Online

Pašreiz BMWPower skatās 70 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Japāņu sporta auto

Tēma: Labākais 3. litru sērijveida dzinējs pasaulē - Toyota 2JZ-GTE

AutorsZiņojums
GirtzB
18. Mar 2004, 12:35 #21

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21917

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Derētu atrast trīlitru gāzdturbīnu(tip reaktīvo) dzinēju

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Mulder
18. Mar 2004, 12:37 #22

Kopš: 07. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12482

Braucu ar: smp

nu fpzdu!!!
shis topiks jau no pasha saakuma tika paredzeets shaadai nodirshanai, jo diemzheel cilveeki sheit nezkaadeelj neatzist turbo motorus un arii japaanju auto kaa taadus!
iespeejams, ka tas ir taadeelj, ka ir kaadas probleemas apzinoties, ka tie var buut ne sliktaaki kaa bmw...
Offline
k_cee
18. Mar 2004, 12:40 #23

Kopš: 07. Oct 2003

Ziņojumi: 4867

Braucu ar: smaidu ((:

mulder ... bet tas izskanēja ne no manas mutes ...

whatever ...
Offline
Fii
18. Mar 2004, 12:40 #24

Kopš: 27. May 2003

Ziņojumi: 246

Braucu ar: SupraTT, Hachiroku

GirtzB, principaa pieljauju, ka vareetu njemt veeraa kaut kaadu videejo peec visiem Taviem piemineetajiem kriteerijiem, iznjemot:
* maksimaalos apgriezienus tiiraa veidaa, jo nav svariigi tieshi cik dzineejam ir maksimaalie apgriezieni, bet gan kopeejaas griezes momenta un jaudas liiknes - cik plashaa un kaadaa diapazonaa taas ir pieejamas.
* skanju, izskatu un citus subjektiivos faktorus.
Ja runaajam tieshi par dzineejiem nevis veseliem automobiiljiem, tad kaarbas un citus transmisijas elementus nevajadzeetu aiztikt

Rakstiiju seerijveida dzineejs tikai taapeec, lai mees te nesaaktu apskatiit triislitru dzineejus no F1, un citus pilniigi no nulles, vienaa eksemplaaraa izgatavotus dzineejus. Taa citaadi jebkursh cits uz konvejera razhots dzineejs der.

Taalaak jau varam izdaliit atsevishkjas kategorijas par to cik daudz atljaujam modificeet un atkal saliidzinaat.
Offline
GirtzB
18. Mar 2004, 12:40 #25

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21917

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

nejauciet šeit iekšā bmw.
BMW nav vainīgs ka japānis ir konsverbundža uz riteņiem (just flame)

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Mulder
18. Mar 2004, 12:41 #26

Kopš: 07. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12482

Braucu ar: smp

Pulja, cik esmu dzirdeejis, tev bij domas par supercharger... vai arii kljuudos...

chex, what u mean?
Offline
Ruff
18. Mar 2004, 12:42 #27

Kopš: 23. Jul 2002

Ziņojumi: 14966

Braucu ar: Vogele Super 1800-3

imho un ka jau Stanley augstaak mineeja - arii Hondas 3.0l VTEC ar 300zs nav iipashi peljams apraaats... un nevaig pirkstu ar ... degunu salidzinat, turbo motorus luudz pretstatiit turbo motoriem, atmosferiskos pret atmosferiskajiem, nu a rotorniekus... tur nav ipashi daudz varianti

-----------------
I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen
Offline
Rozalija
18. Mar 2004, 12:43 #28

Kopš: 17. May 2002

Ziņojumi: 1965

Braucu ar:

.. visi japāņi tādi tramvaji vien ir

(šad tad jau drīkst kādu muļķību uzrakstīt vai ne ) [ This message was edited by: Rozalija on 2004-03-18 12:44 ]
Offline
diesel
18. Mar 2004, 12:44 #29

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6135

Braucu ar: JG 9


2004-03-18 12:32, foobar rakstīja:
tikpatlabi var teikt ka tanka stobrs ir vislabaakais dzineejs


...vienkaarshi perfekts teksts
Offline
Mulder
18. Mar 2004, 12:44 #30

Kopš: 07. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12482

Braucu ar: smp

labs ir ljoooti subjektiivs jeedziens

jaa, tiesa, superchargers nav turbiina. atsevishkjiem motoriem ieteicamaaks un razhiigaaks ir viens, bet konkreeti tavam - otrs!
Offline
stanley
18. Mar 2004, 12:44 #31

Kopš: 08. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4346

Braucu ar:

$str
Offline
stanley
18. Mar 2004, 12:47 #32

Kopš: 08. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4346

Braucu ar:


2004-03-18 12:42, Ruff_ryder rakstīja:
un nevaig pirkstu ar ... degunu salidzinat, turbo motorus luudz pretstatiit turbo motoriem, atmosferiskos pret atmosferiskajiem, nu a rotorniekus... tur nav ipashi daudz varianti


piekritu
Offline
AV
18. Mar 2004, 12:51 #33

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17397

Braucu ar: 500

Mulkigi ir salidzinat dzinejus atrauti no auto - katram dzinejam ir savs pielietojums.
Offline
ma924
18. Mar 2004, 12:52 #34

Kopš: 08. May 2003

Ziņojumi: 496

Braucu ar: turboporku

Salīdzinu Porsche 968 un Toyota Supra dzinējus.
Porsche 968:
3.0L, 4 cilindri, 16 vārsti. Jauda 240zs pie 6200 apgr. 305Nm. max ātrums 250km/h, ieskrējiens līdz 100km/h 6.1 sec. benzīna patēriņš: no 7.2l(90km/h) līdz 14.8L(pilsētā)
Porsche 968 turbo:
3.0L, 4 cilindri, 16 vārsti, turbīna Jauda 305zs pie 6200 apgr. max ātrums 280km/h, ieskrējiens līdz 100km/h 4.9 sec.
Toyota supra MkIV:
3.0L twin turbo, jauda 330zs pie 5600apgr. 441Nm max ātrums 250km/h(ar ierobežotāju), 280km/h (bez ierobežotāja), ieskrējiens līdz 100km/h 5.8 sec. benzīna patēriņš:no 12l līdz 30l
Dati no:
www.toyota-supra-club.de
www.porsche968uk.co.uk
Offline
gt99
18. Mar 2004, 12:56 #35

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7154

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR

Es vēl tikai nelielu faktu pieminēšu - Porsche 1977. gadā izsāka ražot 930 modelim (911 Turbo) 3,3 litru turbo dzinēju ar 300 zs jaudu. Tas ir 1977. gads!

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
Fii
18. Mar 2004, 12:57 #36

Kopš: 27. May 2003

Ziņojumi: 246

Braucu ar: SupraTT, Hachiroku


2004-03-18 12:51, AV rakstīja:
Mulkigi ir salidzinat dzinejus atrauti no auto - katram dzinejam ir savs pielietojums.

Liidziigus dzineejus no auto atrauti saliidzinaat ir pat ljoti labi, jo tur nav ietverti citi faktori, kas trauceetu tos objektiivi saliidzinaat.

Iespeejams, ka buutu muljkjiigi saliidzinaat 2 dzineejus, ja viens buuutu buuveets speciaaali dragiem, bet otrs autokrosam.
Offline
k_cee
18. Mar 2004, 12:58 #37

Kopš: 07. Oct 2003

Ziņojumi: 4867

Braucu ar: smaidu ((:


2004-03-18 12:41, Mulder rakstīja:
chex, what u mean?


to, ka katrs savu šrotu aizstāv ... loģiski ...

bet kāda ir patiesība, maz kuru interesē ...
Offline
Fii
18. Mar 2004, 12:58 #38

Kopš: 27. May 2003

Ziņojumi: 246

Braucu ar: SupraTT, Hachiroku


2004-03-18 12:52, ma924 rakstīja:
Salīdzinu Porsche 968 un Toyota Supra dzinējus.
Porsche 968:
3.0L, 4 cilindri, 16 vārsti. Jauda 240zs pie 6200 apgr. 305Nm. max ātrums 250km/h, ieskrējiens līdz 100km/h 6.1 sec. benzīna patēriņš: no 7.2l(90km/h) līdz 14.8L(pilsētā)
Porsche 968 turbo:
3.0L, 4 cilindri, 16 vārsti, turbīna Jauda 305zs pie 6200 apgr. max ātrums 280km/h, ieskrējiens līdz 100km/h 4.9 sec.
Toyota supra MkIV:
3.0L twin turbo, jauda 330zs pie 5600apgr. 441Nm max ātrums 250km/h(ar ierobežotāju), 280km/h (bez ierobežotāja), ieskrējiens līdz 100km/h 5.8 sec. benzīna patēriņš:no 12l līdz 30l
Dati no:
www.toyota-supra-club.de
www.porsche968uk.co.uk


Ja runaajam par dzineejiem, manupraat nav pareizi saliidzinaat max aatrumus un ieskreejienus liidz 100km/h, jo kuzovi ta autinjiem var buutiski atshkjirties. Kaa arii benzina pateerinjus ir muljkjiigi saliidzinaat, ja tie nav izveikti identiskos apstaakljos.
Offline
stanley
18. Mar 2004, 13:00 #39

Kopš: 08. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4346

Braucu ar:


2004-03-18 12:10, gt99 rakstīja:
Stanley: pagājušogad BMWPower visu augustu bija vadāmības tests. Varbūt lasīji? Tur testēja arī Supru - IZLASI ŠO


Paldies, bet tur dati ir interesanti
salidzinat var augstak
Offline
GirtzB
18. Mar 2004, 13:02 #40

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21917

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Daudzkārtējām uzvarām salonmašīnu čmepionātos autošosejā, rallijā un F1 varam likt pretī turbodzinēju daudzkārētjās uzvaras dajebkādos rallijos un F1 kā arī dažās autošosejā.
Tur tā kā tā viss atkarīgs no blīves, tehn noteikumiem un naudas apjoma.

Man domāt pat izcils stock dzinējs uzgriezts līdz 800zs nespēs ilgi šamos izturēt tur resusrs būs kirdik ātri vien.
P.S. Pie kam brīvi var paņemt atmosfērisko 5.1l V8, V10, V12 dajebkādu un izspiest no šamā 500zs saglabājot resursu(daudz nepārpūloties(piemēram BMW ///M5 5.1l? V10 500+zs)), 600zs ar saglabājot resursu un 800zs ar(tas jau būtu 160zs litrā un varētu sākties ziepes ar resursu kas garāks par pārit k km). Arī nemainot galvenās dzinēja sastāvdaļas tip virzuļus, kloķvārpstu, vārstu, galvu. Hvz jāatrod kāds atmosfēriskais superdzinējs. Probza ir citā aspektā. turbodzinējam tos Zs ir ievērojami vienkāršāk(lasi lētāk) dabūt klāt nekā atmosfērai.


-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex