Online

Pašreiz BMWPower skatas 27 viesi un 1 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
VWfans
08. Feb 2019, 18:54 #4081

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2551

Braucu ar: Škoda-Fabia 1.2 2013 un Honda-Jazz 1.3 2017

Mana pieredze līdz šim.

1. Honda-Jazz, 1,3 benzīns, 102 zirgspēki. Mašīnai 2 gadi, nobraukums 44 tūkst.km. Veiktas trīs apkopes. Vienīgā tehniskā piezīme - rudenī šad tad, vidēji kādu reizi mēnesī meta viltus kļūdu, ka ir pazemināts spiediens riepās. Sekojošajā apkopē dīleris paregulēja uzstādījumus, iestatot plašāku pieļaujamo spiediena svārstību intervālu. Pēc tam kļūdas vairs nav bijušas. Vēl ir izdilis caurums grīdas paklājiņā zem kreisās kājas papēža.

Honda ekonomiska (jauktā ciklā 5,8 litri benzīna uz 100 km), taču skaļa un ,,neiet,, .
Offline
VWfans
08. Feb 2019, 19:00 #4082

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2551

Braucu ar: Škoda-Fabia 1.2 2013 un Honda-Jazz 1.3 2017

2. Škoda-Fabia, 1,2 benzīns/gāze, 70 zirgspēki. 5 gadi un 5 mēneši, nobraukums 134 tūkst.km.

Nekas liels un dārgs nav plīsis, bijuši tikai sīkumi piekarē un bremžu sistēmā. Traucējošākais defekts: gaudoja viens riteņa gultnis pie 105 tūkst.km. Kādas pāris dienas bija tā, ka šaubījos: gaudo gultnis vai nē. Pēc tam jau secināju, ka patiešām gaudo un jāmaina.

Škoda-Fabia sniedz daudz vairāk nekā no tās sagaida, tērējot tikai 8 litrus autogāzes uz 100 km un vidēji 0,5 litrus benzīna uz 100 km, kamēr motors vēl nav iesilis.

[ Šo ziņu laboja VWfans, 08 Feb 2019, 20:28:14 ]

Offline
VWfans
08. Feb 2019, 20:12 #4083

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2551

Braucu ar: Škoda-Fabia 1.2 2013 un Honda-Jazz 1.3 2017


07 Feb 2019, 22:12:07 @bertons rakstīja:
incanti vini to kilometraazhu pieraksta liidz rezervei vai ka tuliit tuliit baaka buus tuksha?

vajag @vwfans komentaaru


Es arī savulaik Merivai tanī lapā atzīmēju patēriņu:

https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/173619.html



[ Šo ziņu laboja VWfans, 08 Feb 2019, 20:21:23 ]

Offline
macshad
08. Feb 2019, 22:36 #4084

Kopš: 20. Jul 2013

Ziņojumi: 67

Braucu ar:

Nissan Qashqai 2015 1.6 dīzelis.

N-tec komplektācijā ļoti baudāms auto. Apdares materiāli samērā visur ir mīksti un pēc 3.5 gadiem un 40k+ nobraukuma nekas lieki negrab un neklab. Par to cenu labāku auto nevaru iedomāties.

No mīnusiem.
- Skaņas izolācija varētu būt nedaudz labāka. Bet ņemot vērā auto cenas kategoriju ir labi.
- Braucot ļoti jāpierod pie jūtīgā gāzes pedāļa. Šogad bija sanācis pabraukt ar 2018 gada feisliftu un tam jau šī problēma ir novērsta (pēc tehniskajiem parametriem itkā autiņi identiski, bet feisliftam jutās līdzenāka tā jauda). Nezinu kā ir ar automātu, bet pieļauju, ka tas varētu būt baudāmāks.

No tehniskajām problēmām, pa garantijai nomainītas 2x kvēlsveces un akumulators. Savādāk problēmu nav bijis.
Offline
jaks
09. Feb 2019, 08:58 #4085

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 2953

Braucu ar: Q10vt


08 Feb 2019, 16:47:29 @Archuks rakstīja:

06 Feb 2019, 15:12:28 @smudo rakstīja:
Ja nevajag AWD tad ar atlaidi Arteon ieklausies kados 40-45k. Biju panemis uz paris dienam notestet Arteon ar 2,0tsi dzineju, jo ap eru tadu, jo man pirms kada laika no 0 lidz 68k km bija facelift CC - tikai ellas mainas principa. Vecais CC skita pat ar nedaudz labaku skanas izolacoju, neka Arteons un kopuma newkita ar neko sliktaks, bet protams elektronika jaunaja ir modernaka. Tads pats Audi A4 vienritenis vai jaunais G20 vienritenis ar atbilstosu daineju un aprikojumu bus ap 55k (pret 40-45k Arteon). Vai verts par G20 320d piemaksat 10-15k? - ja vari atlauties, tad protams, ka verts es emaz nerunaju par S4 vai G20 340i - to bez 65-70k nemaz gar nepetit jaunus. Principa del visam prasibam, kas ir izviraitas auto razotajiem, auto cenas kops 2010. Gada ir pieautusas par kadi 30-40%. Atceros, kad 2010. Nopirku jaunu facelift B6, highline un R-Line paku pa nepilni 24k EUR. Tagad tads B8 butu ap 32-34k.

G20 šobrīd ir labs launch piedāvājums ar M-paku un Comfort Plus/Innovation pakām - 320d/330i pa 48k.


nav tā ka dažādas klases?
Offline
Deivid
11. Feb 2019, 08:34 #4086

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 36378

Braucu ar: M3

Cik traģiska ir frančū auto būve mūsdienās ?

Vajag pagarinātu bulku vāģi. Noskatīts VW Caddy Maxi un Peugeot Rifter/Berlingo 2018

tā kā pamatā brauks īsos gabalus un ap 15k gadā, tad izvēle krīt uz benzīnu ar automātu. dīzelis 90% pat nedabūs darba temp, filtrs ciet utt.

VW Caddy liekas dikti pārcenots. praktiski pliks un ar atlaidēm ap 26k bez pvn

francūzis ir ap 18k bez pvn un diezgan pilns. extras pec būtības nav svarīgas, bet nu caddy liekas pabriesmigs value for money.

pieņemot ka tiks braukts 3-4 gadus vai ir utopiski cerēt ka francūži to izvilks bez problemām, jeb evakuators un egle paneli būs ikdiena?

tehniski izvēle ir starp 1.2 , 3 cil 8pak automatu un 1.4, 4 cil, 7 robu DSG.
Offline
968-jk
11. Feb 2019, 08:40 #4087

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8594

Braucu ar: 30niekiem

Varbūt kāds var pastāstīt.
Ja ir AdBlue sistēma tad tam dīzelim tik un tā ir dpf?
Offline
Sandis_UR
11. Feb 2019, 09:17 #4088

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3566

Braucu ar: MB W212 350; Brilliant rot Baur cabrio, Adventure, Renault Clio Sport


11 Feb 2019, 08:34:13 @Deivid rakstīja:
Cik traģiska ir frančū auto būve mūsdienās ?

Vajag pagarinātu bulku vāģi. Noskatīts VW Caddy Maxi un Peugeot Rifter/Berlingo 2018

tā kā pamatā brauks īsos gabalus un ap 15k gadā, tad izvēle krīt uz benzīnu ar automātu. dīzelis 90% pat nedabūs darba temp, filtrs ciet utt.

VW Caddy liekas dikti pārcenots. praktiski pliks un ar atlaidēm ap 26k bez pvn

francūzis ir ap 18k bez pvn un diezgan pilns. extras pec būtības nav svarīgas, bet nu caddy liekas pabriesmigs value for money.

pieņemot ka tiks braukts 3-4 gadus vai ir utopiski cerēt ka francūži to izvilks bez problemām, jeb evakuators un egle paneli būs ikdiena?

tehniski izvēle ir starp 1.2 , 3 cil 8pak automatu un 1.4, 4 cil, 7 robu DSG.



Kapēc ne Kangoo, daudz ērtāks salona izvietojums, 1.5dci motors ir pietiekami jaudīgs un ilgspēlējoš (mums nobrauca pāri 200 000), lieli kasjaki nebija, tik kautkādi sīkumi. Cenai arī vajdzētu būt saldai.
Offline
Deivid
11. Feb 2019, 09:23 #4089

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 36378

Braucu ar: M3

neredzu vinam pagarinato versiju. vajag lai var ielikt 2100mm un 7 vietas , bet sim rada 1800

dizelis atkrit pie sada pielietojuma. vins nekad darba temp nesasniegs.
Offline
Sandis_UR
11. Feb 2019, 09:28 #4090

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3566

Braucu ar: MB W212 350; Brilliant rot Baur cabrio, Adventure, Renault Clio Sport


11 Feb 2019, 09:23:08 @Deivid rakstīja:
neredzu vinam pagarinato versiju. vajag lai var ielikt 2100mm un 7 vietas , bet sim rada 1800

dizelis atkrit pie sada pielietojuma. vins nekad darba temp nesasniegs.


Kādreiz bija Kangoo pagarinātā, un varēja ielikt ja nemalos līdz pat 2500.
Kangoo pluss tads ka sēdekļi ielocās grīdā, nekā citiem- uz priekšu.
Vēl jau forš tas toyota/peugeot/citroen pussbussa hibrīds.
Offline
Deivid
11. Feb 2019, 09:38 #4091

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 36378

Braucu ar: M3

neredzu siem majaslapa garo.
varbut runa ir par komercversiju bez logiem, tas neder.

benku iebrauksana grida ir ok.

nakamais izmers ir bik pa lielu pilsetai. vismaz vienam no lietotajiem ir grutibas uz vecumu +
proace cenulapa neredzu tomatu un benzinu
Offline
Pivot
11. Feb 2019, 10:01 #4092

Kopš: 22. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 121

Braucu ar: vī eits


11 Feb 2019, 08:40:51 @968-jk rakstīja:
Varbūt kāds var pastāstīt.
Ja ir AdBlue sistēma tad tam dīzelim tik un tā ir dpf?


Cik saprotu, tad dpf nav.
SCR ir cits dabrības princips, vars nav kvēpu uzkrāšana un dedzināšana.

Adblue princips
Offline
micromix
11. Feb 2019, 10:21 #4093

Kopš: 25. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 210

Braucu ar: DD

Ir arī DPF ar Adblue. Iepriekšminētājā video tak pat ir rādīts DPF.
Offline
Grivins
11. Feb 2019, 10:24 #4094

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 262

Braucu ar: S1000RR


08 Feb 2019, 16:47:29 @Archuks rakstīja:

06 Feb 2019, 15:12:28 @smudo rakstīja:
Ja nevajag AWD tad ar atlaidi Arteon ieklausies kados 40-45k. Biju panemis uz paris dienam notestet Arteon ar 2,0tsi dzineju, jo ap eru tadu, jo man pirms kada laika no 0 lidz 68k km bija facelift CC - tikai ellas mainas principa. Vecais CC skita pat ar nedaudz labaku skanas izolacoju, neka Arteons un kopuma newkita ar neko sliktaks, bet protams elektronika jaunaja ir modernaka. Tads pats Audi A4 vienritenis vai jaunais G20 vienritenis ar atbilstosu daineju un aprikojumu bus ap 55k (pret 40-45k Arteon). Vai verts par G20 320d piemaksat 10-15k? - ja vari atlauties, tad protams, ka verts es emaz nerunaju par S4 vai G20 340i - to bez 65-70k nemaz gar nepetit jaunus. Principa del visam prasibam, kas ir izviraitas auto razotajiem, auto cenas kops 2010. Gada ir pieautusas par kadi 30-40%. Atceros, kad 2010. Nopirku jaunu facelift B6, highline un R-Line paku pa nepilni 24k EUR. Tagad tads B8 butu ap 32-34k.

G20 šobrīd ir labs launch piedāvājums ar M-paku un Comfort Plus/Innovation pakām - 320d/330i pa 48k.


Nobraukums paredzēts ap 40k km gadā. 3. sēriju neizskatu, jo vietas tajā auto nav ne cik. Arteon šķiet pievilcīga hečbeka opcija ar nolaižamajiem krēsliem, jo unītis jau defaultā nepatīk, bet ar sedanu varētu būt par īsu, jo īpaši 3er vai a4. Arteon aizmugurē sēžot galvai nav vietas(1.88m), bet tas arī nebūtu baigi svarīgi.

[ Šo ziņu laboja Grivins, 11 Feb 2019, 10:26:22 ]

Offline
GirtzB
11. Feb 2019, 10:30 #4095

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20611

Braucu ar: Pelēkais zvirbulis evo I

e30/e36 nav vietas e46/e90/F30 nu gan...


-----------------
Braukt ir priex.
Atmosfēriski S54B32 365Nm + Turbo B235R 350Nm
Offline
Pivot
11. Feb 2019, 10:51 #4096

Kopš: 22. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 121

Braucu ar: vī eits


11 Feb 2019, 10:21:53 @micromix rakstīja:
Ir arī DPF ar Adblue. Iepriekšminētājā video tak pat ir rādīts DPF.



Jā. Taisnība.

[ Šo ziņu laboja Pivot, 11 Feb 2019, 10:51:48 ]

Offline
Mizx
11. Feb 2019, 20:45 #4097

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2900

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


11 Feb 2019, 08:34:13 @Deivid rakstīja:
Cik traģiska ir frančū auto būve mūsdienās ?

Vajag pagarinātu bulku vāģi. Noskatīts VW Caddy Maxi un Peugeot Rifter/Berlingo 2018

tā kā pamatā brauks īsos gabalus un ap 15k gadā, tad izvēle krīt uz benzīnu ar automātu. dīzelis 90% pat nedabūs darba temp, filtrs ciet utt.

VW Caddy liekas dikti pārcenots. praktiski pliks un ar atlaidēm ap 26k bez pvn

francūzis ir ap 18k bez pvn un diezgan pilns. extras pec būtības nav svarīgas, bet nu caddy liekas pabriesmigs value for money.

pieņemot ka tiks braukts 3-4 gadus vai ir utopiski cerēt ka francūži to izvilks bez problemām, jeb evakuators un egle paneli būs ikdiena?

tehniski izvēle ir starp 1.2 , 3 cil 8pak automatu un 1.4, 4 cil, 7 robu DSG.

Ar tik mazu nobraukumu neredzu jēgu pirkt nekādu jaunu komerctransportu, ja vien nav daudz liekas naudas. Kangoo man briesmīgi nepatika, OK, par jauniem nepateikšu. Caddy toties kārtīgs darba zirgs, tūlīt jau būs 450000 km nobraukti pārsvarā pa Rīgu un nav sajūta, ka drīzumā draudētu nošrotošana.
Bet kopumā kaut kā nesaprotu arī plānoto izvēli — tā kā uz firmu, bet tad 7 vietas vajag, kas atkal apgrūtina variantu par N kategoriju. Tad tomēr runa par garām kravām. Ka beigās nenākas paņemt kādu mazu busiņu, jo diez vai būs baigais prieks ikdienā čakarēties ar salonu transformācijām.
Offline
Deivid
11. Feb 2019, 21:35 #4098

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 36378

Braucu ar: M3

Līdz šim arī tika izmantots labākais atrodamais auto - MK1 / MK1.5 Sharans. Izpilda visu prasīto. Bet nu viņi ir veci un jālaiž atpūsties. jau divi svarīgi braucieni beigušies jo izlien dabīgā nolietojuma sekas

Organizācija kompakta/efektīva. 3 cilvēki dara to ko citur 10. Attiecīgi brīdī kad auto apstājas vai kāds saslimst ieslēdzas skaitītājs. Ja tev ir 5 auto un 1 izbeidzas - kaut kā samanedžesi, bet ja 1/2 tad tas paliek sarežģīti (dārgi). Viss pa ķēdei nojūk.

MK2 Sharans ir apbrīnojami neietilpīgs. Tāds paliels pasāts. ērts ģimenes vajadzībām. bet ne lidz galam lietojams darbam. Labi kalpo ka brivdienu auto.

Neredzu nekādu kaifu izmest naudu par jaunu, bet dranķīgu auto, bet tai pat laikā ar specifiskajām prasībām nekas mazlietots nav. Ja kāds var iedot prasīto garo bulku vāģi ar 15-20k uz tāfeles un 30% no cenas - welcome.

Par tēmu šodien izbraucu ar Berlingo. Pagaidām to nevar dabūt ar 130 benzinu un 8pak automatu. No Maija būšot. Rifteram gan ir . Vairāk pārsteida tas ka traucē konsole. Viņa atgādina moča bāku. nevajadzīgi liela, kā jau frančiem patīk - pilnīgi lieka dizaina fīča. Spiež tieši uz ceļgala . Rit atbrauks lidz mums un iedost iztestēt diviem parejiem braucejiem. Man pa lielam ar vinu nav jabrauc un pardzivosu so sīkumu ja parejiem ok,bet smiekligi ka neviena cita auto neko lidzigu neesmu noverojis.
Offline
Mizx
11. Feb 2019, 22:46 #4099

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2900

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


11 Feb 2019, 21:35:41 @Deivid rakstīja:
Līdz šim arī tika izmantots labākais atrodamais auto - MK1 / MK1.5 Sharans. Izpilda visu prasīto. Bet nu viņi ir veci un jālaiž atpūsties. jau divi svarīgi braucieni beigušies jo izlien dabīgā nolietojuma sekas

Organizācija kompakta/efektīva. 3 cilvēki dara to ko citur 10. Attiecīgi brīdī kad auto apstājas vai kāds saslimst ieslēdzas skaitītājs. Ja tev ir 5 auto un 1 izbeidzas - kaut kā samanedžesi, bet ja 1/2 tad tas paliek sarežģīti (dārgi). Viss pa ķēdei nojūk.

MK2 Sharans ir apbrīnojami neietilpīgs. Tāds paliels pasāts. ērts ģimenes vajadzībām. bet ne lidz galam lietojams darbam. Labi kalpo ka brivdienu auto.

Neredzu nekādu kaifu izmest naudu par jaunu, bet dranķīgu auto, bet tai pat laikā ar specifiskajām prasībām nekas mazlietots nav. Ja kāds var iedot prasīto garo bulku vāģi ar 15-20k uz tāfeles un 30% no cenas - welcome.

Par tēmu šodien izbraucu ar Berlingo. Pagaidām to nevar dabūt ar 130 benzinu un 8pak automatu. No Maija būšot. Rifteram gan ir . Vairāk pārsteida tas ka traucē konsole. Viņa atgādina moča bāku. nevajadzīgi liela, kā jau frančiem patīk - pilnīgi lieka dizaina fīča. Spiež tieši uz ceļgala . Rit atbrauks lidz mums un iedost iztestēt diviem parejiem braucejiem. Man pa lielam ar vinu nav jabrauc un pardzivosu so sīkumu ja parejiem ok,bet smiekligi ka neviena cita auto neko lidzigu neesmu noverojis.
Ja gribas dzīvot ar mazu skaitu transporta līdzekļu, tad vēl jo vairāk vajag kādu uzticamu. Kad tika iztirgoti dažādu gadu veci VW Caddy (2005., 2007. un 2012.) lielākā interese izrādījās tieši par vecākajiem, nevis jauno. Vecie ar iedegušos lampiņu panelī var izbraukāt visu Latviju un tad doties uz servisu. Jaunajiem kā lampiņa, tā avārijas režīms un jāmeklē tuvāko gana kompetento servisu, kas var problēmu uz sitiena atrisināt. Taisnība arī bija — šādi 2x kolēģiem gadījies ar jaunu auto tā vietā lai strādātu meklēt tuvāko dīlercentru Ventspilī un Daugavpilī. Veiksmīgi ar ~4h kavēšanos visu atrisināja, bet sajūta nav patīkama, ja nezini vai un kā tovakar brauksi mājās.
Offline
13lucky
12. Feb 2019, 13:09 #4100

Kopš: 28. May 2018

Ziņojumi: 629

Braucu ar:

Varbūt mūsu platuma grādos nav aktuāla situācija un valoda, bet interesanti paskatīties

Spied "Play", lai skatītos video!
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, muldis, noisex, zzips