Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 87 viesi un 28 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E32 (1986-1994)

Tēma: E32 iegāde

AutorsZiņojums
Tune-L
25. Jul 2005, 17:09 #41

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Blackkadd.......Lielaaku mutgu par klimatkontroli un kondishku nebiju dzirdeejis !


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Stix
25. Jul 2005, 17:16 #42

Kopš: 22. Sep 2004

Ziņojumi: 207

Braucu ar: bobiku


2005-07-25 17:09, Tune-L rakstīja:
Blackkadd.......Lielaaku mutgu par klimatkontroli un kondishku nebiju dzirdeejis !


Hello!
Kā reiz gaidīju vēl kāda viedokli par šo tēmu!
Pliis, Tunel, pasaki,ko par visu šo ahūno ideju domā
Tikai kā parasti - bez necenzētiem vārdiem
Offline
Stix
25. Jul 2005, 17:23 #43

Kopš: 22. Sep 2004

Ziņojumi: 207

Braucu ar: bobiku

Man jūtīga dvēsele - lūdzu nenolieciet galīgi
Nu tā drusku - lai pielec - tā var
Ir vispābā reāli atrast kādu normālu e32 (normālu šajā gadījumā - kurā ieguldot kādus 400-500 var savest tādā kārtībā, ka 4-5 gadi jāmaina tikai kalodkas un tādi sīkumi, bet pārejias lai daudz maz strādā kā tam jābūt) ar klimatkontr. vai kondišku un moš arī vēl ar v8
Vai tomēr loģiskāk braukt ar esošo un ieguldīt tajā - jo gļuki zināmi un pa minēto ciparu novēršami - navaroti ir ok, izņemot to, ka vasarā karsts
Offline
Tune-L
25. Jul 2005, 18:23 #44

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Ko Tu veel gribi zinaat no manis

Ka vajag parasto kaarbu un kaondishku obligaati nevajag ?
Un ka obligaati jaapeerk no taada saimnieka, kursh neko remonteejis nav un krieviski apgalvo ka viss ir ideaals ?

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
kristapz
25. Jul 2005, 19:20 #45

Kopš: 23. Sep 2002

Ziņojumi: 3658

Braucu ar: .

papildus ekstra buus arii sajuusmas kviecieni no gaajeejiem ielas malaa, kad to govi krustaa skjeersaam smuki kraamees


2005-07-25 18:02, MOnk rakstīja:
iesaku e32 likt blokjus - nejaagaa vadaama govs kljuust
Offline
ak
25. Jul 2005, 19:53 #46

Kopš: 24. Jul 2003

Ziņojumi: 275

Braucu ar: LR


2005-07-25 18:02, MOnk rakstīja:
iesaku e32 likt blokjus - nejaagaa vadaama govs kljuust


e32 ir govs arii ar bloķi, ja salīdzina ar mazākiem auto.
Offline
Blackadder
25. Jul 2005, 19:54 #47

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2096

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d

Atzīšos, ka neesmu dižens specs šajā jomā, tā kā labprāt uzklausīšu labojumus manam teiktajam.


2005-07-25 17:09, Tune-L rakstīja:
Blackkadd.......Lielaaku mutgu par klimatkontroli un kondishku nebiju dzirdeejis !

Offline
ak
25. Jul 2005, 20:04 #48

Kopš: 24. Jul 2003

Ziņojumi: 275

Braucu ar: LR

Var var atrast. Pilna SM ar tādiem e32.

Jaunākajam e32 tagad ir kādi 13 gadi. Tie auto normālā komplektācijā ir pārbāzti ar vadiem un daudz un dažādiem servo motoriņiem. Tad vēl visas vecās gumijas trubas ... Jauni būdami tie maksāja līdz pat 100k usd un tev liekas, ka 13-15 gadus veca auto remontā ieguldot 1k usd varēs ar to bez īpašām problēmām 4 gadus braukt?
Tur pat golfs tādām vēlmēm neatbildīs. IMHO ar e32 ir auto, kura īpašniekam nevajadzētu uzdot tādus jautājumus, bet būt gatavam jebkurā brīdī bez īpašas nožēlas nolikt vismaz pāris simtus par auto remontu. Citiem vārdiem sakot -- e32 nav priekš tevis. Paprasi Tune-L cik tūkstošus vajag ieguldīt lai e32 tiktu savests normālā stāvoklī. Un pat tāds jebkurā brīdī varēs salūzt.


2005-07-25 17:23, Stix rakstīja:
Man jūtīga dvēsele - lūdzu nenolieciet galīgi
Nu tā drusku - lai pielec - tā var
Ir vispābā reāli atrast kādu normālu e32 (normālu šajā gadījumā - kurā ieguldot kādus 400-500 var savest tādā kārtībā, ka 4-5 gadi jāmaina tikai kalodkas un tādi sīkumi, bet pārejias lai daudz maz strādā kā tam jābūt) ar klimatkontr. vai kondišku un moš arī vēl ar v8
Vai tomēr loģiskāk braukt ar esošo un ieguldīt tajā - jo gļuki zināmi un pa minēto ciparu novēršami - navaroti ir ok, izņemot to, ka vasarā karsts
Offline
Agritis
26. Jul 2005, 08:04 #49

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2087

Braucu ar: Astra ST

Pašvaki ir ar tiem e32 - nupat bija uznaacis dullums un mekleeju sev taadu - plachos faktiski shamo nav, reklaamaas ir klaajiens ar r6 ap 2k eiro cenaa, kuros uzreiz ir veel 1k jaaieliek. Tad nu paskatiijos ar kritisku aci uz savu veco kumelju un atzinu par labu esam
Offline
kikos
26. Jul 2005, 09:11 #50

Kopš: 15. May 2002

Ziņojumi: 443

Braucu ar: R1150GS, F07


2005-07-25 18:02, MOnk rakstīja:
iesaku e32 likt blokjus - nejaagaa vadaama govs kljuust

Arī ziemā laba lietiņa, uzsākot un braucot pa kupenām! Man bija E32 730. Parastā karobka!
Bet vai ta nenāk ar ,parasto karobku, bloķis komplektā!
Offline
Stix
26. Jul 2005, 09:16 #51

Kopš: 22. Sep 2004

Ziņojumi: 207

Braucu ar: bobiku


2005-07-25 18:23, Tune-L rakstīja:
Ko Tu veel gribi zinaat no manis

Ka vajag parasto kaarbu un kaondishku obligaati nevajag ?
Un ka obligaati jaapeerk no taada saimnieka, kursh neko remonteejis nav un krieviski apgalvo ka viss ir ideaals ?


Ok - sapratu, jautājumu nav
Btw - pēc ieteikuma tomēr pajautāšu - cik tad Tu esi iegruzījis piķi, lai savu 7 savestu ideaļnikā?
Offline
Melvins
26. Jul 2005, 09:25 #52

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.


2005-07-25 19:54, Blackadder rakstīja:
Atzīšos, ka neesmu dižens specs šajā jomā, tā kā labprāt uzklausīšu labojumus manam teiktajam.


Tu pateici visu aptuveni pareizi .
Tune-L var neņemt galvā.
Offline
Tune-L
26. Jul 2005, 12:16 #53

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Vot brauciet, miizelas, 30 graados un pricaajieties par savaam putainajaam dirsaam ar klimata kontroli bez kondishkas

A cik esmu ieguldijis, Zivtinsh vinj’ zin’ ... paaris kLs ir noteikti

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Blackadder
26. Jul 2005, 12:23 #54

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2096

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d


2005-07-26 12:16, Tune-L rakstīja:
Vot brauciet, miizelas, 30 graados un pricaajieties par savaam putainajaam dirsaam ar klimata kontroli bez kondishkas


Daudz tu esi redzējis klimata kontroles bez kondicioniera?
Offline
Tune-L
26. Jul 2005, 12:34 #55

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Protams

Turklaat Tavos ieprieksheejos textos tieshi par to arii bija runa, ja nemaldos


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Tune-L
26. Jul 2005, 12:35 #56

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Paarlasiju velreiz, jo saaka likties ka varbuut man tieshaam deliirija, bet nee ......

Varbuut vieniigi totaali nepreciizi esi izlicis domu

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Blackadder
26. Jul 2005, 13:00 #57

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2096

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d


2005-07-26 12:34, Tune-L rakstīja:
Protams

Turklaat Tavos ieprieksheejos textos tieshi par to arii bija runa, ja nemaldos



A es nevienu tādu neesmu redzējis. Kaut kādus nostāstus esmu dzirdējis, bet uz to uzskatu nevis par klimata kontroli, bet gan par parodiju, tāpēc neuzskatīju, ka tas vispār būtu apspriešanas vērts.
Offline
GirtzB
26. Jul 2005, 13:14 #58

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21920

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Salonā par temperatūru rūpējas divas iekārtas kondicionieris dzesē un krāsniņa silda.
Automobīļos ar kondicionieri šīs abas iekārtas lai gan ir apvienotas zem viena vadības paneļa strādā atsevišķi un nespēj uzturēt konstantu temperatūru mainīgas ārējās temperatūras apstākļos.
Vienkāršākos gadījumos kondicionierim vispār ir tikai viens variants dzesēt un izejošā gaisa tempretūrā šajā variantā ir konstanta.
Automobiļos ar klimatkonroli vienkāršā gadījumā krāsniņa un kondicionieris ir apvienoti zem viena elektroniskā vadības bloka kurš uztur konstantu kāda auto esošā cilvēka uzstādītu izejošā gaisa temperatūru.
Viltīgāka klimatrkontrole jau regulē izejošā gaisa tepmeratūru lai uzturētu konstatu kādu noteiktu salona temperatūru neatkarīgi no saules apgaismojuma un ārējā gaisa temperatūras.
Visadvancētākā klimata kontrole uztur gan temperatūru gan noteiktu gaisa mitrumu...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
Tune-L
26. Jul 2005, 13:17 #59

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Pat parastam E28 bez kondishkas esmu redzeejis klimata kontroli, kura uztur salonaa temperatuuru taadu, kaadu vadiitaajs uztaadijis uz vadiibas bloka .
Parasta lieta bembjiem .....

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Blackadder
26. Jul 2005, 13:33 #60

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2096

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d

Man ir tāda aizdoma, ka visi citi ļoti labi saprata, kas bija domāts ar klimatkontroli.

Jā arī rī manam E34 bija kaut kāda temperatūras skala uz ventilatora siltuma regulēšanas kloķīšiem, un ja parakājas pa salonu zem paneļiem, tad var atrast arī temperatūras datčikus... tikai, man nebija ienācis prātā, ka kāds šo bezjēdzīgo brīnumu iedomātos saukt par klimatkontroli - galu galā, arī manuāļos šitais brīnums _netiek_ saukts par klimatkontroli


2005-07-26 13:17, Tune-L rakstīja:
Pat parastam E28 bez kondishkas esmu redzeejis klimata kontroli, kura uztur salonaa temperatuuru taadu, kaadu vadiitaajs uztaadijis uz vadiibas bloka .
Parasta lieta bembjiem .....


[ This message was edited by: Blackadder on 2005-07-26 13:34 ]
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo