Online

Pašreiz BMWPower skatās 112 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: E36 sliekšņu metināšana

AutorsZiņojums
agang
02. Oct 2013, 20:33 #1

Kopš: 11. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: melnu kupeju

Labs vakars!
sākšu ar to, ka googli izmantoju, taču pie skaidrības tā arī netiku, tāpēc postoju te


tākā dēļ ''dažiem sīkiem caurumiņiem'' esmu pilnībā izgriezis sliekšņus + vēl daļu grīdas, tad rodas jautājums, ko darīt ar oriģinālajām domkrata vietām..
tās vietas ap čaulu ir galīgi mīkstas (priekšpusē vispār ar rokām daļu oriģinālos stiprinājumus norāvu..) tad nu aizdomājos par tādu lietu kā čaulas vietu jaunajos sliekšņos vispār metināt ciet.. tā, lai auto domkrata atbalsts būtu tikai apakšā. tik interesē vai vispār kāds tā dara, un vai beigu beigās neiznāks rīsu variants, ko vēlāk aprunās visos forumos?
īsti neceļas rokas no visām pusēm graizīties vaļā, lai kautkā iestiķētu stiprinājumus no kāda donora, bet ja visi vienbalsīgi bļaus, ka nekad nav dzirdējuši par čaulas vietas amputēšanu, tad nāksies
Offline
piradzinjsh
02. Oct 2013, 20:46 #2

Kopš: 29. Aug 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 2204

Braucu ar: vienu radzi

Ja reiz esi izgriezis pilniba slieksnus, tad jau tev ir remontkomplekti - jauni slieksni. Tos ari metini ieksa vieta un par domkratu nesatraucies
Offline
agang
02. Oct 2013, 20:59 #3

Kopš: 11. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: melnu kupeju


02 Oct 2013, 20:46:38 piradzinjsh rakstīja:
Ja reiz esi izgriezis pilniba slieksnus, tad jau tev ir remontkomplekti - jauni slieksni. Tos ari metini ieksa vieta un par domkratu nesatraucies


īsti nesapratu kā tas ir ''par domkratu nesatraucies'' - man ir no cita e36 dabūti sliekšņi, kam derīga ir sliekšņu ārpuse(kur korķi) un apakšpuse, bet manējos sliekšņos viss ap čaulu ir izpuvis, tāpēc biju domājis no jauna izveidot domkrata atbalstu, un čaulas vietu taisīt ciet..

Offline
krabiss_k
02. Oct 2013, 21:33 #4

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:

taisīt ciet var, tak tam nav nekādas nozīmes vai domkratu liek no sāna oriģinālajā vietā vai no apakšas, galvenais sabūvē stingru pamatni, lai var celt no apakšas.
vieglāk būtu izprast ja nobildētu, bet tam apaļajam caurumam nozīme ir tikai augšējajai daļai, jo ceļot auto, tu radi slodzi uz augšas daļu, ja tā ir laba, tad apakšējo daļu var tīri dekoratīvi sataisīt, lai nav caura un viss.
labākais variants būtu uzskatāms līdzeklis, lai var saprast kura vieta tev ir izpuvusi.
Offline
agang
02. Oct 2013, 21:59 #5

Kopš: 11. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: melnu kupeju


02 Oct 2013, 21:33:46 krabiss_k rakstīja:
taisīt ciet var, tak tam nav nekādas nozīmes vai domkratu liek no sāna oriģinālajā vietā vai no apakšas, galvenais sabūvē stingru pamatni, lai var celt no apakšas.
vieglāk būtu izprast ja nobildētu, bet tam apaļajam caurumam nozīme ir tikai augšējajai daļai, jo ceļot auto, tu radi slodzi uz augšas daļu, ja tā ir laba, tad apakšējo daļu var tīri dekoratīvi sataisīt, lai nav caura un viss.
labākais variants būtu uzskatāms līdzeklis, lai var saprast kura vieta tev ir izpuvusi.


ceru, ka kaut ko varēs saprast, vienu bildi atradu telefonā


šitais ir tas domkrata stiprinājums, ko izdevās ar rokām atlauzt, nedaudz pakustinot. praktiski līdz čaulas augšpusei tur nekā no metāla nav pārējie stiprinājumi līdzīgi, viens vēl trakāks, čaula vispār izlauzta.

man galvenais bij zināt, vai neskaitīsies gateris, oriģinālos caurumus taisot ciet, utml, jo auto cenšos maksimāli atbrīvot no rūsas, un man sirdsapziņa neļautu tādus puspuvušus stiprinājumus atstāt zem jaunā sliekšņa..
Offline
other
02. Oct 2013, 22:15 #6

Kopš: 29. Oct 2007

Ziņojumi: 928

Braucu ar: vw

Tev svarīgāk ir tas ko teiks citi vai kārtīgi salabots auto
Manuprāt labāk aizmetini vecos korķus ciet un uztaisi lai var no apakšas ar parastu domkratu pacelt un viss.
Offline
agang
02. Oct 2013, 22:21 #7

Kopš: 11. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: melnu kupeju


02 Oct 2013, 22:15:30 other rakstīja:
Tev svarīgāk ir tas ko teiks citi vai kārtīgi salabots auto
Manuprāt labāk aizmetini vecos korķus ciet un uztaisi lai var no apakšas ar parastu domkratu pacelt un viss.


kā jau pirmajā postā rakstīju - ja cilvēki sāktu bļaut, ka tā nedara, tad graizītu visu vaļā, meklētu no donora stiprinājumus un taisītu cik vien iespējams līdzīgi rūpnīcai. jebkurā gadījumā viss notiks kārtīgi, un tās citu domas svarīgas tik pieredzes trūkuma dēļ konkrētā auto sliekšņu atdzīvināšanā

p.s - kam īsti tie caurumi domāti visās domkrata vietās, apakšā? priekšpusē jā, redzēju, ka notekas trubiņa iet.. taču nav tā, ka pastiprināti sāļi/dubļi saiet iekšā, un beidz slieksni no iekšpuses?
Offline
MMI
02. Oct 2013, 23:12 #8

Kopš: 18. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6850

Braucu ar: RS

Ir pilnīgi pie pakaļas,vai TU izgriezisi visu rūsu vai nē ,Tāpat tas nepasargā auto no tālāk ejošas rūsešanas,ja tur tiks klāts mitrums un sāls

+ metinot tiek izdedzināts ogleklis no metāla,un rūsēs vel vairak tās vietas ... tā kā.....


taisi smuki,galvenais beigās vajag ar MOVIL tipa produktiem izpūst visu iespejamo iekšas telpu pa specialiem urbumiem ,tad kādu brīdi nerūses

kņigu čital,un ļoti daudz reizes

_Sīpols_
Offline
MMI
02. Oct 2013, 23:16 #9

Kopš: 18. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6850

Braucu ar: RS

āksti tie caurumi apakšā ir tikai un vienīgi auto uzlikšanai uz ģeometrijas stenda
kur ievietot stiprinajumus,jo šim bembim nav analogās sliekšņu kantes,kur pieskrūvēties.


Attiecigi,ja sasitisi,tad nevarēs vairs izvilkt,ja būs aizmetināts
Offline
giants21
03. Oct 2013, 00:00 #10

Kopš: 22. Mar 2009

Ziņojumi: 215

Braucu ar: e30 e32 V70

cik maksā sliekšņi jauni /lietoti zinot ka e36 ir pilni šroti
tīri intreses pēc?
p.s. pienemu ka sedans?

[ Šo ziņu laboja giants21, 03 Oct 2013, 00:03:53 ]

Offline
MMI
03. Oct 2013, 00:07 #11

Kopš: 18. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6850

Braucu ar: RS

jauns puscinkots ķinietis ap 20ls gab.
lietots bet labu atrast diezgan gruti
+lietoto nogriezt un piemetinat ir lielaks čakars,attiecigi dargaks process

[ Šo ziņu laboja MMI, 03 Oct 2013, 00:08:14 ]

Offline
agang
03. Oct 2013, 07:28 #12

Kopš: 11. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: melnu kupeju


03 Oct 2013, 00:07:33 MMI rakstīja:
jauns puscinkots ķinietis ap 20ls gab.
lietots bet labu atrast diezgan gruti
+lietoto nogriezt un piemetinat ir lielaks čakars,attiecigi dargaks process


Nevar nepiekrist par to čakaru pa 25lvl dabūju sedana sliekšņus, kas sākumā maksāja 20lvl, tepat forumā. nez kāpēc negribēju kupejai ķīnu pirkt, taču visu apgraizīt ir diezgan čakarīgi( dabūju ar visiem iekšējiem sliekšņiem, daļu stoiku utt) katrā ziņā, izdarīju ne pārāk gudru lietu, nākamreiz ņemšu ķīnu
Vienīgais mierinājums, ka tie sedana sliekšņi ir dzīvi.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo