Online
Pašreiz BMWPower skatās 83 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Pirkt / Pārdot Auto XII
Autors | Ziņojums |
vadjiksBMW | | Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2645
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
|
14 Jan 2021, 21:36:02 @delfins01 rakstīja:
Nē, nezinu tādu
RB ProService. Brauc ar G11 740d
Ā, jā, tad tas ir tas pats[ Šo ziņu laboja vadjiksBMW, 14 Jan 2021, 21:48:18 ] | Offline | | |
delfins01 | | Kopš: 13. Feb 2011
No: Ventspils
Ziņojumi: 801
Braucu ar:
| Tas nav tas pats.
Lūgums vai kāds moderators varētu patīrīt liekos siekalzaķu komentārus?[ Šo ziņu laboja delfins01, 14 Jan 2021, 21:44:21 ] | Offline | | |
Bmw-vergs | | Kopš: 14. Jan 2021
Ziņojumi: 17
Braucu ar:
| Sveiki..Gribētu iegādāties BMW 320D E90\E91 -Melnā krāsā ar manuālo kārbu,gads 2005-2010 gadam.Ja ir ko piedāvāt tad rakstat pm ,izskatīšu visus variantus.pm
| Offline | | |
|
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5366
Braucu ar: null ziiben
|
14 Jan 2021, 17:43:32 @ozo rakstīja:
13 Jan 2021, 22:44:37 @Martini rakstīja:
stāv garažā kopš augusta sākuma!Kam vajag brauciet pakaļ uz Ropažiem! nekur nedzīšu rādīt. ir abas atslega.. gāzi lika Koijots pagajušo gadu.. itka viss strādā! vasaras riepu nav ir tikai naglotas ziemenes R20! stav virsu Simson izplude! skan labi. brauciet pakal man pa daudz masinu pagalma.
Par šo cenu es neticu ka kāds skries pakal. 6k ar šito blatošanu moš kāds atvestu
Un ka tas nabaks izvazats...no usa caur Romania un Eesti ticis LV
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
zhimis | | Kopš: 05. May 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 193
Braucu ar: dīzeli
| Balts 325d E91. Labā kārtībā
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/325/bkmdh.html | Offline | | |
RolandsK | | Kopš: 06. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3479
Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni
| Jā, cenas daudziem tādā pašā līmenī, kā pirms ~3 gadiem. Tas nav nopietni. | Offline | | |
RS7 | | Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9314
Braucu ar: dīzeļ Teslu
|
14 Jan 2021, 22:02:23 @RolandsK rakstīja:
Jā, cenas daudziem tādā pašā līmenī, kā pirms ~3 gadiem. Tas nav nopietni.
Ja pieprasījums nemainās kapēc samazināt cenu? | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 10769
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
14 Jan 2021, 21:35:42 @radiaators rakstīja:
14 Jan 2021, 21:13:54 @V.I.P. rakstīja:
14 Jan 2021, 21:10:14 @radiaators rakstīja:
Tā jau zināju, ka tūlīt sāksies...!
2011.g f10 pēc powera standartiem ir jāmaksā 9k euro nopakotam un ar samainītām ķēdēm, lai nav jāiegulda 3k uzreiz pēc iegādes !
Tu tachu pats nemaksaaji par savu vairaak par 11k.
tagad taa runaa, it kaa buutu naakotnes klasiku nopircis.
Nu manu f11 pirms pusotra gada man pārdeva viens powerists par 11,5k euro, kas uz to laiku bija aptuveni 1000euro zem tirgus cenas ņemot vērā, ka pie auto iegādes diagnostikas jau bija zināms, ka būs jāveic ieguldījumi 450euto apmērā un ķēdes arī uz to brīdi nebija mainītas. Tālāk jau ir stāsts par tiem manis ieguldītajiem 3k kas biji tikai un vienīgi mana profilaktiska iniciatīva jo auto bija labā, braucamā kondīcijā.
Tad tādu auto tagad būtu jāpārdod pa 9k euro, kas ir cena par kādu perekupi tirgo savus ievilktos, notītos šrotus, kuriem nav darīts vispār nekas kā tikai ar ziepēm izpiderasīts salons ?
Vai vnk uzdirst sagribējās ?
Ja normāli kopts auto cena x2? Es visu laiku domāju, ka kopj, lai pats bez bēdu var braukt, nevis lai 2x dārgāk tirgotu. Pa 17 k var uz pusi jaunāku auto nopirkt, kur arī ne mazāka iespēja, ka tur būs tie 200k oem.
Es pirms 4 gadi pirku pa 14 k ar 230k oem noskrejienu,tiesa papliku, bet 4 gadi pagājuši, bet cena ir vēl lielāka, tikai dēļ ekstrām [ Šo ziņu laboja Locis, 14 Jan 2021, 22:15:25 ] | Offline | | |
delfins01 | | Kopš: 13. Feb 2011
No: Ventspils
Ziņojumi: 801
Braucu ar:
| Apsveicu! | Offline | | |
radiaators | | Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
14 Jan 2021, 22:10:34 @Locis rakstīja:
14 Jan 2021, 21:35:42 @radiaators rakstīja:
14 Jan 2021, 21:13:54 @V.I.P. rakstīja:
14 Jan 2021, 21:10:14 @radiaators rakstīja:
Tā jau zināju, ka tūlīt sāksies...!
2011.g f10 pēc powera standartiem ir jāmaksā 9k euro nopakotam un ar samainītām ķēdēm, lai nav jāiegulda 3k uzreiz pēc iegādes !
Tu tachu pats nemaksaaji par savu vairaak par 11k.
tagad taa runaa, it kaa buutu naakotnes klasiku nopircis.
Nu manu f11 pirms pusotra gada man pārdeva viens powerists par 11,5k euro, kas uz to laiku bija aptuveni 1000euro zem tirgus cenas ņemot vērā, ka pie auto iegādes diagnostikas jau bija zināms, ka būs jāveic ieguldījumi 450euto apmērā un ķēdes arī uz to brīdi nebija mainītas. Tālāk jau ir stāsts par tiem manis ieguldītajiem 3k kas biji tikai un vienīgi mana profilaktiska iniciatīva jo auto bija labā, braucamā kondīcijā.
Tad tādu auto tagad būtu jāpārdod pa 9k euro, kas ir cena par kādu perekupi tirgo savus ievilktos, notītos šrotus, kuriem nav darīts vispār nekas kā tikai ar ziepēm izpiderasīts salons ?
Vai vnk uzdirst sagribējās ?
Ja normāli kopts auto cena x2? Es visu laiku domāju, ka kopj, lai pats bez bēdu var braukt, nevis lai 2x dārgāk tirgotu. Pa 17 k var uz pusi jaunāku auto nopirkt, kur arī ne mazāka iespēja, ka tur būs tie 200k oem.
Es pirms 4 gadi pirku pa 14 k ar 230k oem noskrejienu,tiesa papliku, bet 4 gadi pagājuši, bet cena ir vēl lielāka, tikai dēļ ekstrām
Vecīt es gan personīgi neuzskatu, ka auto būtu jāpārdod 2x dārgāk, ja tas ir labi uzturēts, un daudz līdzekļu ieguldīts, bet konkrēti savu nepārdotu zemāk par 12500-13000euro jo daudzus eksemplārus tirgo par tādu cenu, kuriem nekas no tā visa, kas manam auto, nav darīts, bet kā jau mēs te pāris dienas atpakaļ spriedām, par nepieciešamajiem ieguldījumiem jaunie saimnieki sāk domāt, kad pirmo reizi tā nopietnāk iebrauc servisā, līdz tam visi ir baigie brieži, ka viņus iepriekšējā saimnieka veiktie ieguldījumi auto uzturēšanā pie auto iegādes neinteresē ! [ Šo ziņu laboja radiaators, 14 Jan 2021, 22:41:43 ] | Offline | | |
mrc | | Kopš: 04. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1174
Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti
|
14 Jan 2021, 22:39:28 @radiaators rakstīja:
14 Jan 2021, 22:10:34 @Locis rakstīja:
14 Jan 2021, 21:35:42 @radiaators rakstīja:
14 Jan 2021, 21:13:54 @V.I.P. rakstīja:
14 Jan 2021, 21:10:14 @radiaators rakstīja:
Tā jau zināju, ka tūlīt sāksies...!
2011.g f10 pēc powera standartiem ir jāmaksā 9k euro nopakotam un ar samainītām ķēdēm, lai nav jāiegulda 3k uzreiz pēc iegādes !
Tu tachu pats nemaksaaji par savu vairaak par 11k.
tagad taa runaa, it kaa buutu naakotnes klasiku nopircis.
Nu manu f11 pirms pusotra gada man pārdeva viens powerists par 11,5k euro, kas uz to laiku bija aptuveni 1000euro zem tirgus cenas ņemot vērā, ka pie auto iegādes diagnostikas jau bija zināms, ka būs jāveic ieguldījumi 450euto apmērā un ķēdes arī uz to brīdi nebija mainītas. Tālāk jau ir stāsts par tiem manis ieguldītajiem 3k kas biji tikai un vienīgi mana profilaktiska iniciatīva jo auto bija labā, braucamā kondīcijā.
Tad tādu auto tagad būtu jāpārdod pa 9k euro, kas ir cena par kādu perekupi tirgo savus ievilktos, notītos šrotus, kuriem nav darīts vispār nekas kā tikai ar ziepēm izpiderasīts salons ?
Vai vnk uzdirst sagribējās ?
Ja normāli kopts auto cena x2? Es visu laiku domāju, ka kopj, lai pats bez bēdu var braukt, nevis lai 2x dārgāk tirgotu. Pa 17 k var uz pusi jaunāku auto nopirkt, kur arī ne mazāka iespēja, ka tur būs tie 200k oem.
Es pirms 4 gadi pirku pa 14 k ar 230k oem noskrejienu,tiesa papliku, bet 4 gadi pagājuši, bet cena ir vēl lielāka, tikai dēļ ekstrām
Vecīt es gan personīgi neuzskatu, ka auto būtu jāpārdod 2x dārgāk, ja tas ir labi uzturēts, un daudz līdzekļu ieguldīts, bet konkrēti savu nepārdotu zemāk par 12500-13000euro jo daudzus eksemplārus tirgo par tādu cenu, kuriem nekas no tā visa, kas manam auto, nav darīts, bet kā jau mēs te pāris dienas atpakaļ spriedām, par nepieciešamajiem ieguldījumiem jaunie saimnieki sāk domāt, kad pirmo reizi tā nopietnāk iebrauc servisā, līdz tam visi ir baigie brieži, ka viņus iepriekšējā saimnieka veiktie ieguldījumi auto uzturēšanā pie auto iegādes neinteresē !
Nu, tāpēc jau tev teicu. Tačkā "ieguldītā" nauda patiesībā ir ieguldīta tikpat rezultatīvi, kā feņkas vienrocī sev ( un forumam) tu vari stāstīt, ka tas bija prātīgi darīts, protams. | Offline | | |
fanats7 | | Kopš: 16. Dec 2020
Ziņojumi: 13
Braucu ar:
| mekleju bmw e30 1989 gada 325IS coupe
sterila stavokli. Orginalu.
Nauda ir. | Offline | | |
shirminieks | | Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1275
Braucu ar:
|
14 Jan 2021, 22:39:28 @radiaators rakstīja:
Vecīt es gan personīgi neuzskatu, ka auto būtu jāpārdod 2x dārgāk, ja tas ir labi uzturēts, un daudz līdzekļu ieguldīts, bet konkrēti savu nepārdotu zemāk par 12500-13000euro jo daudzus eksemplārus tirgo par tādu cenu, kuriem nekas no tā visa, kas manam auto, nav darīts, bet kā jau mēs te pāris dienas atpakaļ spriedām, par nepieciešamajiem ieguldījumiem jaunie saimnieki sāk domāt, kad pirmo reizi tā nopietnāk iebrauc servisā, līdz tam visi ir baigie brieži, ka viņus iepriekšējā saimnieka veiktie ieguldījumi auto uzturēšanā pie auto iegādes neinteresē !
Tu varbūt to auto zem 12-13kEUR neesi gatavs atdot, bet neviens Tev par viņu virs 10kEUR nedos Un tad rodas tie 'mūžīgie sludinājumi', kas stāv gadu no vietas
Bet nu tā kā Tev pašlaik to auto pārdot nevajag, tad pagaidām šī ir tīri hipotētiska diskusija | Offline | | |
oshels638 | | Kopš: 19. Oct 2007
Ziņojumi: 384
Braucu ar: X5
|
15 Jan 2021, 09:38:50 @shirminieks rakstīja:
14 Jan 2021, 22:39:28 @radiaators rakstīja:
Vecīt es gan personīgi neuzskatu, ka auto būtu jāpārdod 2x dārgāk, ja tas ir labi uzturēts, un daudz līdzekļu ieguldīts, bet konkrēti savu nepārdotu zemāk par 12500-13000euro jo daudzus eksemplārus tirgo par tādu cenu, kuriem nekas no tā visa, kas manam auto, nav darīts, bet kā jau mēs te pāris dienas atpakaļ spriedām, par nepieciešamajiem ieguldījumiem jaunie saimnieki sāk domāt, kad pirmo reizi tā nopietnāk iebrauc servisā, līdz tam visi ir baigie brieži, ka viņus iepriekšējā saimnieka veiktie ieguldījumi auto uzturēšanā pie auto iegādes neinteresē !
Tu varbūt to auto zem 12-13kEUR neesi gatavs atdot, bet neviens Tev par viņu virs 10kEUR nedos Un tad rodas tie 'mūžīgie sludinājumi', kas stāv gadu no vietas
Bet nu tā kā Tev pašlaik to auto pārdot nevajag, tad pagaidām šī ir tīri hipotētiska diskusija
Vismaz kaut kāda taisnība, pie reālas nepieciešamības pārdot arī iespējams tik par kādiem 8k pārdosi, tas ka teorētiski gribi 12-13k nenozīmē, ka kādam tas intresēs, reālais tirgus to cenu pats noregulēs, kad gribēsi tirgot. Tā tas vienmēr ir bijis, nekad nevienam vairs nevajag tos parastos universālus kam dzīve jau iet uz otru pusi, ja nav pilns un ar paku. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 11377
Braucu ar:
| Tak paskatieties piedāvājumu- mašīnu pilni plači, pilns ss un visi tik sludina "tikko no vācijas, orig nobraukums, sēdies un brauc, kredīts visiem visiem visiem"
Gribi, lai tavu vispār apskatās- liec zemu cenu
Vienīgais, kad varētu pārdot dārgāk koptu eksemplāru ir tad, ja kāds paziņa grib tādu mašīnu, zina, ka esi visu savedis kārtībā un tad paņem pa normālāku ciparu
Random pircējam interesēs tikai cena un tūlītējie ieguldījumi
Īsā matemātika- nopērc pa 8, ieguldi vēl 2, bet ja gribēsi pārdot, reāli vari cerēt uz 6 | Offline | | |
snowy | | Kopš: 05. Feb 2011
Ziņojumi: 1219
Braucu ar: Kapeiku
| Pārdošanas cena = Pirkuma cena - Ieguldījuma summa Principā - tuvu, tuvu šai magick formulai. | Offline | | |
marciss | | Kopš: 02. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1546
Braucu ar: G30 un F31
| Nesteidzīgi meklēju sievai auto un aizdomājos - Jūs arī momentāli atmetat sludinājumus ar tekstu "Palīdzēsim nokārtot līzingu utt"? Kads ir arī neieberzies ņemot no plačiem/perekupiem? | Offline | | |
VVRECK | | Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
|
15 Jan 2021, 12:12:28 @marciss rakstīja:
Nesteidzīgi meklēju sievai auto un aizdomājos - Jūs arī momentāli atmetat sludinājumus ar tekstu "Palīdzēsim nokārtot līzingu utt"? Kads ir arī neieberzies ņemot no plačiem/perekupiem?
Ne visi plaču auto ir mēsli, var arī ieķert labu eskemplāru | Offline | | |
kreativsniks | | Kopš: 15. Oct 2018
Ziņojumi: 86
Braucu ar: vecu slīkoni,tīteni,šķilteni
| nebūtu jau žēl arī samaksāt to extra naudu par auto, ja zinātu, ka tur arī ir ielikts un izdarīts kvalitatīvi remonts, nevis kārtējā dirša no sērijas "liktas tikai OEM detaļas, MAHLE filtri utt.", pirms 500km veikta pilnā apkope - nomainīts tur tas un šitais; pēc tam ieej paskaties CSDD un tur cita aina pavisam paveras. Nu tad ko - ar labdarību nodarbojies? Savedi visu kārtība lai nākošais kapeiku pisējs varētu neko nedarīt tuvāko laiku?
Auto tirgus ir viena liela diršana vairumā gadījumu, tak liela daļa brauc ar to ko nevar atļauties un līdz ko jūt, ka būs jāiegulda piķis tā uzreiz šitie paragrāfu garie pekstiņi ar visiem perekupu atslēgas vārdiem..
kā viens te augstāk teica -> tikai un vienīgi, ja paziņa tirgo (un ja tu zini, ka tas tavs paziņa nav plikdirsis kārtējais zīmulis kuram vajag izrādīties), tad var arī to extra samaksāt pieņemot (un ticot), ka tur arī ir veikts tas, ko pārdevējs apgalvo.
Ir starp mums tiešām pedanti - cilvēki kuru savus auto uztur teicamā stāvoklī un rūpejas, bet viņu auto līdz ss nenonāk, tur jau paziņu lokā kāds paņem; bet maz to pedantu, pārsvarā ir plikdirši-dirsēji ar pirkstiem gaisā un tukšu muldēšanu. | Offline | | |
michals1 | | Kopš: 17. Apr 2019
No: Salaspils
Ziņojumi: 1967
Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!
| Ja auto pērkat sev,tad nah kasīt bieti,par cik to varēs kādreiz pārdot?
Sev pērk tādu,kas pašam tajā brīdī apmierina.
Ja pērk lēti-tad jāapzinas,ka nāksies likt iekšā.
Pērkot ko svaigāku-jāsaprot,ka iekšā varbūt neliksi,taču būs vērtības kritums.
Vis tik vienkārši.[ Šo ziņu laboja michals1, 15 Jan 2021, 12:30:53 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo
|