Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 104 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: M30 temperatūra

AutorsZiņojums
klaipeda
25. Feb 2013, 03:16 #1

Kopš: 24. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 291

Braucu ar: BMW 530d

Sākās viss ar to, ka tika nomainīti ūdenssūknis un elektriskais, kas zem pečkas vārstiem, termostats, kā arī temp. devēji uz ūdenssūkņa korpusa. Tagad temperatūra kāpj līdz vidum, tur aizkavējas bišķi, un tad kāpj augstāk līdz nākamai svītrai. Ja pagonkot vai maukt pa šoseju, nokāpjas bišķi, bet ne līdz vidum.
Strūkliņa bačokā ir.
Patruboki nav cieti.
Termostat bija nomainīts atkal.
Paneli biju uzlicis citu, rada to pašu.
Vecais temp. datčiks palika savā vietā, jo jaunais derēja tikai zagluškas vietā. Rada to pašu ko jaunais.
Kas varētu būt pa vainu?
Offline
badmoon
25. Feb 2013, 03:44 #2

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8224

Braucu ar: Braucu ar

Pareizi un kārtīgi atgaisot sistēmu

Ventilators ok?

[ Šo ziņu laboja badmoon, 25 Feb 2013, 03:52:48 ]



-----------------
..If I could be anyone, what would I choose to be for everyone?..
Offline
Bucis
25. Feb 2013, 07:28 #3

Kopš: 19. May 2011

No: Kuldīga

Ziņojumi: 792

Braucu ar: beamer, benz or bicycle

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=685440
Offline
klaipeda
25. Feb 2013, 14:08 #4

Kopš: 24. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 291

Braucu ar: BMW 530d

Dīvaini. Nekad iepriekš nebij problēmu ar atgaisošanu. 2 reizes mainiju radiatoru. Patruboku vienu mainiju. Vienmēr normāli atgaisojās.
Nu pamēģināšu pēc tā manuāla.


p.s. ventilatora mufta jauna.
Offline
klaipeda
04. Mar 2013, 23:42 #5

Kopš: 24. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 291

Braucu ar: BMW 530d


25 Feb 2013, 07:28:07 Bucis123 rakstīja:
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=685440


Viens jautājums! Kas ir domāts zem "heater control valve" trešajā punktā? Izplatīšanas bačoka korķis?
Offline
PiRX
05. Mar 2013, 07:58 #6

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1286

Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli

Pečkas vārsts. Atrodas zem kapota, šofera pusē pie stikla.
Offline
klaipeda
05. Mar 2013, 09:05 #7

Kopš: 24. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 291

Braucu ar: BMW 530d


05 Mar 2013, 07:58:59 PiRX rakstīja:
Pečkas vārsts. Atrodas zem kapota, šofera pusē pie stikla.


Skaidrs, paldies! ... Taisās vaļā viņš ieslēdzot aizdedzi un palaižot pečku uz karsto.
Offline
klaipeda
05. Mar 2013, 19:34 #8

Kopš: 24. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 291

Braucu ar: BMW 530d


25 Feb 2013, 07:28:07 Bucis123 rakstīja:
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=685440


Ir drošs veids atgaisot dzesēšanas sistēmu lielajiem sešcilindrīgiem BMW motoriem:

1. Beidzot remontu (pirms šķidruma uzpildes) izskrūvējiet atgaisošanas skrūvi un ar drātiņu iztīriet caurumu.

2. Ieskrūvējiet skrūvi, bet atstājiet vārstu vaļa.

3. Atveriet pečkas vārstus (cik es saprotu, ieslēdzot aizdedzi un uzstādot pečku uz karstāko? Man ir klimata kontrole. Vienkārši uzliekot maksimālo temperatūru būs ok? ) un uzpildiet šķidrumu, līdz tas sāks tecēt no atgaisošanas vārsta.

4. Tagad ieskrūvējiet skrūvi līdz galam un uzskrūvējiet korķi izplatīšanas bačokam un pievelciet.

5. Noņemiet mazo šlandziņu, kas nāk no radiātora līdz izplatīšanas bačkam, pie izplatīšanas bačoka (!) un turiet viņu cik vien augsti varat.

6. Tagad pievienojiet citu šlandziņu pie izplatīšanas bačoka, tanī vietā, kur jūs tiko vienu noņēmāt. Pūtiet (maigi!!!) šajā šlandziņā, līdz šķidrums sāks tecēt no 'obratkas' (šlandziņas, kuru jūs turat cik vien augsti varat).

7. Tagad noņemiet nost "pūšamo" šlandziņu un pievienojiet vietā tievo šlandziņu, kura nāk no radiatora (obratku).

8. Tagad uzpildiet izplatīšanas bačoku līdz atzīmei.

9. Pielaidiet un uzsildiet līdz darba temperatūrai motoru un pārbaudiet vai šķidrums nekur netek garām!

Vai viss pareizi? Rītdien domāju pamēģināt...
Offline
PiRX
05. Mar 2013, 21:07 #9

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1286

Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli

Laikam jau. Man gan vienkāršāk liekas atgaisot pēc grāmatas. Uzsildot motoru un paskrūvējot vaļā atgaisošanas skrūvi kamēr sāk nākt šķidrums. Drošības pēc operāciju atkārto pāris reizes un vienmēr viss ir izdevies bez problēmām.
Offline
klaipeda
05. Mar 2013, 21:25 #10

Kopš: 24. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 291

Braucu ar: BMW 530d


05 Mar 2013, 21:07:50 PiRX rakstīja:
Laikam jau. Man gan vienkāršāk liekas atgaisot pēc grāmatas. Uzsildot motoru un paskrūvējot vaļā atgaisošanas skrūvi kamēr sāk nākt šķidrums. Drošības pēc operāciju atkārto pāris reizes un vienmēr viss ir izdevies bez problēmām.


Nu man līdz šim arī vienkārši atgaisojās. A tagad temperatūra uzkāpj līdz vidum, pastāv bišķi tur, tad aiziet uz "13". Un var gonkot un tālāk temperatūra nekāpj. Uz šosejas nokāpjas bišķi zemāk, bet ne līdz vidum.
Offline
klaipeda
06. Mar 2013, 14:20 #11

Kopš: 24. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 291

Braucu ar: BMW 530d


25 Feb 2013, 07:28:07 Bucis123 rakstīja:
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=685440


Visu izdariju kā rakstīts manuālā. Nekas nemainijās. Temperatūra uzkāpj līdz 12, pēc minūtes uzkāpj līdz 13. Sāc braukt agresīvi nokāpjas bišķi zemāk. Eļļā antifrīza nav, antizrīzs arī smuki zaļš. Pat nezinu kur vairs meklēt

p.s. ja mašīnu noslāpēt un pēc pāris minūtēm palaist, bulta stāv smuki pa vidu. Pēc minūtes atkal uzkāpj līdz 13. Mistika
Offline
mats
06. Mar 2013, 15:02 #12

Kopš: 21. Mar 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 895

Braucu ar: VAG palaistuli & Bavārijas drauskuli

Man līdzīgi bija ar M50 motoru,pēc termostata maiņas tā bija,saimainiju pret citu viss aizgāja.Gadijies kaut kāds brāķis laikam bija .Paskaties vai pa lielo loku cirkulē un pie cik grādiem.
Offline
klaipeda
06. Mar 2013, 15:35 #13

Kopš: 24. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 291

Braucu ar: BMW 530d


06 Mar 2013, 15:02:59 mats rakstīja:
Man līdzīgi bija ar M50 motoru,pēc termostata maiņas tā bija,saimainiju pret citu viss aizgāja.Gadijies kaut kāds brāķis laikam bija .Paskaties vai pa lielo loku cirkulē un pie cik grādiem.


Man arī sākās ar termostata maiņu. Tad pēc laika nomainijām uz jaunu, tā paša ražotāja. Nekas nemainijās.

Pa lielo loku cirkulē. Par grādiem gan nezinu, jo e34 BK nerāda temperatūru.
Offline
matrixxxx
06. Mar 2013, 15:39 #14

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


06 Mar 2013, 15:35:25 klaipeda rakstīja:

06 Mar 2013, 15:02:59 mats rakstīja:
Man līdzīgi bija ar M50 motoru,pēc termostata maiņas tā bija,saimainiju pret citu viss aizgāja.Gadijies kaut kāds brāķis laikam bija .Paskaties vai pa lielo loku cirkulē un pie cik grādiem.

Man arī sākās ar termostata maiņu. Tad pēc laika nomainijām uz jaunu, tā paša ražotāja. Nekas nemainijās.
Pa lielo loku cirkulē. Par grādiem gan nezinu, jo e34 BK nerāda temperatūru.

Ja nav slinkums, tad nonjem djermostatu un iemet graapii.
Leenaam sildi, meeri graadus un skaties kad veras valjaa un kad ir pilniibaa atveeries.
Arii jauni djermostati meedz buut braakji.
Offline
klaipeda
07. Mar 2013, 23:09 #15

Kopš: 24. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 291

Braucu ar: BMW 530d

Šodien samainiju štekerus uz temperatūras datčikiem vietām. Tagad melnais štekeris ir uz melnā datčika, zilais štekeris- uz baltā (bilde #2). Temperatūru rāda kā nākas- bišķi zemāk par vidu, un augstāk nekāpj. Bet čoms, kuram tāds pats autiņš, saka ka mainija viņus vietām, un otrais datčiks deva zemākus rādītājus. Kā tad īsti jābūt? Moš ka man vienkārši meistari sajauca štekerus kad datčikus mainija?

Offline
Driver
07. Mar 2013, 23:15 #16

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

a mosh ar diagnostikas iekartu ir japaskatas cik gradus rada motora vadiba un cik panelis un tos divus spraudnjus starp trim devejiem sakombinet taa, ka abas vietas rada vienadus gradus?



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
klaipeda
07. Mar 2013, 23:34 #17

Kopš: 24. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 291

Braucu ar: BMW 530d


07 Mar 2013, 23:15:09 Driver rakstīja:
a mosh ar diagnostikas iekartu ir japaskatas cik gradus rada motora vadiba un cik panelis un tos divus spraudnjus starp trim devejiem sakombinet taa, ka abas vietas rada vienadus gradus?




Jā, pirmdien pierakstijos uz diagnostiku. Devēji ir trīs, jo jauns devējs derēja tikai zagluškas vietā, kas iepriekš bija pa vidu. Tāpēc vecais devējs palika.
Offline
Driver
07. Mar 2013, 23:42 #18

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

un vispar ar latajiem devejiem var zaraa ieraut
itseviski, ja pardevejs zabaks un skatas pec FAE kataloga

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
klaipeda
08. Mar 2013, 00:06 #19

Kopš: 24. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 291

Braucu ar: BMW 530d


07 Mar 2013, 23:42:57 Driver rakstīja:
un vispar ar latajiem devejiem var zaraa ieraut
itseviski, ja pardevejs zabaks un skatas pec FAE kataloga


Joks ir tāds, ka vecais devējs pirms remonta rādija visu ok. Pēc remonta- to pašu, ko jaunais...
Offline
klaipeda
03. Apr 2013, 11:13 #20

Kopš: 24. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 291

Braucu ar: BMW 530d

Viss kārtībā. Štekeri bija sajaukti. Motora temperatūra 89-90.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo