Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 121 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Peecis
09. Dec 2019, 21:19 #19381

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2299

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Iespējams. Par to gāzi neko vēl nezinu, pabraucu pāris nedēļas un pēkšņi šitas sākās.
Tikko braucu uz veikalu 1km, ieslēdzu gāzi. Nākot no veikala ārā vairs normāli nevar iedarbināt. Atpakaļ braucu uz benzīna un pēc brīža pie mājas viss ideāli.
Jābrauc pie Koijota
Offline
kexxx
09. Dec 2019, 21:23 #19382

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11512

Braucu ar:

vēl var būt, ka gāzes sprauslas laiž garām- rezultātā gāze sanāk ieplūdes kolektorā un grūti iedarbināt, jo ir treknais
Offline
Peecis
10. Dec 2019, 19:58 #19383

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2299

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Kur dabūt remkomplektus reduktoram un sprauslām? BIGAS Italy
Offline
Instigater
10. Dec 2019, 20:02 #19384

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


09 Dec 2019, 20:27:20 @Peecis rakstīja:
Audi A8 4.2 99.g pabraucot uz gāzes, pēc brīža ir grūti iedarbināt- ilgi jāgriež. Ja startē uzreiz (dažu minūšu laikā), tad iedarbojas labi. Kā pastāv ilgāk, tā ilgi jāgriež.
Šodien tika braukts uz benzīna un problēmu nav. Viss ideāli.
Kas par lietu? Kādi varianti?
man ta bija, kad reduktora membrāna bija dirsā saplisusi un lada gāzi cauri
Offline
ezis_
10. Dec 2019, 20:10 #19385

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1153

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


10 Dec 2019, 20:02:25 @Instigater rakstīja:

09 Dec 2019, 20:27:20 @Peecis rakstīja:
Audi A8 4.2 99.g pabraucot uz gāzes, pēc brīža ir grūti iedarbināt- ilgi jāgriež. Ja startē uzreiz (dažu minūšu laikā), tad iedarbojas labi. Kā pastāv ilgāk, tā ilgi jāgriež.
Šodien tika braukts uz benzīna un problēmu nav. Viss ideāli.
Kas par lietu? Kādi varianti?
man ta bija, kad reduktora membrāna bija dirsā saplisusi un lada gāzi cauri
Tipiska vaina man ari taa bija, konstatet var viegli. Nonemam vakuma trumu no iepludnieka kas iet no noreduktora uz iepludes kolektoru iesprauzam burka ar udeni ja tur burbulo tad membrana caura

[ Šo ziņu laboja ezis_, 10 Dec 2019, 20:11:02 ]

Offline
mxblack
11. Dec 2019, 06:55 #19386

Kopš: 04. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 956

Braucu ar: mitsu

https://skaties.lv/beztabu/satiksme/masina-uzst...s-celu-nodoklis/

Cik tūkstošus izmaksā tāda pārbaude Vācijā?
Offline
uteo
11. Dec 2019, 17:00 #19387

Kopš: 26. Jun 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 919

Braucu ar:

@DM-101 Tev palīdzēs šajā jautājumā.

[ Šo ziņu laboja uteo, 11 Dec 2019, 17:04:47 ]

Offline
Peecis
11. Dec 2019, 21:27 #19388

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2299

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


11 Dec 2019, 16:08:14 @bokens rakstīja:
Labdien, pēc ilgākas novēršanās no iemīļotajiem trīs burtiem esmu atgriezies atpakaļ pie pamatvērtībām un sāku apzināt iespējas e91 N52B25 gazifikāciju. Viens no nosacījumiem lai balons ar ietilpību vismaz 60 l, ja vajag tad multivārsts atslēgts. Nedēļā nobraucu vidēji ap 800 km. Atradu vienā galerijā bildi ar e91, kuram balons ir apakšā? Tas būtu ideāli. Ceru ka šai gadījumā pilnpiedziņa nav šķērslis, aizmugurē ir lielais reduktors?

Nedari to. Nopietni.
BMW gazifikācija beidzās ar 99.gada modeļiem.
Offline
desadesa
12. Dec 2019, 08:37 #19389

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


11 Dec 2019, 21:27:57 @Peecis rakstīja:

11 Dec 2019, 16:08:14 @bokens rakstīja:
Labdien, pēc ilgākas novēršanās no iemīļotajiem trīs burtiem esmu atgriezies atpakaļ pie pamatvērtībām un sāku apzināt iespējas e91 N52B25 gazifikāciju. Viens no nosacījumiem lai balons ar ietilpību vismaz 60 l, ja vajag tad multivārsts atslēgts. Nedēļā nobraucu vidēji ap 800 km. Atradu vienā galerijā bildi ar e91, kuram balons ir apakšā? Tas būtu ideāli. Ceru ka šai gadījumā pilnpiedziņa nav šķērslis, aizmugurē ir lielais reduktors?

Nedari to. Nopietni.
BMW gazifikācija beidzās ar 99.gada modeļiem.


cilvēks brauc 800km nedēļā. kāpēc nedarīt?
Offline
girts-s
12. Dec 2019, 08:49 #19390

Kopš: 25. Apr 2017

Ziņojumi: 69

Braucu ar: bmw;


11 Dec 2019, 16:08:14 @bokens rakstīja:
Labdien, pēc ilgākas novēršanās no iemīļotajiem trīs burtiem esmu atgriezies atpakaļ pie pamatvērtībām un sāku apzināt iespējas e91 N52B25 gazifikāciju. Viens no nosacījumiem lai balons ar ietilpību vismaz 60 l, ja vajag tad multivārsts atslēgts. Nedēļā nobraucu vidēji ap 800 km. Atradu vienā galerijā bildi ar e91, kuram balons ir apakšā? Tas būtu ideāli. Ceru ka šai gadījumā pilnpiedziņa nav šķērslis, aizmugurē ir lielais reduktors?


Ja nekļūdos tad šo motoru normāli "sagāzēt" nav iespējams.
Offline
desadesa
12. Dec 2019, 10:35 #19391

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

Tad jāņem dirseli
Offline
desadesa
12. Dec 2019, 15:08 #19392

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

Viss atkarīgs no uzstādītās iekārtas

Iespējams, ka N53Series ir trāpījušies neveiksmīgi auto. Kā arī N sērija ir tomēr ar VVT..

Man uz M54 arī 1.banka ne visai nu i hujs ar viņu. Braucu, neraustās, check nedeg

N52 tomēr ir alusil ar visām izrietošām. Hvz varbūt viņi vairāk par 100k neiet un visi klusē

E9x es tomēr gāzi neliktu N sērija ir pietiekami ekonomiska, E9x nav vietas balonam, salīdzinot ar E83, kur ārējo zapasku var nahrenizēt un uztaisīt netraucējošu balonu.

Tas sausais atlikums ir tāds, ka gāze der lielām un rijīgām mašīnām. Man E83 52l pietiek uz 400km pa šoseju. Tev sanāks 2x dienā pildīties. Rēķini uzlikt gāzi maksā štuku

Ņem volvo, sēdi dīvānā, nerij degvielu
Offline
ezis_
12. Dec 2019, 16:45 #19393

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1153

Braucu ar: T@C- R6 un citiem

5 gen Viiale netiek gala ar tiem N bendziniekiem nav gan N motors bet ka vidika radas tad lieliski strada.
https://www.youtube.com/watch?v=6YFqsYaqflI&...09VrmjzZdXwqGDdc
Offline
ezis_
12. Dec 2019, 19:05 #19394

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1153

Braucu ar: T@C- R6 un citiem

Es tikai iemetu vidiku lai poweristi kas uztada 5 gen, nokomente Pasam man pilnigi vienalga vai kads uztada gazi uz N motoriem vai ne Man tadi nebus ! Man pietiek ar to ka tube "BMWeast" kanala dzeks pasaka ka labak iet ar likumu tiem N bendziniekiem jo vini visi ir mesli un juk araa pat uz benu un vis tur maksa kosmosu ja iet runa par BMW tad razionalak ir izveleties dizeli.
Offline
ezis_
12. Dec 2019, 19:28 #19395

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1153

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


12 Dec 2019, 19:21:58 @bokens rakstīja:
Es runāju par N52 dzinēju ar ceturto paaudzi! Pirmais nosacījums bija tikai nepirkt N43 u.c. ar direct injection jo tur jāliek ir sestā paaudze un gāze iet caur benzīna sprauslām!!! Un bendžu nevajag vispār! N53 piemērs ir ticams bēdu stasts, bet 5 paaudze neko nedod jo kombinētais režīms! Ir starpība starp multipoint un Direct iešprici! Tas ir tas pats kas VAG grupas fsi tfsi utt! Valvotroniks ir ok un viss pārējais arī un par M motoru tas nekļūs Esmu ar n52 530 braucis un nav starpība uzrāvienā utt. Ja par ekoloģiju, tad gāzmobilis ir ekoloģiskās kā dīzels kurām defoltā būs izravēts DPF, noglušīts EGR un pildas ielā uzcipots +50 HP klāt.... No paša pieredzes. Tas kas izbesī dīzelī: dārgas sprauslas, sūkņi(maģistrālais pat divreiz mainīts) augstspiediena remontēts, turbīna, kvēlsveces , kuras mēdz lūzt un protams tendence aukstā laikā slikti piestartēt ja ir kāda problēma.
Nevienam ta ekologija neintrsese... iznemot Gretu
Offline
ezis_
12. Dec 2019, 21:07 #19396

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1153

Braucu ar: T@C- R6 un citiem

Ieskats jaunaja Vialle 6 gen "Direct blue" kura nupat, nupat tik naks araa un solas but loti unversala kaspich protams atkal noirsis jo vins laiam ienist lpg defaulta
https://www.youtube.com/watch?v=H-YLaYxywCk
Offline
Tikai_lasu
12. Dec 2019, 21:32 #19397

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:

Salaspils lielākā problēma ir tā, ka viņš domā, ka tie ir benzīna motori.
Nē. Uzliekot gāzi, tie būs LPG motori un benzīns būs tas pats, kas kvēlsveces dīzelim,- mehānisms dzinēja iedarbināšanai.
Tādēļ pie pakaļas, tās benzīna sprauslu individuālās adaptācijas u.c.

Ar 5 paaudzi atkritīs visas gāzei raksturīgās problēmas- filtri, sprauslas, šlaukas, reduktori, uzsildīšana un neiztvaikošana ziemā.

...bet...

Pat 5 paaudzes sprauslas būs lēnas. Iesmidzinās ar aizturi, lai arī ko ražotājs savos forumus muldētu. Mazos vārsta pacēlumos, gāze netrāpīs tieši cilindrā, kā benzīns. Tas kopā summēsies kā izlaisti iesmidzināšanas momentiem, ko saimnieks varbūt pat nepamanīs. Nevarēs adaptēt individuāli katru gāzes sprauslu katrai benzīna sprauslai, jo trimam 0,5% robežās vajag 3D tabulu katrai sprauslai (koef/RMP/ms nevis tikai koef/ms visām kopā) u.t.t.

Nu principā motors griezīsies, bet pilna laime tur nebūs. Bet vai to laimi vajag, katram pašam jāizlemj.

P.S. Un pie lieliem nobraukumiem gāze neder, jo viņa pildās sasodīti lēni un lai par viņu samaksātu, 90% gadījumos, tankā jāstāv desu rijēju un DUS pārdevēja valodās nerunājošu vinješu pircēju rindās.

[ Šo ziņu laboja Tikai_lasu, 12 Dec 2019, 21:41:53 ]

Offline
ezis_
12. Dec 2019, 22:16 #19398

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1153

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


12 Dec 2019, 22:09:54 @DM-101 rakstīja:
lasot visas shiis peerles/domu graudus, man ir skaidrs, ka jums nav ne mazakaas sajeegas par to, kaa DME straadaa. Atljaushos juusu bezgala profesionaalajaa diskusijaa nepiedaliities.

Nepiedalies Tu visus kas tev ko opone sauc par maz izglitotiem tikai nez kapec tevi nobano kartejo reizi saskaitit vispar vari cik reizes esi kancelats ?
Offline
AtomLV
12. Dec 2019, 23:46 #19399

Kopš: 16. Mar 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 168

Braucu ar: četrdesmit seši

Par bmw te skaidrs , bet kādam ir pieredze ar subaru gazēšanu , ar un bez turbo ?
Offline
kexxx
13. Dec 2019, 08:25 #19400

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11512

Braucu ar:


12 Dec 2019, 23:43:58 @bokens rakstīja:
Pildos tad kad desu rijēji sen jau mājās un skatās midsammeru vai saimnieks meklē sievu

Vienīgais jēdzīgais dīzeļmotors BMW ir M57 pārējie ir bēda. Sākot ar ķēdes novietojumu un beidzot ar super "lēto" nomaiņu.

Kā strādā DME nezinu, slaveno 413 jaunībā atvēru un repliku čipam ieliku visa mana zināšana...

Grēta ir slims bērns un par slimiem nesmejas!

Gāze sastāv no diviem ķīmiskiem elementiem oglekļa un ūdeņraža un tai sadegot nerodas nekas no tā kas atrodams dīzeļdegvielā. Agri vai vēlu sāks medīt dpf un katiņu nahrenizatorus un tad Valsts budžetam būs zelta laikmets

Uz šīs priecīgās nots arlabunakti.



Uzliec to gāzi un pēc tam pastāsti, ko uzliki un kādas atsauksmes
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo