Online

Pašreiz BMWPower skatās 101 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Turbīnas restaurācija

AutorsZiņojums
Driver
04. Oct 2016, 14:09 #21

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Bez iekartas regulet ir beztolks, laigan viens panje miens man ir zinams, kas lauj apmeram noregulet.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
04. Oct 2016, 14:11 #22

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


04 Oct 2016, 14:05:41 @xjs_4 rakstīja:
Varbūt pie viena ir vieta kur reikas remontē ? Bet uzreiz nevis ar 5to mēģinājumu.

Vajag superlēti un uzreiz tagad .. man pofig ka meistars ir aiznjemts .. es vēl uz nagiem skatīshos

Akcija! Saremonteshu turbu un reiku par 350eiro.
Dodu garantiju, ka kautkad aizies raznosa un ka stures pastiprinataja skidrums viennozimigi zudis

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
beerzinsh
04. Oct 2016, 14:18 #23

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2525

Braucu ar:


04 Oct 2016, 14:05:41 @xjs_4 rakstīja:
Varbūt pie viena ir vieta kur reikas remontē ? Bet uzreiz nevis ar 5to mēģinājumu.

Vajag superlēti un uzreiz tagad .. man pofig ka meistars ir aiznjemts .. es vēl uz nagiem skatīshos


Pia Daugavas stadiona, Andris! Vai lēti nezinu, bet ar pirmo reizi gan!
Offline
kkas
04. Oct 2016, 14:18 #24

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8862

Braucu ar: zviedru ledusskapi

a kur čainīzeri dabū restaurējamo materiālu tiem vidiem? uzpērk beigtās turbīnas pa visu pasauli? kkā liekas uzmetiens tie tipa gatavie un balansētie kārtridži.
Offline
Driver
04. Oct 2016, 14:26 #25

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


04 Oct 2016, 14:18:13 @kkas rakstīja:
a kur čainīzeri dabū restaurējamo materiālu tiem vidiem? uzpērk beigtās turbīnas pa visu pasauli? kkā liekas uzmetiens tie tipa gatavie un balansētie kārtridži.

A mosh puse nornalo turbu ari tiek taisitas turpat, tik otrupus zogam. Balansesanas process ir automatizets un beigas ari parbaude. Parbaudi neizturejusas detaljas aiziet uz utilizaciju otrupus zogam, bet utilizacija veiksmigi notiek ebay

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
jurulis
04. Oct 2016, 14:45 #26

Kopš: 28. Jul 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 213

Braucu ar: DD


04 Oct 2016, 11:44:13 @xjs_4 rakstīja:
Man hlopecs 2x njeema restaurētu apmaiņā pret veco + 200-300eur , beigās zb un pasūtija jaunu oem

Var arī pēc turbīnas modeļa aliexpresā dabūt to visu serdi bez gliemeža .. atnāk nobalansēta utt. 100-150Eur

Uz 530D pacans uzlika un viss stīgā.. to darīja pēc superduper restaurācias kautkādā kantoprī pēc kuras nekas nemainījās.
ari pirku piegade 3 dienas nu jau gadu braucu nau problemu..125 eiro
Offline
edwin
04. Oct 2016, 15:59 #27

Kopš: 19. Jun 2009

Ziņojumi: 511

Braucu ar: e61 535d


04 Oct 2016, 14:18:13 @kkas rakstīja:
a kur čainīzeri dabū restaurējamo materiālu tiem vidiem? uzpērk beigtās turbīnas pa visu pasauli? kkā liekas uzmetiens tie tipa gatavie un balansētie kārtridži.

Ķīnieši neko no veciem, uzpirktiem dzelžiem netaisa. Viss tiek ražots no jauniem materiāliem. Katra detaļa ķīnas ražotajā vidiņā ir jauna. Protams ir iespēja katru detaļu nopirkt arī atsevišķi, bet tā pērkot sanāk dārgāk.
Offline
Lauriko
04. Oct 2016, 15:59 #28

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW

Iesaku -
http://okenpluss.com/?lang=lv
Pārbaudīts kantoris, nav bijušas problēmas un ir bijis ka pēc tam čipojot arī saka ka labas līknes zīmē!
Viena daļa kantoru kas piedāvā turbīnu remontu ved pie viņiem un saka ka paši visu dara!
Offline
RenegadeX
04. Oct 2016, 16:28 #29

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3434

Braucu ar: e39, pc34

https://www.aliexpress.com/store/product/GT2556...32287684136.html
ir kāds šitadu pircis? nejauši uzskrēju
Offline
xjs_4
04. Oct 2016, 16:29 #30

Kopš: 31. Mar 2008

Ziņojumi: 23850

Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2

Drīz šis topiks pazudīs , kad edžulim turbomeistari ieskaitīs $$

-----------------
Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli.
Offline
edwin
04. Oct 2016, 16:36 #31

Kopš: 19. Jun 2009

Ziņojumi: 511

Braucu ar: e61 535d


04 Oct 2016, 14:00:48 @Ridlihs rakstīja:

04 Oct 2016, 13:02:09 @edwin rakstīja:

04 Oct 2016, 12:01:50 @Ridlihs rakstīja:
Kāds restaurators varētu pakomentēt tās cenas par šo pasākumu, jo rekomplekts īpaši neko nemaksā. Tā balansēšana/centrēšana sastāda to ciparu? Un ja jā, tad kāpēc?

Parasti remonta komplekta maiņa nepalīdz, jo jārestaurē tā vieta vidus daļā (mājiņa), kur atrodās eļļas gredzens karstās daļas pusē.(virpa, viroptājs, materiāls) Tāpat jāmaina alumīnija paplāksne kas atrodās aukstajā daļā. Tik lielu summu attiecībā pret remonta komplekta izmaksām parasti šis remonts sastāda, jo normālā gadījumā viss tiek tīrīts smilšu strūklā un balansēšānas stends taču arī jāatpelna. Bieži vien vieglāk, lētāk un ātrāk ir nomainīt visu vidējo daļu.
Ja runa ir par turbokompresoriem bez maināmās ģeometrijas tad ar vidus daļas maiņu viss ir viegli. Bet ar VNT ir savādāk, jo zinu, ka tikai retais, bez tam paradzētas iekārtas, māk saregulēt vakuuma korektora kājas garumu un atduri (mājiņā) tā lai turbo spiediens būtu jau no paradzētajiem apgriezieniem.

Šobrīd LV situācija ir tāda, ka jau katrs 5. serviss kas maina eļļas, filtrus un riepas ir iedomājušies, ka ir turbo speciālisi. Tobiš pērk jaunas vidus daļas, sprauž iekšā bez izpratnes un tāpēc arī sabiedrībā ir radies šis nepareizais priekšstats par restaurētiem turbokompresoriem.
Ja ir pareizās iekārtas un zināšanas viss ir labi.
Par rezerves daļām ir tā, ka visā pasaulē liek Ķīnā ražotas daļas. Kvalitāte ir laba. Tie kas saka, ka lieto oriģinālās rezerves daļas - melo. Ja kāds arī ir iepicis, tad parasti tās ir zagtas.

Off topic, bet līdzīga pieredze par čipotājiem. Jau katrs 4. elektriķēns čipo, bet bez sapratnes. Pēc pieredzes pēdējais gadījums ar 03' e39. Klients sūdzās par dūmiem. Visu pārbaudu, sprauslas, turbo, atgāzu recirkulāciju.. Beigās knapi iedomājos, ka kompis jāpārbauda. Novelkot programmu secinām, ka tiešām kāds sazīmējs kartes uz durku un viss kaķiem. Ielika atpakaļ oriģinālo programmu un viss labi, dūmu vairs nav. Jauda ļoti nedaudz pasliktinājās, bet klients laimīgs.



Nu jau bilde paliek skaidrāka. Paldies
Ieinteresēja tā vakuma korektora kājas regulēšana. Kā atšķiras tā regulēšana ar iekārtu un bez?
Orģinālās daļas tā normāli nopirkt vnk nevar ja tad?
Kur rekomndētu pats restaurēt , kur visu izdarītu kā tu aprakstīji, pareizi un kur tiešām sajēgtu ko dara?


Svarīga jau nav tikai tās kājas regulācija, bet arī ģeometrisko lāpstiņu atdures skrūvītes regulēšana. Par regulēšanu bez stenda nevaru komentēt, bet ar stendu ir vienkārši. Jau saliktu turbokompresu iestiprini iekārtā, nobloķē rotoru, atvieno vakuuma vadības vārstu. Tad iekārta ar gaisa plūsmu imitē izplūdes gāzes un izmērot caurplūdi un spiedienu ļauj noregulēt to atduri.
Pats jau 5 gadus kā SIA Nērings strādāju.
Tāpat kļūdas ir bijušas, jo tā iekārta arī nav bijusi no paša sākuma. Cik dzirdēts, domas dalās par uzņēmumu kurā strādāju, bet skaidrs ir tas, ka šobrīd vidēji dienā tiek pārdoti 10 turbokompresori uz dažādām pasaules malām nerunājot par citām rezerves daļām. Un gandrīz visi Rīgas restaurātori turbokompresoru daļas pērk pie mums. Neko neieteikšu, bet jādomā katram pašam.

Un tiešām neskaitāmi gadījumi ir ka klients atbrauc uz maiņu turbo iegādāties, viņa veco turbo izjaucot konstatē, ka ir bijusi problēma ar eļļas spiedienu. Klients tikai jā jā. Pēc dažām dienām ir atpakaļ un viņam garantiju vajag..
Īpaši attīstīti bmw īpašnieki vispār pa 3 reizēm ir braukuši turbo pa garantiju mainīt. Ar to ka pirmajā reizē tiek pateikts lai nomaina ņeržas izplūdes kolektoru pret jaunu vai no čuguna, bet nē.. man motors pēc remonta tikko, viss kārtībā.
Katru reizi brauc lamājās un mēģina iestāstīt, ka pie rotora iesprūdušais ņeržas gabals ir mūsu vaina.
Offline
patelo
04. Oct 2016, 16:40 #32

Kopš: 01. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 470

Braucu ar: TDI

Varbūt pie tēmas,kāds var ieteikt kur sprauslām remkomplektu ņemt
Offline
RenegadeX
04. Oct 2016, 16:41 #33

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3434

Braucu ar: e39, pc34


04 Oct 2016, 16:36:55 @edwin rakstīja:
Svarīga jau nav tikai tās kājas regulācija, bet arī ģeometrisko lāpstiņu atdures skrūvītes regulēšana. Par regulēšanu bez stenda nevaru komentēt, bet ar stendu ir vienkārši. Jau saliktu turbokompresu iestiprini iekārtā, nobloķē rotoru, atvieno vakuuma vadības vārstu. Tad iekārta ar gaisa plūsmu imitē izplūdes gāzes un izmērot caurplūdi un spiedienu ļauj noregulēt to atduri.
Pats jau 5 gadus kā SIA Nērings strādāju.
Tāpat kļūdas ir bijušas, jo tā iekārta arī nav bijusi no paša sākuma. Cik dzirdēts, domas dalās par uzņēmumu kurā strādāju, bet skaidrs ir tas, ka šobrīd vidēji dienā tiek pārdoti 10 turbokompresori uz dažādām pasaules malām nerunājot par citām rezerves daļām. Un gandrīz visi Rīgas restaurātori turbokompresoru daļas pērk pie mums. Neko neieteikšu, bet jādomā katram pašam.

Un tiešām neskaitāmi gadījumi ir ka klients atbrauc uz maiņu turbo iegādāties, viņa veco turbo izjaucot konstatē, ka ir bijusi problēma ar eļļas spiedienu. Klients tikai jā jā. Pēc dažām dienām ir atpakaļ un viņam garantiju vajag..
Īpaši attīstīti bmw īpašnieki vispār pa 3 reizēm ir braukuši turbo pa garantiju mainīt. Ar to ka pirmajā reizē tiek pateikts lai nomaina ņeržas izplūdes kolektoru pret jaunu vai no čuguna, bet nē.. man motors pēc remonta tikko, viss kārtībā.
Katru reizi brauc lamājās un mēģina iestāstīt, ka pie rotora iesprūdušais ņeržas gabals ir mūsu vaina.

Tava vaina tā, ka tu nepiedāvā visam Poweram par sviestmaizi turbas taisīt
Offline
xjs_4
04. Oct 2016, 16:42 #34

Kopš: 31. Mar 2008

Ziņojumi: 23850

Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2

edwin man te viens meishtars pakustināja turbīnas asi (aukstajā galā) tip lufte... Man itkā sūdzību nav.

Tā lufte var paraut līdz ko citu pamazām palielinoties vai nav jēgas remontēt ejošu detaļu ?

Kautkā var spiedienu ar kompi pamērīt un salīdzināt mērijumu ar katalogu ? Mosh man nepūš kā vajag un tapēc nespolē uz sausa ?

-----------------
Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli.
Offline
edwin
04. Oct 2016, 16:58 #35

Kopš: 19. Jun 2009

Ziņojumi: 511

Braucu ar: e61 535d


04 Oct 2016, 16:42:47 @xjs_4 rakstīja:
edwin man te viens meishtars pakustināja turbīnas asi (aukstajā galā) tip lufte... Man itkā sūdzību nav.

Tā lufte var paraut līdz ko citu pamazām palielinoties vai nav jēgas remontēt ejošu detaļu ?

Kautkā var spiedienu ar kompi pamērīt un salīdzināt mērijumu ar katalogu ? Mosh man nepūš kā vajag un tapēc nespolē uz sausa ?

Kustībai ir jābūt obligāti, bet tikai radiālai un tā lai nav pārlieku liela. Ja nav kustības, tad būs ķīlis. Nedrīkst būt tikai aksiāla kustība, jo tas liecina, ka drīz būs beigas. Kautgan ir kas ilgi vēl nobrauc un pat eļļu nedzen.
Par turbo spiedienu, bosch diagnostiku pieslēdzot jāuzliek prasītais un esošais turbo spiediens. (visvieglāk, ja ar līknēm skatās). Braucot dažādos režīmos pārliecinies vai līknes iet blakus.

Un ja vienīgā sūdzība ir par to, ka nespolē uz sausa, tad droši neko neremontē

[ Šo ziņu laboja edwin, 04 Oct 2016, 17:02:45 ]

Offline
xjs_4
04. Oct 2016, 22:57 #36

Kopš: 31. Mar 2008

Ziņojumi: 23850

Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2

Spied "Play", lai skatītos video!


Reku hlopecs atsūtija video. Pilna restaurācija ar DE detalām

-----------------
Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli.
Offline
Kaross
04. Oct 2016, 23:15 #37

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4322

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


04 Oct 2016, 16:36:55 @edwin rakstīja:

04 Oct 2016, 14:00:48 @Ridlihs rakstīja:

04 Oct 2016, 13:02:09 @edwin rakstīja:

04 Oct 2016, 12:01:50 @Ridlihs rakstīja:
Kāds restaurators varētu pakomentēt tās cenas par šo pasākumu, jo rekomplekts īpaši neko nemaksā. Tā balansēšana/centrēšana sastāda to ciparu? Un ja jā, tad kāpēc?

Parasti remonta komplekta maiņa nepalīdz, jo jārestaurē tā vieta vidus daļā (mājiņa), kur atrodās eļļas gredzens karstās daļas pusē.(virpa, viroptājs, materiāls) Tāpat jāmaina alumīnija paplāksne kas atrodās aukstajā daļā. Tik lielu summu attiecībā pret remonta komplekta izmaksām parasti šis remonts sastāda, jo normālā gadījumā viss tiek tīrīts smilšu strūklā un balansēšānas stends taču arī jāatpelna. Bieži vien vieglāk, lētāk un ātrāk ir nomainīt visu vidējo daļu.
Ja runa ir par turbokompresoriem bez maināmās ģeometrijas tad ar vidus daļas maiņu viss ir viegli. Bet ar VNT ir savādāk, jo zinu, ka tikai retais, bez tam paradzētas iekārtas, māk saregulēt vakuuma korektora kājas garumu un atduri (mājiņā) tā lai turbo spiediens būtu jau no paradzētajiem apgriezieniem.

Šobrīd LV situācija ir tāda, ka jau katrs 5. serviss kas maina eļļas, filtrus un riepas ir iedomājušies, ka ir turbo speciālisi. Tobiš pērk jaunas vidus daļas, sprauž iekšā bez izpratnes un tāpēc arī sabiedrībā ir radies šis nepareizais priekšstats par restaurētiem turbokompresoriem.
Ja ir pareizās iekārtas un zināšanas viss ir labi.
Par rezerves daļām ir tā, ka visā pasaulē liek Ķīnā ražotas daļas. Kvalitāte ir laba. Tie kas saka, ka lieto oriģinālās rezerves daļas - melo. Ja kāds arī ir iepicis, tad parasti tās ir zagtas.

Off topic, bet līdzīga pieredze par čipotājiem. Jau katrs 4. elektriķēns čipo, bet bez sapratnes. Pēc pieredzes pēdējais gadījums ar 03' e39. Klients sūdzās par dūmiem. Visu pārbaudu, sprauslas, turbo, atgāzu recirkulāciju.. Beigās knapi iedomājos, ka kompis jāpārbauda. Novelkot programmu secinām, ka tiešām kāds sazīmējs kartes uz durku un viss kaķiem. Ielika atpakaļ oriģinālo programmu un viss labi, dūmu vairs nav. Jauda ļoti nedaudz pasliktinājās, bet klients laimīgs.



Nu jau bilde paliek skaidrāka. Paldies
Ieinteresēja tā vakuma korektora kājas regulēšana. Kā atšķiras tā regulēšana ar iekārtu un bez?
Orģinālās daļas tā normāli nopirkt vnk nevar ja tad?
Kur rekomndētu pats restaurēt , kur visu izdarītu kā tu aprakstīji, pareizi un kur tiešām sajēgtu ko dara?


Svarīga jau nav tikai tās kājas regulācija, bet arī ģeometrisko lāpstiņu atdures skrūvītes regulēšana. Par regulēšanu bez stenda nevaru komentēt, bet ar stendu ir vienkārši. Jau saliktu turbokompresu iestiprini iekārtā, nobloķē rotoru, atvieno vakuuma vadības vārstu. Tad iekārta ar gaisa plūsmu imitē izplūdes gāzes un izmērot caurplūdi un spiedienu ļauj noregulēt to atduri.
Pats jau 5 gadus kā SIA Nērings strādāju.
Tāpat kļūdas ir bijušas, jo tā iekārta arī nav bijusi no paša sākuma. Cik dzirdēts, domas dalās par uzņēmumu kurā strādāju, bet skaidrs ir tas, ka šobrīd vidēji dienā tiek pārdoti 10 turbokompresori uz dažādām pasaules malām nerunājot par citām rezerves daļām. Un gandrīz visi Rīgas restaurātori turbokompresoru daļas pērk pie mums. Neko neieteikšu, bet jādomā katram pašam.

Un tiešām neskaitāmi gadījumi ir ka klients atbrauc uz maiņu turbo iegādāties, viņa veco turbo izjaucot konstatē, ka ir bijusi problēma ar eļļas spiedienu. Klients tikai jā jā. Pēc dažām dienām ir atpakaļ un viņam garantiju vajag..
Īpaši attīstīti bmw īpašnieki vispār pa 3 reizēm ir braukuši turbo pa garantiju mainīt. Ar to ka pirmajā reizē tiek pateikts lai nomaina ņeržas izplūdes kolektoru pret jaunu vai no čuguna, bet nē.. man motors pēc remonta tikko, viss kārtībā.
Katru reizi brauc lamājās un mēģina iestāstīt, ka pie rotora iesprūdušais ņeržas gabals ir mūsu vaina.


Starp citu cik sen jums tā iekārta ir?
Esmu vismaz 4-5 turbīnas devis pārtaisīt uz Turbomotoru, jo bijusi nepareizi atregulēta ģeometrija. Viņiem tas stends ir jau kādu laiciņu. Stundas darbs un turbo iet bez problēmām.
Un vienmēr klientu pasūta divas mājas tālāk ar tādām problēmām. Tas nekas, ka skaidri redzams, ka problēma ir turbīnā. Nezinu, kas jums tur pie "pults" sēž, bet ne viens vien kolēģis citos servisos ir lamājies tieši ar Neringu.

Cits stāsts ir par eļļas spiedienu un kolektoriem, bet man vairāk brauc tādi cilvēki, kuriem pēc tam rodas problēmas ar jaudu. Izteikti kruīzā braucot vai tieši slodzē no zemiem apgriezieniem.
Kruīzā braucot spiedienu vajag minimālu, VNT stāv nepareizi, pūš nedaudz vairāk kā vadības bloks pieprasa un pēc 5-10km vadības blokā kļūda. parasti tie ir 0,2-0,3bar, bet vadībai ar to pietiek.

Ja jautāja @Ridlihs par regulēšanu bez stenda, tad tas viss ir uz čuju, ņuhu u.t.t. Manā skatījumā gateris un pilnīgi nenopietni.
Vislabākais tiešām ir šis te plūsmas stends. Tad prieks, ka Latvijā ir vismaz divās vietās šādas iekārtās. Turbomotors un Nerings.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
uldens1
04. Oct 2016, 23:46 #38

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15723

Braucu ar:

senak atpakal VW degvielas suknis pec neringa remonta nogaja 2 dienas Protams ka pa garantiju neviens neremonteja jo degvielas vaina...
Offline
RSAWorkshop
05. Oct 2016, 00:00 #39

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6050

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


04 Oct 2016, 23:46:39 @uldens1 rakstīja:
senak atpakal VW degvielas suknis pec neringa remonta nogaja 2 dienas Protams ka pa garantiju neviens neremonteja jo degvielas vaina...

Man arī ir atvesti neejoši Nēringoti vp44 Kopš tā laika no Nēringotu detaļu uzstādīšanas atsakos un citiem arī neiesaku

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
AF
05. Oct 2016, 07:21 #40

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Ir gadījies gan čipot gan regulēt auto kur restaurētas turbīnas gan neringā gan turbomotoram. 50% gadījumos nācās tāpat piekoriģēt ar savu roku turbīnas vnt atduri vai ķepas garumu. Tā kā kā neregulē turbīnu uz stenda, uz vecā lietota auto tas reti kad ir jēdzīgi.
Pietam reti kurš nomaina vakuuma solenoīdu - viņi nav mūžīgi
Tā kā aplami kādu vainot vai celt slavā

P.s turbomotoram ar garantijas attieksmi arī ir lielā pakaļā
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo