Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 63 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
JohnyW
10. Apr 2017, 12:17 #17781

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni


10 Apr 2017, 11:12:18 @kkas rakstīja:
mok vārstiem un vārstu sēžām pipec

Nepiemini sliktu..
Zubariem gan ir tā ne viena nepiemineta fīča,.ka varstu atstarpes ik pa laikam japačeko, vajadzibas gadijuma kausiņi jamaina..
Offline
oswald
10. Apr 2017, 12:30 #17782

Kopš: 12. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1741

Braucu ar: banderomobīli 4x4

hondām arī...
Offline
JohnyW
10. Apr 2017, 12:55 #17783

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni


10 Apr 2017, 12:12:18 @kexxx rakstīja:

10 Apr 2017, 11:09:44 @JohnyW rakstīja:

07 Apr 2017, 16:14:42 @BMW-Valcha rakstīja:

07 Apr 2017, 13:09:35 @JohnyW rakstīja:
Jautājums. Vai kāds ir pēdējā mēneša laikā jutis gāzes kvalitāti, lejot Lukoil, eko, vai Statoil?
Varbūt man kkas gļuko iekārtā, bet pēdējā laikā jūtu, ka ja kārtīgi ieber, nevelk, apgriezieni paceļas, bet tad apstājas kkur uz 4k. Ar benzīnu tā nav - velk līddz galam.
Vēl simptomi bija, ka iedegās ch.engine un vēl viss kas. 1x nodzēsu kļūdu. Sākotnēji domāju, ka moš filtri vainīgi - nomainīju filtrus, bet tad tā kļūda 2x izleca un reizēm nejūt vilkmi. Ielēju Statoil gāzi, ck.engine kļūda un visa pārējā ZSv eglīte pati pazuda.. (gan jau izplūdes gāzu sensors - lamda to kļūdu padeva kompim).
Reizēm gan ir tā, ka kārtīgi ieberot ar gāzi tomēr vēlk tāpat kā ar benzīnu...
Lielākoties tomēr nevelk, bet šī parādība nav tāda, kā kad pietrūkst gāzes, un iekārta sāk pīkstēt, rubās ārā (tā ir bijis 1x ap -20 gŗādiem velkot piekabi un kārtīgi ieminot).
MOtors 3.0 H6, reduktors Shark 1500 (kas gan ir paredzēts mazākas jaudas dzinējiem), vadība STAG300-6. Lai arī reduktors paredzēts mazākas jaudas dzinējam, iepriekš šādas problēmas netika novērotas.
Ko jūs ieteiktu darīt - vest pie kāda gāzinieka meistara kkādā veidā čekot sprauslas, vai mainīt uz jaudīgāku reduktoru - piem KME Gold?

kādas sprauslas? ja baracudas, tad zinu kas par vainu


Itkā BRC iekārta ar HANA sprauslām...
Bet sis brinums paradijas pirms kadiem oaris mēnešiem. +Ik pa laikam parādas ch engine utt. Kļudas, tiesi pēc kartigas uzdošanas virsū.
Ari buju domājis par svecem, bet to mainas intervāls ir kkadi 40-50k un pēdejo reizi mainītas pirms 20k km.


Nu bet kādas kļūdas met? Misfire vai lambdas?

Unknown error..
Domāju, ka tas ir misfire, kuru lamda redz. Jo ir bijis, kad ielej statjika gāzi, vai pabrahc uz benzīnu un chEngine pazūd.
Offline
JohnyW
10. Apr 2017, 12:56 #17784

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni


10 Apr 2017, 12:30:39 @oswald rakstīja:
hondām arī...

Hondam tik vienkaršak tikt klāt pamērīt..
Offline
kexxx
11. Apr 2017, 17:59 #17785

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11525

Braucu ar:

Varbūt kāds var par sakarīgu cenu piedāvāt 2 rampas OMVL sprauslas (3+2cil)? PM
Offline
JohnyW
12. Apr 2017, 13:50 #17786

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni


07 Apr 2017, 16:14:42 @BMW-Valcha rakstīja:

07 Apr 2017, 13:09:35 @JohnyW rakstīja:
Jautājums. Vai kāds ir pēdējā mēneša laikā jutis gāzes kvalitāti, lejot Lukoil, eko, vai Statoil?
Varbūt man kkas gļuko iekārtā, bet pēdējā laikā jūtu, ka ja kārtīgi ieber, nevelk, apgriezieni paceļas, bet tad apstājas kkur uz 4k. Ar benzīnu tā nav - velk līddz galam.
Vēl simptomi bija, ka iedegās ch.engine un vēl viss kas. 1x nodzēsu kļūdu. Sākotnēji domāju, ka moš filtri vainīgi - nomainīju filtrus, bet tad tā kļūda 2x izleca un reizēm nejūt vilkmi. Ielēju Statoil gāzi, ck.engine kļūda un visa pārējā ZSv eglīte pati pazuda.. (gan jau izplūdes gāzu sensors - lamda to kļūdu padeva kompim).
Reizēm gan ir tā, ka kārtīgi ieberot ar gāzi tomēr vēlk tāpat kā ar benzīnu...
Lielākoties tomēr nevelk, bet šī parādība nav tāda, kā kad pietrūkst gāzes, un iekārta sāk pīkstēt, rubās ārā (tā ir bijis 1x ap -20 gŗādiem velkot piekabi un kārtīgi ieminot).
MOtors 3.0 H6, reduktors Shark 1500 (kas gan ir paredzēts mazākas jaudas dzinējiem), vadība STAG300-6. Lai arī reduktors paredzēts mazākas jaudas dzinējam, iepriekš šādas problēmas netika novērotas.
Ko jūs ieteiktu darīt - vest pie kāda gāzinieka meistara kkādā veidā čekot sprauslas, vai mainīt uz jaudīgāku reduktoru - piem KME Gold?

kādas sprauslas? ja baracudas, tad zinu kas par vainu

Kāda bija versija Baracudām?
Ko vispār iesakat - braukt pie gāzinieka, lai skatās sprauslas, vai nečurā?
Offline
Shkodists
14. Apr 2017, 12:12 #17787

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


10 Apr 2017, 11:09:44 @JohnyW rakstīja:

07 Apr 2017, 16:14:42 @BMW-Valcha rakstīja:

07 Apr 2017, 13:09:35 @JohnyW rakstīja:
Jautājums. Vai kāds ir pēdējā mēneša laikā jutis gāzes kvalitāti, lejot Lukoil, eko, vai Statoil?
Varbūt man kkas gļuko iekārtā, bet pēdējā laikā jūtu, ka ja kārtīgi ieber, nevelk, apgriezieni paceļas, bet tad apstājas kkur uz 4k. Ar benzīnu tā nav - velk līddz galam.
Vēl simptomi bija, ka iedegās ch.engine un vēl viss kas. 1x nodzēsu kļūdu. Sākotnēji domāju, ka moš filtri vainīgi - nomainīju filtrus, bet tad tā kļūda 2x izleca un reizēm nejūt vilkmi. Ielēju Statoil gāzi, ck.engine kļūda un visa pārējā ZSv eglīte pati pazuda.. (gan jau izplūdes gāzu sensors - lamda to kļūdu padeva kompim).
Reizēm gan ir tā, ka kārtīgi ieberot ar gāzi tomēr vēlk tāpat kā ar benzīnu...
Lielākoties tomēr nevelk, bet šī parādība nav tāda, kā kad pietrūkst gāzes, un iekārta sāk pīkstēt, rubās ārā (tā ir bijis 1x ap -20 gŗādiem velkot piekabi un kārtīgi ieminot).
MOtors 3.0 H6, reduktors Shark 1500 (kas gan ir paredzēts mazākas jaudas dzinējiem), vadība STAG300-6. Lai arī reduktors paredzēts mazākas jaudas dzinējam, iepriekš šādas problēmas netika novērotas.
Ko jūs ieteiktu darīt - vest pie kāda gāzinieka meistara kkādā veidā čekot sprauslas, vai mainīt uz jaudīgāku reduktoru - piem KME Gold?

kādas sprauslas? ja baracudas, tad zinu kas par vainu


Itkā BRC iekārta ar HANA sprauslām...
Bet sis brinums paradijas pirms kadiem oaris mēnešiem. +Ik pa laikam parādas ch engine utt. Kļudas, tiesi pēc kartigas uzdošanas virsū.
Ari buju domājis par svecem, bet to mainas intervāls ir kkadi 40-50k un pēdejo reizi mainītas pirms 20k km.


Mani te sabiedēja, ka BRC sprauslas maksā kosmosu. Vai tas nozīmē, ka, ja BRC sprauslas noklājas, varu krāmēt virsū Hanas?
Offline
Reinis_m
14. Apr 2017, 20:53 #17788

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Ir šāds te multivārsts. Balons pilns ar gāzi, bet sakarā ar neplānotiem metināšanas darbiem, kuri norisināsies netālu no maģistrāles un pienākošās šļūtenes, baigi gribētos tās atvienot un pavākt malā.

Jautājums ir, vai pie pilna balona var šīs skrūvēt nost? Saprotu, ka trubās gāze ir, un tai vajadzēs kaut kur palikt, bet no balona taču ārā nenāks, ne? Cik atceros, tā bija, bet nu gribu pārliecināties.

Offline
kexxx
14. Apr 2017, 21:03 #17789

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11525

Braucu ar:


14 Apr 2017, 20:53:40 @Reinis_m rakstīja:
Ir šāds te multivārsts. Balons pilns ar gāzi, bet sakarā ar neplānotiem metināšanas darbiem, kuri norisināsies netālu no maģistrāles un pienākošās šļūtenes, baigi gribētos tās atvienot un pavākt malā.

Jautājums ir, vai pie pilna balona var šīs skrūvēt nost? Saprotu, ka trubās gāze ir, un tai vajadzēs kaut kur palikt, bet no balona taču ārā nenāks, ne? Cik atceros, tā bija, bet nu gribu pārliecināties.




1) atvieno elektrisko vārstu, iedarbini dzinēju, lai darbojas uz gāzes, līdz noslāpst- maģistrāle no balona līdz motoram būs tukša
2) skrūvē nost abas maģistrāles, uzpildes caurule būs pilna ar šķidru gāzi, ar to īpaši uzmanīgi

galvenais lēnām skrūvēt vaļā, tiklīdz sāk noplūst gāze, tā jāpagaida
dabiski, cīgu zobos tā kā nevajadzētu turēt un labāk to visu ārā darīt, nevis garāžā

Offline
JohnyW
17. Apr 2017, 16:59 #17790

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni


14 Apr 2017, 12:12:55 @Shkodists rakstīja:

10 Apr 2017, 11:09:44 @JohnyW rakstīja:

07 Apr 2017, 16:14:42 @BMW-Valcha rakstīja:

07 Apr 2017, 13:09:35 @JohnyW rakstīja:
Jautājums. Vai kāds ir pēdējā mēneša laikā jutis gāzes kvalitāti, lejot Lukoil, eko, vai Statoil?
Varbūt man kkas gļuko iekārtā, bet pēdējā laikā jūtu, ka ja kārtīgi ieber, nevelk, apgriezieni paceļas, bet tad apstājas kkur uz 4k. Ar benzīnu tā nav - velk līddz galam.
Vēl simptomi bija, ka iedegās ch.engine un vēl viss kas. 1x nodzēsu kļūdu. Sākotnēji domāju, ka moš filtri vainīgi - nomainīju filtrus, bet tad tā kļūda 2x izleca un reizēm nejūt vilkmi. Ielēju Statoil gāzi, ck.engine kļūda un visa pārējā ZSv eglīte pati pazuda.. (gan jau izplūdes gāzu sensors - lamda to kļūdu padeva kompim).
Reizēm gan ir tā, ka kārtīgi ieberot ar gāzi tomēr vēlk tāpat kā ar benzīnu...
Lielākoties tomēr nevelk, bet šī parādība nav tāda, kā kad pietrūkst gāzes, un iekārta sāk pīkstēt, rubās ārā (tā ir bijis 1x ap -20 gŗādiem velkot piekabi un kārtīgi ieminot).
MOtors 3.0 H6, reduktors Shark 1500 (kas gan ir paredzēts mazākas jaudas dzinējiem), vadība STAG300-6. Lai arī reduktors paredzēts mazākas jaudas dzinējam, iepriekš šādas problēmas netika novērotas.
Ko jūs ieteiktu darīt - vest pie kāda gāzinieka meistara kkādā veidā čekot sprauslas, vai mainīt uz jaudīgāku reduktoru - piem KME Gold?

kādas sprauslas? ja baracudas, tad zinu kas par vainu


Itkā BRC iekārta ar HANA sprauslām...
Bet sis brinums paradijas pirms kadiem oaris mēnešiem. +Ik pa laikam parādas ch engine utt. Kļudas, tiesi pēc kartigas uzdošanas virsū.
Ari buju domājis par svecem, bet to mainas intervāls ir kkadi 40-50k un pēdejo reizi mainītas pirms 20k km.


Mani te sabiedēja, ka BRC sprauslas maksā kosmosu. Vai tas nozīmē, ka, ja BRC sprauslas noklājas, varu krāmēt virsū Hanas?

Hz, laikam jau var.. mana iekarta gan jau bija uzlikta mašinai, kad nopirku, likta kkur Liepajas pusē, likuši nelieli līkroči, reduktors par mazu konkretas jaudas motoram + uzlikts varbut speciāli tizlā virzienā, ta ka filtru maina ir pwin in the ass, kaut ari to vareja uzlikt normāli pagrieztu pa 90gradiem un visam varwtu tikt klat vuegli, trubas mazaka diametra utt.
Offline
JohnyW
17. Apr 2017, 17:10 #17791

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni

Jaunumi ar nevilkšanu un iekārtas gļukiem.
Jautajums, vai balonā pie multivarsta ir arī kads filtrs..
Vakar filku pa zeminieku, ik pa bridim kratīja un reizem rubijas iekara ārā - saka pikstēt. Pēc izsl/iesl atkal gāja.
Vai var but ta, ka balona apakša ir kkādi s..di un sit ciet padevi?
Nevilkšana un Ch.eng lampinas gan sak izklausities pēc kkādas sprauslu problēmas.
Offline
kexxx
17. Apr 2017, 17:19 #17792

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11525

Braucu ar:


17 Apr 2017, 17:10:12 @JohnyW rakstīja:
Jaunumi ar nevilkšanu un iekārtas gļukiem.
Jautajums, vai balonā pie multivarsta ir arī kads filtrs..
Vakar filku pa zeminieku, ik pa bridim kratīja un reizem rubijas iekara ārā - saka pikstēt. Pēc izsl/iesl atkal gāja.
Vai var but ta, ka balona apakša ir kkādi s..di un sit ciet padevi?
Nevilkšana un Ch.eng lampinas gan sak izklausities pēc kkādas sprauslu problēmas.



tur parasti ir sietiņš, bet nu nav liela iespēja, ka tas ir aizsities



dzen pie gāziniekiem uz diagnostiku, nav jēgas zīlēt kafijas biezumos
varbūt kādam vārstam psc, tādēļ nepietiek gāzes, krīt spiediens un sākas visi šie sūdi, varbūt kāda vakuuma truba pušu vai MAP gļuko vai sprauslām kapi vai vēl hvz kas...

Offline
JohnyW
17. Apr 2017, 18:46 #17793

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni


17 Apr 2017, 17:19:20 @kexxx rakstīja:

17 Apr 2017, 17:10:12 @JohnyW rakstīja:
Jaunumi ar nevilkšanu un iekārtas gļukiem.
Jautajums, vai balonā pie multivarsta ir arī kads filtrs..
Vakar filku pa zeminieku, ik pa bridim kratīja un reizem rubijas iekara ārā - saka pikstēt. Pēc izsl/iesl atkal gāja.
Vai var but ta, ka balona apakša ir kkādi s..di un sit ciet padevi?
Nevilkšana un Ch.eng lampinas gan sak izklausities pēc kkādas sprauslu problēmas.



tur parasti ir sietiņš, bet nu nav liela iespēja, ka tas ir aizsities

http://www.mijoautogas.co.in/images/lpgKit/large/multy-valve.jpg

dzen pie gāziniekiem uz diagnostiku, nav jēgas zīlēt kafijas biezumos
varbūt kādam vārstam psc, tādēļ nepietiek gāzes, krīt spiediens un sākas visi šie sūdi, varbūt kāda vakuuma truba pušu vai MAP gļuko vai sprauslām kapi vai vēl hvz kas...



Tā būs jādara, lai mestari apskatās.
Pie viena jautajums - kāds jūsu viedoklis, ir jēga skatities pie viena, lai nomaina reduktoru no Shark 1500 uz KME Gold vai Silver?
Motors Subaru H6, it kā kkas ap 245hp

[ Šo ziņu laboja JohnyW, 17 Apr 2017, 18:46:51 ]

Offline
kexxx
17. Apr 2017, 19:04 #17794

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11525

Braucu ar:

nu lieki hp par ļaunu nekad nenāks...

bet tā praktiski domājot, vajag novērst defektus un tad paskatīties, līdz kādai slodzei esošais reduktors spēj to motoru nobarot, varbūt arī pietiek

vēl jāskatās, kas ar sprauslām- ja tās nav urbjamas un paredzētie hp ir par mazu šim motoram, tad pēc reduktora nomaiņas var izrādīties, ka spraulas vienalga nespēj nobarot un jāmaina arī tās

aa, nu un maģistrāle vēl ar- ja ir iesipta kapeika un ielikta 6mm no balona līdz multivārstam, tā arī var izrādīties pa švaku

visas nianses nemaz nevar tā izstāstīt, sameklē zinošu gāzinieku, brauc un konsultējies

[ Šo ziņu laboja kexxx, 17 Apr 2017, 19:05:25 ]

Offline
JDS
17. Apr 2017, 19:13 #17795

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10598

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


17 Apr 2017, 18:46:13 @JohnyW rakstīja:

17 Apr 2017, 17:19:20 @kexxx rakstīja:

17 Apr 2017, 17:10:12 @JohnyW rakstīja:
Jaunumi ar nevilkšanu un iekārtas gļukiem.
Jautajums, vai balonā pie multivarsta ir arī kads filtrs..
Vakar filku pa zeminieku, ik pa bridim kratīja un reizem rubijas iekara ārā - saka pikstēt. Pēc izsl/iesl atkal gāja.
Vai var but ta, ka balona apakša ir kkādi s..di un sit ciet padevi?
Nevilkšana un Ch.eng lampinas gan sak izklausities pēc kkādas sprauslu problēmas.



tur parasti ir sietiņš, bet nu nav liela iespēja, ka tas ir aizsities

http://www.mijoautogas.co.in/images/lpgKit/large/multy-valve.jpg

dzen pie gāziniekiem uz diagnostiku, nav jēgas zīlēt kafijas biezumos
varbūt kādam vārstam psc, tādēļ nepietiek gāzes, krīt spiediens un sākas visi šie sūdi, varbūt kāda vakuuma truba pušu vai MAP gļuko vai sprauslām kapi vai vēl hvz kas...



Tā būs jādara, lai mestari apskatās.
Pie viena jautajums - kāds jūsu viedoklis, ir jēga skatities pie viena, lai nomaina reduktoru no Shark 1500 uz KME Gold vai Silver?
Motors Subaru H6, it kā kkas ap 245hp

Tak shark ir liidz 200hp

[ Šo ziņu laboja JDS, 17 Apr 2017, 19:14:59 ]

Offline
Corsten
17. Apr 2017, 19:22 #17796

Kopš: 24. Mar 2015

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 88

Braucu ar: četriem riņķiem


17 Apr 2017, 18:46:13 @JohnyW rakstīja:

17 Apr 2017, 17:19:20 @kexxx rakstīja:

17 Apr 2017, 17:10:12 @JohnyW rakstīja:
Jaunumi ar nevilkšanu un iekārtas gļukiem.
Jautajums, vai balonā pie multivarsta ir arī kads filtrs..
Vakar filku pa zeminieku, ik pa bridim kratīja un reizem rubijas iekara ārā - saka pikstēt. Pēc izsl/iesl atkal gāja.
Vai var but ta, ka balona apakša ir kkādi s..di un sit ciet padevi?
Nevilkšana un Ch.eng lampinas gan sak izklausities pēc kkādas sprauslu problēmas.



tur parasti ir sietiņš, bet nu nav liela iespēja, ka tas ir aizsities

http://www.mijoautogas.co.in/images/lpgKit/large/multy-valve.jpg

dzen pie gāziniekiem uz diagnostiku, nav jēgas zīlēt kafijas biezumos
varbūt kādam vārstam psc, tādēļ nepietiek gāzes, krīt spiediens un sākas visi šie sūdi, varbūt kāda vakuuma truba pušu vai MAP gļuko vai sprauslām kapi vai vēl hvz kas...



Tā būs jādara, lai mestari apskatās.
Pie viena jautajums - kāds jūsu viedoklis, ir jēga skatities pie viena, lai nomaina reduktoru no Shark 1500 uz KME Gold vai Silver?
Motors Subaru H6, it kā kkas ap 245hp





Ja liekas ka reduktors Tev līdzēs, vairāk HP jo labāk, tas pats Gold poļu bodēs ap 100 eurikiem iet, bet ručkā ar to dzinēju uz LPG dot galīgi nav ieteicams Bet nu protams, kā jau te saka - vedam pie kāda zinoša cilvēka, lai atrod konkrētu vainu.

[ Šo ziņu laboja Corsten, 17 Apr 2017, 19:39:34 ]

Offline
BMW-Valcha
17. Apr 2017, 19:54 #17797

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1357

Braucu ar: gāzi

Man jau izklausaas, ka vienk kaut kur nekontakts, nevis kas iet ciet
Offline
JohnyW
17. Apr 2017, 20:00 #17798

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni


17 Apr 2017, 19:13:57 @JDS rakstīja:

17 Apr 2017, 18:46:13 @JohnyW rakstīja:

17 Apr 2017, 17:19:20 @kexxx rakstīja:

17 Apr 2017, 17:10:12 @JohnyW rakstīja:
Jaunumi ar nevilkšanu un iekārtas gļukiem.
Jautajums, vai balonā pie multivarsta ir arī kads filtrs..
Vakar filku pa zeminieku, ik pa bridim kratīja un reizem rubijas iekara ārā - saka pikstēt. Pēc izsl/iesl atkal gāja.
Vai var but ta, ka balona apakša ir kkādi s..di un sit ciet padevi?
Nevilkšana un Ch.eng lampinas gan sak izklausities pēc kkādas sprauslu problēmas.



tur parasti ir sietiņš, bet nu nav liela iespēja, ka tas ir aizsities

http://www.mijoautogas.co.in/images/lpgKit/large/multy-valve.jpg

dzen pie gāziniekiem uz diagnostiku, nav jēgas zīlēt kafijas biezumos
varbūt kādam vārstam psc, tādēļ nepietiek gāzes, krīt spiediens un sākas visi šie sūdi, varbūt kāda vakuuma truba pušu vai MAP gļuko vai sprauslām kapi vai vēl hvz kas...



Tā būs jādara, lai mestari apskatās.
Pie viena jautajums - kāds jūsu viedoklis, ir jēga skatities pie viena, lai nomaina reduktoru no Shark 1500 uz KME Gold vai Silver?
Motors Subaru H6, it kā kkas ap 245hp

Tak shark ir liidz 200hp

Nu tadēļ arī bija augstāk jautajums + nelielā piebilde par licēju meistaru roku augšanas vietu un taisnumu..
Offline
Spok5
17. Apr 2017, 20:07 #17799

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Šarkijs ar niknāku atsperi pietiekot priekš 200zs? Tukšgaitā jā.
Offline
JohnyW
17. Apr 2017, 20:08 #17800

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni


17 Apr 2017, 19:04:53 @kexxx rakstīja:
nu lieki hp par ļaunu nekad nenāks...

bet tā praktiski domājot, vajag novērst defektus un tad paskatīties, līdz kādai slodzei esošais reduktors spēj to motoru nobarot, varbūt arī pietiek

vēl jāskatās, kas ar sprauslām- ja tās nav urbjamas un paredzētie hp ir par mazu šim motoram, tad pēc reduktora nomaiņas var izrādīties, ka spraulas vienalga nespēj nobarot un jāmaina arī tās

aa, nu un maģistrāle vēl ar- ja ir iesipta kapeika un ielikta 6mm no balona līdz multivārstam, tā arī var izrādīties pa švaku

visas nianses nemaz nevar tā izstāstīt, sameklē zinošu gāzinieku, brauc un konsultējies

Par reduktora maiņu kopā ar resnāku maģistrāli bija doma paralēli.
Prikols ar nevilkšanu sākās ik pa brīdim pirms paris menešiem. Pirms kada menesa sākās Ch.Engine lampa utt. Tagad vair pat nenodziest.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo