Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 67 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: Oriģinālo katalizatoru alternatīvas

AutorsZiņojums
rajons12
10. Oct 2013, 20:57 #1

Kopš: 30. Apr 2013

Ziņojumi: 25

Braucu ar:

Problema! Katalizators jamaina..,bet orginalais pa dargu.., vai ir orginalo katalizatoru alternativas, lai viss butu okey? Zondes pirms un pec katalizatora.
Bmw 318i 2.0 2003
Varbut kadam ir kontakti, kur es varu griesties ar savu problemu, paldies!
Offline
martinssh
10. Oct 2013, 21:03 #2

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1608

Braucu ar:

starp miera un briiviibas ielu uz senchu ielas laikam ta to sauc pie nestes quatro motors saliks visu ka naakas un par pieklajiigu cenu
Offline
edzulis
10. Oct 2013, 21:05 #3

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

AD Parts uzliks magnaflow. Pieļauju, ka tādam nemotoram ar visu darbu tur būs kapeikas
Offline
Lauriko
10. Oct 2013, 21:06 #4

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW

Nekādu problēmu var atrisināt ar aftermarket katalizatoru un viss būs OK. Vēl variants par otrās zondes izprogrammēšanu arī pieejams! Tā ka PM
Offline
ChekeMeke
10. Oct 2013, 22:26 #5

Kopš: 02. Aug 2012

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 675

Braucu ar: E46

Bez katalizatora nemaz nedoma braukt pizda motoram buus.. padomaa par atmosfeeru...
Offline
edzulis
10. Oct 2013, 22:28 #6

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


10 Oct 2013, 21:06:14 Lauriko rakstīja:
Nekādu problēmu var atrisināt ar aftermarket katalizatoru un viss būs OK. Vēl variants par otrās zondes izprogrammēšanu arī pieejams! Tā ka PM


Un ko darīt TA, ja atgāzes nav ok?
Offline
MAXixt
10. Oct 2013, 22:30 #7

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6558

Braucu ar: M6 f13


10 Oct 2013, 21:03:09 martinssh rakstīja:
starp miera un briiviibas ielu uz senchu ielas laikam ta to sauc pie nestes quatro motors saliks visu ka naakas un par pieklajiigu cenu

Tikko partaisijam pec viniem auto, bija piemetinats polu vai kinas katalizatoru butoforija un nekada jega no vina nebija.Iesaku likt magnaflow bet pirms tam jauztaisa visus kasjakus (l-zondes,sveces spoles utt)
Offline
MAXixt
10. Oct 2013, 22:33 #8

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6558

Braucu ar: M6 f13


10 Oct 2013, 22:28:02 edzulis rakstīja:

10 Oct 2013, 21:06:14 Lauriko rakstīja:
Nekādu problēmu var atrisināt ar aftermarket katalizatoru un viss būs OK. Vēl variants par otrās zondes izprogrammēšanu arī pieejams! Tā ka PM


Un ko darīt TA, ja atgāzes nav ok?
100% tur nekas nebus ok, vienigi check engine nebus.
Offline
Puce
10. Oct 2013, 23:02 #9

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Būtībā neviens auto sākot ar 2001.gadu nevar legāli iziet atgāžu testu bez katalizatora. Pieļaujamās atgāžu normas ir diezgan striktas.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Puce
10. Oct 2013, 23:08 #10

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Ja katalizatori ir kolektoros, tad katrs katiņš 64Ls gab. Ja tikai zem auto, tad šķiet, ka 76Ls. + darbs.

Tas ir par Magnaflow katalizatoriem. Tiesa gan jāpaskatās, vai šim modelim ir Euro3 vai Euro4 atgāžu norma paredzēta pēc ražotāja datiem. To var pie dīlera uzzināt.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Driver
10. Oct 2013, 23:09 #11

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


10 Oct 2013, 23:02:05 Puce rakstīja:
Būtībā neviens auto sākot ar 2001.gadu nevar legāli iziet atgāžu testu bez katalizatora. Pieļaujamās atgāžu normas ir diezgan striktas.

bet tapat tak atrodas umnjiki, kas liek leta gala sudainos aizvietotajus, kas maksa mazak kaa labas firmas parasts bundulis
pie loti laba zvaigznju stavoklja izdodas iziet TA, bet paris dienas pec tam tapat check engine iedegas

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Puce
10. Oct 2013, 23:24 #12

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Ar Magnaflow pagaidām neesam saskārušies, ka neadekvāti ātri iedegtos Check Engine. Ir daudzi 745tie taisīti tikai tāpēc, ka deg šī lampiņa, nevis, ka nevar iziet atgāžu normas. Pārsvarā cenšamies likt visiem Euro4 katalizatorus. Tā lai būtu ar rezervi.

Lielākā problēmu auditorija ir kapeikpisēji gāzētāji. Kā parasti tie pie saviem meistariem brauc tikai tad, kad nu galīgi neiet vairs uz gāzi un nevar padraudzēties ar santīmu. Bet tad jau sen katalizators ir izkusis, sadrupis un izpūsts pa trubu laukā.

Bet tiem auto, kuru saimnieki, par saviem auto rūpējas, katalizatori strādā ļōōti ilgi.

Ir trīs galvenie paņēmieni, kā nokaut katalizatoru:
1. fiziski nodarīt tam pāri.
2. aizdambējot to ar eļļu. Respektīvi, motors pastiprināti patērē eļļu.
3. degviela sadeg nevis cilindrā, bet gan katalizatorā. tādējādi katalizators tiek bojāts. Tas vienkārši izkūst. Šī problēma parasti rodas braucot ar beigtām zondēm, svecēm, aizdedzes sistēmu utt., aizsērējušiem filtriem, respektīvi visu, kas būtu pie vainas, ka degviela nespēj sadegt eksplōzijas laikā.



-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Driver
10. Oct 2013, 23:37 #13

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


10 Oct 2013, 23:24:41 Puce rakstīja:
Lielākā problēmu auditorija ir kapeikpisēji gāzētāji. Kā parasti tie pie saviem meistariem brauc tikai tad, kad nu galīgi neiet vairs uz gāzi un nevar padraudzēties ar santīmu...

3. degviela sadeg nevis cilindrā, bet gan katalizatorā. tādējādi katalizators tiek bojāts. Tas vienkārši izkūst. Šī problēma parasti rodas braucot ar beigtām zondēm, svecēm, aizdedzes sistēmu utt.,

kaa naglai uz galvas

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Kaross
11. Oct 2013, 00:18 #14

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4322

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


10 Oct 2013, 22:26:27 ChekeMeke rakstīja:
Bez katalizatora nemaz nedoma braukt pizda motoram buus.. padomaa par atmosfeeru...



Smejos un brīnos. No kurienes šādi teksti dzimst. Tu to nopietni domāji?
Labāk būtu klusējis vai ēdis.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Dzhanis
11. Oct 2013, 00:52 #15

Kopš: 29. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3734

Braucu ar: kreiso labejo

nu, nopietni... ka var bez katinja braukt? :35Ls_kg:
Offline
Driver
11. Oct 2013, 00:55 #16

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


11 Oct 2013, 00:52:40 Dzhanis rakstīja:
nu, nopietni... ka var bez katinja braukt? :35Ls_kg:

man domat, ka i pienacis laiks ligas bembim nopizdjit KATus pa nakti

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
morris
11. Oct 2013, 15:04 #17

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 833

Braucu ar:

Manam auto izbeidzies katalizators, sācis grabēt.

Ar šādu problēmu biju jau saskāries pirms 3 gadiem.
Auto ir MB CLK 2.0 motors, 98. gada. TA varu iziet arī bez katalizatora. Bet toreiz kad pirmais katalizators izdega, epopeja bija gara.
1. ko izdarīja servisā, izgrieza laukā un iemetināja trubu. Tonis bija neciešams
2. nopirku kkādu rezonatoru, izpūtēju veikalā teica, kad tas ir tas, ko vajag šādos gadījumos. Skaņa būtiski nemainījās.
3. braucu uz Berģiem, uz Novums, tā laikam to izpūtēju kantori sauc, tie man arī kkādu rezonātoru tur iemetināja, palika klusāk, bet tā pat bija skaļš. Viņi pateica kad kkas ar zondēm utt nav labi, aizbraucu uz Roli (Čiekurkalnā), uztaisīja diagnostiku, viss bija kārtībā.
4. tad es sameklēju lietotu oriģinālo katalizatoru no Angļa, pēc skata bija labs. Ar to arī problēma pazuda.

Bet tagad viss sācies no jauna.

Kā man pareizi rīkoties, kurš serviss/meistars var man palīdzēt. Labprāt ieliktu labu aftermārketa katalizatoru. Bet bail kad nav, kā ar tiem rezonatoriem.


Ja kāds ar to lietu nodarbojās un to var novērst, dodiet man ziņu.
Offline
Puce
11. Oct 2013, 15:09 #18

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

ADParts darbnīca specializējās uz katalizatoru nomaiņu.

29908677

Bet zvanam pēc 22.oktobra. Pašlaik darbnīcā rudens brīvdienas.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
morris
11. Oct 2013, 15:18 #19

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 833

Braucu ar:


11 Oct 2013, 15:09:44 Puce rakstīja:
ADParts darbnīca specializējās uz katalizatoru nomaiņu.

29908677

Bet zvanam pēc 22.oktobra. Pašlaik darbnīcā rudens brīvdienas.


Gribās ātrāk to novērst, tagad tāda sajūta kā bērnībā, kad velosipēdam dubļu bleķis grab...
Offline
edzulis
11. Oct 2013, 15:46 #20

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Kad tirgoju vecos katiņus nost, uzpircējs speciāli bāza galvu zem auto lai paskatītos, ko esmu uzlicis. Vai tik neesmu kaut kādus poļus uzlicis. Un secinājums bija, ka poļu sūdiem tie galīgi nav līdzīgi un esot ok. Googlē ārzemēs arī tieši par magnaflow lasīju, ka tas ir ļoti labs aftermarket variants.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo