Online

Pašreiz BMWPower skatās 69 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: BMW X5 vs Volvo XC90

AutorsZiņojums
Fandulis
21. Mar 2013, 18:26 #41

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 12861

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


21 Mar 2013, 18:11:56 baltais rakstīja:

21 Mar 2013, 18:08:33 Fandulis rakstīja:
fwd volvo džips

tad labāk hyundai santa fe

Tu maz zini kā tā awd sistēma strādā? Un kā strādā X5 sistēma pirms xDraiva? Gan jau, ka nē. Tā, ka nemels niekus

Tu pārlasi ko esi sarakstījis, volvo ar priekšpiedziņu

kāds sakars ar awd un manām zināšanām par xdrive sistēmu un kā viņa strādā
Offline
Puxxx
21. Mar 2013, 18:29 #42

Kopš: 01. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4203

Braucu ar: 840i, e61 LCI, 740d, 328is, 344TT, M3 Sport Evolution - e30: M5 e39 ; GANG BANG bus 5.7l

nu nu draudziņ! 60ls par priekšējām bremzēm! nesmīdini! pa tādu summu totālu ķīnu knapi var uzlikt!

-----------------
Happy Drift Friends

RJ Motorsports - Auto remonts - nebūs pa kapeikām, bet sataisīsim pa rubli!
Offline
Puce
21. Mar 2013, 18:39 #43

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Hjūston vī heva problem.





-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
PowerBMW
21. Mar 2013, 18:54 #44

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:

vajag statistiku tiem kas gāzē tos 10 gadigos benzina motorus noveots ka tie ari atri nosprāgst(sadilst) un visa skaista ekanomija ir jaatstaj jauna motora iegadei
p.s. dodied tos M62B44 motorsu vairumā-paņemšu-gāzeniekiem vajag
es ieteitu X5D jo atrkritis stulbā gazes pildišanas+kaitinošā benzina pildišana paralēli! gāzē ir spēks un ekanomija bet tikuntā viņa ir sūds
Offline
semyhr
21. Mar 2013, 18:57 #45

Kopš: 28. Mar 2008

Ziņojumi: 100

Braucu ar:


21 Mar 2013, 18:52:13 baltais rakstīja:

21 Mar 2013, 18:26:20 Fandulis rakstīja:

21 Mar 2013, 18:11:56 baltais rakstīja:

21 Mar 2013, 18:08:33 Fandulis rakstīja:
fwd volvo džips

tad labāk hyundai santa fe

Tu maz zini kā tā awd sistēma strādā? Un kā strādā X5 sistēma pirms xDraiva? Gan jau, ka nē. Tā, ka nemels niekus

Tu pārlasi ko esi sarakstījis, volvo ar priekšpiedziņu

kāds sakars ar awd un manām zināšanām par xdrive sistēmu un kā viņa strādā

Tāds, ka tu tupi sauc kkādu modeli, vērtējot modeli tikai pēc dizaina, kā dara mana draudzene

Tas notiek balstoties uz infu no ABS, ESP, ASR, droseles un bremžu pedāļa stāvokļa. Slidena ceļa apstākļos (lietus, sniegs, ledus) tas var palīdzēt ierakstīties līkumā, bet tas arī viss. Izrakties no sniega kupenas vai dubļiem nepalīdzēs. Būs vienritenis.



tātad haldex pilnpiedziņai iesēžoties griezīsies tikai viens priekšējais rats? kur tādas muļķības var uzrakstit?
Offline
PowerBMW
21. Mar 2013, 19:12 #46

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:

gazēt 10 gadigu benzina dzinēju izmaksā vidēji 600-700Ls nobraucot ap 100t/km ar gāzi 98% tas motors ir MIRIS-kūp,rij eļļu utt.jauns motors ar visu darbu un šķidrumiem izmaksā tikpat cik ta sūda gaze
ar dizeli(comon rail) ir ta ka sliktakajā gadijumu norestaurē tas sprauslas-ap 90Ls/gab Turbomotorā uzrestaurē savu turbinu(300-500ls) un tad vel kadi spiediena deveji vai zemspiediena sūkņi parasti nosprakst ar 100Ls maksā jauns restaurē(neiesaku) ap 40Ls!
+ dizelim ir tas ka nav japildās kā pērtiķim nobraucot ik pa 300Km(balons zapaskas vieta)
- Ziema-nu jā no tas neaizbegt

gazei+ tikai viens-VAR braukt ekanomiskāk ka ar benzinu

p.s. viedoklis subjektivais un pajat uz Jūsu viedokli
Offline
Locis
21. Mar 2013, 19:14 #47

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10799

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


21 Mar 2013, 17:30:36 edzhaans rakstīja:
Pa lielam ņemot viss, kas džipos saistās ar tiltiem ir pilnīgs papadoss. Par patēriņu, nu a ko jūs gibat, tas nav vieglais Ekonomisku džipu kāds meklē

Masa pie 2,5 t +kardans + 4 puasasis+ automāts un neaero dinamika- viss priekš ekonomijas
Offline
Driver
21. Mar 2013, 19:14 #48

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

aizsuti edzulim tadu pashu PM

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
marihuans
21. Mar 2013, 19:20 #49

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23185

Braucu ar: 3 x 666

4.4 X5 pa 10k točna nevajag pirkt,ja grib braukt un braukt lēti,tad 3.0 ar gāzi

grāmatu esmu lasījis

-----------------

T: 203-65-203
Offline
mxblack
21. Mar 2013, 19:22 #50

Kopš: 04. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 956

Braucu ar: mitsu


21 Mar 2013, 19:12:49 PowerBMW rakstīja:
gazēt 10 gadigu benzina dzinēju izmaksā vidēji 600-700Ls nobraucot ap 100t/km ar gāzi 98% tas motors ir MIRIS-kūp,rij eļļu utt.


pilnīgas muļķības.
Offline
Driver
21. Mar 2013, 19:28 #51

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

var braukt un var lenam ripinat un neteikshu, ka tas ir muljkinbas

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Fandulis
21. Mar 2013, 19:35 #52

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 12861

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


21 Mar 2013, 19:20:08 marihuans rakstīja:
4.4 X5 pa 10k točna nevajag pirkt,ja grib braukt un braukt lēti,tad 3.0 ar gāzi

grāmatu esmu lasījis

Tad no Pūkainā nevar ņemt?
Offline
Uzmeteejs
21. Mar 2013, 19:44 #53

Kopš: 12. Mar 2013

Ziņojumi: 1054

Braucu ar:


21 Mar 2013, 17:43:40 JDS rakstīja:

Lai vinsh iemaacas atlaist gaazes pedaali, vai otrs variants, beidzot apmeklee servisu


nu kaaja vinam ir diezgan smaga, tur ir jaapiekriit, bet ar gazes iekartu un motoru viss ir bumbaas, gaaze uzlikta paaris meeneshus atpakalj un motors jau ir pabijis uz diagnostiku :M62: :kartera_ventilaacija:
Offline
TK-lucis
21. Mar 2013, 19:45 #54

Kopš: 25. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 229

Braucu ar: h5

E53 3.0 dīzelis ... vasara 9.8 ... ziema 11.3 kurinot webasto katru rītu, jo redz bērniem auksti iekāpt mašīnā ... nikni spaidot pedāli pa centru pusgada garumā, vairāk par 11.6 nēesmu redzējis (12+ domāju var dabūt tikai turbīnā iebāžot skrūvgriezni) ... ir taisītas sprauslas un tomāts ... sprauslas sālīti ... kārba lēti (800 pret 1500) salīdzinot ar jaunajiem Xiem, Raudiem uc brīnumiem ... visādi citādi dinamisks un lēts autiņš
Offline
Strazds525
21. Mar 2013, 20:03 #55

Kopš: 09. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 370

Braucu ar: X5

Pirms 4 gadi paņēmu 2002 dīzeli vel ar 184zs motoru.
pa taisni 7-8 l uz simta, pa pilsētu līdz 12 normāli vīlējot. Uz katru TA kāda svira vai bukse jānomaina, bet nekādu problēmu nav.
Ziemā ja labas riepas par parketnieku nenosauksi, maucu pa lauku līdz sliekšņiem sniegā bez problēmām.
vasarā vispār nesūdzos.
Uz spidiķa 300k bet remonti tik cik eļļa filtri kalotkas un sīkumi no hadenes.
Divas lietas kas besī - ziemā rokturi reizēm piesalst un bagāžnieka slēdzis mirst ja nav labi noblīvēts. Pašam 2 metri un par neērtu nenosauksi.
Protams 160k uz spidiķa pērkot 6-8 gadu auto jāaizdomājās, ja jau griež km tad vel kkas noteikti slēpjams
Offline
meidei
21. Mar 2013, 20:12 #56

Kopš: 12. Oct 2006

Ziņojumi: 17612

Braucu ar: 3er

Tad sprauslas un kārba ir tās dārgākās vietas X5 dīzelim, ja sanāk remontēt? Cik izmaksā sprauslu maiņa, un vai cik bieži viņas izbeidzas un kāpēc?

nekad nav bijusi saskarsme ar dīzeļdzinējiem, ja nu vienīgi uz kuģa
Offline
bliss1
21. Mar 2013, 20:17 #57

Kopš: 17. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 552

Braucu ar:

Rada gabals pirms ~ pusgada no Vācijas iepirka XC90 D5 ar 185zs 2006.gada - par remontiem vēl pāragri spriest, nekas liels nav bijis.

Manuālis (jā jā), smagnējs, bet tā kā grieze laba, tad iet normāli. Patēriņš gan labs - pa šoseju vienmērīgi uz ~100kmh ap 7-7.5litri, pa pilsētu 10-12l.
Offline
Kaross
21. Mar 2013, 21:28 #58

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4322

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


21 Mar 2013, 20:12:38 meidei rakstīja:
Tad sprauslas un kārba ir tās dārgākās vietas X5 dīzelim, ja sanāk remontēt? Cik izmaksā sprauslu maiņa, un vai cik bieži viņas izbeidzas un kāpēc?

nekad nav bijusi saskarsme ar dīzeļdzinējiem, ja nu vienīgi uz kuģa


Kārba varētu būt dārgākais tajā auto.

Vispār sprauslas nav nekāds interneta briesmonis no kā visi baidās. Kaut kāda dīzeļu infekcija.

Sprauslas vienreiz nomaini (ja vispār jāmaina) un aizmirsti. parasti normāls Bosch iet savus 250 000-300 000km.
Nobiedzas elementāri kā jebkura komponente - no nolietojuma. Reizēm arī no sliktākas degvielas.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
6500
21. Mar 2013, 22:19 #59

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

+1 par sprausam,perkot auto vari drosi aizbraukt parbaudit sprauslas...esmu caur ss.lv pircis llietotu sprauslu,calis atbrauca ar 3gab....parbaudiju visas,labako uzliku...35LVL...nobraucu 50000km bez problemam...

vairak jau par tam sprauslam uztraucas bendzingalavas,neka tie kas brauc ar dizeliem

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
Sovis
21. Mar 2013, 22:47 #60

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 647

Braucu ar: AA-3555

Tad, kāds galu galā ir verdikts??

X5 vai XC90 ???

Pagaidām, tik daži ir iepostojuši argumentus un utt...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo