Online
Pašreiz BMWPower skatās 109 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto
Autors | Ziņojums |
Samsasi | 04. Sep 2021, 14:31 |
#5721
|
| Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 3533
Braucu ar:
| Te tak nav bernudārzs? Cilvekiem būtu jasaprot atškirība | Offline | | |
desadesa | 04. Sep 2021, 14:46 |
#5722
|
| Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
| nu izskaidrojiet atšķirību starp highline krēsliem un bmw krēsliem | Offline | | |
funkyasshit | 04. Sep 2021, 14:48 |
#5723
|
| Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
04 Sep 2021, 14:28:57 @shirminieks rakstīja:
04 Sep 2021, 13:24:01 @koderis rakstīja:
paldies, Širminiek, ka 0-100k topikā padalījies pieredzē ar E61 materiālu apdares kvalitātes testiem
Tas tā - lai cilvēki nedzīvotu ilūzijās, ka viņu Passat/Superb ir “tas pats kas A6/5er” - tur diezgan tālu līdz tiem auto, pat bāzes komplektācijās
Premium ražotāju auto (it īpaši tie, kas nav rebadged kopijas (piem. A3 = Golf = Leon) dārgāki, bet ne bez iemesla.
Baigo atšķirību Golf vs Octavia nejutu, lai teiktu, ka ir vērts piemaksāt to naudu.
Seat uzreiz var just, ka plastmasīgs sūds.
Kad ilgāku laiku pabrauc Octavia tad iekāpjot Passat uzreiz ievēro mīkstās plastmasas, bet tāpat nemaksātu klāt par Passat.
Es teiktu, ka to auto izvēlēi lielākā problēma ir izmērs, jo visiem ir lielāki modeļi piedāvājumā. 3er, A4, C klase ir stipri par mazu, bet leciens uz nākamo klasi ir stipri dārgāks. Octavia tādā ziņā liekas perfekts izmērs ikdienai - starp 3er un 5er.
Varbūt nevaru būt objektīvs, jo esmu 193cm un, ja esi 175cm tur viss lieliski. Starp visām mašīnām Škodai arī man personīgi visērtākā sēdpozīcija. Pirmā mašīnai, kurai nav mūžīgā problēma, ka kājām ērti, bet stūre par tālu vai kājas panelī, bet stūre ērtā attālumā. | Offline | | |
|
shirminieks | 04. Sep 2021, 14:55 |
#5724
|
| Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1275
Braucu ar:
|
04 Sep 2021, 14:46:30 @desadesa rakstīja:
nu izskaidrojiet atšķirību starp highline krēsliem un bmw krēsliem
BMW komfortniekos esi sēdējis? Galvenais, kas rada atšķirību, ir krēslu regulēšanas iespējās, forma, cik mīksts/noturīgs polsterejums, utt. | Offline | | |
badmoon | 04. Sep 2021, 14:56 |
#5725
|
| Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8204
Braucu ar: Braucu ar
|
04 Sep 2021, 14:48:26 @funkyasshit rakstīja:
04 Sep 2021, 14:28:57 @shirminieks rakstīja:
04 Sep 2021, 13:24:01 @koderis rakstīja:
paldies, Širminiek, ka 0-100k topikā padalījies pieredzē ar E61 materiālu apdares kvalitātes testiem
Tas tā - lai cilvēki nedzīvotu ilūzijās, ka viņu Passat/Superb ir “tas pats kas A6/5er” - tur diezgan tālu līdz tiem auto, pat bāzes komplektācijās
Premium ražotāju auto (it īpaši tie, kas nav rebadged kopijas (piem. A3 = Golf = Leon) dārgāki, bet ne bez iemesla.
Baigo atšķirību Golf vs Octavia nejutu, lai teiktu, ka ir vērts piemaksāt to naudu.
Seat uzreiz var just, ka plastmasīgs sūds.
Kad ilgāku laiku pabrauc Octavia tad iekāpjot Passat uzreiz ievēro mīkstās plastmasas, bet tāpat nemaksātu klāt par Passat.
Es teiktu, ka to auto izvēlēi lielākā problēma ir izmērs, jo visiem ir lielāki modeļi piedāvājumā. 3er, A4, C klase ir stipri par mazu, bet leciens uz nākamo klasi ir stipri dārgāks. Octavia tādā ziņā liekas perfekts izmērs ikdienai - starp 3er un 5er.
Varbūt nevaru būt objektīvs, jo esmu 193cm un, ja esi 175cm tur viss lieliski. Starp visām mašīnām Škodai arī man personīgi visērtākā sēdpozīcija. Pirmā mašīnai, kurai nav mūžīgā problēma, ka kājām ērti, bet stūre par tālu vai kājas panelī, bet stūre ērtā attālumā.
Man būtu tavas problēmas.... :207:
----------------- ..If I could be anyone, what would I choose to be for everyone?.. | Offline | | |
funkyasshit | 04. Sep 2021, 14:59 |
#5726
|
| Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
04 Sep 2021, 14:56:30 @badmoon rakstīja:
Man būtu tavas problēmas.... :207:
Jebkurā gadījumā Škoda for the win. Superb aiz tevis pat apsēsties varēs. Ne 5er, ne A6 baigi daudz vieta nepaliks aizmugurē. | Offline | | |
IELEJAM | 04. Sep 2021, 15:16 |
#5727
|
| Kopš: 28. Jan 2008
Ziņojumi: 3126
Braucu ar: prieku
|
Man būtu tavas problēmas.... :207:
Neviļus atminos, kā tu pie manis brauci veļļuku lūkoties un cik smieklīgi mazs izskatījās Trek ar XXL rāmi.
Domāju,ka īsti labi tev neder neviens autiņš, jāņem lielā S klases Merša kupeja un pakaļējie beņķi jāmet ārā, respektīvi jāskatās ar ko braukā NBA puikas | Offline | | |
desadesa | 04. Sep 2021, 15:31 |
#5728
|
| Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
|
04 Sep 2021, 14:48:26 @funkyasshit rakstīja:
04 Sep 2021, 14:28:57 @shirminieks rakstīja:
04 Sep 2021, 13:24:01 @koderis rakstīja:
paldies, Širminiek, ka 0-100k topikā padalījies pieredzē ar E61 materiālu apdares kvalitātes testiem
Tas tā - lai cilvēki nedzīvotu ilūzijās, ka viņu Passat/Superb ir “tas pats kas A6/5er” - tur diezgan tālu līdz tiem auto, pat bāzes komplektācijās
Premium ražotāju auto (it īpaši tie, kas nav rebadged kopijas (piem. A3 = Golf = Leon) dārgāki, bet ne bez iemesla.
Baigo atšķirību Golf vs Octavia nejutu, lai teiktu, ka ir vērts piemaksāt to naudu.
Seat uzreiz var just, ka plastmasīgs sūds.
Kad ilgāku laiku pabrauc Octavia tad iekāpjot Passat uzreiz ievēro mīkstās plastmasas, bet tāpat nemaksātu klāt par Passat.
Es teiktu, ka to auto izvēlēi lielākā problēma ir izmērs, jo visiem ir lielāki modeļi piedāvājumā. 3er, A4, C klase ir stipri par mazu, bet leciens uz nākamo klasi ir stipri dārgāks. Octavia tādā ziņā liekas perfekts izmērs ikdienai - starp 3er un 5er.
Varbūt nevaru būt objektīvs, jo esmu 193cm un, ja esi 175cm tur viss lieliski. Starp visām mašīnām Škodai arī man personīgi visērtākā sēdpozīcija. Pirmā mašīnai, kurai nav mūžīgā problēma, ka kājām ērti, bet stūre par tālu vai kājas panelī, bet stūre ērtā attālumā.
Kopš izbraucu ar Golf maiņas auto, Dievam pateicos, ka ņēmu Passat, nevis Golf... ja neredz/nejūt atšķirību, tad sorry | Offline | | |
funkyasshit | 04. Sep 2021, 16:02 |
#5729
|
| Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
04 Sep 2021, 15:31:24 @desadesa rakstīja:
Kopš izbraucu ar Golf maiņas auto, Dievam pateicos, ka ņēmu Passat, nevis Golf... ja neredz/nejūt atšķirību, tad sorry
Golf vs Octavia, nevis Octavia vs Passat un Golf vs Passat. Tur skaidri jūtama atškirība.
| Offline | | |
Amphiney | 04. Sep 2021, 16:25 |
#5730
|
| Kopš: 04. Apr 2014
Ziņojumi: 927
Braucu ar: F11
| Škoda būtu kā variants jaunam auto, ja instrumentu panelis nebūtu 15 gadus vecs | Offline | | |
rencho | 04. Sep 2021, 16:39 |
#5731
|
| Kopš: 23. Mar 2009
No: Sigulda
Ziņojumi: 1382
Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S40 II
| Ńem ar digitalo paneli uz bus “moderns” | Offline | | |
Amphiney | 04. Sep 2021, 16:41 |
#5732
|
| Kopš: 04. Apr 2014
Ziņojumi: 927
Braucu ar: F11
| Varēja taču parasto kaut nedaudz uzlabot. | Offline | | |
shirminieks | 04. Sep 2021, 16:45 |
#5733
|
| Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1275
Braucu ar:
|
04 Sep 2021, 15:33:19 @koderis rakstīja:
E61 bija jāņem ar M57 dīzeli un lauztajiem komforta benķiem
Čipotu 535d - būs ne tikai komfortablākais/klusākais, bet arī ātrākais auto | Offline | | |
badmoon | 04. Sep 2021, 17:18 |
#5734
|
| Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8204
Braucu ar: Braucu ar
|
04 Sep 2021, 15:16:44 @IELEJAM rakstīja:
Neviļus atminos, kā tu pie manis brauci veļļuku lūkoties un cik smieklīgi mazs izskatījās Trek ar XXL rāmi.
Domāju,ka īsti labi tev neder neviens autiņš, jāņem lielā S klases Merša kupeja un pakaļējie beņķi jāmet ārā, respektīvi jāskatās ar ko braukā NBA puikas
[ Šo ziņu laboja badmoon, 04 Sep 2021, 17:18:49 ]
----------------- ..If I could be anyone, what would I choose to be for everyone?.. | Offline | | |
rencho | 04. Sep 2021, 17:22 |
#5735
|
| Kopš: 23. Mar 2009
No: Sigulda
Ziņojumi: 1382
Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S40 II
|
04 Sep 2021, 16:41:58 @Amphiney rakstīja:
Varēja taču parasto kaut nedaudz uzlabot.
Vismaz nav vairs załš | Offline | | |
Samsasi | 04. Sep 2021, 17:57 |
#5736
|
| Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 3533
Braucu ar:
| Nu tad beidzot.... E61 best choice jauno auto topikā | Offline | | |
m8archa | 04. Sep 2021, 18:09 |
#5737
|
| Kopš: 28. Dec 2009
Ziņojumi: 1008
Braucu ar: Zirdzinnu
| B8 tas dynaudio skan pieņemami? Stock ir salīdzinoši liela huiņa. | Offline | | |
desadesa | 04. Sep 2021, 20:58 |
#5738
|
| Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
|
04 Sep 2021, 18:09:06 @m8archa rakstīja:
B8 tas dynaudio skan pieņemami? Stock ir salīdzinoši liela huiņa.
Neviens neko sliktu par stock nav teicis. Durvis gan jānopako, ja grib lai negrab uz max skaļuma. Basu var dabūt ieliekot oem sabi bagūzī | Offline | | |
Murphy | 04. Sep 2021, 21:24 |
#5739
|
| Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8470
Braucu ar: B8 R line, F39 M sport
| Dynaudio, vismaz Arteon, bija ļoti grabošs - kā jau te minēja, jāpako durvis.
Savam pasūtīju tagad gatavo Focal plug&pray kitu ar 4x durvju tumbas/pīkstuļi, 2x subji + pastūzi
Kad atnāks, ieliks un nopakos - varēšu iedot verdiktu. Dynaudio opcija bija ap 900 eur, šis komplekts maksāja līdzīgi - durvis jāpako abiem
Un kas te komentēja par passat piekares komfortu - izbraucat ar DCC mašīnu, diena un nakts pret parasto. | Offline | | |
desadesa | 04. Sep 2021, 21:44 |
#5740
|
| Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
| E53 ar dynamic amjiem arī izkabinās jebkuru stock, t.s premium | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|