Online

Pašreiz BMWPower skatās 76 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
kkas
09. Feb 2019, 20:04 #19081

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8862

Braucu ar: zviedru ledusskapi


31 Jan 2019, 09:26:37 @jurkalpg rakstīja:
Kā tā var sanākt, ka viena un tā pati gāzes karte (kojots) vienam iet bez problēmām M54 automāts, bet otram met lambda kļūdu M54 manuālis Esmu 99% pārliecināts, ka dēļ tukšgaitas. Izmetas kļūda reizi 50,100,150km. Lambda kļūdas bank 1 un bank 2 izmetas katra savā brīdī. Nav tā ka bank 1 + bank 2 tikai un vienīgi abas kopā. Bank 1 no sākuma ik pa laikam un tad kad bank 2 izlec, jau rāda check engine. It kā netraucē tā dzeltenā lampiņa. Bet interese ir... Abi motori top zustand


Imho kartes nevar copy paste, katram auto individuāli jāuzregulē.
Offline
kexxx
09. Feb 2019, 21:23 #19082

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11509

Braucu ar:


09 Feb 2019, 18:57:26 @dainiiz rakstīja:
kads zinosaaks varbut var palidzeet.
Ziemas paļurkai subarikam sacis niķoties nitross. Ja nedod mizaa viss ok, kaa bisku virs 3k vai slodziitee, taa izsledzas.
Samainiju filtrus.
Cosmo vadiiba, hana sprauslas, tomasetto reduktors.
Ir kaadi reseti iespejami, bez kompja pieslegsanaas?
Paldies

nu, pēc simptomiem izklausās, ka krīt gāzes spiediens un tāpēc pārmet uz beņu...
ja reiz filtri nomainīti (cerams abi ir nomainīti), nu tad nākamā izplatītā vaina varētu būt kāds klemmējošs elektormagnētiskais vārsts

bet tikpat labi varētu būt, ka čakarējas, piem. spiediena sensors...

tāpēc lietderīgāk ir nevis minēt, bet piemest pie diagnostikas , neprasa tak par to miljonus...

Offline
dainiiz
10. Feb 2019, 10:59 #19083

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5241

Braucu ar: 125mm


09 Feb 2019, 21:23:10 @kexxx rakstīja:

09 Feb 2019, 18:57:26 @dainiiz rakstīja:
kads zinosaaks varbut var palidzeet.
Ziemas paļurkai subarikam sacis niķoties nitross. Ja nedod mizaa viss ok, kaa bisku virs 3k vai slodziitee, taa izsledzas.
Samainiju filtrus.
Cosmo vadiiba, hana sprauslas, tomasetto reduktors.
Ir kaadi reseti iespejami, bez kompja pieslegsanaas?
Paldies

nu, pēc simptomiem izklausās, ka krīt gāzes spiediens un tāpēc pārmet uz beņu...
ja reiz filtri nomainīti (cerams abi ir nomainīti), nu tad nākamā izplatītā vaina varētu būt kāds klemmējošs elektormagnētiskais vārsts

bet tikpat labi varētu būt, ka čakarējas, piem. spiediena sensors...

tāpēc lietderīgāk ir nevis minēt, bet piemest pie diagnostikas , neprasa tak par to miljonus...




protams tā arī darīšu. Domāju, ka problēma ir filtros. Un jā, samainīju abus.

Offline
MartinsFR
10. Feb 2019, 17:43 #19084

Kopš: 13. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1361

Braucu ar: Ragaviņām no kalna.

Esmu pilnīgs nejēga auto gāzē, saskāros ar piektās paaudzes gāzes iekārtu un radās jautājums -
kas tā motora telpā ir par eļļainu tvertni, kura ik pa laikam ir jāuzpilda, lai kaut ko eļļotu saistībā ar gāzes iekārtu?
Offline
MartinsFR
10. Feb 2019, 17:54 #19085

Kopš: 13. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1361

Braucu ar: Ragaviņām no kalna.


10 Feb 2019, 17:43:33 @MartinsFR rakstīja:
Esmu pilnīgs nejēga auto gāzē, saskāros ar piektās paaudzes gāzes iekārtu un radās jautājums -
kas tā motora telpā ir par eļļainu tvertni, kura ik pa laikam ir jāuzpilda, lai kaut ko eļļotu saistībā ar gāzes iekārtu?


Laikam pats arī atradu atbildi, auto ir Mitsubishi un tad loģisks šķiet šis skaidrojums -

Eļļošana/dzesēšana galvenokārt ir nepieciešama Japānas un Korejas automašīnu dzinējiem jeb dzinējiem kuriem ir mehāniskā vārstu regulācija. Eļļa tiek iesmidzināta ieplūdes kolektorā pasargājot ieplūdes vārstus, vārstu sēžas un vadīklas no apdegšanas.
Eļļas patēriņš: 500g~4000-5000km.

tas lkm skaitās labi, ja ir uzstādīta šī eļļošanas/dzesēšanas sistēma.
Offline
kexxx
10. Feb 2019, 19:18 #19086

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11509

Braucu ar:

Par to eļļotāju gāzinieku viedokļi dalās, citi saka, ka bezjēdzīgs sūds...
Galvenais jau, ka neviens tā īsti nevar paskaidrot, kā tās pārus piles eļļas palīdz pret vārstu izdegšanu
Offline
MartinsFR
10. Feb 2019, 20:03 #19087

Kopš: 13. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1361

Braucu ar: Ragaviņām no kalna.


10 Feb 2019, 19:18:33 @kexxx rakstīja:
Par to eļļotāju gāzinieku viedokļi dalās, citi saka, ka bezjēdzīgs sūds...
Galvenais jau, ka neviens tā īsti nevar paskaidrot, kā tās pārus piles eļļas palīdz pret vārstu izdegšanu



Bet nu pa lielam, ja tas eļļotājs stāv jau uzlikts, tad nekas slikts tas nav, vismaz es to tā saprotu. Eļļas patēriņš arī smieklīgs 500g uz ~ 4k - 5k km.

[ Šo ziņu laboja MartinsFR, 10 Feb 2019, 20:04:04 ]

Offline
kexxx
10. Feb 2019, 20:04 #19088

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11509

Braucu ar:


10 Feb 2019, 20:03:43 @MartinsFR rakstīja:

10 Feb 2019, 19:18:33 @kexxx rakstīja:
Par to eļļotāju gāzinieku viedokļi dalās, citi saka, ka bezjēdzīgs sūds...
Galvenais jau, ka neviens tā īsti nevar paskaidrot, kā tās pārus piles eļļas palīdz pret vārstu izdegšanu



Bet nu pa lielam, ja tas eļļotājs stāv jau uzlikts, tad nekas slikts tas nav, vismaz es to tā saprotu. Eļļas patēriņš arī smieklīgs 500g uz ~ 4k - 5k km.



nu slikts laikam nav... tik tā eļļa tādā zelta cenā, laikam no vienradža taukiem tiek iegūta
Offline
Pauliic
10. Feb 2019, 21:43 #19089

Kopš: 01. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8768

Braucu ar: 10, 101

Pieturā dzirdēju, ka diži neatšķiras no 2t eļļas

-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes
Offline
edzhaans
10. Feb 2019, 21:50 #19090

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Doma tāda, ka eļļa dzesē vārstu.
Offline
kexxx
11. Feb 2019, 07:52 #19091

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11509

Braucu ar:


10 Feb 2019, 21:50:36 @edzhaans rakstīja:
Doma tāda, ka eļļa dzesē vārstu.


Nu, tik tālu, šķiet, jebkurš spēj aizdomāties... Vienīgi jautājums- kā tieši tas mikrograms eļļas spēj atdzesēt kaut par pārus grādiem vārstu, kas sver miljons reižu vairāk?
Nu piemēram- ja uzspļausi sakarsētai pustonnīgai čuguna krāsnij- vai viņa no tā diži atdzisīs?

Pie tam tā eļļa jau ir pabijusi degkamerā un arī ir karsta...

[ Šo ziņu laboja kexxx, 11 Feb 2019, 07:53:27 ]

Offline
Jur
13. Feb 2019, 11:42 #19092

Kopš: 29. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 841

Braucu ar: 407SW

Vai kāds no foruma biedriem, darbus ar un ap gāzes iekārtām veic pārdaugavā? PM vai 29424117 Juris.
Offline
arkabre
13. Feb 2019, 12:57 #19093

Kopš: 12. Nov 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 6

Braucu ar: e39

Sveiciens,
pirms vedu pārbaudīt gāzi (vai vispār to ir vērts darīt), vēlos jautāt gudrākiem cilvēkiem, kas iespējams ar ko līdzīgu ir saskārušies. Kāds varētu būt iemesls, ka mainoties no beņas uz LPG, mašīna noslāpst (gan stāvot, gan braucot) un uzreiz ir jūtama gāzes smarža. Pēc iedarbināšanas un salona izvēdināšanas viss gan strādā kā tam nākās.
Offline
kexxx
13. Feb 2019, 16:03 #19094

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11509

Braucu ar:

Šķībi saregulēts, reduktora defekts, map sensora defekts, kāda šļauciņa pušu vai atvienojusies utt utt utt
Offline
Armo
13. Feb 2019, 17:05 #19095

Kopš: 28. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 1505

Braucu ar: E61 LCI, darba auto un viss, kas pagadās


14 Jan 2019, 11:12:22 @kexxx rakstīja:

14 Jan 2019, 11:05:59 @Armo rakstīja:
Jautājums speciālistiem: vai Prince gāzes iekārtai ir savi speciāli filtri? Vai gāzes iekārtas reduktoram membrāna ir jāmaina katru gadu?



1) jā
2) nē


Pirms gada nomainīja to membrānu, bet atkal vecā kaite - raustās, citreiz neieslēdzas, liels patēriņš utt. Ir kāds, pie kura aizbraukt, pārbaudīt, savest kārtībā? Rīgā. Interesē uzreiz kontaktinformācija.

Tā kā neviens no Powera neko neieteica un kontaktus neiedeva tad pats sameklēju un biju aizbraucis uz Motur autogāzes servisu Senču ielā, aiz Neste tankštelles. Uztaisīja pilno apkopi, nomainīja visus filtrus, remkomplektu Prince reduktoram un tā. Samaksāju 140 EUR. Pozitīva attieksme un viss gerai

[ Šo ziņu laboja Armo, 25 Feb 2019, 11:09:20 ]

Offline
uldens1
13. Feb 2019, 17:24 #19096

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15723

Braucu ar:


11 Feb 2019, 07:52:26 @kexxx rakstīja:

10 Feb 2019, 21:50:36 @edzhaans rakstīja:
Doma tāda, ka eļļa dzesē vārstu.


Nu, tik tālu, šķiet, jebkurš spēj aizdomāties... Vienīgi jautājums- kā tieši tas mikrograms eļļas spēj atdzesēt kaut par pārus grādiem vārstu, kas sver miljons reižu vairāk?
Nu piemēram- ja uzspļausi sakarsētai pustonnīgai čuguna krāsnij- vai viņa no tā diži atdzisīs?

Pie tam tā eļļa jau ir pabijusi degkamerā un arī ir karsta...
skaidrs ka neko nedzesē,vai nu lohatrons vai iespējams tā eļļa neļauj vārstam apaugt ar sūdiem,es citu izskaidrojumu neredzu
Offline
Spok5
13. Feb 2019, 21:43 #19097

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Benzīnā ir daļa visādu naftas mēslu, kas savienojumā vārsts-ligzda kalpo kā lubrikants. Faktiski - tikai ieplūdniekiem, ar ko (loģiski) nav problēma.

Ar izplūdniekiem ir biku savādāk. Pārpalikumi, ja ar benzīnu rauj treknajā (paatrinājums, ručka, utt.) drusku palīdz. Bet minimāli.

Bēda ir faktā, ka fords, mazģecs un kam tur vēl ir bēda ar vārstiem, vienārši ir iesipuši kapeiku uz ligzdu materiālu ražošanā. Vēl klāt var pieskaitīt, ka dažreiz ir sadalenēm problēma ar ģeometriju (vārsts piezemējas baigi brutāli). Attiecīgi, jā - uzklapējās.

Lielākais ļaunums pārsvarā visam ir saregulēts pēc benzīna kartes (kopēta lambada). Gāzei nahren to trekno nevajag. Pie treknas gāzes kāpj augšā izplūdes gāzu temp. un finālā kurās ārā izplūdnieki. Pareizāk, ar benzīnu, kāreiz taisa treknāku, lai viss process notiktos "aukstāks" un pāripalikums izlidotu trubā. Benzīns tvaiko ieplūdes kolektorā, vai stroķī, attiecīgi paliek aukstāks, gāze ir iztvaikojusi reduktorā un tur vairs nekāda bonusa, atskaitot autogēnu nav.

Šitas viss, protams, attiecās uz gāzi līdz 4 paaudzei. 5 un 6 viss ir gerai kā uz benzīnu un pat labāk daļēji.

Nu un pēdējais. Visi ir pieraduši pie hidrokompensatoriem. Kuru jaunākos longlife motoros tupa nav, jo nespēj pārdzīvot dzīvi ar to 30štukas izvaroto un piecūkoto eļļu. Tātad mehānika. Kā likums - ar šaibām kā sporta auto vai močiem. Neviens tur vārstos nelien, jo parsti ir kārtībā, bet nu ar LPG sanāk nopietnāks germors.

No ekonomikas viedokļa, beigt jāties, drāzt to motoru kamēr izklab, tālāk paņem nākamo loterijas biļeti no šrota un vālē tālāk. Tā ir lētāk.

Eļļotāju var likt, mikrostarpība var būt, bet aizdirst nejauši ieplūdes kolektoru varbūtība ir 333 reizes lielāka.
Offline
MartinsFR
15. Feb 2019, 08:41 #19098

Kopš: 13. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1361

Braucu ar: Ragaviņām no kalna.


13 Feb 2019, 21:43:22 @Spok5 rakstīja:
Benzīnā ir daļa visādu naftas mēslu, kas savienojumā vārsts-ligzda kalpo kā lubrikants. Faktiski - tikai ieplūdniekiem, ar ko (loģiski) nav problēma.

Ar izplūdniekiem ir biku savādāk. Pārpalikumi, ja ar benzīnu rauj treknajā (paatrinājums, ručka, utt.) drusku palīdz. Bet minimāli.

Bēda ir faktā, ka fords, mazģecs un kam tur vēl ir bēda ar vārstiem, vienārši ir iesipuši kapeiku uz ligzdu materiālu ražošanā. Vēl klāt var pieskaitīt, ka dažreiz ir sadalenēm problēma ar ģeometriju (vārsts piezemējas baigi brutāli). Attiecīgi, jā - uzklapējās.

Lielākais ļaunums pārsvarā visam ir saregulēts pēc benzīna kartes (kopēta lambada). Gāzei nahren to trekno nevajag. Pie treknas gāzes kāpj augšā izplūdes gāzu temp. un finālā kurās ārā izplūdnieki. Pareizāk, ar benzīnu, kāreiz taisa treknāku, lai viss process notiktos "aukstāks" un pāripalikums izlidotu trubā. Benzīns tvaiko ieplūdes kolektorā, vai stroķī, attiecīgi paliek aukstāks, gāze ir iztvaikojusi reduktorā un tur vairs nekāda bonusa, atskaitot autogēnu nav.

Šitas viss, protams, attiecās uz gāzi līdz 4 paaudzei. 5 un 6 viss ir gerai kā uz benzīnu un pat labāk daļēji.

Nu un pēdējais. Visi ir pieraduši pie hidrokompensatoriem. Kuru jaunākos longlife motoros tupa nav, jo nespēj pārdzīvot dzīvi ar to 30štukas izvaroto un piecūkoto eļļu. Tātad mehānika. Kā likums - ar šaibām kā sporta auto vai močiem. Neviens tur vārstos nelien, jo parsti ir kārtībā, bet nu ar LPG sanāk nopietnāks germors.

No ekonomikas viedokļa, beigt jāties, drāzt to motoru kamēr izklab, tālāk paņem nākamo loterijas biļeti no šrota un vālē tālāk. Tā ir lētāk.

Eļļotāju var likt, mikrostarpība var būt, bet aizdirst nejauši ieplūdes kolektoru varbūtība ir 333 reizes lielāka.
,

Tad es tgd nesaprotu, man ir 2010.g. Outlander 2,4 bendzīns, pārejas modelis no II un III, nopirku jau virsū ar 5.paaudzes gāzes iekārtu un to eļļotāju. Tad man ko, pie nākošās gāzes iekārtas apkopes, teikt lai to eļļotāju nahrenizē?
Offline
KaspichsS
15. Feb 2019, 08:45 #19099

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

Šajā tēmā cilvēku izpratne par beznīna dzinējiem (ciktāl tas attiecas uz BMW) ir apstājusies M20 paaudzē. M50 jau ir kocmoc.
Es lasu tos murgus un ofigevaju..
Kungi, jūs eiset iesprūdusī gadā 1989.tajā. Ir pagājuši vēl kādi +30 gadi!
Offline
Melnums
15. Feb 2019, 13:06 #19100

Kopš: 13. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 457

Braucu ar: T5

Informatīvi

Divas reizes pēc kārtas uzpildīju pilnu balonu Viada Buļļu ielā un reduktora vārsts aizlipa ciet, nācās tīrīt.
Online

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo