Online

Pašreiz BMWPower skatās 105 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
kexxx
25. Oct 2016, 21:47 #17321

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11512

Braucu ar:


25 Oct 2016, 21:26:26 @Mikus188 rakstīja:
šitāda figņa var notikt dēļ gāzes ? https://youtu.be/atDBMoP5jH8?t=29m51s


tur tak izskatās vārstam kapitāli izlūzis gabals... ja būtu nodegusi mala vai izdegusi vārsta sēža, tad vēl kaut kā varētu vainot gāzi

un 700tūkst- nu tak kaut kad tam motoram ir jāizbeidzas arī ja brauktu tikai uz benzīna...
Offline
Ri
26. Oct 2016, 20:37 #17322

Kopš: 08. Sep 2009

No: Preiļi

Ziņojumi: 1068

Braucu ar: japāņu kabrioletu un spāņu dīzeli

Kā rotora dzinēji sadzīvo ar gāzi?
Offline
Janis_no_Rigas
26. Oct 2016, 22:36 #17323

Kopš: 15. Jan 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: BMW X5 4,0D XDRIVE

Vai Rīgā ir uzpildes stacijas tai otrai veiksminieku degvielai? Sanāca ieķert Pastētes ar šo brīnumu, gribēju uzpildīt!

-----------------
Mūsu pilsēta ir Jūsu galvaspilsēta!

Man uz burtnīcas vāka ir Lauris Reiniks.
Offline
Delerium
26. Oct 2016, 22:41 #17324

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8270

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio

nau
Offline
Spok5
26. Oct 2016, 23:21 #17325

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103


26 Oct 2016, 20:37:53 @Ri rakstīja:
Kā rotora dzinēji sadzīvo ar gāzi?



Normāli sadzīvo, tikai kurš katrs feģja nesagrozīs pareizi. Resursa tam motoram tāpat nav, zo, nav par ko pārdzīvot.
Offline
Siipols
28. Oct 2016, 00:02 #17326

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

Vecais vai Koijots varbut var pakomentēt. Auto Volvo 2.4 turbo ap 200hp ,ekspluatācija nežēliga apgriezieni kā formulā mēdz būt

Kādas sprauslas butu price-performance???

Un reduktors?

tagad stav virsū Tomasetto Arctic reduktors lidz 200hp un Barracuda sprauslas,no kurām viena izbeidzās tiko daudz par ātru

Ir šādas HANA zaļās ar kodu LPG 4GASII WTR/HA-N varu dabut par mazliet lielaku ciparu nekā jaunas barracuda ko darit?

ā,un vadība Lecho sequel . Gribu salikt lai var pabraukt bez aizturēm un raustišanās. bet ari lai normali braucot būtu ekonomisks...

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
Siipols
28. Oct 2016, 00:04 #17327

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

Un man naav sprauslu bloka. sprauslas stav atseviški. katra maksimali tuvu iepludes kolektoram.

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
Spok5
28. Oct 2016, 01:02 #17328

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Lai to mašīnu varētu nīcināt (trenniņļerkata no sērijas), spriežot pēc tā, kas Tev tur ir salikts, būs jāmaina viss, gan jau Artic sūdu arī būs pielikuši caur pāreju 8->6mm. Maģistrāle par šavku, multivārsts tātad arī 6inieks. Reduktors vispār der priekš 1.4 ne tukšgaitas ekspluatācijai. Karoče, paliek balons un smadzene, kas arī nav nekāda dāvana.

Principā, priekš nīcināšanas var uzbūvēt, bet kopumā, tas būs diezgan gemoraini (reduktori var pat prasīties divi, sprauslām arī ir bēdas ar ražību), da i Tad vēl var šķēpus palauzt kā regulēt, lai ligzdas neizkurās.

Vai arī vienk. nečikājies un sarunā, lai Tev iegroza pāreju uz zupu pēc 3,5-4K, ja tam salātkompota kompim ir tāda opcija. Samainīsi reduktoru, paliks atsaucīgāks.

Uz asu pedalizēšanu pa prasto nekas nesanāks, savukārt, ne pa prasto - tīri daļās iznāks cipars, ko negribēsies investēt. Par darbu nemaz nerunājot, jo tas nav uzmest, aizdzīt klientu pēc gāzes, apbraukt 3x kvartālam apkārt un pasūtīt nah.
Offline
Vecais
28. Oct 2016, 08:09 #17329

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

+100
Spoks visu jau salika pa plauktiem
1. Paciet to kas ir salikts.
2. Investīcijas un maini visu "zemkapotu"

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
kkas
28. Oct 2016, 09:34 #17330

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8864

Braucu ar: zviedru ledusskapi

iepriecinājāt . man visu laiku uz 210hp motoru niez pirksti par čipsi un citas izvirtības.
man gan ir līdzīgs setups ar shark 1500, hana gold, 8mm maģistrāli, lpg tech ecu. pedal to metal iet bez jūtamām problēmām gan no 0-130kmh kādas 5x no vietas, gan apdzenot no 90-130kmh, ltft man ir kkādi 3% liesajā. par stft apgriezienu diapazonos neesmu iedziļinājies, vismaz pēc vecām olām pēc atvilkšanas nesmird. lpg ecu karšu grafikā lpg līkne pēc 4.5k nobīdās uz trekno pusi un tur kur ir iešprices laiki vai kas tāds, tur slaideris priekš automātiskā TECH režīma ir vienu iedaļu pirms ecu programma sāk bļaut, ka par mazu sprauslas.

[ Šo ziņu laboja kkas, 28 Oct 2016, 09:41:33 ]

Offline
kexxx
28. Oct 2016, 10:09 #17331

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11512

Braucu ar:


28 Oct 2016, 00:02:43 @Siipols rakstīja:
Vecais vai Koijots varbut var pakomentēt. Auto Volvo 2.4 turbo ap 200hp ,ekspluatācija nežēliga apgriezieni kā formulā mēdz būt

Kādas sprauslas butu price-performance???

Un reduktors?

tagad stav virsū Tomasetto Arctic reduktors lidz 200hp un Barracuda sprauslas,no kurām viena izbeidzās tiko daudz par ātru

Ir šādas HANA zaļās ar kodu LPG 4GASII WTR/HA-N varu dabut par mazliet lielaku ciparu nekā jaunas barracuda ko darit?

ā,un vadība Lecho sequel . Gribu salikt lai var pabraukt bez aizturēm un raustišanās. bet ari lai normali braucot būtu ekonomisks...


Nu hvz, man tāds par dzinējs ar elpigaz vega-i reduktoru un rosso sprauslām (tie paši valteki, lētākais, kas var būt) cik nu ir testēts iet bez problēmām, līdz redlainam nemoku, bet 6k ar pedāli grīdā iet stabili

P.s. maģistrāle 8mm

[ Šo ziņu laboja kexxx, 28 Oct 2016, 10:10:32 ]

Offline
R777
29. Oct 2016, 13:27 #17332

Kopš: 17. Sep 2013

Ziņojumi: 573

Braucu ar: X5

Kur var piebraukt lai saregulē gāzi. BRC gāze, uz passat B5 1.6?
Offline
mob7
02. Nov 2016, 21:07 #17333

Kopš: 17. Nov 2012

Ziņojumi: 130

Braucu ar: e39

Jautājums tāds, kas par iemeslu, ka 4.gāzes iekārtas paaudze nepārslēdzas no benzīna uz gāzi? Kā vispār tas gāzes iekārtas kompis saprot, kad pārslēgties? Viņam ir temperetūras devējs, kas par to ziņo? Pats neko netaisos labot, vienkārši interesē. Vēl tas, ka šodien pamanīju, ka viena caurule dzesēšanas šķidruma caurule nav silta. Domāju, ka termostats izbeidzies. Tad tas devējs varētu būt kaut kur tajā dzesēšanas sķidruma caurulē un tagad, kad neuzsilt, kompis nesaprot, kad pārslēgt?
Offline
Corsten
02. Nov 2016, 21:14 #17334

Kopš: 24. Mar 2015

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 88

Braucu ar: četriem riņķiem


02 Nov 2016, 21:07:06 @mob7 rakstīja:
Jautājums tāds, kas par iemeslu, ka 4.gāzes iekārtas paaudze nepārslēdzas no benzīna uz gāzi? Kā vispār tas gāzes iekārtas kompis saprot, kad pārslēgties? Viņam ir temperetūras devējs, kas par to ziņo? Pats neko netaisos labot, vienkārši interesē. Vēl tas, ka šodien pamanīju, ka viena caurule dzesēšanas šķidruma caurule nav silta. Domāju, ka termostats izbeidzies. Tad tas devējs varētu būt kaut kur tajā dzesēšanas sķidruma caurulē un tagad, kad neuzsilt, kompis nesaprot, kad pārslēgt?


reduktorā ir termperatūras sensors, kurš sasniedzot gāzes kompī ieregulēto temperatūru, pārslēdz uz gāzi.
Offline
mob7
02. Nov 2016, 21:28 #17335

Kopš: 17. Nov 2012

Ziņojumi: 130

Braucu ar: e39

Ā, tad jau kaut kas kompī nebūs, jo reduktors un tā caurules bija siltas.
Offline
kexxx
02. Nov 2016, 22:53 #17336

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11512

Braucu ar:


02 Nov 2016, 21:28:22 @mob7 rakstīja:
Ā, tad jau kaut kas kompī nebūs, jo reduktors un tā caurules bija siltas.


tur 100 un 1 iemesls var būt (defekts kādā devējā, vads pušu utt utt), jāpieslēdz diagnostikai un jāskatās

krāmējoties pa motortelpu var netīšām vadu temp devējam pārlocīt/noraut, jamie tādi ne pārāk kvalitatīvi bieži vien ir
vēl var pie elektriskajiem vārstiem kontaktus pakustināt, tiem arī gadās apsūbēt un zaudēt kontaktu
Offline
Toms_e12
09. Nov 2016, 15:11 #17337

Kopš: 14. Aug 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 24

Braucu ar: 528i

Visu laiku pildījos tikai LPG, tagad mainu visas sprauslas, sļūtenes un reduktoru, jo viss ir ciet ar piķi.
Vēl kādam ir tā gadījies?
Laikam jāmaina uzpildes stacija, BET KUR TAD LAI PILDĀS?
Offline
Kalnz
09. Nov 2016, 15:39 #17338

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14292

Braucu ar:


09 Nov 2016, 15:11:53 @Toms_e12 rakstīja:
Visu laiku pildījos tikai LPG, tagad mainu visas sprauslas, sļūtenes un reduktoru, jo viss ir ciet ar piķi.
Vēl kādam ir tā gadījies?
Laikam jāmaina uzpildes stacija, BET KUR TAD LAI PILDĀS?


Luoikls, EKO gāze (kgan runā ka tur ar mēsls)
Offline
Czars
09. Nov 2016, 18:23 #17339

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

Eko gaze. 30t km bez problemam.
Offline
BMW-Valcha
09. Nov 2016, 19:57 #17340

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1357

Braucu ar: gāzi

no statoil reduktors pilns ar piķi pēc 20tkm
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo