Online

Pašreiz BMWPower skatās 138 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Samsasi
11. May 2023, 22:18 #6661

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3630

Braucu ar:


11 May 2023, 21:39:30 @kvatra rakstīja:
Man kantorī divi foresteri ar cvt jau 250k nogājuši, viss ok Un nav tā, ka baigi saudzīgi tiek lietoti. Vienam no tiem dzinējs pirmais izbeidzās pie 200

trīs cvt, nulle problēmu. ar visiem auto tiek braukts, ja vajag - iesip redlainā, nevajag - neiesip redlainā. hvz vai tas ir saudzīgi vai nē... kāds teiks, ka tā ir auto pišana
Offline
DeeCee
11. May 2023, 22:38 #6662

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

par subāra cvt
The Subaru WRX Proves Everyone Wrong About CVT Transmissions
Spied "Play", lai skatītos video!

Offline
Mizx
11. May 2023, 23:02 #6663

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5735

Braucu ar:


11 May 2023, 19:07:43 @Samsasi rakstīja:

11 May 2023, 18:35:14 @Arsmens rakstīja:

11 May 2023, 18:31:58 @Samsasi rakstīja:
Tikpat reals, kā jebkurai karbai nobrukt. Jebkuram auto...izvēlies velo.
nepiekrist. Ar standarta automātu pirmie 150k ir absolūti drošs pasākums. Cvt nav dāvana + kaķis maisā.


te tev nepiekrītīs visi tiek, kuri savus automātus ir remontējuši pirms 80k km robežas
1 no 1000000? OK, varbūt kādiem DaiHaču biežāk gadās. Ja arī kādam tā bijis, tad tāpat ir citi kam motors pie 10k km beidzas — ražošanas defekti ir iespējami, sen vairs visu pirms pārdošanas netestē, tā ka vienmēr var kaut kas neveikties.
Offline
smudo
11. May 2023, 23:13 #6664

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


11 May 2023, 18:35:14 @Arsmens rakstīja:

11 May 2023, 18:31:58 @Samsasi rakstīja:
Tikpat reals, kā jebkurai karbai nobrukt. Jebkuram auto...izvēlies velo.
nepiekrist. Ar standarta automātu pirmie 150k ir absolūti drošs pasākums. Cvt nav dāvana + kaķis maisā.


Pirms 6 gadi kolēģei X3 25. mēnesī uzreiz pēc garantijas beigām pie 40k km noklājās ZF automāts. Dīleris pēc ilgākām diskusijām salaboja pa garantiju.
Offline
smudo
11. May 2023, 23:16 #6665

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


11 May 2023, 18:42:50 @Deivid rakstīja:
Sajūtas braucot ar variatoru ir briesmīgas . Nu kādam īres auto uz to var pievērt acis un pasmieties īstermiņā, bet pašam lietot tādu ikdienā komplektā ar kādu nepatīkami rēcošu motoru liekas tīrais mazohisms. Nu tad ir jābūt īpaši vienaldzīgam uz auto.


Sencis visu mūžu brauca ar manuāliem un pirms gada paņēma Outlander ar 2,0l NA benzīnu un Variatoru (kurš imitē pārnesumus). Nesūdzas. Neskrienot, nav lielas atšķirības no parasta automāta (es gan izmetu max 10km līkumu pagājušo gadu un atmiņas tādas miglainas, bet nekas crazy traks nebija).
Offline
Samsasi
11. May 2023, 23:38 #6666

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3630

Braucu ar:


11 May 2023, 23:02:47 @Mizx rakstīja:

11 May 2023, 19:07:43 @Samsasi rakstīja:

11 May 2023, 18:35:14 @Arsmens rakstīja:

11 May 2023, 18:31:58 @Samsasi rakstīja:
Tikpat reals, kā jebkurai karbai nobrukt. Jebkuram auto...izvēlies velo.
nepiekrist. Ar standarta automātu pirmie 150k ir absolūti drošs pasākums. Cvt nav dāvana + kaķis maisā.


te tev nepiekrītīs visi tiek, kuri savus automātus ir remontējuši pirms 80k km robežas
1 no 1000000? OK, varbūt kādiem DaiHaču biežāk gadās. Ja arī kādam tā bijis, tad tāpat ir citi kam motors pie 10k km beidzas — ražošanas defekti ir iespējami, sen vairs visu pirms pārdošanas netestē, tā ka vienmēr var kaut kas neveikties.



Nu tieš tā, piēc viena guktna nebar izdarit secinajumus oar to ka karba masveida sūc
Offline
Celtnieks7
11. May 2023, 23:41 #6667

Kopš: 08. Jul 2016

Ziņojumi: 181

Braucu ar:


11 May 2023, 18:29:24 @Arsmens rakstīja:

11 May 2023, 11:45:27 @Samsasi rakstīja:

21 Apr 2023, 23:08:03 @Arsmens rakstīja:

Ja vēl auto savā īpašumā ar cvt, tad vēl garantēti padārgais remonts.. Jautājums, vai tev to vajag.


pag, te ir topiks jauniem auto, nevis 300k+ km nobrauktām miskastēm...
cvt nobrukt zem 80k ir ļoti reāls pasākums. Pats saskāros arī ar gultņa tupu brāķi. Kārbu izjaucot, viss kā jauns, eļļa kā tikko lieta, centrālajam gultnim kirdik.


Par kādiem CVT runā? Hondai un Toyotai tur viss kārtībā, iet vismaz 200-300k bez problēmām.
Offline
Mizx
12. May 2023, 00:37 #6668

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5735

Braucu ar:


11 May 2023, 23:38:52 @Samsasi rakstīja:

11 May 2023, 23:02:47 @Mizx rakstīja:

11 May 2023, 19:07:43 @Samsasi rakstīja:

11 May 2023, 18:35:14 @Arsmens rakstīja:

11 May 2023, 18:31:58 @Samsasi rakstīja:
Tikpat reals, kā jebkurai karbai nobrukt. Jebkuram auto...izvēlies velo.
nepiekrist. Ar standarta automātu pirmie 150k ir absolūti drošs pasākums. Cvt nav dāvana + kaķis maisā.


te tev nepiekrītīs visi tiek, kuri savus automātus ir remontējuši pirms 80k km robežas
1 no 1000000? OK, varbūt kādiem DaiHaču biežāk gadās. Ja arī kādam tā bijis, tad tāpat ir citi kam motors pie 10k km beidzas — ražošanas defekti ir iespējami, sen vairs visu pirms pārdošanas netestē, tā ka vienmēr var kaut kas neveikties.



Nu tieš tā, piēc viena guktna nebar izdarit secinajumus oar to ka karba masveida sūc
Kā to ņem. Zinu uzņēmumu, kurā Audi A6 nomainīja (nevis remontēja vai ņēma lietotas no šrota) 4 kārbas. Man ar tām lietām bija jākrāmējas. Nē, nobraukums nebija miljons + km, auto tika ņemts jauns un kārbas vajadzēja mainīt apmēram tikpat bieži cik zobsiksanas, tikai neprognozējamos intervālos.
Offline
kvatra
12. May 2023, 07:24 #6669

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1148

Braucu ar: Audi Quattro


11 May 2023, 22:10:10 @Amphiney rakstīja:

11 May 2023, 21:39:30 @kvatra rakstīja:
Man kantorī divi foresteri ar cvt jau 250k nogājuši, viss ok Un nav tā, ka baigi saudzīgi tiek lietoti. Vienam no tiem dzinējs pirmais izbeidzās pie 200

Divnieks benzīns? Un likāt jaunu dzinēju vai remontējāt esošo. Kādas izmaksas?


Jā, 2.0 bendža. Pirkām jaunu dzinēju, kaut kas ap 2500 bez pvn bija divi gadi atpakaļ, nu tikai apakša. Bet tur vēl skaidas no šālēm vanosus sajāja un tos vēl dabūja mainīt.

[ Šo ziņu laboja kvatra, 12 May 2023, 07:30:01 ]

Offline
michals1
12. May 2023, 07:51 #6670

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 1978

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!

Kādus 4 gadus tika lietots ForestersXT ar variatoru. Salīdzinoši atšķirību pret klasisko automātu nejutu vispār nekādu.
Vienīgā sūdīgā pieredze kādreiz bija ar toijotu carolu. Tur bija kaut kāda automāta parodija,divsajūgu hvz kas.
Ja strauji uzspieda pedāli,radās iespaids ka toijota nevis brauc,bet gan lec
Offline
Samsasi
12. May 2023, 08:16 #6671

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3630

Braucu ar:


12 May 2023, 00:37:11 @Mizx rakstīja:

11 May 2023, 23:38:52 @Samsasi rakstīja:

11 May 2023, 23:02:47 @Mizx rakstīja:

11 May 2023, 19:07:43 @Samsasi rakstīja:

11 May 2023, 18:35:14 @Arsmens rakstīja:

11 May 2023, 18:31:58 @Samsasi rakstīja:
Tikpat reals, kā jebkurai karbai nobrukt. Jebkuram auto...izvēlies velo.
nepiekrist. Ar standarta automātu pirmie 150k ir absolūti drošs pasākums. Cvt nav dāvana + kaķis maisā.


te tev nepiekrītīs visi tiek, kuri savus automātus ir remontējuši pirms 80k km robežas
1 no 1000000? OK, varbūt kādiem DaiHaču biežāk gadās. Ja arī kādam tā bijis, tad tāpat ir citi kam motors pie 10k km beidzas — ražošanas defekti ir iespējami, sen vairs visu pirms pārdošanas netestē, tā ka vienmēr var kaut kas neveikties.



Nu tieš tā, piēc viena guktna nebar izdarit secinajumus oar to ka karba masveida sūc
Kā to ņem. Zinu uzņēmumu, kurā Audi A6 nomainīja (nevis remontēja vai ņēma lietotas no šrota) 4 kārbas. Man ar tām lietām bija jākrāmējas. Nē, nobraukums nebija miljons + km, auto tika ņemts jauns un kārbas vajadzēja mainīt apmēram tikpat bieži cik zobsiksanas, tikai neprognozējamos intervālos.


Nu tur 99,9% brauceja vaina
Offline
Arsmens
12. May 2023, 08:53 #6672

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13305

Braucu ar: Trim durvīm


11 May 2023, 23:41:38 @Celtnieks7 rakstīja:

11 May 2023, 18:29:24 @Arsmens rakstīja:

11 May 2023, 11:45:27 @Samsasi rakstīja:

21 Apr 2023, 23:08:03 @Arsmens rakstīja:

Ja vēl auto savā īpašumā ar cvt, tad vēl garantēti padārgais remonts.. Jautājums, vai tev to vajag.


pag, te ir topiks jauniem auto, nevis 300k+ km nobrauktām miskastēm...
cvt nobrukt zem 80k ir ļoti reāls pasākums. Pats saskāros arī ar gultņa tupu brāķi. Kārbu izjaucot, viss kā jauns, eļļa kā tikko lieta, centrālajam gultnim kirdik.


Par kādiem CVT runā? Hondai un Toyotai tur viss kārtībā, iet vismaz 200-300k bez problēmām.
ar kārbu labotāju runāju. Visikdienišķākais labojamais cvt ir nissanu kaščejs ar džukīti.
Offline
karro
12. May 2023, 09:22 #6673

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: studentu variantu


12 May 2023, 08:16:52 @Samsasi rakstīja:

12 May 2023, 00:37:11 @Mizx rakstīja:
Kā to ņem. Zinu uzņēmumu, kurā Audi A6 nomainīja (nevis remontēja vai ņēma lietotas no šrota) 4 kārbas. Man ar tām lietām bija jākrāmējas. Nē, nobraukums nebija miljons + km, auto tika ņemts jauns un kārbas vajadzēja mainīt apmēram tikpat bieži cik zobsiksanas, tikai neprognozējamos intervālos.


Nu tur 99,9% brauceja vaina


Nesaku, ka tā nav, bet ko braucējs var tādu nodarīt kārbām? (Jautāju, patiesībā, savtīgu iemeslu vadīts, lai pats tā nezināšanas pēc neizdarītu )
Offline
Arsmens
12. May 2023, 09:24 #6674

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13305

Braucu ar: Trim durvīm


12 May 2023, 09:22:46 @karro rakstīja:

12 May 2023, 08:16:52 @Samsasi rakstīja:

12 May 2023, 00:37:11 @Mizx rakstīja:
Kā to ņem. Zinu uzņēmumu, kurā Audi A6 nomainīja (nevis remontēja vai ņēma lietotas no šrota) 4 kārbas. Man ar tām lietām bija jākrāmējas. Nē, nobraukums nebija miljons + km, auto tika ņemts jauns un kārbas vajadzēja mainīt apmēram tikpat bieži cik zobsiksanas, tikai neprognozējamos intervālos.


Nu tur 99,9% brauceja vaina


Nesaku, ka tā nav, bet ko braucējs var tādu nodarīt kārbām? (Jautāju, patiesībā, savtīgu iemeslu vadīts, lai pats tā nezināšanas pēc neizdarītu )
droši vien gribot ieskrieties ātrāk, liek R raketa robā
Offline
wanksta
12. May 2023, 10:31 #6675

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7235

Braucu ar: muti

Sievai bija niķis, brauc ārā no parkinga atpakaļgaitā, knapi piebremzē un jau liek D, vai otrādi - vēl nav apstājusies, bet liek R

Tad kādreiz ieliek krustojumā N, iedegas zaļais, aizmirst, sagāzē, atcerās, ka N un jau apgriezienos met D lai ātrāk izkustētos. Vai tas pats uz vietas parkojoties, it kā ieslēd pārnesumu, nenostrādā, bet jau ir sagāzēts un tajā brīdī vēlreiz slēdz un aiziet ar cirtienu

Agrāk bija dažiem niķis no kalna ripinoties likt N, cerams tas ir aizmirsts

Nu un noteikti ir vēl kādas entās situācijas kuraa loģiski domājošiem cilvēkiem vispār nevar atgadīties
Offline
MartinsFR
12. May 2023, 10:44 #6676

Kopš: 13. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1362

Braucu ar: Ragaviņām no kalna.

Kādreiz man bija Outlander’s ar variatoru, it kā jau gāja ok, bet komplektā ar Outlandera slikto skaņas izolāciju, pie apdzīšanām, kad iemina grīdā, likās, ka motors salonā ieleks. Vēl variatoram man personīgi nepatīk, ka nevar sajust paātrinājumu, jāskatās spidometrā, lai saprastu, ka tiešām paātrinies
Bet tas jau katram individuāli, pēc sajūtām. Tā teikt - vienam māte, otram meita un trešam kleita.

[ Šo ziņu laboja MartinsFR, 12 May 2023, 10:44:35 ]

Offline
desadesa
12. May 2023, 10:48 #6677

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


12 May 2023, 09:22:46 @karro rakstīja:

12 May 2023, 08:16:52 @Samsasi rakstīja:

12 May 2023, 00:37:11 @Mizx rakstīja:
Kā to ņem. Zinu uzņēmumu, kurā Audi A6 nomainīja (nevis remontēja vai ņēma lietotas no šrota) 4 kārbas. Man ar tām lietām bija jākrāmējas. Nē, nobraukums nebija miljons + km, auto tika ņemts jauns un kārbas vajadzēja mainīt apmēram tikpat bieži cik zobsiksanas, tikai neprognozējamos intervālos.


Nu tur 99,9% brauceja vaina


Nesaku, ka tā nav, bet ko braucējs var tādu nodarīt kārbām? (Jautāju, patiesībā, savtīgu iemeslu vadīts, lai pats tā nezināšanas pēc neizdarītu )


https://www.youtube.com/@korbendallashpc/videos

Parasti tā ir beigta eļļa un pedal-to-grīda

8HP95A šis bija labs:
https://www.youtube.com/watch?v=RYdugIE094c
Offline
Arsmens
12. May 2023, 10:54 #6678

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13305

Braucu ar: Trim durvīm


12 May 2023, 10:44:05 @MartinsFR rakstīja:
Kādreiz man bija Outlander’s ar variatoru, it kā jau gāja ok, bet komplektā ar Outlandera slikto skaņas izolāciju, pie apdzīšanām, kad iemina grīdā, likās, ka motors salonā ieleks. Vēl variatoram man personīgi nepatīk, ka nevar sajust paātrinājumu, jāskatās spidometrā, lai saprastu, ka tiešām paātrinies
Bet tas jau katram individuāli, pēc sajūtām. Tā teikt - vienam māte, otram meita un trešam kleita.
ojā, par ātruma jušanu toč, ja neskaties spidometrā kā bultiņa ceļās, tad sajūta, ka nekas nenotiek, tikai brēciens lielāks
Offline
yo_G
12. May 2023, 11:30 #6679

Kopš: 27. Oct 2008

Ziņojumi: 1059

Braucu ar: GTI

Mums darba auto parks sastāv tikai no Toyotām ar automātiem. Tie auto ir domāti noklūšanai no A uz B un braukšanas prieks tur ir precīzi 0. Bet toties, līdz 100k km viņas visas brauc tikai ar standarta apkopēm ik pa 15k km. Lai arī kārbas ir tiešām drausmīgas, nekādas problēmas līdz 100k km nav bijušas. Kas ar viņām ir pie 300k km, to es nezinu.

Nesen ienāca daži VW Taigo 1.0 benzīni ar dsg. Nu tās gan ir pilnīgas šausmas. Tur ir mazliet jāienīst sevi, lai tādu iegādātos Vienu no viņiem jau pie 2k km nevarēja iedarbināt, jo rūpnīcā kaut kāds vads relejam nebija līdz galam iesprausts Vēl vienam bija gļuki ar aizmugures lukturi, kurš tad deg, tad nedeg. Tas arī bija pie kaut kāda 5k km nobraukuma.
Offline
Asch
12. May 2023, 11:50 #6680

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4184

Braucu ar:

Mums darba kabluka Citroen Berlingo dizelim pie 35kkm sogad nevareja iziet tehnisko del atgazem. Tas ar visu DPF, adblue un parejiem asistentiem
Dileris neko netrada, kko pacakarejas ar testa planiem un knapi ieklavas limtios atkartotaj parbaude. Tagad jagaidot, lai izlec kada kluda, lai varetu garantijas ietvaros fiziski kko mainit/remontet.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo