Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 60 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
smudo
09. Mar 2023, 17:05 #6481

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


09 Mar 2023, 16:35:29 @RSAWorkshop rakstīja:

Tātad jānoglabā kāds e39 vai e46


Tas ir viens no iemesliem, kādēļ vēl nosliecos par labu jaunam ICE 2023. gadā. For fun ir vecāki hobijauto, kur vienam ir jau 35+ gadi un nav pat ABS Bet tas nenozīmē, ka 2023. nevar nopirkt foršu auto, kam vēl visu var atslēgt. Nav daudz, bet tādi auto vēl ir. Man favorīts no budžetā zem 100k EUR, būt 718 GTS ar 4,0l atmosfēru, manuāli un visu atslēdzami. Jāuzliek tikai izplūde un varēs baudīt weekend izbraucienu ne sliktāk kā ar E46 M3 vai tamlīdzīgām klasikām. Arī jaunais BMW M2, kas tikko iznāca 2022. gada beigās ir labs - faktiski apakšā ir M3/M4 agregāti, bet detunēts dzinējs. Pa 80-85k EUR var sakomplektēt labu auto un pieejams arī manuālis, ja ir tāda vēlme.
Offline
Mikels
09. Mar 2023, 17:32 #6482

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4612

Braucu ar: cieņu

Vēlme drošivien ir daudziem,bet ar to vien nepietiek, jo nolikt 80k priekš brīvdienu auto
Offline
smudo
09. Mar 2023, 17:33 #6483

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


09 Mar 2023, 17:32:38 @Mikels rakstīja:
Vēlme drošivien ir daudziem,bet ar to vien nepietiek, jo nolikt 80k priekš brīvdienu auto


Besy biezie
Offline
Deivid
09. Mar 2023, 17:43 #6484

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40552

Braucu ar: M3 / C5X

Nezinu kā ir ikdienā ar Porsche, bet svaiga M sērija noteikti nav jauztver kā tikai brīvdienu auto.
Offline
VVRECK
09. Mar 2023, 17:46 #6485

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


09 Mar 2023, 17:43:57 @Deivid rakstīja:
Nezinu kā ir ikdienā ar Porsche, bet svaiga M sērija noteikti nav jauztver kā tikai brīvdienu auto.


It īpaši G81
Offline
Deivid
09. Mar 2023, 17:56 #6486

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40552

Braucu ar: M3 / C5X

Visi ///M ar ko esmu braucis pa mūsu ceļiem (kuri manuprat jau sen nav zemu vērtējami) ir uzvedušies labāk kā anologi ne ///M auto. Tai skaitā E46.

Pie tam mūsdienu turbo pat adekvāti tērē lai ar tiem brauktu ikdienā par to nesūdzoties

G81 ir viens no maniem sapņiem, bet sākas no 100 un šķiet ka toreiz sakomplektēju līdz visiem 140k. Paldies, ne es varu, ne man tik ļoti vajag

[ Šo ziņu laboja Deivid, 09 Mar 2023, 17:57:53 ]

Offline
DeeCee
09. Mar 2023, 18:21 #6487

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


09 Mar 2023, 14:50:01 @RSAWorkshop rakstīja:

09 Mar 2023, 14:45:32 @V_Riks rakstīja:

09 Mar 2023, 14:43:17 @RSAWorkshop rakstīja:

09 Mar 2023, 13:22:45 @Mikels rakstīja:
Tagad tas būs darbiņš vietējiem koderiem,kuri par nelielu,bet taisnīgu atlīdzību ātri vien atkodīs kā aktivizēt visas nepieciešamās ekstras

Un pie pirmā programmas atjauninājuma visi viltotie sertifikāti nolidos un tad varēs visu ieekonomēto naudu samaksāt, lai saliek atpakaļ līdz nākamajam atjauninājumam


Viss ir uzlaužams un apejams, paies kāds laiks un easy varēs veikt manipulācijas

Nez vai, ISTA jau sen strādā tikai online un nonstopā ir sinhronizācija ar BMW, domāju, ka tur sen jau kapeikpisēju gājieni ir apdomāti

kā pierāda cīņa ar pirātismiem un čītiem datorspēlēs, tad uzlauzt var visu, līdzi gan nāks potenciāli prieki ar gļukainu uzlaušanu, kas nokaus kaut ko citu un vīrusainām programmām, lai gan arī parastajiem auto drīz būs ransomware, kas aizslēgs auto, kamēr nesamaksāsi utt. tikai jāpagaida kad palielināsies tirgus.

ja gribi jaunu, lētu un bez elektronikas, jāpērk tenere, tikai abs un to pašu ar pogu var atslēgt

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 09 Mar 2023, 18:30:29 ]

Offline
Arsmens
14. Mar 2023, 17:58 #6488

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13305

Braucu ar: Trim durvīm

Das sheisen vai kā mārketings nokilloja inženieriju un rnd

Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
desadesa
14. Mar 2023, 20:20 #6489

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

pilnīga huiņa tas video
Offline
Sandis_UR
15. Mar 2023, 10:10 #6490

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3933

Braucu ar: BITURBO

VW Touareg 2018 gads, 3.0 TDi mega pilsn
pie 50 000 mainītas sadalenes pa garantiju (tipiska ta gada VAG motoru vaina)
Pie 80 000 pakaļējie bremžu diski un kluči
Pie 87 000 priekšējie lodbalsti (arī laikam tipiska vaina).
Driz jāmaina priekšējie bremžu kluči un diski.
Vienu vai 2 x veikti softa apdeiti.
Elļas maiņas cenošos veikt 15-20 000km . Starpintervālā eļļa netiek pielieta. Paris reizes ir bijuši planšetes gļuki.
Kopumā esmu apmierināts, vid patēriņs ap 8, bet diezgan daudz sanāk arī bānis. Ja ekonomē pa LV tad var 7,3 iekļauties.
Offline
protams
15. Mar 2023, 11:28 #6491

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5402

Braucu ar: null ziiben


15 Mar 2023, 10:10:17 @Sandis_UR rakstīja:
VW Touareg 2018 gads, 3.0 TDi mega pilsn
pie 50 000 mainītas sadalenes pa garantiju (tipiska ta gada VAG motoru vaina)
Pie 80 000 pakaļējie bremžu diski un kluči
Pie 87 000 priekšējie lodbalsti (arī laikam tipiska vaina).
Driz jāmaina priekšējie bremžu kluči un diski.
Vienu vai 2 x veikti softa apdeiti.
Elļas maiņas cenošos veikt 15-20 000km . Starpintervālā eļļa netiek pielieta. Paris reizes ir bijuši planšetes gļuki.
Kopumā esmu apmierināts, vid patēriņs ap 8, bet diezgan daudz sanāk arī bānis. Ja ekonomē pa LV tad var 7,3 iekļauties.

Lūk šādi jāizskatās auto pārdošanas sludinājumam, nevis - melli griesti en shit

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
cipargalva
15. Mar 2023, 12:31 #6492

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6485

Braucu ar: quattro

Kas tur ar tām sadalenēm notiek?
Kā izpaužas defekts?
Offline
40
15. Mar 2023, 14:01 #6493

Kopš: 11. Oct 2014

Ziņojumi: 411

Braucu ar:


15 Mar 2023, 12:31:39 @cipargalva rakstīja:
Kas tur ar tām sadalenēm notiek?
Kā izpaužas defekts?

+ vai jaunās arī tik 50k izvelk?
Offline
karro
15. Mar 2023, 14:25 #6494

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: studentu variantu


09 Mar 2023, 16:33:10 @Deivid rakstīja:

09 Mar 2023, 16:10:15 @smudo rakstīja:
obligāta zīmju atpazīšana ar sistēmu, kas pati pēc zīmēm un GPS regulēs max auto ātrumu.


Man likās ka pienāks tāda diena, bet ne 2024

Ar tomātiem, elektro auto, acc u.c fīčām jau ir sajūta ka tikai parvietojies no A uz B, nevis vadi/brauc/priecajies, šis ir punktiņš uz i


Par ACC es baigi neiespringstu, esmu izmantojis plūsmā, ja tā brauc +- sakarīgi, nav ne vainītes. Nav jau visu laiku jālieto. Tikpat labi jāsāk atteikties no automātiskajām gaismām, ABS, stūres pastiprinātāja, elektriskā startera, automātiskā kārba ir kaut kāda izvirtība, īstā manta ir manuālā bez sinhronizatoriem (a ko, starpsajūgu ne1 vairs nemāk?) klimats un elektro logi ir lieka greznība , utt. Nevar novilkt objektīvu robežu, kur vienā pusē ir - jā, šis ir labi, un otrā - nē, šis ir lieki; tas ir baigi individuāli.

Bet tas, ka auto regulē maksimālo ātrumu - es domāju, ka tas strādās līdz pirmajiem tiesu darbiem, kad tiks pierādīts, ka šī fīča ir bijusi par cēloni CSNg.
Offline
Samsasi
15. Mar 2023, 14:53 #6495

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3628

Braucu ar:


15 Mar 2023, 10:10:17 @Sandis_UR rakstīja:
VW Touareg 2018 gads, 3.0 TDi mega pilsn
pie 50 000 mainītas sadalenes pa garantiju (tipiska ta gada VAG motoru vaina)
Pie 80 000 pakaļējie bremžu diski un kluči
Pie 87 000 priekšējie lodbalsti (arī laikam tipiska vaina).
Driz jāmaina priekšējie bremžu kluči un diski.
Vienu vai 2 x veikti softa apdeiti.
Elļas maiņas cenošos veikt 15-20 000km . Starpintervālā eļļa netiek pielieta. Paris reizes ir bijuši planšetes gļuki.
Kopumā esmu apmierināts, vid patēriņs ap 8, bet diezgan daudz sanāk arī bānis. Ja ekonomē pa LV tad var 7,3 iekļauties.
izklausās briesmīgi
Offline
Deivid
15. Mar 2023, 15:24 #6496

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40552

Braucu ar: M3 / C5X


15 Mar 2023, 14:25:29 @karro rakstīja:
Par ACC es baigi neiespringstu, esmu izmantojis plūsmā, ja tā brauc +- sakarīgi, nav ne vainītes. Nav jau visu laiku jālieto. Tikpat labi jāsāk atteikties no automātiskajām gaismām, ABS, stūres pastiprinātāja, elektriskā startera, automātiskā kārba ir kaut kāda izvirtība, īstā manta ir manuālā bez sinhronizatoriem (a ko, starpsajūgu ne1 vairs nemāk?) klimats un elektro logi ir lieka greznība , utt. Nevar novilkt objektīvu robežu, kur vienā pusē ir - jā, šis ir labi, un otrā - nē, šis ir lieki; tas ir baigi individuāli.

Bet tas, ka auto regulē maksimālo ātrumu - es domāju, ka tas strādās līdz pirmajiem tiesu darbiem, kad tiks pierādīts, ka šī fīča ir bijusi par cēloni CSNg.


Brīnos ka nav jau precedenti ar joslu asistentu.

Priekš sevis līniju varu novilkt vienkarši. Par starteri kalpot netaisos, bet nu slēgt robus un stūrēt gan es gribu pats un bez iejaukšanās. Viss pārējais man pārāk neinteresē.

Gan ACC, gan joslu asistents manuprat novers uzmanibu un lauj vairak laiku veltit kam citam, nevis atbildigai auto vadisanai

[ Šo ziņu laboja Deivid, 15 Mar 2023, 15:28:27 ]

Offline
smudo
15. Mar 2023, 15:34 #6497

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Karro nedaudz galējībās iet Es nodalītu braukšanas komfortu no pašas braukšanas.

Par citu tēmu nedaudz - BMW šodien paziņoja ka no 2026. gada pāriet uz tiešo pārdošanas modeli Eiropā (Mini tāds būs jau no 2024. gada). Dīleris uz vietas paliks, kas konsultēs iegādē, piedāvās test drive, veiks apkopes un remontus, bet auto pirksim pa tiešo no BMW. Gala pircējam principā nekas daudz nemainās (tas vairāk skars pašu dīlerus un to darbības modeli), ja neskaita to, ka 5% atlaidi nevarēs dīlerim palūgt. Arī pārējie Vācijas ražotāji plāno līdzīgus modeļus tuvākā nākotnē.
Offline
Mizx
17. Mar 2023, 14:14 #6498

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5735

Braucu ar:


15 Mar 2023, 14:01:10 @40 rakstīja:

15 Mar 2023, 12:31:39 @cipargalva rakstīja:
Kas tur ar tām sadalenēm notiek?
Kā izpaužas defekts?

+ vai jaunās arī tik 50k izvelk?
Man vienam vecākam VW dīzelim tas izpaudās kā pastiprināta dūmošana. Jauda īsti nemainījās, vismaz ne izteikti, bet gāzējot vairāk dūmoja. Jā, ķeroties pie remonta taisīja arī sprauslas, jo tām bija pienācis laiks, bet meistars uzreiz pateica, ka šajā gadījumā dūmošana nebeigsies tikai samainot sprauslas.
Offline
Sandis_UR
17. Mar 2023, 18:01 #6499

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3933

Braucu ar: BITURBO


15 Mar 2023, 12:31:39 @cipargalva rakstīja:
Kas tur ar tām sadalenēm notiek?
Kā izpaužas defekts?


Nekadas dumošanas vai check engine nebija. nedaudz nepatika motora skaņa tukšgaitā, bija dzirdams skaļāks klakšķis brīžiem. Cik sapratu jaunās sadalenes ar citu detaļas kodu, pagaidām viss ok.
Neko tur briesmīgu neredzu, pa 90 000km tik sadalenes un lodbalsti. Brmewzes lielākaji daļai auto man kalpo ap 80-90 000km. Diski veel bija braucami, nemta, bet nu manuprāt nav jēgas iespit kapeiku un pēc laika atkal mainīt tikai diskus.
Offline
ATB
18. Mar 2023, 21:35 #6500

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5179

Braucu ar: ♛ ♛


15 Mar 2023, 15:34:40 @smudo rakstīja:
Karro nedaudz galējībās iet Es nodalītu braukšanas komfortu no pašas braukšanas.

Par citu tēmu nedaudz - BMW šodien paziņoja ka no 2026. gada pāriet uz tiešo pārdošanas modeli Eiropā (Mini tāds būs jau no 2024. gada). Dīleris uz vietas paliks, kas konsultēs iegādē, piedāvās test drive, veiks apkopes un remontus, bet auto pirksim pa tiešo no BMW. Gala pircējam principā nekas daudz nemainās (tas vairāk skars pašu dīlerus un to darbības modeli), ja neskaita to, ka 5% atlaidi nevarēs dīlerim palūgt. Arī pārējie Vācijas ražotāji plāno līdzīgus modeļus tuvākā nākotnē.


Avots?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo