Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 66 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Motora pārkaršana...help!

AutorsZiņojums
ose39
26. Nov 2013, 18:56 #1

Kopš: 26. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2

Braucu ar: BMW e39

Sveiki. Mans auto BMW 525d 120kw 2001.g.
Notika nesen negadijums - braucot pa trasi pārplīsa ģenerātora siksna, līdz ar to motors vairs netika atdzesēts. Braucot atpakaļ ceļu, motora temperatūra nedaudz uzcēlās(bultiņa aizgāja pa labi), nesasniedzot sarkano līniju, līdz ar to es samazināju ātrumu, tad temperatūra nokritās uz, tā saucamiem 90 grādiem(bultiņa taisni). Nobraucot vel mazliet ar mazu ātrumu es apstājos un atvēru motora pārsegu...
Kur ir tā problēma - servisā man nomainīja rullīšus, siksnu un pumpi. Tagad ir it kā viss ok, BET...parādījās dīvaina skaņa(tā kā mūzikas basi). No āras nevar dzirdēt, tikai no iekšas(ir jāieklausās). Tas sitiens(skaņa) dažkārt pazūd(kad atbraucu atpakaļ uz servisu ) varbūt kāds var palīdzēt ar kaut kādu informāciju?
Es saprotu, ka tā ir grūti ko pateikt, bet tomēr! Paldies
Offline
henis
26. Nov 2013, 21:58 #2

Kopš: 23. Dec 2005

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: V70

Sveiki. Diezgan sāpīga problēma tev. Pirmkārt, plīstot siksnai, motors tiek atdzesēts tikai no vēja, jo pumpis vairs negriežas. Līdz ar to, tu pieļāvi liktenīgu kļūdu. Tad, kad braucot atpakaļ ceļu bultiņa aizgāja pa labi, tev tieši vajadzēja palielināt braukšanas ātrumu, jo rastos lielāks vējš, kas stiprāk dzesētu motoru. Un bultiņa atkal aizietu pa kreisi - uz tā saucamajiem 90 grādiem. Tā vietā tu tieši otrādi - samazini ātrumu un samazini vēja plūsmu. Un beigās vēl apstājies un atver motora pārsegu
un izlaid ārā visu vēso gaisu. Protams, ka dzinējs pārkarst un parādas tā dīvainā skaņa, kā mūzikas basi. Un tad jau vari mainīt ko tu gribi, bet galvas remonts būs jātaisa kā likts.

Ieteiktu uz ziemu vispār to pumpi izņemt ārā, jo reāli viņš nemaz nav vajadzīgs. Gaiss tāpat ir vēss visu laiku (tikai nevirini motora pārsegu bieži). Un visticamāk, ka būs jāmaina arī kreisais stūres pirksts. Tā kā esi ieberzies uz latiem 22. kā minimums
Offline
inferno-ex
26. Nov 2013, 22:28 #3

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:

Omg! Es tiešām izlasīju to, ko es izlasīju?
Offline
radiaators
26. Nov 2013, 22:35 #4

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d

Heni ja tu domā, ka izcēlies ar to ko uzrakstīji, tad ar tevi toč kaut kas nav kārtìbà
Offline
igorchiks
26. Nov 2013, 22:53 #5

Kopš: 22. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 91

Braucu ar: ar Bobiku Shit questions

Lielaku sunja murgu no henja rakstita vel nebiju lasijis!
Offline
igorchiks
26. Nov 2013, 22:57 #6

Kopš: 22. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 91

Braucu ar: ar Bobiku Shit questions


26 Nov 2013, 18:56:15 ose39 rakstīja:
Sveiki. Mans auto BMW 525d 120kw 2001.g.
Notika nesen negadijums - braucot pa trasi pārplīsa ģenerātora siksna, līdz ar to motors vairs netika atdzesēts. Braucot atpakaļ ceļu, motora temperatūra nedaudz uzcēlās(bultiņa aizgāja pa labi), nesasniedzot sarkano līniju, līdz ar to es samazināju ātrumu, tad temperatūra nokritās uz, tā saucamiem 90 grādiem(bultiņa taisni). Nobraucot vel mazliet ar mazu ātrumu es apstājos un atvēru motora pārsegu...
Kur ir tā problēma - servisā man nomainīja rullīšus, siksnu un pumpi. Tagad ir it kā viss ok, BET...parādījās dīvaina skaņa(tā kā mūzikas basi). No āras nevar dzirdēt, tikai no iekšas(ir jāieklausās). Tas sitiens(skaņa) dažkārt pazūd(kad atbraucu atpakaļ uz servisu ) varbūt kāds var palīdzēt ar kaut kādu informāciju?
Es saprotu, ka tā ir grūti ko pateikt, bet tomēr! Paldies



Iespejams ka nodariji kautko galvai pāri, domaju ka labak nodot dizeljmeistaram, lai paklausaas, viennozimigi, nav labi ka tada skanja, Ja esi no Rigas varu ieteik vienu labu dizelj meistaru!
Offline
ose39
27. Nov 2013, 14:56 #7

Kopš: 26. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2

Braucu ar: BMW e39

būtu labi, ja varētu ieteikt labu meistaru
Offline
St21
27. Nov 2013, 16:06 #8

Kopš: 27. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 907

Braucu ar: 22″

Būtu TDS ieteiktu ļoti labu speciālistu, kurš strādā un komunicē tikai no rītiem, bet par šiem motoriem jābrauc pie citiem.

Mašīnas ar vai bez DSP? Jāzin cik izteikti basi, varbūt tur tā problēma!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo