Online

Pašreiz BMWPower skatas 77 viesi un 69 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
koderis
05. Dec 2017, 10:04 #18501

Kopš: 21. Mar 2016

Ziņojumi: 1206

Braucu ar: '16 džūku mellā krāsā

ārzemju degvielas sajūtas rodas eiforijas iespaidā ne katru dienu gadās redzēt Viļņas tirgu tomēr
Offline
ezis_
05. Dec 2017, 10:05 #18502

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 260

Braucu ar: T@C- R6 un citiem

Ar Riga pilditu gazi braucot pa Zviedriju ari nobraucu par 80-100km vairak ar vienu balonu. ko mes no taa varam secinat to ka tur tu vienkarsi brauc 400-500 km no vietas nelurinoties, vis tas joks ir celu infrastruktura Un pildot smirdekli Norge nekadu atsciribu nejutu , varbut ari bija paterins drusku mazak bet tas del taa ka tur kustiba pamataa notiek uz 80km/h
Offline
Reinis_m
07. Dec 2017, 22:13 #18503

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1720

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Vai ir starpība, cik grādīgs šķidrums silda reduktoru vai pietiek ar tiem minimālajiem 30 vai 40?

Situācija ir tāda, ka ir Jeep Cherokee, kuram reduktors ir paralēli krāsns radiatoram, nu kā visiem, taču tas reduktors pamatīgi zog siltumu, jo šķidrums caur to atrod daudz vieglākas pretestības ceļu kā caur to ne pirmā svaiguma radžiņu.

Tā kā šim auto nav vetiļa šķidrumam - t.i. apsildes radžiņš vienmēr karsts, bija ideja pienākošo šļūteni savienot atpakaļ, bet reduktoru uzbāzt uz aizejošās, kur siltums ir visu laiku, bet bišķi mazāks, taču savi 40-50 grādi jau tur ir.
Offline
Spok5
07. Dec 2017, 23:03 #18504

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1461

Braucu ar: ВАЗ 2103

Ķēdē likt nevar, nekas labs tur nesanāk, ne liekot reduktoru priekšā, ne aizmugurē. Ne pirmais, ne pēdējais, kas to provēs dabūt gatavu.

Vai nu sakārto pečkas/reduktora šļaukas īsākas un taisnākas (Cherokiem mēdz uzbūvēt TĀDU astoņkāju konstrukciju, ka maz neliekās), uztaisi pečkas radiatoram apkopi, vai vienkārši apmaini. Un tad, ja nesaiet, var mēģināt reduktoram likt dīzi šļaukā vai kā savādāk NEDAUDZ ierobežot plūsmu.

VAI

Nejājies un ieliec papildus cirkulācijas sūkni, kas iet no aizdedzes.
Offline
Reinis_m
07. Dec 2017, 23:36 #18505

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1720

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee


07 Dec 2017, 23:03:14 @Spok5 rakstīja:
Ķēdē likt nevar, nekas labs tur nesanāk, ne liekot reduktoru priekšā, ne aizmugurē. Ne pirmais, ne pēdējais, kas to provēs dabūt gatavu.

Vai nu sakārto pečkas/reduktora šļaukas īsākas un taisnākas (Cherokiem mēdz uzbūvēt TĀDU astoņkāju konstrukciju, ka maz neliekās), uztaisi pečkas radiatoram apkopi, vai vienkārši apmaini. Un tad, ja nesaiet, var mēģināt reduktoram likt dīzi šļaukā vai kā savādāk NEDAUDZ ierobežot plūsmu.

VAI

Nejājies un ieliec papildus cirkulācijas sūkni, kas iet no aizdedzes.


Bet kas tur var nesanākt? Nedomāju gluži virknē likt, bet tā, ka uz atpakaļejošās šļūtenes ir viens aiz otra divi trejgabali, attiecīgi tur iet gan taisnais virziens, gan atzari uz un no reduktora. Vienīgais, kas var nesanāt - par maz siltuma reduktoram.

Neko īsāk tur sakārtot nevar, reduktors stāv vadītāja pusē aptuveni turpat, kur pasažiera pusē ir ieeja uz salona radiatoru, pieslēgts ir pa īsāko iespējamo ceļu. Vienīgais variants - pārvietot reduktoru, bet es īsti neredzu, uz kurieni.

Radiatoru un visu pārējo sistēmu pirms pāris mēnešiem nopietni skaloju, diezgan padaudz drazas iznāca ārā, bet mainīt viņu ir nereāls pisaks, tā kā šo gribētos atstāt kā pēdējo variantu.

Elektrisks cirkulācijas sūknis izklausās jēdzīgāks variants. Vari iemest aptuveno virzienu, kur tādus var meklēt?
Offline
Spok5
08. Dec 2017, 00:26 #18506

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1461

Braucu ar: ВАЗ 2103

Lielākajai daļai reduktoru ir par maz cirkulācijas. Un, tā kā vēl uz to pašu cilpu sēž pečka, tad vispār ir Īpaši, kad pabrauc pa štrāsi.

Vai nu jaunu, vai uz šrotu. Jauna cena nepatiks. Piem. 034 Klik klik

Vienīgi, šlauku diametrs, bet tā ir maza bēda. Un lai kačā gan uz pečku, gan reduktoru.
Offline
Mixzzz
08. Dec 2017, 00:32 #18507

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1129

Braucu ar: e34 spaini


07 Dec 2017, 23:36:52 @Reinis_m rakstīja:

07 Dec 2017, 23:03:14 @Spok5 rakstīja:
Ķēdē likt nevar, nekas labs tur nesanāk, ne liekot reduktoru priekšā, ne aizmugurē. Ne pirmais, ne pēdējais, kas to provēs dabūt gatavu.

Vai nu sakārto pečkas/reduktora šļaukas īsākas un taisnākas (Cherokiem mēdz uzbūvēt TĀDU astoņkāju konstrukciju, ka maz neliekās), uztaisi pečkas radiatoram apkopi, vai vienkārši apmaini. Un tad, ja nesaiet, var mēģināt reduktoram likt dīzi šļaukā vai kā savādāk NEDAUDZ ierobežot plūsmu.

VAI

Nejājies un ieliec papildus cirkulācijas sūkni, kas iet no aizdedzes.


Bet kas tur var nesanākt? Nedomāju gluži virknē likt, bet tā, ka uz atpakaļejošās šļūtenes ir viens aiz otra divi trejgabali, attiecīgi tur iet gan taisnais virziens, gan atzari uz un no reduktora. Vienīgais, kas var nesanāt - par maz siltuma reduktoram.

Neko īsāk tur sakārtot nevar, reduktors stāv vadītāja pusē aptuveni turpat, kur pasažiera pusē ir ieeja uz salona radiatoru, pieslēgts ir pa īsāko iespējamo ceļu. Vienīgais variants - pārvietot reduktoru, bet es īsti neredzu, uz kurieni.

Radiatoru un visu pārējo sistēmu pirms pāris mēnešiem nopietni skaloju, diezgan padaudz drazas iznāca ārā, bet mainīt viņu ir nereāls pisaks, tā kā šo gribētos atstāt kā pēdējo variantu.

Elektrisks cirkulācijas sūknis izklausās jēdzīgāks variants. Vari iemest aptuveno virzienu, kur tādus var meklēt?
Savam e34 uzliku original sekundāro sūkni un visas problēmas atrisinājās. Vari pats sev kaut vai to pašu e34 sūkni uzlikt.
Offline
jim-beam
08. Dec 2017, 09:42 #18508

Kopš: 29. Mar 2009

Ziņojumi: 11030

Braucu ar: veļasmašīnu ~300hp

par reduktora novietojumu.

Ar čomu uzlikām vecajam voyagerim aiz salona radžiņa. Nebija nekādas vainas. Vienīgais baigi ilgi bija jāgaida kamēr uz gāzītēm pārslēdzas.
Offline
zogs
08. Dec 2017, 23:48 #18509

Kopš: 20. Jul 2013

Ziņojumi: 192

Braucu ar:

trubiņas, kas iet no sprauslām līdz kolektoram, vai viņām visām jābūt viena garuma, vai tas vienalga?

Uzpildes korķis - tika salikta sistēma, balons pilns, uzpildes korķa bumbiņa ir nokritusi uz leju(nenoblīve atveri), cik saprotu viņa blīvējas uz sistēmas spiedienu, un logīski būtu ja balona reduktoram būtu pretvārsts,
tad jautājums tā bumbiņa noblīvēsies pie nākamās balona uzpildes?

vakuma stuceris kolektora- vai ir kāda noteikta vieta, kur viņam ir jābūt ieskrūvētam?
Offline
Mixzzz
09. Dec 2017, 01:44 #18510

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1129

Braucu ar: e34 spaini


08 Dec 2017, 23:48:23 @zogs rakstīja:
trubiņas, kas iet no sprauslām līdz kolektoram, vai viņām visām jābūt viena garuma, vai tas vienalga?

Uzpildes korķis - tika salikta sistēma, balons pilns, uzpildes korķa bumbiņa ir nokritusi uz leju(nenoblīve atveri), cik saprotu viņa blīvējas uz sistēmas spiedienu, un logīski būtu ja balona reduktoram būtu pretvārsts,
tad jautājums tā bumbiņa noblīvēsies pie nākamās balona uzpildes?

vakuma stuceris kolektora- vai ir kāda noteikta vieta, kur viņam ir jābūt ieskrūvētam?
1. Jā, ieteicams tām trubām būt vienāda garuma, max 20-25cm.
2. Hz
3. Īsti nav konkrētas vietas kur viņam jābūt, galvenais lai tur ir vakuums.
Offline
kexxx
09. Dec 2017, 07:40 #18511

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 4354

Braucu ar:

2.jā
Offline
zogs
10. Dec 2017, 11:47 #18512

Kopš: 20. Jul 2013

Ziņojumi: 192

Braucu ar:

vai šis tomasetoo reduktors ir pietiekami jaudīgs priekš bmw m54b30 dzinēja?
Ja nav, ko iesakat kā price/performance variantu?
Un, kā nepareizas jaudas reduktors? Jo dzinējs itkā iet +- ok.

[ Šo ziņu laboja zogs, 10 Dec 2017, 11:51:36 ]

Offline
Edis_mbw
10. Dec 2017, 15:24 #18513

Kopš: 03. Nov 2013

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 159

Braucu ar: piepūšamo lelli pie stūres un kruīzu blakus

autiņš ar ceturtās paaudzes gāzes iekārtu nostāvēja gandrīz gadu nelietots, atsākot braukāt, kāda/s sprauslas nestrādā kā vajag (peld apgriezieni,brīžiem misfire, raustas) bet pabraukt var, nost neslāpst. Ar benzīnu viss ok, ar gāzi arī bija ok pirms nolika stāvēšanai. Tad jautājums vai ir jēga mēģināt kādu sprauslu tīrāmo vai arī uzreiz jāmaina sprauslas un kur tādu tīrāmo pirkt?
p.s. ja tas ko maina tad ir baracuda sprauslas un gāzes filtri nomainīti
Offline
kexxx
10. Dec 2017, 18:05 #18514

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 4354

Braucu ar:


10 Dec 2017, 11:47:32 @zogs rakstīja:
vai šis tomasetoo reduktors ir pietiekami jaudīgs priekš bmw m54b30 dzinēja?
Ja nav, ko iesakat kā price/performance variantu?
Un, kā nepareizas jaudas reduktors? Jo dzinējs itkā iet +- ok.



tomasetto jau defaultā nav nekam derīgi, kur nu vēl 3litrīgam dzinējam vsp viņi līdz kādiem 150zs maksimums laikam bija domāti...
ja reduktors ir nepietiekamas jaudas, tad aktīvāk pedālējot kritīsies spiediens, slēgsies uz beņu, raustīšanās utt
pusslodzē no kalna ripojot nekādā vaina nav
Offline
Corsten
10. Dec 2017, 20:11 #18515

Kopš: 24. Mar 2015

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 59

Braucu ar: žubītēm

Kur varētu būt problēma, ja gāzei rāda 0.3 spiedienu? Iztaustīju visu ap iekārtu un netiku gudrs. Reduktors?
Offline
BMW-Valcha
10. Dec 2017, 20:29 #18516

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1285

Braucu ar: 8l smirdīgā

dzīvē arī ir 0,3 trubā?
Offline
kexxx
10. Dec 2017, 20:44 #18517

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 4354

Braucu ar:

vai nu map/spiediena sensors beigts vai nu reāli nav spiediena
ja nav spiediena, tad iemeslu daudz- beigts kāds elektromagnētiskais vārsts, reduktors, filtri galīgi ciet (tas gan ir maz ticami)
Offline
BMW-Valcha
10. Dec 2017, 21:03 #18518

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1285

Braucu ar: 8l smirdīgā


10 Dec 2017, 20:44:17 @kexxx rakstīja:
vai nu map/spiediena sensors beigts vai nu reāli nav spiediena
ja nav spiediena, tad iemeslu daudz- beigts kāds elektromagnētiskais vārsts, reduktors, filtri galīgi ciet (tas gan ir maz ticami)

ir bijuši arī ciet filtri no kapara trubām tā, ka vispār nekas neiet cauri
Offline
Corsten
10. Dec 2017, 21:13 #18519

Kopš: 24. Mar 2015

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 59

Braucu ar: žubītēm


10 Dec 2017, 20:29:20 @BMW-Valcha rakstīja:
dzīvē arī ir 0,3 trubā?



Reāli ir kā vajadzētu būt.

Filtri 500 km nobraukušī, tas atkrīt.
Vienīgas kas paliek, spiediena sensors.

[ Šo ziņu laboja Corsten, 10 Dec 2017, 21:18:11 ]

Offline
Vecais
10. Dec 2017, 21:54 #18520

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1752

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

Izskatās, ka map noklājies... paskaties ko tev rāda kad izlaid spiedienu.

-----------------

4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.m7sport.lv
www.facebook.com/m7sport.lv
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, muldis, noisex, riddler, zzips