Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 105 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
kexxx
17. Apr 2017, 20:13 #17801

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11507

Braucu ar:

neizsvilini vārstus, tur visticamāk ir liesais
Offline
JohnyW
17. Apr 2017, 20:13 #17802

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni


Ja liekas ka reduktors Tev līdzēs, vairāk HP jo labāk, tas pats Gold poļu bodēs ap 100 eurikiem iet, bet ručkā ar to dzinēju uz LPG dot galīgi nav ieteicams Bet nu protams, kā jau te saka - vedam pie kāda zinoša cilvēka, lai atrod konkrētu vainu.

Kāds pamatojums apgalvojumam par to, ka nav veselīgi H6 dzinējam dot ručkā uz gāzes? Esi Zubāru pazinējs?
Offline
kexxx
17. Apr 2017, 20:16 #17803

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11507

Braucu ar:

tā par visiem japoškām saka, ka ar gāzi viņi diez ko labi nesadzīvo, vārsti vārgi

kā ir patiesībā- varbūt visa vaina regulētāju līkrocībā
Offline
Corsten
17. Apr 2017, 20:18 #17804

Kopš: 24. Mar 2015

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 88

Braucu ar: četriem riņķiem


17 Apr 2017, 20:13:22 @JohnyW rakstīja:

Ja liekas ka reduktors Tev līdzēs, vairāk HP jo labāk, tas pats Gold poļu bodēs ap 100 eurikiem iet, bet ručkā ar to dzinēju uz LPG dot galīgi nav ieteicams Bet nu protams, kā jau te saka - vedam pie kāda zinoša cilvēka, lai atrod konkrētu vainu.

Kāds pamatojums apgalvojumam par to, ka nav veselīgi H6 dzinējam dot ručkā uz gāzes? Esi Zubāru pazinējs?


Paskaties vienu postu pirms tavas šīs atbildes un jautājumu nebūs.

Pašam arī ir H6, vārsti sasēžas 60-100 tkm, atkarīgs no braukšanas,motors uz galda, regulēšana, slīpēšana, ~700 eur.

[ Šo ziņu laboja Corsten, 17 Apr 2017, 20:18:52 ]

Offline
BMW-Valcha
17. Apr 2017, 20:18 #17805

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1357

Braucu ar: gāzi


17 Apr 2017, 20:07:38 @Spok5 rakstīja:
Šarkijs ar niknāku atsperi pietiekot priekš 200zs? Tukšgaitā jā.

kas tev pret šarkiju? ja laba apkure un pareizi izvēlēta un savilkta maģistrāle, tad tur 200 bez bēdu
Offline
kristapsk94
17. Apr 2017, 21:24 #17806

Kopš: 12. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 597

Braucu ar:

Kur un kadu iekartu ieteiktu likt 5litrigam bendzina motoram taa lai nav biezi jabrauc pie gazenieka ar auto planots nobraukt 2-3gadus taka letak gala negribas
Offline
kexxx
17. Apr 2017, 21:46 #17807

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11507

Braucu ar:


17 Apr 2017, 21:24:36 @kristapsk94 rakstīja:
Kur un kadu iekartu ieteiktu likt 5litrigam bendzina motoram taa lai nav biezi jabrauc pie gazenieka ar auto planots nobraukt 2-3gadus taka letak gala negribas


100reiz jau runāta tēma- atrodi sakarīgu gāzinieku un liec to, ko viņš ieteiks un labāk pārzina un prot noregulēt

šķībi saregulēta/uzstādīta neviena iekārta nestrādās labi
Offline
kristapsk94
17. Apr 2017, 22:01 #17808

Kopš: 12. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 597

Braucu ar:

Bet kuri skaitas labi gazinieki



17 Apr 2017, 21:46:36 @kexxx rakstīja:

17 Apr 2017, 21:24:36 @kristapsk94 rakstīja:
Kur un kadu iekartu ieteiktu likt 5litrigam bendzina motoram taa lai nav biezi jabrauc pie gazenieka ar auto planots nobraukt 2-3gadus taka letak gala negribas


100reiz jau runāta tēma- atrodi sakarīgu gāzinieku un liec to, ko viņš ieteiks un labāk pārzina un prot noregulēt

šķībi saregulēta/uzstādīta neviena iekārta nestrādās labi
Offline
kexxx
17. Apr 2017, 22:06 #17809

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11507

Braucu ar:


17 Apr 2017, 22:01:12 @kristapsk94 rakstīja:
Bet kuri skaitas labi gazinieki



17 Apr 2017, 21:46:36 @kexxx rakstīja:

17 Apr 2017, 21:24:36 @kristapsk94 rakstīja:
Kur un kadu iekartu ieteiktu likt 5litrigam bendzina motoram taa lai nav biezi jabrauc pie gazenieka ar auto planots nobraukt 2-3gadus taka letak gala negribas


100reiz jau runāta tēma- atrodi sakarīgu gāzinieku un liec to, ko viņš ieteiks un labāk pārzina un prot noregulēt

šķībi saregulēta/uzstādīta neviena iekārta nestrādās labi



oiiiiiiiiiiiiiiiiiii
tas ir sensitīvāks jautājums par seksu, politiku un reliģiju, viegli var ar kādu gāzes šļauku pa muguru atrauties
Offline
Erx
17. Apr 2017, 22:10 #17810

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2258

Braucu ar: Subaru Spec-B

Tas H6 ir kuras paaudzes?
Ja ir ar mainīgu vārstu pacēlumu, tad neko tur īsti regulet nevar. Ja vārstu sēžas ir nolietotas, vārsti sasēdušies, tad var mainīt galvas vai pašas sēžas. Visi pārējie remonti ir īstermiņa.
Tie eļļas pilinātāji nepalīdz. Var vienīgi ieregulēt, lai nedaudz smidzina arī benzīnu visu laiku.
Ja viss ir kārtībā, tad oriģinālās sveces pietiek uz 100kkm, kā paredzēts.
Offline
JohnyW
17. Apr 2017, 22:52 #17811

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni


17 Apr 2017, 20:18:04 @Corsten rakstīja:

17 Apr 2017, 20:13:22 @JohnyW rakstīja:

Ja liekas ka reduktors Tev līdzēs, vairāk HP jo labāk, tas pats Gold poļu bodēs ap 100 eurikiem iet, bet ručkā ar to dzinēju uz LPG dot galīgi nav ieteicams Bet nu protams, kā jau te saka - vedam pie kāda zinoša cilvēka, lai atrod konkrētu vainu.

Kāds pamatojums apgalvojumam par to, ka nav veselīgi H6 dzinējam dot ručkā uz gāzes? Esi Zubāru pazinējs?


Paskaties vienu postu pirms tavas šīs atbildes un jautājumu nebūs.

Pašam arī ir H6, vārsti sasēžas 60-100 tkm, atkarīgs no braukšanas,motors uz galda, regulēšana, slīpēšana, ~700 eur.

Tur jau tā lietiņa, ka par šo tēmu un Zubāru, arī H6 kkā forumos nerunā, kad tiek apspriests kuru auto izvēlēties Legacy/Outback H6 vai kkādu Volgu XC70..
Auto, kā parasti, pēc 200k jau ir nonācis pie 2trā vai 3šā īpašnieka, garantijas termiņš jau sen beidzies utt. un protams neviens neaizdomājas.. Motors brīvi iet līdz 500+k km..
Bet viena niansīte, ko derētu ik pa laikam apskatīties.. Vārstu atstarpes. Ja tās jau vairs nav un vārsti iesēdušies, jāmaina kausiņi (zem kuriem ir šeibas). Par to protams arī baigi brīvi neviens nerunā, jo to visdrīzāk nedara. Lai to darītu, jāceļ tā spēkstacija uz galda, ērtākam darbam. + braucot ar gāzi, ja sēdušies vārsti, to dienas un arī sēžu dienas ir skaitītas, tā jau likumsakarība.
Offline
JohnyW
17. Apr 2017, 22:57 #17812

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni


17 Apr 2017, 22:10:23 @Erx rakstīja:
Tas H6 ir kuras paaudzes?
Ja ir ar mainīgu vārstu pacēlumu, tad neko tur īsti regulet nevar. Ja vārstu sēžas ir nolietotas, vārsti sasēdušies, tad var mainīt galvas vai pašas sēžas. Visi pārējie remonti ir īstermiņa.
Tie eļļas pilinātāji nepalīdz. Var vienīgi ieregulēt, lai nedaudz smidzina arī benzīnu visu laiku.
Ja viss ir kārtībā, tad oriģinālās sveces pietiek uz 100kkm, kā paredzēts.

Auto 2007g., dzinējs EZ30D,tas kas pēc 2003šā gada ar visu AVLS un AVCS sistēmu.
Vispār kkur Zubāru forumā bija rakstīts, ka līdz 200k jūdzēm visam jābūt čotka, pēc tam jau jāskatās, vai nevajag regulēt vārstus (mainīt kausiņus utt.)
Protams, ja vārsti ir sēdušies un ir braukts ar piespiestiem, varbūt pavētiem + gāze.. nu tur tad vārsti un vadīklas utt. dabū ierīt.
Offline
Spok5
18. Apr 2017, 00:26 #17813

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Erx: vārstiem galus nevar nodrāzt? Nu, tā lai ģjoševo i serģito.

Johhny: nefilozofē, bet aizbrauc pie sakarīga gāzinieka vai pats (vai diagnosts) paskaties retinājumu kolektorā siltam motoram tukšgaitā, strādājot uz benzīnu. Iespēju 101 - vai nu palūrēt gāzes kompī, vai dabūt info no benzīna kompja. Ja tur ir slikti, tad ir vērts čikāties un raut nost galvām vākus. Spraugu gan jau caur pakaļu tam motoram var izmērīt neceļot ārā. Regulēt - diezvai.

Man ir viens toyotas šaibojamais motors, pēc 200Kkm spraugas tikai vienā stroķī bija uz pielaides minimuma, pārējie kā dakteris parakstījis. Tas gan ir ar beņu. Ar gāzi - viss atkarīgs no tā, cik pohujistiski uzlikts un kas tur ir salikts. Ko dara LPG treknais ar ligzdām, prasi tam, kas lika. Un tad, lai pats atbild par savu nedaģelku.

[ Šo ziņu laboja Spok5, 18 Apr 2017, 00:28:15 ]

Offline
Erx
18. Apr 2017, 02:06 #17814

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2258

Braucu ar: Subaru Spec-B

Nevar.
Sīkumus vairs neatceros, bet pa lielam variocam ideja, ka vienā glāzē ir gan mehānisks, gan hidro kompensators. Viena daļa strādā uz vienu sadalenes kulaciņu, otra uz otru.
Attiecīgi, ja sāk tur iejaukties, tad šis mehānisms sāk nepareizi strādāt. Ja vārsti vairs neslēdzās un sāk pūst garam, tad kaut ko tur varot pieregulēt, bet tas nav uz ilgu laiku.
Offline
subaru
18. Apr 2017, 07:12 #17815

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10172

Braucu ar: rokām uz stūres

Tātad - par uzpildi. Tagad pildot, vienmēr 'atšaujas', bet gan tarkšķēšanas laikā gan pēc tam vēl brīvi iet iekšā kādi 4 litri. Kāpēc ir tā, ka viņš 'atšaujas' par agru? Pašos sākumos tā nebija.
Offline
Krekers
18. Apr 2017, 12:50 #17816

Kopš: 14. Jul 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 642

Braucu ar: mammas e61

Vai Jelgavā ir kāds, kas var notirgot vienu Matrix sprauslu?
Offline
igorjok21
21. Apr 2017, 18:18 #17817

Kopš: 19. Mar 2011

Ziņojumi: 1505

Braucu ar: X5


16 Feb 2017, 09:30:49 @BMW-Valcha rakstīja:

15 Feb 2017, 10:56:23 @igorjok21 rakstīja:
Uz Gāzi pārslēdzas pa vienai sprauslai ka var just un problēma tāda, kad mašīna ilgi stāvējusi, piemēram, nakti...pirmie 3 pārslēdzas, bet 4. nevar un noslāpst. vēlreiz piešķiļot...papurinās pie ceturtās un aiziet 5. un 6. labi. un pēc tam visas dienas garumā viss ir labi, brauc labi, patēriņš labs, nepurinās. tikai pēc ilgas stāvēšanas 4. mokās. vai arī ieskrieties un tad ar mokām tā ceturtā pārslēdzas. kas pa vainu? kompis kļūdu nerāda

tev gan sprauslas līp ciet. var mazgāt un ja advancēts kompis, var uzlikt, lai pirms pārslēgšanās viņas iekustina, novēršot tavu vainu.


iztīrīju, izmazgāju sprauslas, bet tāpat nevar normāli pārslēgties! pāris dienas bija normāli, bet atsākās atkal!
pēc kāda laika atskrūvēju filtrus vaļā, tur bija tāds kā eļļains šķidrums...tā tam jābūt (izmazgā un viss) jeb var būt tas pie vainas?!
Offline
Kalnz
21. Apr 2017, 18:32 #17818

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14292

Braucu ar:

Man ir bij tāda pati problēma iepildoties EKO gāzē...
No gāzenieka pa 20eur nopirku flakinu kas bij jāiepūš tukšā balonā, tagad viss gerai
Offline
JohnyW
24. Apr 2017, 13:18 #17819

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni


18 Apr 2017, 02:06:59 @Erx rakstīja:
Nevar.
Sīkumus vairs neatceros, bet pa lielam variocam ideja, ka vienā glāzē ir gan mehānisks, gan hidro kompensators. Viena daļa strādā uz vienu sadalenes kulaciņu, otra uz otru.
Attiecīgi, ja sāk tur iejaukties, tad šis mehānisms sāk nepareizi strādāt. Ja vārsti vairs neslēdzās un sāk pūst garam, tad kaut ko tur varot pieregulēt, bet tas nav uz ilgu laiku.

Pamēģini atcerēties, jo kkā liekas ka tā nevajadzētu būt, ja jau service manuālī ir paredzēta kausiņu (šaibu zem tiem) maiņa.
Offline
Bender
24. Apr 2017, 13:30 #17820

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1639

Braucu ar: E91


10 Apr 2017, 11:09:44 @JohnyW rakstīja:
Itkā BRC iekārta ar HANA sprauslām...
Bet sis brinums paradijas pirms kadiem oaris mēnešiem. +Ik pa laikam parādas ch engine utt. Kļudas, tiesi pēc kartigas uzdošanas virsū.
Ari buju domājis par svecem, bet to mainas intervāls ir kkadi 40-50k un pēdejo reizi mainītas pirms 20k km.

Kas par BRC iekārtu? Sequent24 vai Plug&Drive? Nezinu par veco Sequent, bet P&D softā nav iespējas pielikt klāt ne BRC sprauslas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo