Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 30 viesi un 6 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
equations
11. Jan 2017, 11:34 #17821

Kopš: 12. Nov 2008

Ziņojumi: 1059

Braucu ar: lohovozu bez biļetes

LV LPG = suc

Max ko esmu nobraucis ar LV LPG 400 - 450 km/balons.

Ar Polijas gazi no Warsavas gandriz lidz Bauskai, kadi 10 km pirms beidzas.

Balona iet 40 litri.

+ari taisot apkopes daudz vairak sudu ir tiesi LV LPG, neka tais reizes kad ir braukts vairak tieis ar arvalstis pilditu LPG
Offline
edgarsp
11. Jan 2017, 11:34 #17822

Kopš: 02. Nov 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 442

Braucu ar: taksi

Leju tikai LPG, jo tas ir tieši pie mājas, problēmu it kā nav
Offline
subaru
11. Jan 2017, 11:50 #17823

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8795

Braucu ar: rokām uz stūres


11 Jan 2017, 11:34:18 @equations rakstīja:
LV LPG = suc

Max ko esmu nobraucis ar LV LPG 400 - 450 km/balons.

Ar Polijas gazi no Warsavas gandriz lidz Bauskai, kadi 10 km pirms beidzas.

Balona iet 40 litri.

+ari taisot apkopes daudz vairak sudu ir tiesi LV LPG, neka tais reizes kad ir braukts vairak tieis ar arvalstis pilditu LPG


hhahaha

No Polijas braucot es par parasti varu nobraukt vairāk km ar balonu ...

tiesa gan, tāpat ir arī braucot uz Poliju (ar LV pildītu (kaut vai LPG) gāzi).

Laikam vaina būs apstāklī, ka brauc tikai pa šoseju, nevis konkrēta uzpildes stacija

[ Šo ziņu laboja subaru, 11 Jan 2017, 11:50:40 ]

Offline
Shkodists
11. Jan 2017, 11:58 #17824

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 483

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 BRC

Varu iedot nelielu update par calix priekšapsildi. Vakar uzstādīju. Šodien pie -9 grādiem pārslēgšanās uz gāzi notika pēc 600 metriem. Tīri subjektīvi (varbūt arī placebo efekts), bet, šķiet, motors uzreiz pēc piešķilšanas vienmērīgāk kā parasti darbojās. Izskatās, ka uzsildīja antifrīzu robežās no 30 - 40 grādiem

[ Šo ziņu laboja Shkodists, 11 Jan 2017, 12:09:03 ]

Offline
equations
11. Jan 2017, 11:59 #17825

Kopš: 12. Nov 2008

Ziņojumi: 1059

Braucu ar: lohovozu bez biļetes

Nebus gan ta sosejas vaina (nobraucis jau esmu 50tk) un es labak zinasu kur, cik, ka un kas tere
Offline
Shkodists
11. Jan 2017, 14:26 #17826

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 483

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 BRC


11 Jan 2017, 11:59:12 @equations rakstīja:
Nebus gan ta sosejas vaina (nobraucis jau esmu 50tk) un es labak zinasu kur, cik, ka un kas tere

Ne Tu vienīgais šo maršrutu mēro. Es ar 6 autiņiem esmu šo maršrutu braukājis. No kuriem 4 bija dīzeļi. Ar dīzeļiem bija tieši tas pats stāsts. Iespējams, tajā virzienā vairāk sanāk pret kalnu braukt. Un tāpat nekad objektīvi nevarēsi salīdzināt. Lai būtu objektīvi, vajadzētu iepildīt pilnu balonu LV (arī tas nebūs objektīvi, jo nav teikts, ka iepildīsies vienāds daudzums), aizevakuēt autiņu līdz Polijas uzpildes vietai. Sagaidīt identisku gaisa temperatūru un gaisa mitrumu, un tad ar identisku ātrumu braukt līdz Bauskai
Offline
kexxx
11. Jan 2017, 14:55 #17827

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 3752

Braucu ar:


11 Jan 2017, 11:58:07 @Shkodists rakstīja:
Varu iedot nelielu update par calix priekšapsildi. Vakar uzstādīju. Šodien pie -9 grādiem pārslēgšanās uz gāzi notika pēc 600 metriem. Tīri subjektīvi (varbūt arī placebo efekts), bet, šķiet, motors uzreiz pēc piešķilšanas vienmērīgāk kā parasti darbojās. Izskatās, ka uzsildīja antifrīzu robežās no 30 - 40 grādiem


Cik saprotu, tas ir 220v sildītājs? Kāda jauda, cik izmaksāja? Cik ilga garantija?
Offline
subaru
11. Jan 2017, 14:55 #17828

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8795

Braucu ar: rokām uz stūres

Vienmēr ir priecējuši šie "es labāk zinu".

Tādi parasti sajūt atšķirību, ka autiņš iet labāk un tērē mazāk, kad ielej par 2 eur litrā dārgāku eļļu motorā, viņiem vienmēr ir skaidrs, ka ar vienas DUS degvielu var nobraukt mazāk kā ar citas + vēl arī mašīna ir atsaucīgāka utt utt ...

Realitātē tas saucas Placebo - cilvēks ir samaksājis vairāk par kaut ko un attiecīgi cer uz labāk uz rezultātu, vai arī paļaujas kādām savām subjektīvām simpātijām pret kaut ko ...


Vienīgā gāze, ko es vairs neliešu ir Torņakalna gaģužņikā uz Vienības gatves ...
nenovēroju neko, ka "sliktāk iet" vai "lielāks patēriņš", bet vienīgais taustāmais (tiešā nozīmē) pierādījums, bija pills filtrs ar sūdiem (kuri nav novēroti kad braucu un leju degvielu visur citur tikai ne tajā torņakalna gaģužņikā.
Offline
Shkodists
11. Jan 2017, 16:17 #17829

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 483

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 BRC


11 Jan 2017, 14:55:15 @kexxx rakstīja:

11 Jan 2017, 11:58:07 @Shkodists rakstīja:
Varu iedot nelielu update par calix priekšapsildi. Vakar uzstādīju. Šodien pie -9 grādiem pārslēgšanās uz gāzi notika pēc 600 metriem. Tīri subjektīvi (varbūt arī placebo efekts), bet, šķiet, motors uzreiz pēc piešķilšanas vienmērīgāk kā parasti darbojās. Izskatās, ka uzsildīja antifrīzu robežās no 30 - 40 grādiem


Cik saprotu, tas ir 220v sildītājs? Kāda jauda, cik izmaksāja? Cik ilga garantija?

Jā, tas ir 220v sildītājs. 500Wati. Pie calix oficiālā dīlera tas maksāja 119EUR. Uzstādīšana 90EUR. Valmierā 'vw centrā uzstādīšana izmaksāja 65EUR.
Es vēl neesmu izpētījis, taču šķiet pie lieliem mīnusiem 3-4h jāsilda. Iepirku štekeri ar taimeri, lai šis slēdzas iekšā 4h. Vēl nepamēģināju. Es atstāju pa nakti pie štekera. Biju gaidījis lielāku efektu.
Offline
aabolmiilis
11. Jan 2017, 16:21 #17830

Kopš: 08. Nov 2016

Ziņojumi: 40

Braucu ar: e46 318i


11 Jan 2017, 14:55:52 @subaru rakstīja:
Vienmēr ir priecējuši šie "es labāk zinu".

Tādi parasti sajūt atšķirību, ka autiņš iet labāk un tērē mazāk, kad ielej par 2 eur litrā dārgāku eļļu motorā, viņiem vienmēr ir skaidrs, ka ar vienas DUS degvielu var nobraukt mazāk kā ar citas + vēl arī mašīna ir atsaucīgāka utt utt ...

Realitātē tas saucas Placebo - cilvēks ir samaksājis vairāk par kaut ko un attiecīgi cer uz labāk uz rezultātu, vai arī paļaujas kādām savām subjektīvām simpātijām pret kaut ko ...


Vienīgā gāze, ko es vairs neliešu ir Torņakalna gaģužņikā uz Vienības gatves ...
nenovēroju neko, ka "sliktāk iet" vai "lielāks patēriņš", bet vienīgais taustāmais (tiešā nozīmē) pierādījums, bija pills filtrs ar sūdiem (kuri nav novēroti kad braucu un leju degvielu visur citur tikai ne tajā torņakalna gaģužņikā.


Es tur pildos jo mans auto ar to gāzi nobrauc vairāk, par filtru īsti neesmu skatijies.
Offline
kkas
11. Jan 2017, 16:51 #17831

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 3585

Braucu ar: zviedru ledusskapi


11 Jan 2017, 16:21:36 @aabolmiilis rakstīja:

11 Jan 2017, 14:55:52 @subaru rakstīja:
Vienmēr ir priecējuši šie "es labāk zinu".

Tādi parasti sajūt atšķirību, ka autiņš iet labāk un tērē mazāk, kad ielej par 2 eur litrā dārgāku eļļu motorā, viņiem vienmēr ir skaidrs, ka ar vienas DUS degvielu var nobraukt mazāk kā ar citas + vēl arī mašīna ir atsaucīgāka utt utt ...

Realitātē tas saucas Placebo - cilvēks ir samaksājis vairāk par kaut ko un attiecīgi cer uz labāk uz rezultātu, vai arī paļaujas kādām savām subjektīvām simpātijām pret kaut ko ...


Vienīgā gāze, ko es vairs neliešu ir Torņakalna gaģužņikā uz Vienības gatves ...
nenovēroju neko, ka "sliktāk iet" vai "lielāks patēriņš", bet vienīgais taustāmais (tiešā nozīmē) pierādījums, bija pills filtrs ar sūdiem (kuri nav novēroti kad braucu un leju degvielu visur citur tikai ne tajā torņakalna gaģužņikā.


Es tur pildos jo mans auto ar to gāzi nobrauc vairāk, par filtru īsti neesmu skatijies.

tipa skaties odometrā un rēķini ''vairāk nobraucu'' pēc tā kad iepīkstas, tipa tukša bāka?
gāze nav šķidrums, visu balonu neizbrauksi sausu, katram tankam ir savs nolietojums un spiediens. regulāri rēķinu patēriņu darba vajadzībām. ja pildās vienā tankā un rēķina pēc pilnas bākas metodes, tad l uz 100km ir ļoti konstanti.
Offline
kexxx
11. Jan 2017, 17:21 #17832

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 3752

Braucu ar:


11 Jan 2017, 16:17:40 @Shkodists rakstīja:

11 Jan 2017, 14:55:15 @kexxx rakstīja:

11 Jan 2017, 11:58:07 @Shkodists rakstīja:
Varu iedot nelielu update par calix priekšapsildi. Vakar uzstādīju. Šodien pie -9 grādiem pārslēgšanās uz gāzi notika pēc 600 metriem. Tīri subjektīvi (varbūt arī placebo efekts), bet, šķiet, motors uzreiz pēc piešķilšanas vienmērīgāk kā parasti darbojās. Izskatās, ka uzsildīja antifrīzu robežās no 30 - 40 grādiem


Cik saprotu, tas ir 220v sildītājs? Kāda jauda, cik izmaksāja? Cik ilga garantija?

Jā, tas ir 220v sildītājs. 500Wati. Pie calix oficiālā dīlera tas maksāja 119EUR. Uzstādīšana 90EUR. Valmierā 'vw centrā uzstādīšana izmaksāja 65EUR.
Es vēl neesmu izpētījis, taču šķiet pie lieliem mīnusiem 3-4h jāsilda. Iepirku štekeri ar taimeri, lai šis slēdzas iekšā 4h. Vēl nepamēģināju. Es atstāju pa nakti pie štekera. Biju gaidījis lielāku efektu.


neko sev uzstādīšana, vienu šļauku pārgriezt pušu un pievilkt 2 hamutus maksā 90 eur?

EDIT: imho tur jauda krietni par mazu tam sildītājam...

[ Šo ziņu laboja kexxx, 11 Jan 2017, 17:21:55 ]

Offline
edgarsp
11. Jan 2017, 17:22 #17833

Kopš: 02. Nov 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 442

Braucu ar: taksi

Beigās pēc powera ieteikumiem, pildīties nevar nekur, viss slikti, jābraukā ar lohazovu, tur konstanti pa 1,15eur var izmantot vienu braucienu.
Offline
Shkodists
11. Jan 2017, 19:26 #17834

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 483

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 BRC


11 Jan 2017, 17:21:20 @kexxx rakstīja:

11 Jan 2017, 16:17:40 @Shkodists rakstīja:

11 Jan 2017, 14:55:15 @kexxx rakstīja:

11 Jan 2017, 11:58:07 @Shkodists rakstīja:
Varu iedot nelielu update par calix priekšapsildi. Vakar uzstādīju. Šodien pie -9 grādiem pārslēgšanās uz gāzi notika pēc 600 metriem. Tīri subjektīvi (varbūt arī placebo efekts), bet, šķiet, motors uzreiz pēc piešķilšanas vienmērīgāk kā parasti darbojās. Izskatās, ka uzsildīja antifrīzu robežās no 30 - 40 grādiem


Cik saprotu, tas ir 220v sildītājs? Kāda jauda, cik izmaksāja? Cik ilga garantija?

Jā, tas ir 220v sildītājs. 500Wati. Pie calix oficiālā dīlera tas maksāja 119EUR. Uzstādīšana 90EUR. Valmierā 'vw centrā uzstādīšana izmaksāja 65EUR.
Es vēl neesmu izpētījis, taču šķiet pie lieliem mīnusiem 3-4h jāsilda. Iepirku štekeri ar taimeri, lai šis slēdzas iekšā 4h. Vēl nepamēģināju. Es atstāju pa nakti pie štekera. Biju gaidījis lielāku efektu.


neko sev uzstādīšana, vienu šļauku pārgriezt pušu un pievilkt 2 hamutus maksā 90 eur?

EDIT: imho tur jauda krietni par mazu tam sildītājam...

Nu, ja visu pa smuko taisa, tad aiziet kopumā kādas 2 - 2.5h. Skatījos youtube, kā viens leitis xc70 uzstādīja.
Nezinu, kāds tur aprēķins un kāpēc, taču paredzēts maximums līdz 50 grādiem uzsildīt. Man pēc motora koda tādu piemeklēja. Citu jaudu nemaz nepiedāvāja. Gan jau ir kāds funktieris.
Offline
kexxx
11. Jan 2017, 19:50 #17835

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 3752

Braucu ar:

vienīgais funktieris tur ir cirkulējamā šķidruma daudzums un maciņa biezums...
btw, kurā vietā to sildītāju ielika- starp motoru un gāzes reduktora pieslēguma troiņiku vai starp reduktora pieslēgumu un pečku?

[ Šo ziņu laboja kexxx, 11 Jan 2017, 19:51:01 ]

Offline
Shkodists
11. Jan 2017, 20:16 #17836

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 483

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 BRC


11 Jan 2017, 19:50:45 @kexxx rakstīja:
vienīgais funktieris tur ir cirkulējamā šķidruma daudzums un maciņa biezums...
btw, kurā vietā to sildītāju ielika- starp motoru un gāzes reduktora pieslēguma troiņiku vai starp reduktora pieslēgumu un pečku?

To liek zemākajā punktā. Instrukcijā ir norādīta konkēta vieta. Paskatījos instrukcijā. Tur rakstīts, ka -10 grādos 2h jāsilda, -20grādos - 3h. Pirmīt prasīji par garantiju. Uz kastes rakstīts 3 gadi.
Starpcitu, man šodien pārlika reduktoru. Sanāk netālu no tā sildītāja. XC90 ar 3.2 ir gana daudz vietu, kur ielikt reduktoru. Ielika virknē, bet citā zarā, ne tur, kur pečka. Iepriekš bija paralēli pečkai. Bija bažas par salona silšanu. Sanāca tieši pretēji - tagad salons jūtami labāk silst. Pagaidām pāragri spriest par pārslēgšanos. pēc 3h stāvēšanas -7 grādos pārslēdzās pēc nobraukta 1km.
Offline
Carreras
11. Jan 2017, 21:39 #17837

Kopš: 25. Nov 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 42

Braucu ar: BMW E36 Coupe 318is

Varbūt kāds mēģināja, vnk interesanti...
Vai var izdarīt tā ja ātrumkārbu parslēdz "Sport" dzinējs pārslēdzās uz benzīnu un kad atpakaļ "Drive" uz gāzi?
Offline
Shkodists
12. Jan 2017, 06:43 #17838

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 483

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 BRC


11 Jan 2017, 21:39:34 @Carreras rakstīja:
Varbūt kāds mēģināja, vnk interesanti...
Vai var izdarīt tā ja ātrumkārbu parslēdz "Sport" dzinējs pārslēdzās uz benzīnu un kad atpakaļ "Drive" uz gāzi?

Ir viens labāks variants. Ieliek 5 paaudzi un visu laiku ir labāks cēliens nekā uz benzīna
Personīgi pārbaudīts
Vienīgi to ir vērts darīt, ja ir paredzēts ilgi braukt ar konkrētu auto
Offline
Vecais
12. Jan 2017, 07:10 #17839

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1687

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / SHAITANS / SAMURAI

Cik tad tur milzīgs dzinējs, ka nevar nobarot uz lpg ?
p.s var

-----------------


4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.m7sport.lv
www.facebook.com/m7sport.lv
Offline
sadidas
12. Jan 2017, 09:30 #17840

Kopš: 22. Mar 2013

No: Madona

Ziņojumi: 2

Braucu ar: Volvo V70 PII 2.3 T5


11 Jan 2017, 20:16:46 @Shkodists rakstīja:

11 Jan 2017, 19:50:45 @kexxx rakstīja:
vienīgais funktieris tur ir cirkulējamā šķidruma daudzums un maciņa biezums...
btw, kurā vietā to sildītāju ielika- starp motoru un gāzes reduktora pieslēguma troiņiku vai starp reduktora pieslēgumu un pečku?

To liek zemākajā punktā. Instrukcijā ir norādīta konkēta vieta. Paskatījos instrukcijā. Tur rakstīts, ka -10 grādos 2h jāsilda, -20grādos - 3h. Pirmīt prasīji par garantiju. Uz kastes rakstīts 3 gadi.
Starpcitu, man šodien pārlika reduktoru. Sanāk netālu no tā sildītāja. XC90 ar 3.2 ir gana daudz vietu, kur ielikt reduktoru. Ielika virknē, bet citā zarā, ne tur, kur pečka. Iepriekš bija paralēli pečkai. Bija bažas par salona silšanu. Sanāca tieši pretēji - tagad salons jūtami labāk silst. Pagaidām pāragri spriest par pārslēgšanos. pēc 3h stāvēšanas -7 grādos pārslēdzās pēc nobraukta 1km.


Ar 500W sildītāju tādam antifrīza daudzumam ir pa īsu samērīga ātruma uzsildīšanai. Man V70 2.3T5 sākumā bija 1kW sildītājs un arī tas tā īsti ātri nesildīja (kādas 2 stundas -10 grādos vajadzēja). Tagad jau otro ziemu stāv 2kW sildītājs (cirkulācijas sūknis ar integrētu sildelementu) un pat pie pēdējiem Madonas puses -25/30 grādiem vajadzēja max stundu, lai līdz ~40 grādiem uzsildītu. Tagad sildu 30 minūtes un startējot uzreiz pārslēdzas uz gāzi.
Sildītājs iegādāts Vācijā Links
kabeļi Defa ņemti no izplatītāja Rīgā
Offline

Moderatori: AV, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, muldis, noisex, riddler, zzips