verts!
Ja lasi angliski, iesaku ierakstit googlee un tur ir pietiekami daudz rakstu par to cik sarezgiti tas ir!

Atmet ar roku tam TDS un mekle vieta kaut ko sakarigaku!

Tie 2k salasās tikkai par detaļām, vai kopā ar darbu?
Offline
vicens99
02. Jul 2014, 00:08 #11

Kopš: 08. Jan 2010

No: Valmiera

Ziņojumi: 47

Braucu ar: E34 Fake M5


02 Jul 2014, 00:05:12 HS rakstīja:

02 Jul 2014, 00:01:16 vicens99 rakstīja:

01 Jul 2014, 23:56:31 MAXixt rakstīja:
Daudz kas japartaisa,jaliek kulleru ari no 3.0 ,karbas kronsteinu un vienu dzineja kepu japarmetina un ja taisit lai masina normali iet jaliek ari abs bloku no ta pasa motora.

Ar to esmu reiķinājies ka jāmaina no tehniskā ir diezgan daudz, vairāk interesē kas notiekās ar elektrības lietām.


ja jau esi automehaniķis un kautriz dzīvē esi redzējis M57 tad jau tev vajag saprast ka tas tds pret common railu ir ka diena pret nakti

Protams kad tā ir, bet parasti viss ir izdarāms, tpc gribās saprats apmēram cik tas ir reāli un vajadzīgi, jo no e34 šķirties negribās, bet tas tds arī ir apriebies.
Offline
depo
02. Jul 2014, 00:11 #12

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

Manuprāt tas dzinējs ir pa švaku priekš tik smagas bundžas, nekāda raķete nebūs, attiecīgi nav jēgas likt. Atkarīgs protams ko gribi panākt, bet es netērētu 2k eiro uz šo dzinēju. Ieliec V12 kā Riddler

BTW par kuru 3L iet runa? Viņi nāca 3 variantos ar dažādām jaudām.

[ Šo ziņu laboja depo, 02 Jul 2014, 00:12:41 ]

Offline
vicens99
02. Jul 2014, 00:13 #13

Kopš: 08. Jan 2010

No: Valmiera

Ziņojumi: 47

Braucu ar: E34 Fake M5


02 Jul 2014, 00:11:16 depo rakstīja:
Manuprāt tas dzinējs ir pa švaku priekš tik smagas bundžas, nekāda raķete nebūs, attiecīgi nav jēgas likt. Atkarīgs protams ko gribi panākt, bet es netērētu 2k eiro uz šo dzinēju. Ieliec V12 kā Riddler

E39 nav par smagu priekš viņa?
Offline
depo
02. Jul 2014, 00:14 #14

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


E39 nav par smagu priekš viņa?


Ir un tapēc e39 ir liela smaga govs ar šito dzinēju, ģimenes auto nevis kautkas ātrs un aktīvs.
Offline
marihuans
02. Jul 2014, 00:15 #15

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23185

Braucu ar: 3 x 666

m57 normāli satūnējot iet labāk nekā jebkurš 2.8 un 3.0

ja baigi gribas var iegādāties jau tādu dzinēju ar 280hp,keramisko sajūgu utt.

DĀRGI!

-----------------

T: 203-65-203
Offline
vicens99
02. Jul 2014, 00:16 #16

Kopš: 08. Jan 2010

No: Valmiera

Ziņojumi: 47

Braucu ar: E34 Fake M5


02 Jul 2014, 00:14:24 depo rakstīja:

E39 nav par smagu priekš viņa?


Ir un tapēc e39 ir liela smaga govs ar šito dzinēju, ģimenes auto nevis kautkas ātrs un aktīvs.

Nu jā, teikšu godīgi uz e39 to dzinēju neēsmu izjutis, bet uz e46 liekas ka velk zbis.
Offline
depo
02. Jul 2014, 00:17 #17

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


02 Jul 2014, 00:15:53 marihuans rakstīja:
m57 normāli satūnējot iet labāk nekā jebkurš 2.8 un 3.0


Var, bet tad jābūt dziļām kabatām, lai turbīnu remontētu
Offline
depo
02. Jul 2014, 00:18 #18

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


02 Jul 2014, 00:16:21 vicens99 rakstīja:
Nu jā, teikšu godīgi uz e39 to dzinēju neēsmu izjutis, bet uz e46 liekas ka velk zbis.


Palūdz, lai kāds izvizina ar 530d, ne sūda viņš neiet. Ieej kautvai Youtube un palūri BMW e39 530d acceleration.

Protams, ka ies labāk, e46 ir 3 sērija - vieglāks, mazāks, cita mērķauditorija.

Paņem jebkuru mašīnu kura labi ceļ un ieliec mašīnā kautvai 3 cilvēkus - kautkā vairs neiet tik labi Katrs kg ir no svara.

[ Šo ziņu laboja depo, 02 Jul 2014, 00:20:05 ]

Offline
HS
02. Jul 2014, 00:22 #19

Kopš: 24. Apr 2014

No: Mazsalaca

Ziņojumi: 1101

Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@


02 Jul 2014, 00:18:43 depo rakstīja:

02 Jul 2014, 00:16:21 vicens99 rakstīja:
Nu jā, teikšu godīgi uz e39 to dzinēju neēsmu izjutis, bet uz e46 liekas ka velk zbis.


Palūdz, lai kāds izvizina ar 530d, ne sūda viņš neiet. Ieej kautvai Youtube un palūri BMW e39 530d acceleration.

Protams, ka ies labāk, e46 ir 3 sērija - vieglāks, mazāks, cita mērķauditorija.

Paņem jebkuru mašīnu kura labi ceļ un ieliec mašīnā kautvai 3 cilvēkus - kautkā vairs neiet tik labi Katrs kg ir no svara.


nevajag te daudz pļūtīt ja? blja ja esi braucis ar kkādu nopisteni tad protams neiet, mans 3,0d kož ārā 2,8 žurkulēnus ka nemetās, chipots nav, viss stock, R-17
Offline
depo
02. Jul 2014, 00:24 #20

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

A kopš kura laika M52B28 ir baigā raķete?

Tev nav gadījumā spec pasūtījums no rūpnīcas ar extra bhp mega ultra package, jo tavs e39 530d ir par pus sekundi lēnāks līdz simtam nekā 2.8 žurka

[ Šo ziņu laboja depo, 02 Jul 2014, 00:29:59 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo