Online

Pašreiz BMWPower skatās 101 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: BMW moto

AutorsZiņojums
SpOrcMeN
15. Feb 2014, 22:30 #1

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33923

Braucu ar: banderautomobili

interese vai kadam ir bijusi saskarsme ar BMW motoroleri C1 ??

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
Redliner
30. Jul 2014, 11:11 #2

Kopš: 05. May 2004

Ziņojumi: 4326

Braucu ar: Cadillac

Tā, kā Motopowerā neviens nemācēja neko pastāstīt (neko vairāk par Jawu un Dnepru šamējie nav redzējuši-joks) tad intresējos šeit. Kas sakāms par BMW G450X kam jāpievērš uzmanība utt.
Offline
Redliner
30. Jul 2014, 11:16 #3

Kopš: 05. May 2004

Ziņojumi: 4326

Braucu ar: Cadillac


15 Feb 2014, 22:30:25 SpOrcMeN rakstīja:
interese vai kadam ir bijusi saskarsme ar BMW motoroleri C1 ??

Drošvien vairs nav aktuāli, bet ko vēlējies uzināt par to jancīgo aparātu ? Braukt ar viņu ir dīvaini dēļ jumta, ekstru daudz, logu slotiņa, apsildāmās ručkas, ABS, apsildāmais beņķis, drošības josta. Mīnus- vienvietīgs, bet man patika.
Offline
grants
30. Jul 2014, 11:39 #4

Kopš: 08. Feb 2005

Ziņojumi: 115

Braucu ar:


30 Jul 2014, 11:11:06 Redliner rakstīja:
Tā, kā Motopowerā neviens nemācēja neko pastāstīt (neko vairāk par Jawu un Dnepru šamējie nav redzējuši-joks) tad intresējos šeit. Kas sakāms par BMW G450X kam jāpievērš uzmanība utt.


šķiet, ka tur viss ir labi, bmw šo moci veidoja sadarbībā ar Husquarna, līdz ar to, visam jabut ok. priekš tiem kubiem bija ok jauda, salīdzinošo ar citiem 450ccm. Par tehniskām niansēm, kurām jāpievērš uzmanība pērkot, gan nepateikšu, bet domāju, ka jāskatās standarta lietas un jāmeklē eksemplārs, kurš nav redzējis trases un sacīkstes.
Offline
Redliner
30. Jul 2014, 11:49 #5

Kopš: 05. May 2004

Ziņojumi: 4326

Braucu ar: Cadillac

Gribēju pirkt WR450, tad pamaniju G450X un sapratu gribu BMW. Cīši smuks.
Offline
Ga4a
30. Jul 2014, 12:55 #6

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 4113

Braucu ar: F15 M50D

Nezinu gan vai 41zs priekš 121kg ir kas vērā ņemams parasts šperrs ar dārgām detaļām IMO. Es ņemtu to pašu husi vai KTM un pārējo naudu nobrauktu zupā

edit - WR noteikti būs pateicīgāks detaļu piegādēs un cenās + kurbulis + el.start nemaz nav tik slikta lieta, ja domā maukt, nevis smuki sēdēt priežu silā ar BMW var salūzt kāds devējs un visu vasaru var sanākt gaidīt

[ Šo ziņu laboja Ga4a, 30 Jul 2014, 12:57:34 ]

Offline
Redliner
30. Jul 2014, 14:08 #7

Kopš: 05. May 2004

Ziņojumi: 4326

Braucu ar: Cadillac

Tik traki, tikko sabojāji manu ainiņu bērzu silā.
Offline
Imigrants
21. Feb 2017, 12:24 #8

Kopš: 27. Oct 2015

Ziņojumi: 190

Braucu ar: Zaļu auto

Kādam ir bijis īpašumā/lietošanā/uz apkopi K1100 LT, kāds no 90to gadu vidus ražojumiem?
Offline
andrejins
21. Feb 2017, 12:33 #9

Kopš: 12. Apr 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 33

Braucu ar: F31 320d,e46 330d


21 Feb 2017, 12:24:04 @Imigrants rakstīja:
Kādam ir bijis īpašumā/lietošanā/uz apkopi K1100 LT, kāds no 90to gadu vidus ražojumiem?

Kas tieši interesē?
Offline
Imigrants
21. Feb 2017, 12:50 #10

Kopš: 27. Oct 2015

Ziņojumi: 190

Braucu ar: Zaļu auto

Pieredze par lietošanas ērtumu un mezgliem, kuriem būtu jāpievērš pastiprināta uzmanība. Varbūt kādas detaļas.
Motocikls stāvējis divus gadus, nolikts bez nekādas "ieziemošanas", neilgi pirms nolikšnas jauna eļļa reduktorā un dzinējā. Kādas darbības būtu prātīgi veikt pirms šķilšanas? Eļļas, filtru (degvielas/gaisa/eļļas) maiņa un viss? Ko ar vārstiem, droselēm? Atstāt visu, kā ir un vnk mēģināt darbināt?
Offline
marcis74
21. Feb 2017, 13:25 #11

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1037

Braucu ar: 330g; S1000XR


30 Jul 2014, 11:11:06 @Redliner rakstīja:
Tā, kā Motopowerā neviens nemācēja neko pastāstīt (neko vairāk par Jawu un Dnepru šamējie nav redzējuši-joks) tad intresējos šeit. Kas sakāms par BMW G450X kam jāpievērš uzmanība utt.


Esmu braucis. Diezgan ekstrēms aparāts jau civilajā versijā ~40zs. Ja sasprauž štekeri kaut kur zem plastmasām, tad ir kaujas versija, laikam 52zs
Viņam ir tāda īpatnība, ka ķēdes priekš. zobrats ir uz pak. dakšas stiprinājuma ass. Nezinu, kā tur ar ilgāku lietošanu, kas tur var/nevar nobirt. Pieļauju, ka krosa/enduro guru labāk pastāstīs, ko dod garāka pak. dakša.

[ Šo ziņu laboja marcis74, 21 Feb 2017, 13:30:24 ]

Offline
andrejins
21. Feb 2017, 16:42 #12

Kopš: 12. Apr 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 33

Braucu ar: F31 320d,e46 330d


21 Feb 2017, 12:50:29 @Imigrants rakstīja:
Pieredze par lietošanas ērtumu un mezgliem, kuriem būtu jāpievērš pastiprināta uzmanība. Varbūt kādas detaļas.
Motocikls stāvējis divus gadus, nolikts bez nekādas "ieziemošanas", neilgi pirms nolikšnas jauna eļļa reduktorā un dzinējā. Kādas darbības būtu prātīgi veikt pirms šķilšanas? Eļļas, filtru (degvielas/gaisa/eļļas) maiņa un viss? Ko ar vārstiem, droselēm? Atstāt visu, kā ir un vnk mēģināt darbināt?

Pa lielam jau nekā vairāk šim motoram nav.
Vārsti no stāvēšanas nemēdz izregulēties, kā arī droseles paliek tādas pašasa kā pirms iemidzināšanas. ko gan ieteiktu pirms reālas piešķilšanas.

jauns aķis un sākumā izgriez motoru bez degvielas, tikai lai eļļa nonāk visā motorā. Un vēlams sākumā, vismaz, tīru 95 benzīnu bez piedevām (Latvijā zināms kā 98 )

pirms braukšanas ieteiktu gan vēl dažus mezglus tomēr paskatīt:
1) jauna bremžu eļļa, lai nebūtu ūdens un vēlāk gaiss sistēmā
2) jaunas sveces un svečvadus,
3) Ja pareizi saprotu, ka runa ir par rindinieku motoru, tad tomēr nomaini tam antifrīzu, lai uz ceļa nesanāk šmuce un sūknim ilgāks mūžs.

Pa lielam arī viss kas šim motoram ir...

[ Šo ziņu laboja andrejins, 21 Feb 2017, 16:43:37 ]

Offline
Imigrants
22. Feb 2017, 17:09 #13

Kopš: 27. Oct 2015

Ziņojumi: 190

Braucu ar: Zaļu auto

Milzīgs paldies Tev!
Pagaidām izskatās labāk, nekā gaidīts. 13k noskrējis tikai. Neteiktu, ka spīd un laistās, bet dzinējs ir pilnīgi tīrs, ja neskaita putekljus. Nomazgās un būs labi.
Nākamais jautājums - vai pēc VIN ir iespējams pasūtīt aizdedzes atslēgu? Vai ir kāds labāks veids, kā izgatavot atslēgu, kas der esošajās slēdzenēs? Viena atslēga ir 7 slēdzenēm, būtu baigais čakars mainīt katru slēdzeni. Originālā atslēga ir pazaudēta.
Offline
Devilangelo
23. Feb 2017, 13:16 #14

Kopš: 10. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 677

Braucu ar: Mopēdu bagāžniekā...


22 Feb 2017, 17:09:22 @Imigrants rakstīja:
Milzīgs paldies Tev!
Pagaidām izskatās labāk, nekā gaidīts. 13k noskrējis tikai. Neteiktu, ka spīd un laistās, bet dzinējs ir pilnīgi tīrs, ja neskaita putekljus. Nomazgās un būs labi.
Nākamais jautājums - vai pēc VIN ir iespējams pasūtīt aizdedzes atslēgu? Vai ir kāds labāks veids, kā izgatavot atslēgu, kas der esošajās slēdzenēs? Viena atslēga ir 7 slēdzenēm, būtu baigais čakars mainīt katru slēdzeni. Originālā atslēga ir pazaudēta.



Par atslēgām raksti PM.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo