Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 18 viesi un 2 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Shkodists
17. Jan 2019, 16:29 #19281

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 585

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


17 Jan 2019, 13:23:44 @Usins rakstīja:
-5 - 10 grādu dienā piepildot pilnus abus balonus (80L salonā, un 60L ārā apakšā) iebraucot siltā ~+14C garažā pēc pāris stundām novēroju gāzes smaku.

Noplūde bija no apakšējā balona laikam pārspiediena vārsta.

saite uz video kur burbuļo ziepjūdens

izdzenot ārā, šņākoņa uzreiz pazuda.

Vēlāk lasu ka vispār nedrīkstot pēc pilnas uzpildes ziemā braukt siltās telpās

Vai tas tīri liecina, ka nav rezerves tilpuma kur izplesties?

Varbūt laida jo silstot spiediens par lielu vai laida jo drošības vārsts beigts?

Tur balonam normālu manometru pievienot ir iespējams / jēga?




Kur labāk nepildīt gāzi un kur labāk pildīt?

Gan jau drošības vārsts nostrādāja. Vīri te precīzāk pateiks, kas un kā tieši nostrādā. Tas pats būtu, ja karstā vasaras dienā piepildītu līdz lūpai un atstātu autiņu tiešos saules staros.
Es pildos jau ilgstoši Latvijas Propāna gāzē. Filtri parasti pie apkopes izskatās labā stāvoklī.
Offline
jaks
18. Jan 2019, 03:47 #19282

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 2953

Braucu ar: Q10vt

varbūt ir uzpimpots multivārsts lai neatstāj rezervi
Offline
Amakatanav
31. Jan 2019, 00:13 #19283

Kopš: 06. Jul 2009

Ziņojumi: 1387

Braucu ar: muti pa ausīm.

Pie kā aizbraukt ciemos pieregulēt, apskatīties gāzes iekārtu? Vecais dzīvo Liepājā, par cik nav plānots no Rīgas doties tuvējā laikā, meklēju kādu Power specu.

Nesen nopirkās Mazda 6 08gada. un noklājās EGR vārsts, to nomainīja + vēl visādas lietiņas motorā (jo apgriezieni lēkāja tukšgaitā un kamēr sameklēja beigto vārstu tikmēr maks tika lieki atpogāts, bet nu tas tā) katrā ziņā viss o.k. uz benzīna, bet uz gāzes liels patēriņš (vidēji 13 litri uz šosejas) + jaudas jūtami mazāk, kā uz benzīna + mazliet gāzes smaka, tātad kaut ko meistari servisā parastajā ir saregulējuši.

Pie kā varu braukt ciemos? Būtu ideāli sestdienā kādā.

[ Šo ziņu laboja Amakatanav, 31 Jan 2019, 00:13:24 ]

Offline
Shkodists
31. Jan 2019, 09:04 #19284

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 585

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


31 Jan 2019, 00:13:08 @Amakatanav rakstīja:
Pie kā aizbraukt ciemos pieregulēt, apskatīties gāzes iekārtu? Vecais dzīvo Liepājā, par cik nav plānots no Rīgas doties tuvējā laikā, meklēju kādu Power specu.

Nesen nopirkās Mazda 6 08gada. un noklājās EGR vārsts, to nomainīja + vēl visādas lietiņas motorā (jo apgriezieni lēkāja tukšgaitā un kamēr sameklēja beigto vārstu tikmēr maks tika lieki atpogāts, bet nu tas tā) katrā ziņā viss o.k. uz benzīna, bet uz gāzes liels patēriņš (vidēji 13 litri uz šosejas) + jaudas jūtami mazāk, kā uz benzīna + mazliet gāzes smaka, tātad kaut ko meistari servisā parastajā ir saregulējuši.

Pie kā varu braukt ciemos? Būtu ideāli sestdienā kādā.

Parasti jau gāzes speci specializējas uz kādiem konkrētiem ražotājiem. Uzraksti, kas tur par iekārtu stāv virsū.
Offline
kexxx
31. Jan 2019, 09:19 #19285

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 4782

Braucu ar:

Sāc ar sveču nomaiņu, ja vien tās nav nesen mainītas
Offline
jurkalpg
31. Jan 2019, 09:26 #19286

Kopš: 13. Nov 2017

Ziņojumi: 287

Braucu ar:

Kā tā var sanākt, ka viena un tā pati gāzes karte (kojots) vienam iet bez problēmām M54 automāts, bet otram met lambda kļūdu M54 manuālis Esmu 99% pārliecināts, ka dēļ tukšgaitas. Izmetas kļūda reizi 50,100,150km. Lambda kļūdas bank 1 un bank 2 izmetas katra savā brīdī. Nav tā ka bank 1 + bank 2 tikai un vienīgi abas kopā. Bank 1 no sākuma ik pa laikam un tad kad bank 2 izlec, jau rāda check engine. It kā netraucē tā dzeltenā lampiņa. Bet interese ir... Abi motori top zustand
Offline
kexxx
31. Jan 2019, 09:37 #19287

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 4782

Braucu ar:

Iekārtas arī identiskas ar identiskām sprauslām, dīzēm un reduktora spiedienu?
Offline
dainiiz
09. Feb 2019, 18:57 #19288

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5232

Braucu ar: 125mm

kads zinosaaks varbut var palidzeet.
Ziemas paļurkai subarikam sacis niķoties nitross. Ja nedod mizaa viss ok, kaa bisku virs 3k vai slodziitee, taa izsledzas.
Samainiju filtrus.
Cosmo vadiiba, hana sprauslas, tomasetto reduktors.
Ir kaadi reseti iespejami, bez kompja pieslegsanaas?
Paldies
Offline
kkas
09. Feb 2019, 20:04 #19289

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar: zviedru ledusskapi


31 Jan 2019, 09:26:37 @jurkalpg rakstīja:
Kā tā var sanākt, ka viena un tā pati gāzes karte (kojots) vienam iet bez problēmām M54 automāts, bet otram met lambda kļūdu M54 manuālis Esmu 99% pārliecināts, ka dēļ tukšgaitas. Izmetas kļūda reizi 50,100,150km. Lambda kļūdas bank 1 un bank 2 izmetas katra savā brīdī. Nav tā ka bank 1 + bank 2 tikai un vienīgi abas kopā. Bank 1 no sākuma ik pa laikam un tad kad bank 2 izlec, jau rāda check engine. It kā netraucē tā dzeltenā lampiņa. Bet interese ir... Abi motori top zustand


Imho kartes nevar copy paste, katram auto individuāli jāuzregulē.
Offline
kexxx
09. Feb 2019, 21:23 #19290

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 4782

Braucu ar:


09 Feb 2019, 18:57:26 @dainiiz rakstīja:
kads zinosaaks varbut var palidzeet.
Ziemas paļurkai subarikam sacis niķoties nitross. Ja nedod mizaa viss ok, kaa bisku virs 3k vai slodziitee, taa izsledzas.
Samainiju filtrus.
Cosmo vadiiba, hana sprauslas, tomasetto reduktors.
Ir kaadi reseti iespejami, bez kompja pieslegsanaas?
Paldies

nu, pēc simptomiem izklausās, ka krīt gāzes spiediens un tāpēc pārmet uz beņu...
ja reiz filtri nomainīti (cerams abi ir nomainīti), nu tad nākamā izplatītā vaina varētu būt kāds klemmējošs elektormagnētiskais vārsts

bet tikpat labi varētu būt, ka čakarējas, piem. spiediena sensors...

tāpēc lietderīgāk ir nevis minēt, bet piemest pie diagnostikas , neprasa tak par to miljonus...

Offline
dainiiz
10. Feb 2019, 10:59 #19291

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5232

Braucu ar: 125mm


09 Feb 2019, 21:23:10 @kexxx rakstīja:

09 Feb 2019, 18:57:26 @dainiiz rakstīja:
kads zinosaaks varbut var palidzeet.
Ziemas paļurkai subarikam sacis niķoties nitross. Ja nedod mizaa viss ok, kaa bisku virs 3k vai slodziitee, taa izsledzas.
Samainiju filtrus.
Cosmo vadiiba, hana sprauslas, tomasetto reduktors.
Ir kaadi reseti iespejami, bez kompja pieslegsanaas?
Paldies

nu, pēc simptomiem izklausās, ka krīt gāzes spiediens un tāpēc pārmet uz beņu...
ja reiz filtri nomainīti (cerams abi ir nomainīti), nu tad nākamā izplatītā vaina varētu būt kāds klemmējošs elektormagnētiskais vārsts

bet tikpat labi varētu būt, ka čakarējas, piem. spiediena sensors...

tāpēc lietderīgāk ir nevis minēt, bet piemest pie diagnostikas , neprasa tak par to miljonus...




protams tā arī darīšu. Domāju, ka problēma ir filtros. Un jā, samainīju abus.

Offline
MartinsFR
10. Feb 2019, 17:43 #19292

Kopš: 13. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1151

Braucu ar: Sarkano "i"

Esmu pilnīgs nejēga auto gāzē, saskāros ar piektās paaudzes gāzes iekārtu un radās jautājums -
kas tā motora telpā ir par eļļainu tvertni, kura ik pa laikam ir jāuzpilda, lai kaut ko eļļotu saistībā ar gāzes iekārtu?
Offline
MartinsFR
10. Feb 2019, 17:54 #19293

Kopš: 13. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1151

Braucu ar: Sarkano "i"


10 Feb 2019, 17:43:33 @MartinsFR rakstīja:
Esmu pilnīgs nejēga auto gāzē, saskāros ar piektās paaudzes gāzes iekārtu un radās jautājums -
kas tā motora telpā ir par eļļainu tvertni, kura ik pa laikam ir jāuzpilda, lai kaut ko eļļotu saistībā ar gāzes iekārtu?


Laikam pats arī atradu atbildi, auto ir Mitsubishi un tad loģisks šķiet šis skaidrojums -

Eļļošana/dzesēšana galvenokārt ir nepieciešama Japānas un Korejas automašīnu dzinējiem jeb dzinējiem kuriem ir mehāniskā vārstu regulācija. Eļļa tiek iesmidzināta ieplūdes kolektorā pasargājot ieplūdes vārstus, vārstu sēžas un vadīklas no apdegšanas.
Eļļas patēriņš: 500g~4000-5000km.

tas lkm skaitās labi, ja ir uzstādīta šī eļļošanas/dzesēšanas sistēma.
Offline
kexxx
10. Feb 2019, 19:18 #19294

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 4782

Braucu ar:

Par to eļļotāju gāzinieku viedokļi dalās, citi saka, ka bezjēdzīgs sūds...
Galvenais jau, ka neviens tā īsti nevar paskaidrot, kā tās pārus piles eļļas palīdz pret vārstu izdegšanu
Offline
MartinsFR
10. Feb 2019, 20:03 #19295

Kopš: 13. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1151

Braucu ar: Sarkano "i"


10 Feb 2019, 19:18:33 @kexxx rakstīja:
Par to eļļotāju gāzinieku viedokļi dalās, citi saka, ka bezjēdzīgs sūds...
Galvenais jau, ka neviens tā īsti nevar paskaidrot, kā tās pārus piles eļļas palīdz pret vārstu izdegšanu



Bet nu pa lielam, ja tas eļļotājs stāv jau uzlikts, tad nekas slikts tas nav, vismaz es to tā saprotu. Eļļas patēriņš arī smieklīgs 500g uz ~ 4k - 5k km.

[ Šo ziņu laboja MartinsFR, 10 Feb 2019, 20:04:04 ]

Offline
kexxx
10. Feb 2019, 20:04 #19296

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 4782

Braucu ar:


10 Feb 2019, 20:03:43 @MartinsFR rakstīja:

10 Feb 2019, 19:18:33 @kexxx rakstīja:
Par to eļļotāju gāzinieku viedokļi dalās, citi saka, ka bezjēdzīgs sūds...
Galvenais jau, ka neviens tā īsti nevar paskaidrot, kā tās pārus piles eļļas palīdz pret vārstu izdegšanu



Bet nu pa lielam, ja tas eļļotājs stāv jau uzlikts, tad nekas slikts tas nav, vismaz es to tā saprotu. Eļļas patēriņš arī smieklīgs 500g uz ~ 4k - 5k km.



nu slikts laikam nav... tik tā eļļa tādā zelta cenā, laikam no vienradža taukiem tiek iegūta
Offline
Pauliic
10. Feb 2019, 21:43 #19297

Kopš: 01. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8687

Braucu ar: 10, 101

Pieturā dzirdēju, ka diži neatšķiras no 2t eļļas

-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes
Offline
edzhaans
10. Feb 2019, 21:50 #19298

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7250

Braucu ar: pelēko bultu

Doma tāda, ka eļļa dzesē vārstu.
Offline
kexxx
11. Feb 2019, 07:52 #19299

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 4782

Braucu ar:


10 Feb 2019, 21:50:36 @edzhaans rakstīja:
Doma tāda, ka eļļa dzesē vārstu.


Nu, tik tālu, šķiet, jebkurš spēj aizdomāties... Vienīgi jautājums- kā tieši tas mikrograms eļļas spēj atdzesēt kaut par pārus grādiem vārstu, kas sver miljons reižu vairāk?
Nu piemēram- ja uzspļausi sakarsētai pustonnīgai čuguna krāsnij- vai viņa no tā diži atdzisīs?

Pie tam tā eļļa jau ir pabijusi degkamerā un arī ir karsta...

[ Šo ziņu laboja kexxx, 11 Feb 2019, 07:53:27 ]

Offline
Jur
13. Feb 2019, 11:42 #19300

Kopš: 29. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 821

Braucu ar: 407SW

Vai kāds no foruma biedriem, darbus ar un ap gāzes iekārtām veic pārdaugavā? PM vai 29424117 Juris.
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, muldis, noisex, riddler, zzips