Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 80 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: M57 - M47 vietā

AutorsZiņojums
AF
03. Apr 2014, 08:40 #1

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Tā, ceru uz diezgan lielu Jūsu atsaucību un informācijas zelta bedri!

Interesē, manā e46 2.0d vietā iesvapojot M57 kas būtu ko mainīt, ko var atstāt - derēs.
Saprotu ka motors
Kā ir ar kārbu, vai saderēs savā starpā?, jo baigais čakars ir ar kardāna un reduktora pārlikšanu, jo man tagad stāv LSD.
Tālāk kas ar , Tā teikt, apkārtējām daļām, kas vēl tāds kam jāpievērš uzmanība? Jautajums, kā ir uzinstalējams maģistrālais sūknis?
Kā ar bremžu sistēmu? Vnk vakumniku no M57 vai vēl ko? (ABS tāpat jau atslēgts )

Jebšu pasaktiet, vai ir bijusi kādam peiredze, un vai varat padalīties ar "sīkajiem knifiem"

[ Šo ziņu laboja AF, 03 Apr 2014, 08:41:22 ]

Offline
Instigater
03. Apr 2014, 09:51 #2

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

IMHO, ja jau kardāns tev par grūtu, tad motora swaps vispār ir raķešu zinātne.

ABS atslēgts vai atslēdzies pats dēļ devēju mazspējas?
Offline
zakis
03. Apr 2014, 11:24 #3

Kopš: 25. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 562

Braucu ar: e30 (325i), e46 (318d)

Tiešām, ja liekas ka, ja baigais čakars ar kardānu, tad labāk nemaz nesāc.
Un vsp kāds sakars vai ir LSD vai nav? Korpusi tak vienādi, mainās tik elementi.
Offline
wanksta
03. Apr 2014, 11:27 #4

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7241

Braucu ar: muti

Priekš kam tas vispār ir vajadzīgs?
Offline
zakis
03. Apr 2014, 11:29 #5

Kopš: 25. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 562

Braucu ar: e30 (325i), e46 (318d)


03 Apr 2014, 11:27:07 wanksta rakstīja:
Priekš kam tas vispār ir vajadzīgs?

Cik saprotu no e46.lv foruma ka motoram kapi un grib kko jaudīgāku.
Offline
wanksta
03. Apr 2014, 11:33 #6

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7241

Braucu ar: muti

Nez vai m57 butu baigais spridzeklis
Offline
zakis
03. Apr 2014, 11:35 #7

Kopš: 25. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 562

Braucu ar: e30 (325i), e46 (318d)

Jaudīgāks nekā m47 būtu.
Offline
oskars11
03. Apr 2014, 11:37 #8

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: bbrent.lv

donoru blakus, tad jau var. vadiiba cita,pravodka, karba cita un vel miljons siikumi.
Offline
Driver
03. Apr 2014, 11:38 #9

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Varbut jaliek motors no e60 535d, nav ko dirsties - ja maina, tad maina!

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
dust
03. Apr 2014, 15:09 #10

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6532

Braucu ar: DD2

M57 nav nīkulis. Tautā runā, ka pat Panamera S netiek līdzi sagrozītiem e46

edit

AF, srsly - kāda jēga no bloķa 2.0d?

[ Šo ziņu laboja dust, 03 Apr 2014, 15:10:27 ]



-----------------

Offline
Zoo
03. Apr 2014, 15:18 #11

Kopš: 27. Sep 2007

Ziņojumi: 7814

Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger

ziemā vienmēr ir jēga no bloķa
Offline
AF
04. Apr 2014, 08:56 #12

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


03 Apr 2014, 15:09:47 dust rakstīja:
M57 nav nīkulis. Tautā runā, ka pat Panamera S netiek līdzi sagrozītiem e46

edit

AF, srsly - kāda jēga no bloķa 2.0d?
Manam ir

Bēt problēma ar kardānu dēļ stiprinājumiem pie reduktora, tad būtu iekšas LSD jāparliek uz 3.0d korpusu.
M57 stock m57 nebūs ilgi

un mans motors vēl dzīvs un spirgts

bet runājot par lietu, lūgums atsaukties kādu, kas to ir darījis, un varētu pie kādas lielākas alus krūzes apspriest nianses.

Par donora blakus atvilkšanu un pārilkšanu es zinu, tas takā arī būtu vieglākais variants, tikai nav vietas kur to realizēt. Tapēc gribu zināt visu ko konkrēti vajag, lai sagādātu un pārliktu.

Turpmāk lūdzu pa tēmu.

[ Šo ziņu laboja AF, 04 Apr 2014, 08:59:19 ]

Offline
AF
04. Apr 2014, 08:58 #13

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


03 Apr 2014, 11:24:06 zakis rakstīja:
Tiešām, ja liekas ka, ja baigais čakars ar kardānu, tad labāk nemaz nesāc.
Un vsp kāds sakars vai ir LSD vai nav? Korpusi tak vienādi, mainās tik elementi.
nē nemainās elementāri gan, kapēc tad katram 5ajam nav LSD iekš e46?

Palūgšu muļķības liekas nerunāt un padjobus atstāt vēlākam!
Offline
uldens1
04. Apr 2014, 09:34 #14

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15773

Braucu ar:

tak noprec uzreiz auto ar 3.0,nah to čakari ar parbuvem
Offline
AF
04. Apr 2014, 16:00 #15

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Tas butu gala variants
Offline
uldens1
04. Apr 2014, 16:03 #16

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15773

Braucu ar:


04 Apr 2014, 16:00:49 AF rakstīja:
Tas butu gala variants
un letaks variants
Offline
marihuans
04. Apr 2014, 16:10 #17

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23185

Braucu ar: 3 x 666

nekas tur baigais nav,vari reduktoru atstāt to pašu,kas Tev tagad stāv
uztaisīt flanci,lai der kardāns klāt nav nekādu problēmu. Krievijā ir 320d kompakts ar ieswapotu 3.0d un daaaaudz zs un viss tur,tā ka par to stress nav.

-----------------

T: 203-65-203
Offline
AF
04. Apr 2014, 22:10 #18

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

jā leišos arī ir drift kompots ar 3.0d
Offline
skals007
04. Apr 2014, 23:24 #19

Kopš: 22. Oct 2007

Ziņojumi: 426

Braucu ar: #SudrabaBulta


04 Apr 2014, 22:10:32 AF rakstīja:
jā leišos arī ir drift kompots ar 3.0d




un ir kaa video teikts ??? (es domaju ka braucu ar 500hp)


reali tur peec klepus izskataas ...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo