Online
Pašreiz BMWPower skatās 92 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Pirkt / Pārdot Auto XII
Autors | Ziņojums |
stanley | | Kopš: 08. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4346
Braucu ar:
| Bmw 330d 2006 4400 eur. Links | Offline | | |
Peecis | | Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2299
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
| Nesteidzīgi meklēju ziemas braucamo. Automāts, pilnpiedziņa.
Līdz 2 eur | Offline | | |
wanksta | | Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7225
Braucu ar: muti
| Varat piedāvāt busu, 2-5eiro, nesapuvušu, līdz 3000kg, vēlams izmēros virs L1H1 | Offline | | |
E53V8 | | Kopš: 15. Jan 2014
Ziņojumi: 233
Braucu ar:
| Interesē Bmw X5 e53 3.0d no 2004-2007g. Max pilns:
DSP, melnie griezti, panorāmas lūka, komforta salons, IS pack. Vēlamss bez pneimo piekares.
Ir ko piedāvāt - sutiet PM.
P.s. ss.lv - tiek skatīts.[ Šo ziņu laboja E53V8, 18 Jul 2019, 11:26:00 ] | Offline | | |
TY | | Kopš: 24. Feb 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 93
Braucu ar: 7
| Paziņa meklē auto. Vācu zemes izcelsmes.
Pamata prasības:
Automāts
Sēdekļu apsilde
Dīzelis
4-5 durvis
Sedans, universāls
Budžetā līdz 8-9k. | Offline | | |
daulex | | Kopš: 21. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 922
Braucu ar: Bardahl eļļu
|
18 Jul 2019, 11:25:25 @E53V8 rakstīja:
Interesē Bmw X5 e53 3.0d no 2004-2007g. Max pilns:
DSP, melnie griezti, panorāmas lūka, komforta salons, IS pack. Vēlamss bez pneimo piekares.
Ir ko piedāvāt - sutiet PM.
P.s. ss.lv - tiek skatīts.
Neēsi ebrējs, ņem tikai ar pneimo.
Jā, +400 ar kapeikām risks, bet pavisām cita mašīna un ar r20 kā uz mākoņa, nevis veļas mašīna. Un padomā, kādas izredzes, ka pneimo vēl nav pārlasīta? Ja bija oem pneimo un joprojām tā stāv un pēc kompja viss ar viņu čotka, un ar acīm var redzēt, ka nav ķīna, tad iepriekšējāis īpašnieks nebija galīgais kapeiku pisējs, kas imho ir svarīgākāis 15g vecā mašīnā.
Ja tik un tā, kapeika > komforts: nekādā gadījumā neņem mašīnas, kurām pēc vin ir opcija: sport suspension settings. Nah to nevienām nevajag - vadamība objektīvi neuzlabojas (nu nav tur būtiskas atšķirības), bet komforts kardināli mainās. Sport suspension settings + r20 = kā nosēdināta žurka pēc braukšanas komforta.[ Šo ziņu laboja daulex, 19 Jul 2019, 06:35:54 ] | Offline | | |
Kalnz | | Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14292
Braucu ar:
| VW Lupo
950EUR | Offline | | |
janchikz | | Kopš: 15. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7718
Braucu ar:
|
19 Jul 2019, 06:31:28 @daulex rakstīja:
18 Jul 2019, 11:25:25 @E53V8 rakstīja:
Interesē Bmw X5 e53 3.0d no 2004-2007g. Max pilns:
DSP, melnie griezti, panorāmas lūka, komforta salons, IS pack. Vēlamss bez pneimo piekares.
Ir ko piedāvāt - sutiet PM.
P.s. ss.lv - tiek skatīts.
Neēsi ebrējs, ņem tikai ar pneimo.
Jā, +400 ar kapeikām risks, bet pavisām cita mašīna un ar r20 kā uz mākoņa, nevis veļas mašīna. Un padomā, kādas izredzes, ka pneimo vēl nav pārlasīta? Ja bija oem pneimo un joprojām tā stāv un pēc kompja viss ar viņu čotka, un ar acīm var redzēt, ka nav ķīna, tad iepriekšējāis īpašnieks nebija galīgais kapeiku pisējs, kas imho ir svarīgākāis 15g vecā mašīnā.
Ja tik un tā, kapeika > komforts: nekādā gadījumā neņem mašīnas, kurām pēc vin ir opcija: sport suspension settings. Nah to nevienām nevajag - vadamība objektīvi neuzlabojas (nu nav tur būtiskas atšķirības), bet komforts kardināli mainās. Sport suspension settings + r20 = kā nosēdināta žurka pēc braukšanas komforta.
Tak nevajag pārspīlēt, jā, ar paduškām patīkamāka braukšana, bet nav tik traki ar tām sport suspension settings. Ja liekas, ka e53 ir ciets, pabrauc ar r20/21 ar G klasi[ Šo ziņu laboja janchikz, 19 Jul 2019, 09:55:03 ] | Offline | | |
|
KM | | Kopš: 28. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 7342
Braucu ar: ///M
|
19 Jul 2019, 09:54:14 @janchikz rakstīja:
19 Jul 2019, 06:31:28 @daulex rakstīja:
18 Jul 2019, 11:25:25 @E53V8 rakstīja:
Interesē Bmw X5 e53 3.0d no 2004-2007g. Max pilns:
DSP, melnie griezti, panorāmas lūka, komforta salons, IS pack. Vēlamss bez pneimo piekares.
Ir ko piedāvāt - sutiet PM.
P.s. ss.lv - tiek skatīts.
Neēsi ebrējs, ņem tikai ar pneimo.
Jā, +400 ar kapeikām risks, bet pavisām cita mašīna un ar r20 kā uz mākoņa, nevis veļas mašīna. Un padomā, kādas izredzes, ka pneimo vēl nav pārlasīta? Ja bija oem pneimo un joprojām tā stāv un pēc kompja viss ar viņu čotka, un ar acīm var redzēt, ka nav ķīna, tad iepriekšējāis īpašnieks nebija galīgais kapeiku pisējs, kas imho ir svarīgākāis 15g vecā mašīnā.
Ja tik un tā, kapeika > komforts: nekādā gadījumā neņem mašīnas, kurām pēc vin ir opcija: sport suspension settings. Nah to nevienām nevajag - vadamība objektīvi neuzlabojas (nu nav tur būtiskas atšķirības), bet komforts kardināli mainās. Sport suspension settings + r20 = kā nosēdināta žurka pēc braukšanas komforta.
Tak nevajag pārspīlēt, jā, ar paduškām patīkamāka braukšana, bet nav tik traki ar tām sport suspension settings. Ja liekas, ka e53 ir ciets, pabrauc ar r20/21 ar G klasi
skaidrs ka ir ciets gan 53 gan 70, bet g klasei nemaz nevajag r21, pats nobraukaju ar r18, nekada vaina | Offline | | |
janchikz | | Kopš: 15. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7718
Braucu ar:
|
19 Jul 2019, 10:29:44 @KM rakstīja:
19 Jul 2019, 09:54:14 @janchikz rakstīja:
19 Jul 2019, 06:31:28 @daulex rakstīja:
18 Jul 2019, 11:25:25 @E53V8 rakstīja:
Interesē Bmw X5 e53 3.0d no 2004-2007g. Max pilns:
DSP, melnie griezti, panorāmas lūka, komforta salons, IS pack. Vēlamss bez pneimo piekares.
Ir ko piedāvāt - sutiet PM.
P.s. ss.lv - tiek skatīts.
Neēsi ebrējs, ņem tikai ar pneimo.
Jā, +400 ar kapeikām risks, bet pavisām cita mašīna un ar r20 kā uz mākoņa, nevis veļas mašīna. Un padomā, kādas izredzes, ka pneimo vēl nav pārlasīta? Ja bija oem pneimo un joprojām tā stāv un pēc kompja viss ar viņu čotka, un ar acīm var redzēt, ka nav ķīna, tad iepriekšējāis īpašnieks nebija galīgais kapeiku pisējs, kas imho ir svarīgākāis 15g vecā mašīnā.
Ja tik un tā, kapeika > komforts: nekādā gadījumā neņem mašīnas, kurām pēc vin ir opcija: sport suspension settings. Nah to nevienām nevajag - vadamība objektīvi neuzlabojas (nu nav tur būtiskas atšķirības), bet komforts kardināli mainās. Sport suspension settings + r20 = kā nosēdināta žurka pēc braukšanas komforta.
Tak nevajag pārspīlēt, jā, ar paduškām patīkamāka braukšana, bet nav tik traki ar tām sport suspension settings. Ja liekas, ka e53 ir ciets, pabrauc ar r20/21 ar G klasi
skaidrs ka ir ciets gan 53 gan 70, bet g klasei nemaz nevajag r21, pats nobraukaju ar r18, nekada vaina
Es vairāk salīdzināju vienādus izmērus. Man arī bija R18 no sākuma, uzliku r20, bet jebkurā gadījumā cietības ziņā, G klase, manuprāt, ir viscietākā starp apvidniekiem/suv. Man ar R20 liekas, ka tas jau ir max izmērs, hvz kā brauc tie geļiku īpašnieki ar r21/22 [ Šo ziņu laboja janchikz, 19 Jul 2019, 10:35:34 ] | Offline | | |
Chris | | Kopš: 16. May 2004
Ziņojumi: 966
Braucu ar: V8
| Varu piedāvāt tehniski un vizuāli teicamu f15.
14.g. 3.0D, komforts, pano, head up, navi profesional u.t.t. 28,9k EUR.
Sīkāk PM. | Offline | | |
HUBLOC | | Kopš: 02. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4651
Braucu ar: Q7
|
19 Jul 2019, 10:33:57 @janchikz rakstīja:
19 Jul 2019, 10:29:44 @KM rakstīja:
19 Jul 2019, 09:54:14 @janchikz rakstīja:
19 Jul 2019, 06:31:28 @daulex rakstīja:
18 Jul 2019, 11:25:25 @E53V8 rakstīja:
Interesē Bmw X5 e53 3.0d no 2004-2007g. Max pilns:
DSP, melnie griezti, panorāmas lūka, komforta salons, IS pack. Vēlamss bez pneimo piekares.
Ir ko piedāvāt - sutiet PM.
P.s. ss.lv - tiek skatīts.
Neēsi ebrējs, ņem tikai ar pneimo.
Jā, +400 ar kapeikām risks, bet pavisām cita mašīna un ar r20 kā uz mākoņa, nevis veļas mašīna. Un padomā, kādas izredzes, ka pneimo vēl nav pārlasīta? Ja bija oem pneimo un joprojām tā stāv un pēc kompja viss ar viņu čotka, un ar acīm var redzēt, ka nav ķīna, tad iepriekšējāis īpašnieks nebija galīgais kapeiku pisējs, kas imho ir svarīgākāis 15g vecā mašīnā.
Ja tik un tā, kapeika > komforts: nekādā gadījumā neņem mašīnas, kurām pēc vin ir opcija: sport suspension settings. Nah to nevienām nevajag - vadamība objektīvi neuzlabojas (nu nav tur būtiskas atšķirības), bet komforts kardināli mainās. Sport suspension settings + r20 = kā nosēdināta žurka pēc braukšanas komforta.
Tak nevajag pārspīlēt, jā, ar paduškām patīkamāka braukšana, bet nav tik traki ar tām sport suspension settings. Ja liekas, ka e53 ir ciets, pabrauc ar r20/21 ar G klasi
skaidrs ka ir ciets gan 53 gan 70, bet g klasei nemaz nevajag r21, pats nobraukaju ar r18, nekada vaina
Es vairāk salīdzināju vienādus izmērus. Man arī bija R18 no sākuma, uzliku r20, bet jebkurā gadījumā cietības ziņā, G klase, manuprāt, ir viscietākā starp apvidniekiem/suv. Man ar R20 liekas, ka tas jau ir max izmērs, hvz kā brauc tie geļiku īpašnieki ar r21/22
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/mercedes/g300/edekd.html
apskatos uz salona paneli, apskatos cenu 21 600 | Offline | | |
RR04 | | Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3672
Braucu ar: 41
|
19 Jul 2019, 11:51:03 @HUBLOC rakstīja:
19 Jul 2019, 10:33:57 @janchikz rakstīja:
19 Jul 2019, 10:29:44 @KM rakstīja:
19 Jul 2019, 09:54:14 @janchikz rakstīja:
19 Jul 2019, 06:31:28 @daulex rakstīja:
18 Jul 2019, 11:25:25 @E53V8 rakstīja:
Interesē Bmw X5 e53 3.0d no 2004-2007g. Max pilns:
DSP, melnie griezti, panorāmas lūka, komforta salons, IS pack. Vēlamss bez pneimo piekares.
Ir ko piedāvāt - sutiet PM.
P.s. ss.lv - tiek skatīts.
Neēsi ebrējs, ņem tikai ar pneimo.
Jā, +400 ar kapeikām risks, bet pavisām cita mašīna un ar r20 kā uz mākoņa, nevis veļas mašīna. Un padomā, kādas izredzes, ka pneimo vēl nav pārlasīta? Ja bija oem pneimo un joprojām tā stāv un pēc kompja viss ar viņu čotka, un ar acīm var redzēt, ka nav ķīna, tad iepriekšējāis īpašnieks nebija galīgais kapeiku pisējs, kas imho ir svarīgākāis 15g vecā mašīnā.
Ja tik un tā, kapeika > komforts: nekādā gadījumā neņem mašīnas, kurām pēc vin ir opcija: sport suspension settings. Nah to nevienām nevajag - vadamība objektīvi neuzlabojas (nu nav tur būtiskas atšķirības), bet komforts kardināli mainās. Sport suspension settings + r20 = kā nosēdināta žurka pēc braukšanas komforta.
Tak nevajag pārspīlēt, jā, ar paduškām patīkamāka braukšana, bet nav tik traki ar tām sport suspension settings. Ja liekas, ka e53 ir ciets, pabrauc ar r20/21 ar G klasi
skaidrs ka ir ciets gan 53 gan 70, bet g klasei nemaz nevajag r21, pats nobraukaju ar r18, nekada vaina
Es vairāk salīdzināju vienādus izmērus. Man arī bija R18 no sākuma, uzliku r20, bet jebkurā gadījumā cietības ziņā, G klase, manuprāt, ir viscietākā starp apvidniekiem/suv. Man ar R20 liekas, ka tas jau ir max izmērs, hvz kā brauc tie geļiku īpašnieki ar r21/22
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/mercedes/g300/edekd.html
apskatos uz salona paneli, apskatos cenu 21 600
Norm cena :tas_ira_stils: | Offline | | |
KM | | Kopš: 28. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 7342
Braucu ar: ///M
|
19 Jul 2019, 11:56:11 @RR04 rakstīja:
19 Jul 2019, 11:51:03 @HUBLOC rakstīja:
19 Jul 2019, 10:33:57 @janchikz rakstīja:
19 Jul 2019, 10:29:44 @KM rakstīja:
19 Jul 2019, 09:54:14 @janchikz rakstīja:
19 Jul 2019, 06:31:28 @daulex rakstīja:
18 Jul 2019, 11:25:25 @E53V8 rakstīja:
Interesē Bmw X5 e53 3.0d no 2004-2007g. Max pilns:
DSP, melnie griezti, panorāmas lūka, komforta salons, IS pack. Vēlamss bez pneimo piekares.
Ir ko piedāvāt - sutiet PM.
P.s. ss.lv - tiek skatīts.
Neēsi ebrējs, ņem tikai ar pneimo.
Jā, +400 ar kapeikām risks, bet pavisām cita mašīna un ar r20 kā uz mākoņa, nevis veļas mašīna. Un padomā, kādas izredzes, ka pneimo vēl nav pārlasīta? Ja bija oem pneimo un joprojām tā stāv un pēc kompja viss ar viņu čotka, un ar acīm var redzēt, ka nav ķīna, tad iepriekšējāis īpašnieks nebija galīgais kapeiku pisējs, kas imho ir svarīgākāis 15g vecā mašīnā.
Ja tik un tā, kapeika > komforts: nekādā gadījumā neņem mašīnas, kurām pēc vin ir opcija: sport suspension settings. Nah to nevienām nevajag - vadamība objektīvi neuzlabojas (nu nav tur būtiskas atšķirības), bet komforts kardināli mainās. Sport suspension settings + r20 = kā nosēdināta žurka pēc braukšanas komforta.
Tak nevajag pārspīlēt, jā, ar paduškām patīkamāka braukšana, bet nav tik traki ar tām sport suspension settings. Ja liekas, ka e53 ir ciets, pabrauc ar r20/21 ar G klasi
skaidrs ka ir ciets gan 53 gan 70, bet g klasei nemaz nevajag r21, pats nobraukaju ar r18, nekada vaina
Es vairāk salīdzināju vienādus izmērus. Man arī bija R18 no sākuma, uzliku r20, bet jebkurā gadījumā cietības ziņā, G klase, manuprāt, ir viscietākā starp apvidniekiem/suv. Man ar R20 liekas, ka tas jau ir max izmērs, hvz kā brauc tie geļiku īpašnieki ar r21/22
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/mercedes/g300/edekd.html
apskatos uz salona paneli, apskatos cenu 21 600
Norm cena :tas_ira_stils:
sis jau pavisam antikais 463. ap 99 gadu.
Bet ari Q7 FL neizcelas ar skaistu un modernu paneli | Offline | | |
RR04 | | Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3672
Braucu ar: 41
| Nez par ko tur šausmināties un brīnīties. Geļiks ir stila auto (vismaz es to tā saucu), roku darbs un jauns domenikā maksāja ap 100k eur, t.i. plikākā iespējamā cena. (iepriekšējais modelis) | Offline | | |
ozo | | Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18824
Braucu ar: Braucu ar
| Gaška ir pārcenots, nekvalitatīvs klucis, braukt ir nogurdinoši, bet nav otrs auto kurš man tik loti patiktu. Īpaši tā skana aizverot durvis un kaut kāda visatlautības sajūta parkojoties, braucot.
Esmu vairākkārt gribējis iegādāties G klasi, bet rūsa un kaudze ar problēmām par 30k nav prātīgi.
Šis interesants variants:
G350 | Offline | | |
|
F50 | | Kopš: 02. Jul 2016
Ziņojumi: 3018
Braucu ar: Nacionālo Populismu
| Neviens G nav redzēts ielas malā ar mentiem runājamies
drošvien tapēc, ka baidās stādināt, jo varētu būt mafijas boss, kokaīna importētājs un līdzīga kolorīta personība | Offline | | |
Zhix | | Kopš: 26. May 2011
Ziņojumi: 321
Braucu ar: PSRS motorīti!
| Pērku e91 LCI:
* vismaz 2,0d
* vēlams manuāli, bet izskatīšu arī automātu
* jo pilnāks, jo labāk
* budžets 7k eur.
PM.
Varbūt kāds kaut ko zin par šiem? Pirmajam pēc VIN nav M paka.
Links1
Links2 | Offline | | |
HUBLOC | | Kopš: 02. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4651
Braucu ar: Q7
|
19 Jul 2019, 12:51:37 @ozo rakstīja:
Gaška ir pārcenots, nekvalitatīvs klucis, braukt ir nogurdinoši, bet nav otrs auto kurš man tik loti patiktu. Īpaši tā skana aizverot durvis un kaut kāda visatlautības sajūta parkojoties, braucot.
Esmu vairākkārt gribējis iegādāties G klasi, bet rūsa un kaudze ar problēmām par 30k nav prātīgi.
Šis interesants variants:
G350
jā, šis uz pārējo fona ar savu izskatu vēl velk uz to cenu, nez vai cena final. Tā skaņa taisot durvis ciet ir tikai Bezprisosku indivīdiem | Offline | | |
ozo | | Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18824
Braucu ar: Braucu ar
| Ne1 G klasei nav prisoskas | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo
|