Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 41 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Armo
14. Jan 2019, 11:05 #19061

Kopš: 28. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 1505

Braucu ar: E61 LCI, darba auto un viss, kas pagadās

Jautājums speciālistiem: vai Prince gāzes iekārtai ir savi speciāli filtri? Vai gāzes iekārtas reduktoram membrāna ir jāmaina katru gadu?
Offline
kexxx
14. Jan 2019, 11:12 #19062

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11500

Braucu ar:


14 Jan 2019, 11:05:59 @Armo rakstīja:
Jautājums speciālistiem: vai Prince gāzes iekārtai ir savi speciāli filtri? Vai gāzes iekārtas reduktoram membrāna ir jāmaina katru gadu?


1) jā
2) nē
Offline
Reinis_m
14. Jan 2019, 11:25 #19063

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Cik bieži (km/gadi?) vidēji to membrānu nākas mainīt? Ir kaut kādi simptomi, kas liecina, ka to vajadzētu darīt, kurus var novērot nejaucot ārā reduktoru?
Offline
kexxx
14. Jan 2019, 12:01 #19064

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11500

Braucu ar:

Tā ir gumijota membrāna, kas ar laiku zaudē savas īpašības... Temperatūras, spiediens utt
Viss atkarīgs no materiālu kvalitātes, izmantošanas apstākļiem utt utt utt... Nu apmēram kā jautāt "cik ilgi kalpo piekares bukse"...
Manuāļos piemin, ka aptuvenais kalpošanas ilgums ir 5 gadi vai 50000 km... Praksē- kalpo ilgāk
Nāves pazīmes ir smaka, raustīšanās, pārmešana uz benzīnu un gan jau vēl kādas
Offline
Shkodists
14. Jan 2019, 12:07 #19065

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


14 Jan 2019, 12:01:26 @kexxx rakstīja:
Tā ir gumijota membrāna, kas ar laiku zaudē savas īpašības... Temperatūras, spiediens utt
Viss atkarīgs no materiālu kvalitātes, izmantošanas apstākļiem utt utt utt... Nu apmēram kā jautāt "cik ilgi kalpo piekares bukse"...
Manuāļos piemin, ka aptuvenais kalpošanas ilgums ir 5 gadi vai 50000 km... Praksē- kalpo ilgāk
Nāves pazīmes ir smaka, raustīšanās, pārmešana uz benzīnu un gan jau vēl kādas

Man BRC iekārtai bija kaut kādi 90000 vai 100000km nobraukti. It kā nekas neraustījās, taču patēriņš pieauga būtiski. Jo īpaši patēriņš liels bija ziemā. Tagad pēc nomaiņas vairs nav tik milzīga atšķirība vasara/ziema. Tā membrāna nemaksā tik daudz, lai nenomainītu reizi 2gados vai pēc tiem 50 000km. Domāju, tas atmaksājas.
Offline
kexxx
14. Jan 2019, 12:11 #19066

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11500

Braucu ar:

Ja membrāna ir dzīva un nekādu kriminālu spiediena noviržu nav, tad maiņa nekādu ietaupījumu nedos
Offline
Reinis_m
14. Jan 2019, 12:46 #19067

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Vienai iekārtai kā reizi ir 120k, trīs gadi un man šķiet, ka palielinājies patēriņš un pa reiziei noraustās arī. To tad laikam vajadzētu aizvest atrādīt ar šādu komentāru.

Vēl vienai iekārtai nezinu, ne nobraukumu, ne vecumu (lēšu ka gadi seši varētu būt pēc balona derīguma), bet tas auto tāpat rij nejēgā un 4.0 dzelzis pats par sevi iet stabili, tā kā tur nav zvanīts.
Offline
VD177
15. Jan 2019, 16:29 #19068

Kopš: 14. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1337

Braucu ar: Agresīvu sānslīdi

Pie kā aizbraukt, paskatīties kapēc gāze nestrādā un salabot? E46
Panelī gaismiņa deg, bet nekas vairāk nenotiek
Offline
Reinis3
15. Jan 2019, 17:24 #19069

Kopš: 06. Nov 2017

Ziņojumi: 13

Braucu ar:


15 Jan 2019, 16:29:42 @VD177 rakstīja:
Pie kā aizbraukt, paskatīties kapēc gāze nestrādā un salabot? E46
Panelī gaismiņa deg, bet nekas vairāk nenotiek

Sākumā apskaties ar parasto diagnostiku, vai viss labi. Gāze var neslēgties iekšā
Offline
kexxx
15. Jan 2019, 17:43 #19070

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11500

Braucu ar:


15 Jan 2019, 17:24:06 @Reinis3 rakstīja:

15 Jan 2019, 16:29:42 @VD177 rakstīja:
Pie kā aizbraukt, paskatīties kapēc gāze nestrādā un salabot? E46
Panelī gaismiņa deg, bet nekas vairāk nenotiek

Sākumā apskaties ar parasto diagnostiku, vai viss labi. Gāze var neslēgties iekšā


Cilvēks prasa, pie kura meistara uz to diagnostiku lai aizdzen
Rekur tepat BMW-Valcha, Koijotss uzturas
Offline
Shkodists
17. Jan 2019, 12:52 #19071

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


14 Jan 2019, 12:11:59 @kexxx rakstīja:
Ja membrāna ir dzīva un nekādu kriminālu spiediena noviržu nav, tad maiņa nekādu ietaupījumu nedos

Nu man BRC Valmierā vairs īsti nav kam atrādīt. Aizbraukt līdz Rīgai un piemest pie kompja paskatīties spiedienu sanāk dārgāk kā nomainīt to membrānu Nomainīt elementāri. Manā gadījumā patēriņš samazinājās. Nu jau pa šoseju braucot varu ierakstīties arī 12 liros iepriekšējo 14 vietā. Būs gan jāiepērk pašam kabelis.Gan jau nekāds komsoss tajā softā nav.
Offline
Usins
17. Jan 2019, 13:23 #19072

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3523

Braucu ar: w163 3.2; w639 4x4; 2.5 tdi v6 fwd

-5 - 10 grādu dienā piepildot pilnus abus balonus (80L salonā, un 60L ārā apakšā) iebraucot siltā ~+14C garažā pēc pāris stundām novēroju gāzes smaku.

Noplūde bija no apakšējā balona laikam pārspiediena vārsta.

saite uz video kur burbuļo ziepjūdens

izdzenot ārā, šņākoņa uzreiz pazuda.

Vēlāk lasu ka vispār nedrīkstot pēc pilnas uzpildes ziemā braukt siltās telpās

Vai tas tīri liecina, ka nav rezerves tilpuma kur izplesties?

Varbūt laida jo silstot spiediens par lielu vai laida jo drošības vārsts beigts?

Tur balonam normālu manometru pievienot ir iespējams / jēga?




Kur labāk nepildīt gāzi un kur labāk pildīt?
Offline
Shkodists
17. Jan 2019, 16:29 #19073

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


17 Jan 2019, 13:23:44 @Usins rakstīja:
-5 - 10 grādu dienā piepildot pilnus abus balonus (80L salonā, un 60L ārā apakšā) iebraucot siltā ~+14C garažā pēc pāris stundām novēroju gāzes smaku.

Noplūde bija no apakšējā balona laikam pārspiediena vārsta.

saite uz video kur burbuļo ziepjūdens

izdzenot ārā, šņākoņa uzreiz pazuda.

Vēlāk lasu ka vispār nedrīkstot pēc pilnas uzpildes ziemā braukt siltās telpās

Vai tas tīri liecina, ka nav rezerves tilpuma kur izplesties?

Varbūt laida jo silstot spiediens par lielu vai laida jo drošības vārsts beigts?

Tur balonam normālu manometru pievienot ir iespējams / jēga?




Kur labāk nepildīt gāzi un kur labāk pildīt?

Gan jau drošības vārsts nostrādāja. Vīri te precīzāk pateiks, kas un kā tieši nostrādā. Tas pats būtu, ja karstā vasaras dienā piepildītu līdz lūpai un atstātu autiņu tiešos saules staros.
Es pildos jau ilgstoši Latvijas Propāna gāzē. Filtri parasti pie apkopes izskatās labā stāvoklī.
Offline
jaks
18. Jan 2019, 03:47 #19074

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

varbūt ir uzpimpots multivārsts lai neatstāj rezervi
Offline
Amakatanav
31. Jan 2019, 00:13 #19075

Kopš: 06. Jul 2009

Ziņojumi: 1780

Braucu ar: muti pa ausīm.

Pie kā aizbraukt ciemos pieregulēt, apskatīties gāzes iekārtu? Vecais dzīvo Liepājā, par cik nav plānots no Rīgas doties tuvējā laikā, meklēju kādu Power specu.

Nesen nopirkās Mazda 6 08gada. un noklājās EGR vārsts, to nomainīja + vēl visādas lietiņas motorā (jo apgriezieni lēkāja tukšgaitā un kamēr sameklēja beigto vārstu tikmēr maks tika lieki atpogāts, bet nu tas tā) katrā ziņā viss o.k. uz benzīna, bet uz gāzes liels patēriņš (vidēji 13 litri uz šosejas) + jaudas jūtami mazāk, kā uz benzīna + mazliet gāzes smaka, tātad kaut ko meistari servisā parastajā ir saregulējuši.

Pie kā varu braukt ciemos? Būtu ideāli sestdienā kādā.

[ Šo ziņu laboja Amakatanav, 31 Jan 2019, 00:13:24 ]

Offline
Shkodists
31. Jan 2019, 09:04 #19076

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


31 Jan 2019, 00:13:08 @Amakatanav rakstīja:
Pie kā aizbraukt ciemos pieregulēt, apskatīties gāzes iekārtu? Vecais dzīvo Liepājā, par cik nav plānots no Rīgas doties tuvējā laikā, meklēju kādu Power specu.

Nesen nopirkās Mazda 6 08gada. un noklājās EGR vārsts, to nomainīja + vēl visādas lietiņas motorā (jo apgriezieni lēkāja tukšgaitā un kamēr sameklēja beigto vārstu tikmēr maks tika lieki atpogāts, bet nu tas tā) katrā ziņā viss o.k. uz benzīna, bet uz gāzes liels patēriņš (vidēji 13 litri uz šosejas) + jaudas jūtami mazāk, kā uz benzīna + mazliet gāzes smaka, tātad kaut ko meistari servisā parastajā ir saregulējuši.

Pie kā varu braukt ciemos? Būtu ideāli sestdienā kādā.

Parasti jau gāzes speci specializējas uz kādiem konkrētiem ražotājiem. Uzraksti, kas tur par iekārtu stāv virsū.
Offline
kexxx
31. Jan 2019, 09:19 #19077

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11500

Braucu ar:

Sāc ar sveču nomaiņu, ja vien tās nav nesen mainītas
Offline
jurkalpg
31. Jan 2019, 09:26 #19078

Kopš: 13. Nov 2017

Ziņojumi: 287

Braucu ar:

Kā tā var sanākt, ka viena un tā pati gāzes karte (kojots) vienam iet bez problēmām M54 automāts, bet otram met lambda kļūdu M54 manuālis Esmu 99% pārliecināts, ka dēļ tukšgaitas. Izmetas kļūda reizi 50,100,150km. Lambda kļūdas bank 1 un bank 2 izmetas katra savā brīdī. Nav tā ka bank 1 + bank 2 tikai un vienīgi abas kopā. Bank 1 no sākuma ik pa laikam un tad kad bank 2 izlec, jau rāda check engine. It kā netraucē tā dzeltenā lampiņa. Bet interese ir... Abi motori top zustand
Offline
kexxx
31. Jan 2019, 09:37 #19079

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11500

Braucu ar:

Iekārtas arī identiskas ar identiskām sprauslām, dīzēm un reduktora spiedienu?
Offline
dainiiz
09. Feb 2019, 18:57 #19080

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5241

Braucu ar: 125mm

kads zinosaaks varbut var palidzeet.
Ziemas paļurkai subarikam sacis niķoties nitross. Ja nedod mizaa viss ok, kaa bisku virs 3k vai slodziitee, taa izsledzas.
Samainiju filtrus.
Cosmo vadiiba, hana sprauslas, tomasetto reduktors.
Ir kaadi reseti iespejami, bez kompja pieslegsanaas?
Paldies
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo