Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 29 viesi un 7 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Audio, video un multimēdiju forums

Tēma: Dienas snapshot 22

AutorsZiņojums
Deivid
21. Nov 2020, 14:59 #10221

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 37476

Braucu ar: M3

Spānija. Karbonius. Teica 8 nedēļas bet atsūtija 4. Tagad lomkas līdz pavasarim.
Offline
rolis
21. Nov 2020, 20:26 #10222

Kopš: 27. Oct 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 6324

Braucu ar: M•PWR 777 BMW HP4 Competition


21 Nov 2020, 14:59:11 @Deivid rakstīja:
Spānija. Karbonius. Teica 8 nedēļas bet atsūtija 4. Tagad lomkas līdz pavasarim.


Ūber kantoris

ja nav noslēpums, cik piķoja?
Offline
smudo
21. Nov 2020, 21:23 #10223

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1981

Braucu ar:


21 Nov 2020, 20:26:48 @rolis rakstīja:

21 Nov 2020, 14:59:11 @Deivid rakstīja:
Spānija. Karbonius. Teica 8 nedēļas bet atsūtija 4. Tagad lomkas līdz pavasarim.


Ūber kantoris

ja nav noslēpums, cik piķoja?


+/- 2k EUR
Offline
Deivid
21. Nov 2020, 21:47 #10224

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 37476

Braucu ar: M3

Vairāki ieteica ņemt šo nevis Evolve un cipars diemžēl skarbs. Sieva domā ka 500, Alise, ja Tu lasi, piedod.

Kopā ar filtru sanāk 2.2

S54 Jau tā ar laiku izraisa atkarību, domāju šis uzlabojums būs punkts i.
Offline
kaprons
21. Nov 2020, 21:53 #10225

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 2908

Braucu ar: mīšanas transport-līdzekli

nameiz, man sieva uzzināja, ka nopirkts 928 pēc gadiem 15 kad pateicu ka mums te ģimenē tāds auto arī vispār ir :sāpe:
Offline
Deivid
21. Nov 2020, 21:54 #10226

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 37476

Braucu ar: M3


20 Nov 2020, 18:02:48 @smudo rakstīja:

20 Nov 2020, 17:32:14 @Deivid rakstīja:
Pirmo reizi turēju rokā īstu karbonu, zināju ka būs viegls, bet tāpat pārsteidza



Izskatās labi!


P.S. Nevar būt, ka nebiji turējis rokās CF! Man MTB CF rāmis jau bija pirms 10+ gadi un tagad manam velo pat disku aploces ir no CF. Arī daudzās citās jomās CF jau sen ir ikdiena!


Taisnība. Pieķēri, tiešām esmu turējis čoma velo kurš ir lietota auto cenā un varēja ar diviem pirkstiem pārmest pār sētu
Offline
Corey
21. Nov 2020, 21:59 #10227

Kopš: 18. Aug 2008

Ziņojumi: 1025

Braucu ar: 20l/100km


20 Nov 2020, 17:32:14 @Deivid rakstīja:
Pirmo reizi turēju rokā īstu karbonu, zināju ka būs viegls, bet tāpat pārsteidza

Carbon Porn


Ir vēl kādi plusi, bez svara?
Offline
KM
21. Nov 2020, 22:03 #10228

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 6932

Braucu ar: ///M

pachots powera
Offline
Deivid
21. Nov 2020, 22:17 #10229

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 37476

Braucu ar: M3


21 Nov 2020, 21:59:41 @Corey rakstīja:

20 Nov 2020, 17:32:14 @Deivid rakstīja:
Pirmo reizi turēju rokā īstu karbonu, zināju ka būs viegls, bet tāpat pārsteidza

Carbon Porn


Ir vēl kādi plusi, bez svara?


Nedomāju ka 20 gadus veca auto uzlabošana tiktu veikta pačota vārdā. Viņš tāpat maksā mazāk ka jauns Golfs.

Bet atbildot uz jautājumu tad svars nebija mērķis, vienkārši pašu pārsteidza ka tā kaste sver kā divi zīmuļi. Kaut kā nelīmējas kopā ar ikdienu.

Un iemesls pirkumam ir tikai un vienīgi skaņa. Tā būs episka, kuri dzirdējuši CSL, tie sapratīs
Offline
smudo
21. Nov 2020, 22:22 #10230

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1981

Braucu ar:

Pa ziemu notiks neliela dzinēja atsvaidzināšana - ja paveiksies, tad īstenībā ap jauno gadu viss būs gatavs un atliks gaidīt pavasari:





Offline
kaprons
21. Nov 2020, 22:26 #10231

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 2908

Braucu ar: mīšanas transport-līdzekli

kas tuŗ tiek frēzēts un priekš kam

[ Šo ziņu laboja kaprons, 21 Nov 2020, 22:26:51 ]

Offline
smudo
21. Nov 2020, 22:28 #10232

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1981

Braucu ar:


21 Nov 2020, 22:26:19 @kaprons rakstīja:
kas tuŗ tiek frēzēts un priekš kam


Puse no 928 dzinēja
Offline
niknais
22. Nov 2020, 00:29 #10233

Kopš: 07. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9642

Braucu ar: E34 540iA '93, E36 318iA '94, F21 116dA LCI '16, F26 X4 20dXA '15.



jaunais 8

[ Šo ziņu laboja niknais, 22 Nov 2020, 01:26:02 ]



-----------------
Drive carefully...
Offline
Corey
22. Nov 2020, 00:57 #10234

Kopš: 18. Aug 2008

Ziņojumi: 1025

Braucu ar: 20l/100km


21 Nov 2020, 22:17:57 @Deivid rakstīja:

21 Nov 2020, 21:59:41 @Corey rakstīja:

20 Nov 2020, 17:32:14 @Deivid rakstīja:
Pirmo reizi turēju rokā īstu karbonu, zināju ka būs viegls, bet tāpat pārsteidza

Carbon Porn


Ir vēl kādi plusi, bez svara?


Nedomāju ka 20 gadus veca auto uzlabošana tiktu veikta pačota vārdā. Viņš tāpat maksā mazāk ka jauns Golfs.

Bet atbildot uz jautājumu tad svars nebija mērķis, vienkārši pašu pārsteidza ka tā kaste sver kā divi zīmuļi. Kaut kā nelīmējas kopā ar ikdienu.

Un iemesls pirkumam ir tikai un vienīgi skaņa. Tā būs episka, kuri dzirdējuši CSL, tie sapratīs




Es jau tikai tā..kas vēl nāk klāt paciņā.
Hobijus pesso nemēra, tas pats pa sevi
Offline
se7en
22. Nov 2020, 02:02 #10235

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27636

Braucu ar: SE7EN, E46 compact 330d



-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
yo_G
22. Nov 2020, 10:07 #10236

Kopš: 27. Oct 2008

Ziņojumi: 999

Braucu ar: GTI

[ Šo ziņu laboja yo_G, 22 Nov 2020, 10:08:27 ]

Offline
kaprons
22. Nov 2020, 10:17 #10237

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 2908

Braucu ar: mīšanas transport-līdzekli


21 Nov 2020, 22:28:23 @smudo rakstīja:

21 Nov 2020, 22:26:19 @kaprons rakstīja:
kas tuŗ tiek frēzēts un priekš kam


Puse no 928 dzinēja

Tas jau redzams. Bet kādus darbus dari un ar kādu mērķi?
Offline
MAXixt
22. Nov 2020, 11:29 #10238

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6055

Braucu ar: M6 f13


21 Nov 2020, 21:47:11 @Deivid rakstīja:
Vairāki ieteica ņemt šo nevis Evolve un cipars diemžēl skarbs. Sieva domā ka 500, Alise, ja Tu lasi, piedod.

Kopā ar filtru sanāk 2.2

S54 Jau tā ar laiku izraisa atkarību, domāju šis uzlabojums būs punkts i.
kapec ne race versiju?
Offline
Nixx
22. Nov 2020, 11:54 #10239

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 1860

Braucu ar:


22 Nov 2020, 00:29:23 @niknais rakstīja:


jaunais 8



Pāris ned atpakaļ redzēju Rīgā ielās
tādu pat pelēku

Smuks
Offline
smudo
22. Nov 2020, 14:18 #10240

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1981

Braucu ar:


22 Nov 2020, 10:17:00 @kaprons rakstīja:

21 Nov 2020, 22:28:23 @smudo rakstīja:

21 Nov 2020, 22:26:19 @kaprons rakstīja:
kas tuŗ tiek frēzēts un priekš kam


Puse no 928 dzinēja

Tas jau redzams. Bet kādus darbus dari un ar kādu mērķi?


Pirms pāris gadiem uzliktā metāla blīve nedaudz pūš garam 4. cilindram, līdz ar to tika izņemts ārā dzinējs, samērīts un satīrīts bloks, noslīpēta galva, tai skaitā vārstu sēžas pieslīpētas, samērīti gredzeni utml. Cilindru sienas ir OK. Tika konstatēts, ka 1. gredzenam ir 1,7mm atstarpe, otrajam 0,7mm un trešajam 1,3mm (jābūt 0,4mm), līdz ar to pie redzes jaunus gredzenus uzlikšu, savests kārtībā izplūdes kolektors (ar laiku tas savērpjas un tiks novērts konstatētais neliels exhaust leak un pie reizes veicu ceramic coating (pirms tam bija keramiskā lenta, bet lentām, kā zinām, ir savi trūkumi), tika konstatēts, ka viens izplūdes vārsts ir nedaudz līks - tas tiks nomainīts, pie reizes pirms 5 gadi uzliktajiem Wossner klaņiem, kas nāca ar APR L19 skūvēm nomainīšu jaunas klaņu skrūves uz APR2000 (L19 ir izturūgākas, bet ļoti jūtīgas pret oksidēšanos/koroziju - tagad i īstais brīdis to izdarīt jo cerams, ka nebūs jālien dzinējā nākamos 10 gadus, izmēģināšu kātējo turbo set-up. Man sākumā bija OEM k26/6 turbīna, kas kādā brīdī tika nedaudz modificēta (kastais gals tika palielināts un nosacīti to varēja uzskatīt pa 7/26 turbīnu (tās ir BorgWarner turbīnas, kur pirmais cipars nozīmē ""karstā gala" laukumu kvadrātcentimetros. Pirms 2 gadi uzliku restaurētu K8/26 tuebīnu no 944 turbo S, bet man nepatika, ka mērķa spiediens tika sasniegts pie 400-500 rpm vēlāk un tā lēnāk iegriezās, lai arī tas ļāva samazināt pretspiedienu pie augstiem rpm. Tā kā dzinējs ārā, tad izdomāju izveido hibrīdu no abām turbīnām un saliku kopā "mazās" turbīnas karsto galu un lielās turbīnas auksto galu (kas ir 2mm lielākā diametrā). Ceru iegūs labāku atsaucību un nedaudz lielāku ražību. Protams, ka ka varētu pa šo naudu, kas iztērēta vecajos dzelžos paņemt pēdējās paaudzes Garret turbīnu, bet tā kā auto ir VS statuss, tad izdomāju to nedarīt, kā arī ir neliela odziņa braukt ar 35. gadus atpakaļ konstruētu turbo dzinēju, kam zināms turbo lags pie zemākiem apgriezieniem piederas pie lietas. Pie reizes arī sajūga disku nomainīšu, pieslīpēs spararatu, nopulēs kloķvārpstu, izgatavos šāles (custom made, jo OEM ir mīkstas un auto pamatā ja brauc, tad brauc pa trasi vai citādi tiek likts lielā slodzē). Principā auto pirms mēneša beidza sezonu un viss minētais jau ir paveikts. Tagad kad galva gatava, samērīsim degkameru tilpumu un sarēķināsim cik biezu galva blīvi vajag, lai izietu uz vajadzīgo mērķa kompresijas līmeni un tad jau varēs likt kopā. Pie reizes vēl 100 dažādi sīkumi tiek izdarīti, izmantojot brīdi, kad dzinējs atkal ir ārā. Pavasarī vajadzēs piebraukt gredzenus un tad atliks pieregulēt nedaudz dzinēju jaunajam turbo set-up un cerēt, ka nebūs procesā kāda kļūda pielaista un viss strādās kā paredzēts.

Īpaša mērķa nav - tas ir viens no hobijiem. Auto tiek braukts YTR pasākumos, PCL pasākumos, arī pa trasi (Pērnava, Biķernieki), solo izbraucienos vasarā un pāris izbraucienos ar draugiem/domubiedriem, ja sanāk savākties.

Bilde ar izplūdes kolektoru ar pārklājumu:



Kolektors no procesa - var redzēt, kur vajadzēja izgriezt un kur iemetināt papildus posmu:





Turbīna - jau salikta kopā, restaurēta un nobalansēta:

Offline

Moderatori: AV, BigArchi, CP17, GirtzB, Jagr, Mberg, OX, Puxxx, Staris, SteelRat, VLD, linda, maxell, noisex, zzips