Online

Pašreiz BMWPower skatās 109 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E38 (1994-2001)

Tēma: Vairāki jautājumi par 740i E38

AutorsZiņojums
Austris
06. May 2013, 16:04 #1

Kopš: 02. Jan 2006

No: Sigulda

Ziņojumi: 123

Braucu ar: E39-V8

1.Kas par vainu,kad ieslēdzot klimatkontroli,parādās kaut kāds troksnis no motortelpas,ja tas ir sūknis,tad cik tā vaina ir nopietna un kādas ir remonta izmaksas?
2.Priekša salīdzinot ar aizmuguri izskatās augstāka,visas atsperes veselas (aizmugurējās ir tikko uzliktas jaunas).
3.Lēnu garu,bet tomēr zūd tosols (eļļas līmenis nemainās),zem mašīnas nekādas peļķes nepaliek...

Kādi ieteikumi ?

[ Šo ziņu laboja Austris, 06 May 2013, 16:15:12 ]

Offline
uldens1
06. May 2013, 17:19 #2

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15726

Braucu ar:

sakraj 1000ls apmeram un dodies remontet
Offline
Austris
06. May 2013, 17:26 #3

Kopš: 02. Jan 2006

No: Sigulda

Ziņojumi: 123

Braucu ar: E39-V8


06 May 2013, 17:19:21 uldens1 rakstīja:
sakraj 1000ls apmeram un dodies remontet


Kārtējais "zelta" padoms,paldies!
Varbūt piemest vēl 2000Ls un nopirkt citu ?
Ja nav ko teikt,tad netērē savu laiku ar "vērtīgiem" padomiem !
Offline
Zibenigais
06. May 2013, 17:30 #4

Kopš: 09. Dec 2010

No: Valmiera

Ziņojumi: 177

Braucu ar: Pārsvarā ar automobīļiem


06 May 2013, 17:26:37 Austris rakstīja:

06 May 2013, 17:19:21 uldens1 rakstīja:
sakraj 1000ls apmeram un dodies remontet


Kārtējais "zelta" padoms,paldies!
Varbūt piemest vēl 2000Ls un nopirkt citu ?
Ja nav ko teikt,tad netērē savu laiku ar "vērtīgiem" padomiem !


Neķer kreņķi,gan jau kāds pateiks arī kaut ko normālu,paskaties tak "uldens1" ziņojumus - 99% ir tukša .iršana !
Offline
Tune-L
06. May 2013, 19:54 #5

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Aizbrauc uz servisu un tiksi skaidrībā !
Tikai nebrauc pie kaut kādiem krievu dauniem, bet uz normālu servisu
Tosols var zust ar;i pie maziņa caurumiņa radiatorā vai kādā savienojuma vietā ! Paspēj iztvaikot un nekur nepil .....

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Austris
06. May 2013, 20:30 #6

Kopš: 02. Jan 2006

No: Sigulda

Ziņojumi: 123

Braucu ar: E39-V8

Šķiet,ka dzesēšanas sistēmā ir liels spiediens - to jūt paskrūvējot vaļā bačoka korķi,vai tā ir jābūt ?
Bet tā "augstā priekša" ir redzēta daudziem E38,nafig tā,ja atsperes ir orģinālās? Un troksnis ieslēdzot klimatkontroli ?
Offline
Tune-L
06. May 2013, 21:22 #7

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Ja pie darbojošās dzinēja skrūvē vaļā, tad nošņākt var
Kondiškas sūknis varbūt trokņo, ja vien Tu tā ieslēgšanos un izslēgšanos neuzskati par troksni
Tur ir speciāla mufta, kas ieslēdzas un izslēdzas pa laikam un papildus arī ventilators mēdz ieslēgties

Tu automašinu agrāk esi redzējis tuvumā vai E38 ir pirmā un vienīgā mašīna ?

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
development99
06. May 2013, 21:33 #8

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 889

Braucu ar:

1.Krāsns cirkulācijas sūknis (lietots ~25ls)
2.E38 bieži lūzt atsperes un priekšējās visbiežāk.
Parasti uzliek visam auto sēdinātās. Kad salūzt priekšējās, tad, nespējot nopirkt jaunas sēdinātās vai atrast lietotas, uzliek lietotas parastās un purns ir gaisā/pakaļa lejā.
Pilns ar pircējiem kam vajag tikai priekšējās sēdinātās atsperes.
3.Lietojot sarkano dzeses šķidrumu (kas ir agresīvāks par zaļo) ir bijušas 3 mašīnas kurām ir bijuši saēsti alumīnija cauruļu gali motortelpā pie ugunssienas kur pienāk gumijas trubas no motora. Bija arī 2 gadījumi, kad dēļ sarkanā šķidruma bija saēsts krasns radiators zem paneļa.
Vienā gadījumā saimnieks bija ielējis koncentrātu, lai varētu vieglāk atrast kur noplūst. Rezultātā bija visa grīda un paklājs oranžs.
Ja domā, ka motors, tad pārbaudi kompresiju. Ja vienā no podiem atšķiras no pārējiem - jūtu līdz.

[ Šo ziņu laboja development99, 06 May 2013, 21:33:41 ]

Offline
Austris
06. May 2013, 21:48 #9

Kopš: 02. Jan 2006

No: Sigulda

Ziņojumi: 123

Braucu ar: E39-V8


06 May 2013, 21:33:05 development99 rakstīja:
1.Krāsns cirkulācijas sūknis (lietots ~25ls)
2.E38 bieži lūzt atsperes un priekšējās visbiežāk.
Parasti uzliek visam auto sēdinātās. Kad salūzt priekšējās, tad, nespējot nopirkt jaunas sēdinātās vai atrast lietotas, uzliek lietotas parastās un purns ir gaisā/pakaļa lejā.
Pilns ar pircējiem kam vajag tikai priekšējās sēdinātās atsperes.
3.Lietojot sarkano dzeses šķidrumu (kas ir agresīvāks par zaļo) ir bijušas 3 mašīnas kurām ir bijuši saēsti alumīnija cauruļu gali motortelpā pie ugunssienas kur pienāk gumijas trubas no motora. Bija arī 2 gadījumi, kad dēļ sarkanā šķidruma bija saēsts krasns radiators zem paneļa.
Vienā gadījumā saimnieks bija ielējis koncentrātu, lai varētu vieglāk atrast kur noplūst. Rezultātā bija visa grīda un paklājs oranžs.
Ja domā, ka motors, tad pārbaudi kompresiju. Ja vienā no podiem atšķiras no pārējiem - jūtu līdz.


Iepriekšējais saimnieks bija mainījis priekšējās atsperes(gan jau,ka ir standarta garums), bet aizmugurējās es pats tikko nomainīju (arī standarts),tomēr priekša izskatās vairāk uz augšu...
Offline
Austris
06. May 2013, 21:51 #10

Kopš: 02. Jan 2006

No: Sigulda

Ziņojumi: 123

Braucu ar: E39-V8


06 May 2013, 21:22:44 Tune-L rakstīja:
Ja pie darbojošās dzinēja skrūvē vaļā, tad nošņākt var
Kondiškas sūknis varbūt trokņo, ja vien Tu tā ieslēgšanos un izslēgšanos neuzskati par troksni
Tur ir speciāla mufta, kas ieslēdzas un izslēdzas pa laikam un papildus arī ventilators mēdz ieslēgties

Tu automašinu agrāk esi redzējis tuvumā vai E38 ir pirmā un vienīgā mašīna ?


Nesapratu šo tekstu - "Tu automašinu agrāk esi redzējis tuvumā vai E38 ir pirmā un vienīgā mašīna ?"
Nevienam iepriekšējam BMW nekādi papildus trokšņi ieslēdzot klimatkontroli nebija !!!

Man šis ir jau sestais BMW, ir bijuši arī E39.E46.E36.Vispār jau dažādas mašīnas man ir kopš 1994.gada...
Offline
uldens1
06. May 2013, 21:55 #11

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15726

Braucu ar:


06 May 2013, 20:30:38 Austris rakstīja:
Šķiet,ka dzesēšanas sistēmā ir liels spiediens - to jūt paskrūvējot vaļā bačoka korķi,vai tā ir jābūt ?
Bet tā "augstā priekša" ir redzēta daudziem E38,nafig tā,ja atsperes ir orģinālās? Un troksnis ieslēdzot klimatkontroli ?
darba temp. jabut apmeram 1 bar.
Offline
Austris
06. May 2013, 22:01 #12

Kopš: 02. Jan 2006

No: Sigulda

Ziņojumi: 123

Braucu ar: E39-V8

darba temp. jabut apmeram 1 bar.



Zini, "gudrīti",aizej labāk pēc spaiņa ar kompresiju vai arī iepūt riepās kādu Gigabaitu svaiga gaisa !
Offline
uldens1
06. May 2013, 22:04 #13

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15726

Braucu ar:

klausos celtniek

[ Šo ziņu laboja uldens1, 06 May 2013, 22:04:45 ]

Offline
Tune-L
06. May 2013, 22:08 #14

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


06 May 2013, 21:51:49 Austris rakstīja:

06 May 2013, 21:22:44 Tune-L rakstīja:
Ja pie darbojošās dzinēja skrūvē vaļā, tad nošņākt var
Kondiškas sūknis varbūt trokņo, ja vien Tu tā ieslēgšanos un izslēgšanos neuzskati par troksni
Tur ir speciāla mufta, kas ieslēdzas un izslēdzas pa laikam un papildus arī ventilators mēdz ieslēgties

Tu automašinu agrāk esi redzējis tuvumā vai E38 ir pirmā un vienīgā mašīna ?


Nesapratu šo tekstu - "Tu automašinu agrāk esi redzējis tuvumā vai E38 ir pirmā un vienīgā mašīna ?"
Nevienam iepriekšējam BMW nekādi papildus trokšņi ieslēdzot klimatkontroli nebija !!!

Man šis ir jau sestais BMW, ir bijuši arī E39.E46.E36.Vispār jau dažādas mašīnas man ir kopš 1994.gada...


Ja Tev tas būtu sestais auto, Tu neuzdotu tik stulbus jautājumus Vai arī sirgsti ar kādu nelabu kaiti un saprašana ierobežota
Brauc uz servisu un neāksties te forumā

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
TK-lucis
06. May 2013, 22:09 #15

Kopš: 25. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 229

Braucu ar: h5

Sūdiņš jautājumiņš ... akmens moderu dārziņā!
Offline
Austris
06. May 2013, 22:14 #16

Kopš: 02. Jan 2006

No: Sigulda

Ziņojumi: 123

Braucu ar: E39-V8

Kur te ir kāds stulbs jautājums,pārgudrie tizleņi Jūs? Nav man agrāk tādu problēmu bijis,tāpēc meklēju padomu pie cilvēkiem,kuri varbūt zin vai paši ir saskārušies ar ko līdzīgu, bet šeit jau tiešām lielākā daļa tikai māk citus apd..st un paņirgt, ejiet tak di..t ! "Paldies" par ieteikumiem ! Powers laikam tiešām ir tikai deģenerātiem un cukurgalvām domāts portāls !
Offline
Zibenigais
06. May 2013, 22:29 #17

Kopš: 09. Dec 2010

No: Valmiera

Ziņojumi: 177

Braucu ar: Pārsvarā ar automobīļiem



Ja Tev tas būtu sestais auto, Tu neuzdotu tik stulbus jautājumus Vai arī sirgsti ar kādu nelabu kaiti un saprašana ierobežota
Brauc uz servisu un neāksties te forumā


Varbūt vispār slēgt šo lapu,jo visu taču var noskaidrot servisā vai dīleru salonā...Nez kam vispār ir domāts šis forums, iespējam lai "īstie poweristi" varētu patēlot krutos džekus un ierēkt par tiem,kas prasa kādu padomu ...

[ Šo ziņu laboja Zibenigais, 06 May 2013, 22:31:55 ]

Offline
Laoshi
06. May 2013, 22:58 #18

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


06 May 2013, 22:14:01 Austris rakstīja:
Kur te ir kāds stulbs jautājums,pārgudrie tizleņi Jūs? Nav man agrāk tādu problēmu bijis,tāpēc meklēju padomu pie cilvēkiem,kuri varbūt zin vai paši ir saskārušies ar ko līdzīgu, bet šeit jau tiešām lielākā daļa tikai māk citus apd..st un paņirgt, ejiet tak di..t ! "Paldies" par ieteikumiem ! Powers laikam tiešām ir tikai deģenerātiem un cukurgalvām domāts portāls !


Tev vnk BMW pirms tam ir bijuši labā tehniskā stāvoklī, tas šeit ir retums. Tāpat ir arī fakts, ka pusei šejieniešu nav vēl 18 gadu. Neķer kreņķi, ir 3diennieka vakars, automehāniķi un gudrie prāti vēl atlaiž.

Vari mēģināt rakstīt PM lietotājam crime, viņš uz E38 katras skrūvītes kodu no galvas zina.
Offline
Austris
06. May 2013, 23:02 #19

Kopš: 02. Jan 2006

No: Sigulda

Ziņojumi: 123

Braucu ar: E39-V8


06 May 2013, 22:58:34 Laoshi rakstīja:

06 May 2013, 22:14:01 Austris rakstīja:
Kur te ir kāds stulbs jautājums,pārgudrie tizleņi Jūs? Nav man agrāk tādu problēmu bijis,tāpēc meklēju padomu pie cilvēkiem,kuri varbūt zin vai paši ir saskārušies ar ko līdzīgu, bet šeit jau tiešām lielākā daļa tikai māk citus apd..st un paņirgt, ejiet tak di..t ! "Paldies" par ieteikumiem ! Powers laikam tiešām ir tikai deģenerātiem un cukurgalvām domāts portāls !


Tev vnk BMW pirms tam ir bijuši labā tehniskā stāvoklī, tas šeit ir retums. Tāpat ir arī fakts, ka pusei šejieniešu nav vēl 18 gadu. Neķer kreņķi, ir 3diennieka vakars, automehāniķi un gudrie prāti vēl atlaiž.

Vari mēģināt rakstīt PM lietotājam crime, viņš uz E38 katras skrūvītes kodu no galvas zina.


Paldies,izrādās,ka šeit ir arī normāli cilvēki !
Offline
development99
07. May 2013, 10:47 #20

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 889

Braucu ar:


06 May 2013, 21:48:20 Austris rakstīja:

06 May 2013, 21:33:05 development99 rakstīja:
1.Krāsns cirkulācijas sūknis (lietots ~25ls)
2.E38 bieži lūzt atsperes un priekšējās visbiežāk.
Parasti uzliek visam auto sēdinātās. Kad salūzt priekšējās, tad, nespējot nopirkt jaunas sēdinātās vai atrast lietotas, uzliek lietotas parastās un purns ir gaisā/pakaļa lejā.
Pilns ar pircējiem kam vajag tikai priekšējās sēdinātās atsperes.
3.Lietojot sarkano dzeses šķidrumu (kas ir agresīvāks par zaļo) ir bijušas 3 mašīnas kurām ir bijuši saēsti alumīnija cauruļu gali motortelpā pie ugunssienas kur pienāk gumijas trubas no motora. Bija arī 2 gadījumi, kad dēļ sarkanā šķidruma bija saēsts krasns radiators zem paneļa.
Vienā gadījumā saimnieks bija ielējis koncentrātu, lai varētu vieglāk atrast kur noplūst. Rezultātā bija visa grīda un paklājs oranžs.
Ja domā, ka motors, tad pārbaudi kompresiju. Ja vienā no podiem atšķiras no pārējiem - jūtu līdz.


Iepriekšējais saimnieks bija mainījis priekšējās atsperes(gan jau,ka ir standarta garums), bet aizmugurējās es pats tikko nomainīju (arī standarts),tomēr priekša izskatās vairāk uz augšu...

Amortizatori aizmugurē parastie vai "leveling"?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo