Online

Pašreiz BMWPower skatās 80 viesi un 24 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: BMW 525i (M50) zūd jauda

AutorsZiņojums
Erja
04. Apr 2013, 18:56 #1

Kopš: 04. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1

Braucu ar: BMW 525i e34 sedan 91'

kad motoru škil klāt uz auksto itka viss normali no sakuma bet kad temperatura sak celties vins sak aizrities kad megini pabraukt sak škaudities , šaudities no izputeja gandriz vai slapt nost dažreiz ari noslapst. Bet kad uzsilst lidz normalai darba temperaturai tad viss veras un viss strada ka vjg bez nekadiem trokšniem. Nomainiju benzina sukni bāka nelidzeja . Vainu turu uz gaisa masas meritaju vai klokvarpstas deveju. Bet isti nezinu kad no GMM atsledz fishku itka nekas nemainas. Kad otro reizi atsledz fishku tad sak kautkas mainities un abaroti piepaceljas bishk uz augshu.
Offline
Kashelz
04. Apr 2013, 20:40 #2

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Diagnostika pie kāda kas saprot ko dara un atradis vainu, ta jau visu var mainīt. Klokenes devējs parasti stradā vai nestradā nevis čikojas un simtomi bus citi, ta ka esi raustijis nost vadus, sac ar kompja resetu, vecajiem kļūdas var nodzest atvienojot aķi uz pāris minutēm.
Offline
Mateus
04. Apr 2013, 20:41 #3

Kopš: 30. Sep 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 811

Braucu ar: BX16

Šķiet man bija kaut kas līdzīgs e34, vainīgas bija indukcijas spoles... ja pareizi atceros
Offline
Anc1rejs
04. Apr 2013, 21:09 #4

Kopš: 07. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 348

Braucu ar: e28

...tagad vel tikai pateikt kura ,savadak ja visas seshas pirks ,tad tur sanaks puse no ta e34
Offline
Mateus
04. Apr 2013, 21:11 #5

Kopš: 30. Sep 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 811

Braucu ar: BX16

a to nevar taa pateikt... ja pilniigi tirsā, tad vnk njemot nost pie iesleegta dzineeja, bet ja gljuko kad karsta, ... nu es reaali braucot vinjas mainiiju kaa glkjuko mainiiju, kameer leenaa garaa atlasiju beigtaas
Offline
Anc1rejs
04. Apr 2013, 21:13 #6

Kopš: 07. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 348

Braucu ar: e28

labs variants ,bet laikam laikietilpigs.
Offline
TheDavidLV
08. Apr 2013, 23:38 #7

Kopš: 30. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 4

Braucu ar: X5 E70 4.8i

Mjāa, kā pagājšgad nopirku arī to pašu E34 91gads ar 2.5 visu laiku mēģinu izštukot, kas tā par problēmu, ko tik neesmu darījis. Diagnostikā pateica, ka vainas varot būt daudz, bet tomēr laikam ka sprauslas sūdīgas. Nomainīju visu benzīna padevi (sprauslas, trubas, sūkni) un tā pat protams. Man atkal ir tā, ka kamēr auksts tikmēr iet baigi labi bez aizķeršanās, kā uzsilst līdz normālai temp tā sāk raustīties un klepot, kā arī rāviens pazūd. Elektriķi saka ka vainu lambdas zonde vainu gaisa devējs. Par tām indukcenēm, ko te saka nebiju domājis būs jāpaskatās. Bet nu tā kā jā, arī man ir līdzīga problēma un būtu pateicīgs ja, kāds kurš zin, kas tas ir varētu izpalīdzēt, ar kādu padomu. Paldies

[ Šo ziņu laboja TheDavidLV, 08 Apr 2013, 23:39:20 ]

Offline
Montana
12. May 2013, 14:31 #8

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10699

Braucu ar: Šahs un mats !

nu tak zonde, ja auksts iet, silts neiet
Offline
Mednieks
12. May 2013, 15:18 #9

Kopš: 24. Oct 2008

Ziņojumi: 721

Braucu ar: sievietēm

Labu laiku atpakaļ man e34 ar m30 motoru bija tāda problēma, auksts gāja labi, darba temperatūrā gura nost. Vaina atradās, ka viens rokeris salūzis bija. To nomainīja, salika motoru atpakaļ meistars, bet acīm redzot kkas vēl bija aizgājis pa pieskari, beigās vnk nopirku jaunu motoru un nečakarējos.
Paskatoties apkārt - tač pa lētām naudām var atrast m50 motoru, pie tam tādi varianti ir, kur vēl pats vari iztestēt mašīnu un tad iegādāties.
Offline
zzs
12. May 2013, 15:38 #10

Kopš: 18. Nov 2009

No: Varakļāni

Ziņojumi: 832

Braucu ar: E46 330d

Kas tad nu Drivers, vairs klientus nepieņem?

Bija tādi paši simptomi. Ja pareizi atceros, tad toreiz nomainīja sveces, divas "pīpītes", un vienu spoli
Offline
Erja
29. May 2013, 23:41 #11

Kopš: 04. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1

Braucu ar: BMW 525i e34 sedan 91'

nezinu itka kad masas meritaju atsledz tad iet labak uz to pashu silto bet vienalga kad sasniedz 4000rpm talak negrib iet paris sekundes padoma un lido talak, nomainiju sveces , spoles , zondi , sadalenes deveju , viss ir normali biju diagnostika , paradija vienu kljudu zondas uzsildishanas relejs nomainiju to ari nekas neimainijas kludas ari nerada vairak nekadas , meginaju citu zondi slegt ar tadiem pashiem cipariem virsu ari no m50b25 vispar saka slapt nost un nenemt ieksha biju ari masu sledzis ara u.t.t. doma ir pirkt pilniba svaigu meritaju un miers un tad redzes kas bus .
Offline
Driver
30. May 2013, 01:02 #12

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


12 May 2013, 15:38:52 zzs rakstīja:
Kas tad nu Drivers, vairs klientus nepieņem?

Bija tādi paši simptomi. Ja pareizi atceros, tad toreiz nomainīja sveces, divas "pīpītes", un vienu spoli

ar apdrukatu T kreklu ar tel numuru virsu un uzrakstu bmw remonts nestaigaju, ir daudz kas cits ko darit

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo