Online

Pašreiz BMWPower skatās 104 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: Keramiskais sajūgs

AutorsZiņojums
martins17
04. Mar 2013, 00:02 #1

Kopš: 18. Feb 2013

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 55

Braucu ar: Bmw 325D 2010

Lieta tāda ka domāju uzlikt keramisko sajūgu 330D.. Vai man jāmaina viss spararats un kurvis vai pietiks tikai ja nomainīs disku...Ko labu varat ieteikt...
Offline
dust
04. Mar 2013, 00:35 #2

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6529

Braucu ar: DD2

Šis mani ieinteresēja.
Ko Tu vēlies panākt? Vai esi kaut reizi palasījis kādu tehnisku avotu par tāda sajūga īpašībām un lietošanu?

-----------------

Offline
Montana
04. Mar 2013, 01:03 #3

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10699

Braucu ar: Šahs un mats !

tu tak ar to dīzeli vairs tolkam uzsākt nevarēsi.
Offline
erwinn
04. Mar 2013, 01:10 #4

Kopš: 07. Aug 2006

Ziņojumi: 919

Braucu ar:

nezinu cik tizlam jabut , lai nevaretu uzsakt ar keramisko sajugu bet kamdel vinu vajadzetu likt 330d nav isti saprotams
Offline
dust
04. Mar 2013, 01:13 #5

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6529

Braucu ar: DD2

pag erwinn, nesabojā visu prieku un pārsteiguma momentu.

-----------------

Offline
GirtzB
04. Mar 2013, 09:34 #6

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21918

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

mnja..., kamēr nav 500+ Nm jēga no keramikas 0...
Var jau likt tikai disku uz jauna standarta kurvja un gultņa, tikai izvēloties disku jo tuvāk kopējais uzliku skaits pilnam aplim, jo labāk.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
marihuans
04. Mar 2013, 09:37 #7

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23185

Braucu ar: 3 x 666


man kurvis būs šodien atnācis,jau ape motors mani gaida

Kurvis bez atlaides ~250ls,spararatu jātaisa uz cieto,lai demferis neizjūk-90ls,disku jāpārtaisa uz keramikas-130ls,salāgošana un mērīšana ~20ls.

volaa..490ls un Tev ir sajūgs,kas beidzot turēs griezi


-----------------

T: 203-65-203
Offline
Kaross
04. Mar 2013, 09:41 #8

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4322

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Konkrētajiem dzinējiem 500Nm sasniegt nav baigās problēmas.
Marihuanam kaut kas virs 550-600Nm vajadzētu būt.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
marihuans
04. Mar 2013, 09:44 #9

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23185

Braucu ar: 3 x 666

505nm man jau bija pirms 2 gadiem tagad klāt ir nācis dafiga vēl.

tas ko ādolfs iemeta nekam neder,jo spararatam dīzelim nāk apgriezienu nolasītājs un arī sajūga diskam atšķiras šlices no tā kas 6500 piedāvājumā

-----------------

T: 203-65-203
Offline
Hektors
04. Mar 2013, 09:45 #10

Kopš: 11. Aug 2005

Ziņojumi: 3829

Braucu ar: Kas ir ar to arī braucu!


04 Mar 2013, 09:39:05 adolfs rakstīja:
reku tev bija gatavs risinaajums
http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=8054

Ja nemaldos ar so marihuanam bija pa isu.

-----------------




Ja jūs domājat ka es rakstu kā daunis un kautkur nav komatu tad aizrijaties ar viņiem un saliekat paši!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, © Toms

Offline
martins17
04. Mar 2013, 11:48 #11

Kopš: 18. Feb 2013

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 55

Braucu ar: Bmw 325D 2010

Nu jā saprotu visus... Vienkārši pats nesen iegādājos to 330d un manuprāt es te rakstīju,ka jūtami izslīd sajūgs un man atbildēja ka čipotiem dīzeļiem tā ir problēma tad man viens ieteica par keramisko sajūgu..

[ Šo ziņu laboja martins17, 04 Mar 2013, 11:50:12 ]

Offline
Kaross
04. Mar 2013, 11:59 #12

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4322

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Pirmkārt ir jāskatās kas tev tur ir sačipots. ja ir parasts standarta čips ikdienas lietošanai, tad sajūgs nevarētu slīdēt, nevajadzētu.

Ja čips ir nekvalitatīvi uztaisīts, grieze var tikt novadīta uz riteņiem pārāk zemos dzinēja apgriezienos. Tas nozīmē, ka viss lielākā slodze tieši ir uz sajūgu. Ja giezes līkni izveido pakāpenisku, tad šādas problēmas parasti nav.

Marihuana projekts ir jau kas cits, jo tur bija mēŗkis izspiest max. un tad jau sajūgs dabūja trūkties.

Ikdienas automašīnai, it sevišķi dīzelim nav nepieciešams keramiskais sajūgs.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 04 Mar 2013, 12:00:00 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Instigater
04. Mar 2013, 12:04 #13

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Vo, paturpinam šajā topikā, ko keramiskajiem sajūgiem ietekmē lāpstiņu skaits? Maz Nm, ko tur, vai "ņemšanas" plūdenumu, laižot vaļā pedāli?
Offline
DoubleD
04. Mar 2013, 12:09 #14

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50160

Braucu ar: HH-325


04 Mar 2013, 12:04:11 Instigater rakstīja:
Vo, paturpinam šajā topikā, ko keramiskajiem sajūgiem ietekmē lāpstiņu skaits? Maz Nm, ko tur, vai "ņemšanas" plūdenumu, laižot vaļā pedāli?

3-4stari stari turēs lielāku jaudu, vairāk dils.
5-6 starti mazāk jaudu turēs, mazāk dils.

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
Puce
04. Mar 2013, 12:10 #15

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Keramika strādā On/Off režīmā.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
janeks7
04. Mar 2013, 12:13 #16

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3378

Braucu ar:

Uzliku uz S62 dzinēja šo komplektu un ar uzsākšanu vispār nekādu problēmu,Iedevu izbraukt drauzenei,uzsāk brīvi

Offline
Locis
04. Mar 2013, 12:13 #17

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10799

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


04 Mar 2013, 00:02:57 martins17 rakstīja:
Lieta tāda ka domāju uzlikt keramisko sajūgu 330D.. Vai man jāmaina viss spararats un kurvis vai pietiks tikai ja nomainīs disku...Ko labu varat ieteikt...

Domāju,ka demferētais disks var neturēt un nedaudz neērtāk būs braukt,bet ja Tev tas ir vienīgais auto,tad ļoti labi apradīsi ar keramikas asumu.
Tomēr Tev tas ir 330d E46,neviss,piemēram,kā marihuanam,E36 projekts,tad visdrīzāk tas ir ikdienas auto,tāpēc neāksties un uzliec jaunu parasto sajūgu un iemācies nečakarēt sajūgu, un viss turēs.
Offline
DoubleD
04. Mar 2013, 12:18 #18

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50160

Braucu ar: HH-325

man arī uz ikdienas auto (e30) ir keramika

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
Instigater
04. Mar 2013, 12:21 #19

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Un tāds keramiskais pie vienāda braukšanas stila iet tikpat ilgi vai tomēr ātrāk izbeidzas? Dilstošā materiāla ta viņam mazāk.
Offline
martins17
04. Mar 2013, 12:25 #20

Kopš: 18. Feb 2013

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 55

Braucu ar: Bmw 325D 2010

Lieta tāda ka nopirku jau bija tas prikols ka slīdēja... jo kad es braucu pirmie divi ātrumi nekādu problēmu un iemetos trešajā viņš sāk vilkt un pie kādām 3-3.5 štukām izslīd.. motors norēcas un mašīna uz priekšu neiet tad atlaid gāzi un kā spied tā atkal iet... citreiz viss ok...

04 Mar 2013, 12:13:36 Locis rakstīja:

04 Mar 2013, 00:02:57 martins17 rakstīja:
Lieta tāda ka domāju uzlikt keramisko sajūgu 330D.. Vai man jāmaina viss spararats un kurvis vai pietiks tikai ja nomainīs disku...Ko labu varat ieteikt...

Domāju,ka demferētais disks var neturēt un nedaudz neērtāk būs braukt,bet ja Tev tas ir vienīgais auto,tad ļoti labi apradīsi ar keramikas asumu.
Tomēr Tev tas ir 330d E46,neviss,piemēram,kā marihuanam,E36 projekts,tad visdrīzāk tas ir ikdienas auto,tāpēc neāksties un uzliec jaunu parasto sajūgu un iemācies nečakarēt sajūgu, un viss turēs.

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo