Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 113 viesi un 26 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Metināmā aparāta izvēle

AutorsZiņojums
JZ
18. Apr 2014, 19:12 #41

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


18 Apr 2014, 17:49:51 PASSATizhi rakstīja:

18 Apr 2014, 17:30:23 JZ rakstīja:
sarullē to savu goda rakstu, ja nesaproti kā strādā īssavienojuma pusautomāts un kādēļ startā ķēdē plūst liela strāva, bet pēc starta tā nokrītas, un kādēļ sadales kastē "uz ielas" VIENMĒR ir jāliek vislēnākais automāts, kas ir tikai pareizi, nevis pēc tam klientam prasīt maksāt par viņu projektētāju kļūdu labošanu

ne pirmo reizi tādus teicamniekus, bez sajēgas, redzu
lēnāks vai ātrāks automāts... es ir liks)) strāvas nomināli vairs nav modē, ir tikai ātrumi. varu derēt kā user'im sadalē ir visātrākie)))) un par kādu īssavienojumu iet runa, ja mētina ar sekundāro tinumu?


pēc šī komentāra es noprotu ka tu domā ka īssavienojums maiņstrāvas transformātora sekundārajā tinumā neietekmē strāvu, kas plūst primārajā? pareizi sapratu?
Offline
otomars
18. Apr 2014, 19:14 #42

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

bez iisavienojuma nebuus loks
Offline
JZ
18. Apr 2014, 19:15 #43

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


18 Apr 2014, 19:14:46 otomars rakstīja:
bez iisavienojuma nebuus loks


pag, netraucē, ļauj diplomētajam izcilniekam izteikties
Offline
PASSATizhi
18. Apr 2014, 19:21 #44

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


18 Apr 2014, 19:12:06 JZ rakstīja:

18 Apr 2014, 17:49:51 PASSATizhi rakstīja:

18 Apr 2014, 17:30:23 JZ rakstīja:
sarullē to savu goda rakstu, ja nesaproti kā strādā īssavienojuma pusautomāts un kādēļ startā ķēdē plūst liela strāva, bet pēc starta tā nokrītas, un kādēļ sadales kastē "uz ielas" VIENMĒR ir jāliek vislēnākais automāts, kas ir tikai pareizi, nevis pēc tam klientam prasīt maksāt par viņu projektētāju kļūdu labošanu

ne pirmo reizi tādus teicamniekus, bez sajēgas, redzu
lēnāks vai ātrāks automāts... es ir liks)) strāvas nomināli vairs nav modē, ir tikai ātrumi. varu derēt kā user'im sadalē ir visātrākie)))) un par kādu īssavienojumu iet runa, ja mētina ar sekundāro tinumu?


pēc šī komentāra es noprotu ka tu domā ka īssavienojums maiņstrāvas transformātora sekundārajā tinumā neietekmē strāvu, kas plūst primārajā? pareizi sapratu?
ja tu uzskati par metināmo aparātu pliku trafu, tad jā, un arī tad tās strāvas nav kritiskas lai par viņām uztrauktos un brēktu par C vai D automātiem. bet jebkuram daudz maz normālam metināmajam ir regulējošas shemas kas mazina stravas lecienus. invertoram vispar pofig. skaties reāli uz lietām. praktiski visiem ievadā ir B serija. un cilvēki metina. nomināls izsaka visu
Offline
otomars
18. Apr 2014, 19:25 #45

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

to laikam bester vareeja liizingaa iepirkt
Offline
PASSATizhi
18. Apr 2014, 19:33 #46

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


18 Apr 2014, 19:25:54 otomars rakstīja:
to laikam bester vareeja liizingaa iepirkt
jap, a kas i? uz to brīdi tas aparāts maksāja mana tā laika auto vertībā
Offline
JZ
18. Apr 2014, 19:40 #47

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


18 Apr 2014, 19:21:33 PASSATizhi rakstīja:

18 Apr 2014, 19:12:06 JZ rakstīja:

18 Apr 2014, 17:49:51 PASSATizhi rakstīja:

18 Apr 2014, 17:30:23 JZ rakstīja:
sarullē to savu goda rakstu, ja nesaproti kā strādā īssavienojuma pusautomāts un kādēļ startā ķēdē plūst liela strāva, bet pēc starta tā nokrītas, un kādēļ sadales kastē "uz ielas" VIENMĒR ir jāliek vislēnākais automāts, kas ir tikai pareizi, nevis pēc tam klientam prasīt maksāt par viņu projektētāju kļūdu labošanu

ne pirmo reizi tādus teicamniekus, bez sajēgas, redzu
lēnāks vai ātrāks automāts... es ir liks)) strāvas nomināli vairs nav modē, ir tikai ātrumi. varu derēt kā user'im sadalē ir visātrākie)))) un par kādu īssavienojumu iet runa, ja mētina ar sekundāro tinumu?


pēc šī komentāra es noprotu ka tu domā ka īssavienojums maiņstrāvas transformātora sekundārajā tinumā neietekmē strāvu, kas plūst primārajā? pareizi sapratu?
ja tu uzskati par metināmo aparātu pliku trafu, tad jā, un arī tad tās strāvas nav kritiskas lai par viņām uztrauktos un brēktu par C vai D automātiem. bet jebkuram daudz maz normālam metināmajam ir regulējošas shemas kas mazina stravas lecienus. invertoram vispar pofig. skaties reāli uz lietām. praktiski visiem ievadā ir B serija. un cilvēki metina. nomināls izsaka visu


negribas teikt pilnīgs stulbums sarakstīts, bet daļējš

īsa pamācība maiņstrāvas transformātoros - ideālam transformātoram, pieslēgtam pie tīkla, bez slodzes sekundārajā, un bez zudumiem indukcijā, strāva primārajā tinumā praktiski neplūst, bet tā pieaug proporcionāli slodzei sekundārajā tinumā.

Realajā pasaulē ideālu transformātoru nav, tādēļ īssavienojums sekundārajā pusē nerada īssavienojumu primārajā, bet tikai ļoti lielu strāvu.

Tagad - īssavienojuma pusautomāta darbības princips ir ka sekundārais loks tiek pastāvīgi laists uz īso (tas, ka pa vidu ir taisngriezis ir tikai metinājuma uzlabošanai, un neietekmē uz kopējo situāciju) padodot drāti no pistoles pret otru polu, rodas īssavienojums, plūst ļoti liela strāva, metāls izkūst un veido tavu metinājumu, papildus izkusušajam metālam, notiek arī zināma lokizlāde - tiek jonizēts tas co2, kas plūst no balona (vai tiek radīts pulverim degot), kas rada papildus temperatūru, kas palīdz metāliem sakust, bez īsslēguma pusautomāta ir arī spray transfer tipa metināmie (ko, starp citu, var panākt arī ar jaudīgu īssavienojuma migu, pie lielas padeves, lielas strāvas un tievas drāts), tur tiek jonizēta gāze, kas kausē drāti, un metinājuma vietā tiek "liets virsū" šķidrs metāls.

Tagad pielietojam tikko apgūto informāciju un saprotam ka brīdī, kad tikko tiek uzsākts metināt (viss ir auksts un ir max strāvas vadāmība drātij, max strāvas transformātoros utt), tiek vienkārši veidots īssavienojums sekundārajā lokā, kas rada milzīgu strāvu primārajā, daudz lielāku kā nomināls drošinātājiem, bet tas ir ok, jo drošinātājiem ir tāds parametrs, kas tulkojas aptuveni kā - pieļaujamā momenta pīķa strāva, kas ir dažāda C20 un B20 - un tas nozīmē ka ļoti īsu brīdi šie abi "turēs" arī 200A lielu strāvu, pirms pārraut ķēdi, un tā ir ātrdarbība manā izpratnē, kur C tipa automāts to pārspriegumu pieļauj nedaudz lielāku brīdi, tik ilgu, lai pusautomāta sekundārajā tinumā radītais īsslēgums un momenta pīķis primārajā neizsit to automātu.

Un tagad mēs nonākam pie tava pusautomāta, kas "nesit ārā pat B16", tas vienkārši nozīmē ka vai nu transformātors tavā pusautomātā ir tik "slikts" un zudumi tajā tik lieli, ka viņš nespēj to sekundārā tinuma īsslēgumu pārvērst pietiekami lielā strāvā primārajā tinumā un sekojoši izsist to tavu B16, vai arī otrs variants, ka pieslēgts tas pusautomāts ir caur tik tik tieviem vadiņiem, ka pat labs, kapara, transformātors, nespēj to pašu pīķi radīt tajā tavā B16 ķēdē.

tā lūk, diplomētais izcilniek...

p.s. man arī ir bester pusautomāts, pārslēdzams - 1/3 fāzu, kalpo jau 12 gadus, varu teikt tik to labāko! un pat uz mazāko strāvu un 3fāzu slēgumā (kas gan nav īsts 3fāzu, bet tikai starp 2vām) tas sita ārā B20 automātu, kas ir max nomināls, ko latvenergo liks 3x20A pieslēgumam privātmājai šajā rajonā

edit: un tā "aizsardzība" pret īsslēgumu, par ko tu runā, izskatās kā sekundārajā pusē, pie elektroda spailes, īss tinums no ļoti liela šķērsgriezuma kapara vada, kas strādā kā "akumulātors", un kas nav sastopams kā šķira nevienā budžeta aparātā

[ Šo ziņu laboja JZ, 18 Apr 2014, 19:47:31 ]

Offline
Adele
18. Apr 2014, 20:05 #48

Kopš: 27. Mar 2014

Ziņojumi: 91

Braucu ar:

Offline
ParaTr00per
18. Apr 2014, 20:22 #49

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2048

Braucu ar: pakaļpiedziņas plastmasas spaini vai spaini bez vāka

JZ, nav vērts cūkām asfaltu aizgaldā liet (tm)
Offline
PowerBMW
18. Apr 2014, 20:31 #50

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:

Passatists
Offline
Adele
18. Apr 2014, 20:37 #51

Kopš: 27. Mar 2014

Ziņojumi: 91

Braucu ar:


18 Apr 2014, 20:29:22 baltais rakstīja:
Adele = Lauva = Bimmers

kā bimmers beidza ar Lauvu 28. martā troļļot, tā tai pat dienā sāka ar Adeli



Tev tas Bimmers laikam ļoti simpatizē, ja redzi viņu visur.
Offline
xjs_4
18. Apr 2014, 20:45 #52

Kopš: 31. Mar 2008

Ziņojumi: 23851

Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2

A kaa uzpeldeeja tas ka Bimmer ir Lauva ? Tas ir apstiprinaats jau , vai bimmer veel tikai aidomaas turamais ?

-----------------
Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli.
Offline
nagla
18. Apr 2014, 21:38 #53

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


18 Apr 2014, 10:12:27 Misterstvisters rakstīja:
Ko vēlējies parādīt, pateikt ar akumolatora bildi?
vadus klat elektrodu virsu un aiziet,bet vaidzes divus vai 3 akumulatorus saslegtus kedee!
Offline
Adele
18. Apr 2014, 21:44 #54

Kopš: 27. Mar 2014

Ziņojumi: 91

Braucu ar:


18 Apr 2014, 21:38:41 nagla rakstīja:

18 Apr 2014, 10:12:27 Misterstvisters rakstīja:
Ko vēlējies parādīt, pateikt ar akumolatora bildi?
vadus klat elektrodu virsu un aiziet,bet vaidzes divus vai 3 akumulatorus saslegtus kedee!


Tev ir par daudz brīva laika un TV kanālu.
Offline
PASSATizhi
18. Apr 2014, 22:09 #55

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


18 Apr 2014, 19:40:51 JZ rakstīja:

18 Apr 2014, 19:21:33 PASSATizhi rakstīja:

18 Apr 2014, 19:12:06 JZ rakstīja:

18 Apr 2014, 17:49:51 PASSATizhi rakstīja:

18 Apr 2014, 17:30:23 JZ rakstīja:
ļoti daudz sarakstīts puse ne pa tēmu

paldies ka nepadodies būs iedvesma pēc svētkiem sameklēt maiņstrāvas ampermetru un paskatīties dzīvajā, nah man visi b16 turās. citādi man šķiet tu esi tik tālu ieciklējies uz īssavienojumu, ka drīz piedēvēsi milzīgas palaišanas strāvas arī kvelspuldzei, kas būtībā arī ir īsais.
Offline
Misterstvisters
19. Apr 2014, 02:11 #56

Kopš: 24. Nov 2013

Ziņojumi: 343

Braucu ar: ra ucuarB

Vel tāds jautājums.

Šodien skatijos - manā darbnīcā - garažā ir drošinātājs uz 10 A. Drošinātāja kaste ciet un ar plombi aiztaisīta. Pieslēdzu svarku, paņēmu 2mm elektrodu un 20 sekundes noslogoju.
Strāvas patēriņa merītājs dotajā brīdī rādija aptuveni 13A, dažbrīd uzspļaujot līdz 16A, 20 sekundes bez apstājas, bet korķi ārā nesita..

Kā varētu būt ar pusautomātu? Vai šāds drošinatajs spes kādu laiku nesist ara.. man problēmas dabūt elektriķi rokās un nomainīt to korķi.

Korkjis, kaut kads vecaa tipa, ar sarkanu izslegšanas pogu un baltu - ieslegsanai - apaļš.
Offline
KristsK
19. Apr 2014, 08:07 #57

Kopš: 22. Aug 2005

No: Ikšķile

Ziņojumi: 2725

Braucu ar: uzrakstu www.margas.lv


18 Apr 2014, 19:40:51 JZ rakstīja:

edit: un tā "aizsardzība" pret īsslēgumu, par ko tu runā, izskatās kā sekundārajā pusē, pie elektroda spailes, īss tinums no ļoti liela šķērsgriezuma kapara vada, kas strādā kā "akumulātors", un kas nav sastopams kā šķira nevienā budžeta aparātā


Tu domā droseli, kas izlīdzina frekvenci, lai nodrošinātu pareizu loka platumu?

-----------------
METĀLA IZSTRĀDĀJUMI , GRILU GALERIJA šeit

Offline
EimZ
19. Apr 2014, 20:56 #58

Kopš: 09. Jan 2008

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3763

Braucu ar:

Adele, izrādās, arī metina
Kas tālāk?
pupus jau ir parādījusi?

-----------------
Paldies par manu ļoti svarīgo viedokli, bez kura šis Visums vienkārši neizdzīvos!™
Offline
JZ
19. Apr 2014, 22:05 #59

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


19 Apr 2014, 08:07:09 KristsK rakstīja:

18 Apr 2014, 19:40:51 JZ rakstīja:

edit: un tā "aizsardzība" pret īsslēgumu, par ko tu runā, izskatās kā sekundārajā pusē, pie elektroda spailes, īss tinums no ļoti liela šķērsgriezuma kapara vada, kas strādā kā "akumulātors", un kas nav sastopams kā šķira nevienā budžeta aparātā


Tu domā droseli, kas izlīdzina frekvenci, lai nodrošinātu pareizu loka platumu?


man tagad būs jānolasa lekciju par to kā indukcijas spole strādā līdzstrāvas ķēdē?

pastāsti labāk par kādu frekveni tu runā miga sakarā, un kas ir "loka platums"?
Offline
Reinis_m
10. May 2015, 14:38 #60

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Kāds ir saskāries ar kaut ko šādu - https://www.ss.lv/msg/lv/construction/tools-and...tric/bcmmmo.html

It kā vienā kastē gan svarka gan pusautomāts.

Esmu kļuvis par laucinieku un gribas kaut kādu metināmo - principā jāsametina pāris auto, tad vēl gribu pirtij krāsni uzraut un arī te vienu piekabi nedaudz reformēt.

Pirms tam gan jāiemācās kaut cik metināt.

Var ņemt tādu universālo lamatu? Ja nevar, tad kāpēc?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4