Online

Pašreiz BMWPower skatas 65 viesi un 46 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Deivid
01. Jan 2019, 13:18 #3841

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 36519

Braucu ar: M3

- Jaunajam Sharanam neņemas beņķi laukā.
- Krietni mazāk vietas ka iepriekšējā
- Viņš manuprāt ir neadekvāti dārgs. Šeit izskatam tikai jauna iegādi. Man ir praktiski pilns jaunais un pēc cenu lapas tāds maksā 66 pakas. Auto nav ne vainas bet tik viņš nav vērts. Es pa 13 pirku ar 100k tāfele

Šo auto vajag faterim kurš šobrīd brauc ar ta saucamo mk1.5 sharanu un izmērs tam ir ka vajag. T6 likās pa lielu. Tas tomēr ir buss kamēr ar sharanu braukšana vēl ir ka ar passudu.

Tas cilvēks teica ka family ir īsāks un tāds ari likās bet es nekur nevaru atrast ka būtu kāda atšķirība. Sanak ka family ir vienkārši komplektācijā?
Offline
QB81
01. Jan 2019, 17:47 #3842

Kopš: 17. Dec 2016

Ziņojumi: 27

Braucu ar:

Kadus 3 gadus atpakal tika iepirkti 2 Multivan nullites viesnicas vajadzibam. Abi highline ar BiT diesel un 4motion tadi papilni sanaca.
Vienam pec gada sakas mistiski defekti, logi un lampas svida, kko mainija pa garantiju, bet pec laika lida ara citas beedas. Abiem grabeja saloni un brauca kaa koka rati un tas grants celus vel neredzot.
Hvz auto kurs maksaa ap 70k eur mana skatijimaa brauc savadak. Pec 2 gadiem tas miskastes tika nopardotas, par laimi loti fixi un vieta iepirkts attiecigas klases MB, kas ir galvas tiesu paraks visaa.

Saprotu kadel landcruuzeriem LV cenas turas kosmosaa, bet shiem mulkjuvaniem gan neredzu izskaidrojumu, zinot vel visas standarta problemas ar karbam un dzinejiem, kas izlien pec garantijas
Offline
Deivid
01. Jan 2019, 18:23 #3843

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 36519

Braucu ar: M3


01 Jan 2019, 13:28:33 @muldis rakstīja:
“jaunais” sharans ir 10g vecs modelis
family ir komplektacija


ir vecs, bet nav nekadu prognožu par nākamo.
par jauno viņu var saukt jo pa lielam tikai divi ir. mk1.5 isti nevar saukt par citu auto. Tur galvenais ir atbrivosanas no iespejams briesmīgākā auto industrijas paneļa Pagalmā stāv visi 3. drēbe zināma.

Par family tad skumji. Tas tomēr tad ir kravinieks ar kuru 90% laika tiks braukts vienatnē, dažreiz viegla krava + kadi 4-5 garie braucieni gadā.

Tad jocīgi kad pašam likās ka viņš ir īsāks un lietotājs ar tik pārliecinoši to stāstija. Laikam tas grafīta tonis, tumsa laukā, jagermeisters un lidz galam atbiditie aizmugures benki radija iluziju ka vinam aiz tiem nav ne cik vietas.

Laikam jauzmet acs V klasei.
Offline
koderis
01. Jan 2019, 20:00 #3844

Kopš: 21. Mar 2016

Ziņojumi: 2389

Braucu ar: '16 džūku mellā krāsā

Pirms ~pusotra mēneša izbraucos ar MB Vito, dīzeli un automātu. Apgriešanās rādiuss fantastiski labs, manevrētspēja ļoti laba. Uz bedrēm jūt, ka Vito ir busiņš, lai gan uz šosejas braucas kā vieglais. Nebija problēmu arī 3h braukt kruīzā ar 120km/h. Pateikt, ka tas ir vieglais nevar. Busu tomēr sit cauri. Bet nav arī klaberkaste, ar kuru kartupeļus vadāt.
Offline
Bender
01. Jan 2019, 20:33 #3845

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 717

Braucu ar: E91

Vito un V klase ir divi pavisam atšķirīgi auto vienā virsbūvē. Tos vieno tikai šilde uz haubes.
Offline
martins1111
01. Jan 2019, 21:41 #3846

Kopš: 18. May 2008

Ziņojumi: 241

Braucu ar:


01 Jan 2019, 20:33:17 @Bender rakstīja:
Vito un V klase ir divi pavisam atšķirīgi auto vienā virsbūvē. Tos vieno tikai šilde uz haubes.


Nezinu, kas ir ”šilde”, bet tos vieno arī rūsa.
Offline
martins1111
01. Jan 2019, 21:56 #3847

Kopš: 18. May 2008

Ziņojumi: 241

Braucu ar:

Vw Transporter T6 dsg, 2016 :
0 km - Kaut kas grab/krakšķ priekšējos (amortizatoros, atsperēs, gultņos). Dīleris neredz problēmu
Ap 40.000 km - grab kaut kāds siksnas spriegotājs/rullītis
Tiek nomainīts pa garantiju.
Ap 50.000 km - parādās brīvkustība stūres reikā. Dīleris neredz problēmu.
Ap 60.000 km - dsg sāk neslēgties 1 pārnesumā, ieslēdzas ar sitienu (dažas reizes gadā)
81.000 km - dsg kārba tiek nomainīta pa garantiju.

Tad vēl daži sīkumi, kā eļļas noplūde motoram, skaļrunis sāk grabēt, parking sensori, kas tiek salaboti/nomainīti pa garantiju
Offline
83
01. Jan 2019, 23:55 #3848

Kopš: 21. Aug 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 168

Braucu ar: www.caroscar.lv, salona ķīmīskā tīrīšana, pulēšana, keramika, logu tonēšana, tel: 24333353

Nezinu, vai ir jau bijis šeit pieminēts, bet ir vērts apskatīt Yardrey
kanālu youtube, par juristu Krievijā, kurš auto īpašniekiem palīdz atgūt naudu un atgriezt dīleriem auto, kas pastāvīgi lūzt, ir bijuši ar rūpnīcas defektiem, utt.

[ Šo ziņu laboja 83, 02 Jan 2019, 00:03:48 ]

Offline
968-jk
05. Jan 2019, 12:10 #3849

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8788

Braucu ar: 30niekiem

Auto tirgus tendences.
Offline
martins1111
05. Jan 2019, 16:37 #3850

Kopš: 18. May 2008

Ziņojumi: 241

Braucu ar:

Vw Amarok 3.0TDI V6 Aventura
7000km - AdBlue un degviela jaapielej
Offline
ATB
05. Jan 2019, 17:05 #3851

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4167

Braucu ar: ♛ E61 535d ♛

Turpinot par Iveco Daily 2018

33k un caurumiņš ātrumpārslēga fake ādā
Online
V.I.P.
05. Jan 2019, 21:05 #3852

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 16222

Braucu ar: AA numuriem [M3, SL500, STI, GSX-R, S1000RR]


05 Jan 2019, 16:37:20 @martins1111 rakstīja:
Vw Amarok 3.0TDI V6 Aventura
7000km - AdBlue un degviela jaapielej

buutu jociigi, ja taa nebuutu.
ieraksti, kad buusi nobraucis vismaz x5.

citaadi izklausaas peec tiem, kuri slavee savu kasko kantori, bet, kad paprasi, kaada pieredze bijusi, tad izraadaas, ka vieniigais, ko aas izdariijusi, ir iekaseejushi preemiju.

[ Šo ziņu laboja V.I.P., 05 Jan 2019, 21:06:37 ]

Offline
add
05. Jan 2019, 21:37 #3853

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2003

Braucu ar:


05 Jan 2019, 12:10:36 @968-jk rakstīja:
Auto tirgus tendences.


Ko vēl no bankas reklāmraksta varētu sagaidīt? Nē, cilvēki, neņemiet kredītus, padomājiem vai jums tiešām ir vajadzīga tā jaunā dzelzs-plastmasas kaste, kas apmierina jūsu ego un īslaicīgi nostabilizē jūsu statusa simbolu starp pārējiem žurku skrējiena dalībniekiem Kaut ko tādu laikam būtu grūti ieraudzīt bankas mājaslapā
Kapēc viņi neielika citu ziemeļeiropas paraugu savā mājaslapā, kur Zviedrijā tiek popularizēti workshopi, kuros cilvēki mācās salabot savas vecās lietas, nevis mest ārā un pirkt jaunu. Consumerism at its finest
Offline
vieplis
10. Jan 2019, 16:02 #3854

Kopš: 01. May 2018

Ziņojumi: 43

Braucu ar:


05 Jan 2019, 21:37:29 @add rakstīja:

05 Jan 2019, 12:10:36 @968-jk rakstīja:
Auto tirgus tendences.


Ko vēl no bankas reklāmraksta varētu sagaidīt? Nē, cilvēki, neņemiet kredītus, padomājiem vai jums tiešām ir vajadzīga tā jaunā dzelzs-plastmasas kaste, kas apmierina jūsu ego un īslaicīgi nostabilizē jūsu statusa simbolu starp pārējiem žurku skrējiena dalībniekiem Kaut ko tādu laikam būtu grūti ieraudzīt bankas mājaslapā
Kapēc viņi neielika citu ziemeļeiropas paraugu savā mājaslapā, kur Zviedrijā tiek popularizēti workshopi, kuros cilvēki mācās salabot savas vecās lietas, nevis mest ārā un pirkt jaunu. Consumerism at its finest

Tieši tā. Un turpat blakus citā krītu reklāmrakstā eksperts Normunds Avotiņš lietpratīgi pamāca, ka, kā un kad vajag savlaicīgi iesmērēt krīta objektu citam. Krīti kaklā un prasme iesmērēt citam - plaukstošas sabiedrības stūrakmeņi!

[ Šo ziņu laboja vieplis, 10 Jan 2019, 16:06:33 ]

Offline
koderis
10. Jan 2019, 21:33 #3855

Kopš: 21. Mar 2016

Ziņojumi: 2389

Braucu ar: '16 džūku mellā krāsā

Neko nepareizu jau nepasaka Beidzas krīts, pirmais remonts, kas pārsniedz krīta maksājumu, beidzas ar asarām, izgrieztu PDF, eglīti panelī utt
Offline
kvatra
11. Jan 2019, 08:23 #3856

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 897

Braucu ar: Audi Quattro


16 Nov 2018, 07:26:44 @kvatra rakstīja:
Subaru Forester, CVT, 2.0 LPG, kopš 04.2017., šodien sasniedzu 100 tk. Pa garantiju nomainīti abi aizmugurējie gultņi, priekšējo suportu skavas ar vadīklām un kārbas vadības bloks. Bet nu lietots diezgan smagi pa grantenēm.


Ar otru nav tik labi, pie 90k pazuda vienā cilindrā kompresija, tagad liek jaunu bloku pa garantiju Tipa nedzesē normāli vienu stroķi un piecepās eļļas gredzeni. Esot jau trešais gada laikā.

[ Šo ziņu laboja kvatra, 11 Jan 2019, 08:24:06 ]

Offline
13lucky
11. Jan 2019, 08:56 #3857

Kopš: 28. May 2018

Ziņojumi: 629

Braucu ar:


11 Jan 2019, 08:23:00 @kvatra rakstīja:

16 Nov 2018, 07:26:44 @kvatra rakstīja:
Subaru Forester, CVT, 2.0 LPG, kopš 04.2017., šodien sasniedzu 100 tk. Pa garantiju nomainīti abi aizmugurējie gultņi, priekšējo suportu skavas ar vadīklām un kārbas vadības bloks. Bet nu lietots diezgan smagi pa grantenēm.


Ar otru nav tik labi, pie 90k pazuda vienā cilindrā kompresija, tagad liek jaunu bloku pa garantiju Tipa nedzesē normāli vienu stroķi un piecepās eļļas gredzeni. Esot jau trešais gada laikā.


Subaru ar saviem sūdmotoriem
Offline
kvatra
11. Jan 2019, 08:58 #3858

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 897

Braucu ar: Audi Quattro

Hvz, iepriekšējie modeļi ar tādu pašu dzinēju iet bez problēmām
Offline
normal
11. Jan 2019, 09:28 #3859

Kopš: 11. Apr 2017

Ziņojumi: 21

Braucu ar:

Subaru EJ sērijas dzinēji vel kalpo labi (pamatā atmo)
ar turbām ar cits stāsts...
bet no modernajiem dzinējiem FB,FA sērijām labāk tad izvairīties... tur arī ir pamatā augstāk minētās problēmas
Offline
13lucky
11. Jan 2019, 09:56 #3860

Kopš: 28. May 2018

Ziņojumi: 629

Braucu ar:

ej20 best reizi ik pa 5 gadiem kapremonts
http://wikimotors.ru/ej20/

pajautā jebkuram impreza īpašniekam, kurš pēc skaita viņam motors man pazīstams servisnieks ielika trešo un pārdeva

[ Šo ziņu laboja 13lucky, 11 Jan 2019, 09:58:47 ]

Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, noisex, zzips